Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 15.06.2010 klo 15:26

TuSiNaPuLKKu <3

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 75

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:28  
+
0

Wallen kirjoitti:

No musta armeijaan pitää mennä ja siellä oppii kunnioittamaan ylempiarvosta ja muutenki mä oon aina ollu sitä mieltä että armeijaan mennään. Ja on se musta noloa pyyhkiä jossain kirjastossa pölyjä tai ajaa nurtsia ku ei vaan oo jaksanu mennä armeijaan u_u

Ohhohh armeijamiehiä pukee niiiin ne niiden puvut! Ja nuoret poliisit virkapuvuissa, oh!

jos oppii kunnioittamaan "ylempiarvoista" sillä et möyrii maassa 6kk ja kuuntelee sitä jonoon-mars-mars-juttua niin onnea vaan. armeija on niin aikansa elänyt laitos, siis nimenomaan suomen armeija, jos tänne nyt joku päättäis hyökätä niin me tarvittais joka tapauksessa apua muualta eli en vaan ymmärrä mitä järkee pitää tollasta hulluu laitosta pystyssä ja syytää siihen miljoonia? tosiaan jos ainoa juttu mitä jengi siellä oppii on joku niinkutsuttu miehisyys niin eikö noi samat jutut nyt vois hoitaa jollain sähköpaimenella ja pampulla eikä käyttää siihen niin paljon resursseja? jos se armeija nyt vältsii halutaan pitää niin vois nyt suomi edes siirtyä muiden kehittyneiden maiden malliin ja vaihtaa ammattiarmeijaan, taidetaan tosiaan olla viimeisimpiä euroopan union maita jossa on vielä pakollinen asevelvollisuus voimassa...

mulle sivarius merkitsee sitä että ajattelee vaihtoehtoja, pohtii, miettii eikä vaan mee armeijaan "koska kaikki muutki menee" tai koska "on pakko". ei oo. mun mielestä nimenomaan armeijaan menee laiskat, sellaset joita ei kiinnosta ajatella omilla aivoillaan vaan on ihan vietävissä. plus sitte tietty ne joita huvittaa se ampuminen ja olla kova jätkä jee jee.

huhhuh nyt taas kyl hirvee hikoilu ja raiwottaminen en osaa ees muotoilla hyvin ja oon hidas kirjoittamaan. kuulisittepa vaan kun saarnaan tästä asiasta...

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:28  
+
0
Koira tunnistaa eturauhassyövän

nii-in, semmosia ne belgit on, maailman fiksuimpia :lallati:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:29  
+
0
Vartijat on usein hyvännäkösiä! ja poket! ilman uniformua ne ei yleensä enää sitten niin ookkaan. myös nuoret poliisit ja palomiehet (okei ehkä vaan silleen ilman paitaa palomieshousut käärittynä you know......oh boy) :-D ja joo merimiehet, vaik ne on niin gay.
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:30  
+
0
Aa joo ja kävin tänään rannalla missä pyöri hengenpelastaja ja ......... se oli vaan iloa silmille. Lisätään ne vielä.
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:31  
+
0
herranen aika, tää kone on ihan seonnu ku kovo vaihdettiin <3 10x nopeempi, tosin toi kovoki on nopeempi ku vanha, eikä tää enää mölyä niin kovaa ku ennen, en enää koskaan kohdista tähän väkivaltaa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:32  
+
0
huomaa kyl et nyt oon niin vähemmistöö täs miesmakujutussa. hattu ja hienot viikset on :love:, kengät myös kertoo kaiken eli vaik ois muuten ihan kiva mut on huonot kengät niin sori ei kiitos.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:32  
+
0
koskahan sitä muuten alottais kirjotuksiin lukemisen. päätin just mitä meen opiskelemaan lukion jälkeen, ja luen niihin pääsykokeisiin niiiiiiin paljo että varmasti pääsen sisään, ja saan nauraa neljä välivuotta pitäneelle veljelle, joka ei kahdella yrittämällä oo päässy sisään :) tosin eipä tolla lukemisella pääsekään
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:33  
+
0
hattu<3
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:33  
+
0
nipanapa
Onhan se noinkin, mutta onhan niitä ihmisiä kans, jotka oikeesti haluaa mennä sinne ja jäädä sinne tekemään sitä leipätyötä. En mä nyt usko että sinne tosiaankaan menee ne ampujat ja nössykät. Ja kai moni haluaa mennä sinne ihan vaan sen takia, että tarvii aikaa miettiä, mitä isona haluaa oikeesti tehdä. Ja helpompihan kaikkiin ammatteihinkin on päästä ku on käyny sen armeijan, esimerkiksi just poliisit, palomiehet etc. Ja kyllähän siellä kuntokin kohoo. :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:34  
+
0
hyi yäk mä inhoon jotain tennarimiehiä. tai jotain jotka pitää semmosia gina tricotista ostetun näkösiä valkosia raitapaitoja ja just jotain hattuja, ja jos tähän yhdistää vielä vaikka ne tennarit ja pahimmillaan jotkut mustat pillifarkut niin herranjumala antakaa mulle haulikko. voi taivahan vallat mä sanon
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:34  
+
0

Wallen kirjoitti:

Ei oo mitään nolompaa ku olla joku hiivatin sivaripelle.


Siis mitä ihmettä... :mietiskel:

Oho kappas Nipa varmaan sanoki jo kaiken mitä olin kirjottamassa.
Oon ihan samaa mieltä et palkka-armeija vaan tännekin, jos joku sota nyt syttyis niin luottaisin jotenki enemmän niiden kykyihin, kuin sellasten jotka on joutunu meneen armeijaan pakolla koska muuten tyyliin sukulaiset alkaa hylkiin ........ hnnnghgnh nyt mäki tuun vaan vihaseksi.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:35  
+
0
Nyyt ne nugetit :-D

Ja subin tuijotusta puoltoistatuntia, heippa
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:35  
+
0
Musta miehen pitää näyttää mieheltä ja pitää miesten vaatteita. Just tommoset pillifarkkumiehet, eeeeiih. Ja viikset, parrat, karmeet pultsarit eeei! Kaiken maailman huivit, tennari, tiukat paidat ja naisten jutut. Hyh.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:36  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

hyi yäk mä inhoon jotain tennarimiehiä. tai jotain jotka pitää semmosia gina tricotista ostetun näkösiä valkosia raitapaitoja ja just jotain hattuja, ja jos tähän yhdistää vielä vaikka ne tennarit ja pahimmillaan jotkut mustat pillifarkut niin herranjumala antakaa mulle haulikko. voi taivahan vallat mä sanon

joo aivan

ja wallen myös, AIVAN!
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:36)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:38  
+
0
wallen, aivan!!! sit taas inhoon sellasiaki, jotka kulkee jossain mustis farkuis ja bändipaidois... yäääk
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:38  
+
0
Wallen, hmmm niinpä kai. mä elän niin sivarien ja totaalien ympäröimänä etten aina muista et jotakuta muka OIKEESTI kiinnostaa olla armeijassa. mun kavereista 2 on menossa armeijaan, neki sen takia et sieltä pääsee nopeammin pois (sivari 12kk, armeija 6kk), loput on joko saanut vapautuksen, istunu vankilassa tai suorittanu sivarin.
tää on sama ku mun koulu, aina yhtä virkistävä kokemus käydä jossain muussa lukiossa ja nähdä mikä on ns. normaalia...

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:38  
+
0

nipa kirjoitti:

huomaa kyl et nyt oon niin vähemmistöö täs miesmakujutussa. hattu ja hienot viikset on :love:, kengät myös kertoo kaiken eli vaik ois muuten ihan kiva mut on huonot kengät niin sori ei kiitos

No sä nyt mut tiedätkin mun mielipiteen varmasti et mitä enemmän naamakarvoja, sen parempi ..... ja ihme kyllä mäki oon lämmenny viiksille. Tosin ne pitää sit olla sellaset MUHKEAT. Ja kengät. Mun piti kyllä vähän lipsua ku miehekkeellä ei oo hyvät kengät mutta kun se nyt muuten sit täyttää kaikki kriteerit niin olkoon. :DD (vitsi)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:41  
+
0
mä taas inhoon miehiä jotka "näyttää miehiltä", siis onko hirveempää ku sellane testosteronia uhkuva lihaskimppu... sori mua ei kiinnosta kuinka paljon nostat penkistä.
"tennarimiehet" taitaa olla enempi mun juttu vaik joku raja siinäki kuinka androgyyni on.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:41  
+
0
Ja sellaset miehet jotka meikkaa, ihan sama mitä meikkiä, ällöttää jo valmiiksi. Ja sellaset, jotka väsää tukkansa kanssa yli 5min aamulla. Okei jollain geelillä laittaa pystyyn, mutta lakat ja kaikki muut tollaset. Öyh. Sit kans hevimiehet, ei kiitti.....

Mies ilman mitään turhia härpäkkeitä on just kiwa! :-D

Haha mun J ei oo lihasta nähnykkään :-D Mutta silti se on miehekäs ku se ei laita itteesä ihan törkeenä ja pukeutuu niin normaalisti ku voi!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:42)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:42  
+
0
mä halveksun armyy ja sellaiset viiksekkäät hyvinpukeutuvat miehet on ihania jos heteroituisin niin mun miehellä pitäisi olla viikset

ja kyllä. kengilläkin on paljon merkitystä.
winter brings the spring again

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 23:30)