Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 15.06.2010 klo 15:26

TuSiNaPuLKKu <3

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:45  
+
0
mun veli on bodannu jonku viimesen 5v enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja vetäny vähä PROTSKUUUUUU pirtelöiden ja muiden muodossa, ja vaikka se ei näytäkään miltään megabodarilta, niin musta sillä on kuitenki vähä liikaa lihasta... poikaystävä on ihan täydellinen, ei liikaa lihasta mutta ei todellakaan mikään oksettava riukukaan. semmonen just sopiva!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:46  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Koira tunnistaa eturauhassyövän

nii-in, semmosia ne belgit on, maailman fiksuimpia :lallati:



niinpä! :paapatus: :kumarrus:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:46)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:46  
+
0

Nookah kirjoitti:

No sä nyt mut tiedätkin mun mielipiteen varmasti et mitä enemmän naamakarvoja, sen parempi ..... ja ihme kyllä mäki oon lämmenny viiksille. Tosin ne pitää sit olla sellaset MUHKEAT. Ja kengät. Mun piti kyllä vähän lipsua ku miehekkeellä ei oo hyvät kengät mutta kun se nyt muuten sit täyttää kaikki kriteerit niin olkoon. :DD (vitsi)

joo siis muhkeat viikset !!! menin ihan sekaisin joskus taannoin kun asioin koulukirjaostoksilla suomalaisessa ja siinä oli myyjänä sellane nuorehko mies jolla oli aivan sairaan hienot viikset. aina on ongelmana vähän se et nuorilla miehillä ei oo viiksiä joten mun viiksirakkaudet tuppaa olee hippasen liian vanhoja mulle, mut huhhuh se myyjä... se oli kaartanut ne sieltä päistä ylöspäin niinku hercule poirot, menin ihan sanattomaks ja liikuttuneeks. ne oli hienoimmat viikset jota oon nähnyt niin nuorella.
parroilleki oon nyt vähän enempi lämmennyt vaikka ennen en niitä niin digauttanut.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:46  
+
0
yks syy miks kaikki omanikäset ja tämmöset on ihan totaalinen no-no ja hyi-hyi, on se et ne on kaikki just semmosia oksettavia rimppakinttukakaroita... yääk :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:47  
+
0
äää j taitaa olla oksettavarimppakinttupuikula :( no mutta se pukeutuu silleen että ei se niin rimppikseltä näytä heeei! :paapatus:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:49  
+
0
mä oon alkanut vähän huolestuu koska oon kyl kans katrin tavoin vähän sitä mieltä et kaikki mun oman ikäiset on vähän rimppakinttuja. tai tykkään et on vähän rimppakinttu (tää sana alkaa kuulostaa hassulta kun sanoo tarpeeks monesti, rimppakinttu) mut kun mullakin nyt on ihan muodot niin ois vähän outoa että toinen ois sellane 15-vuotiaan näköinen/kokoinen. kyl mäki siis ihan mieheni haluan miehinä ja naiseni naisina, tai no naisissa kai vähän epänaisetkin käy mut jotenkin se sukupuolten välinen harmaa-alue on mulle niin epävarmaa etten oikeen pystyis enää lähtee siihen mukaan.

onneks oon vielä niin nuori et näillä asioilla saa olla väliä.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:49)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:50  
+
0
voi mikään ei oo ihanempaa kun pienet luikeroiset jalat!!! tiiättekö sellaset KEPIT
winter brings the spring again

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:50  
+
0
oman jätkän näkee paljon komeempana ku muut jätkät vaikka todellisuudessa se ei oiskaan mikään komistus. siis mä ainakin aattelen näin.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:50  
+
0
mä oon ainaki ihan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvetin aggressiivinen liikentees, keskari viehuu ja -ttuja lentelöö ja rääkkä huutaa. ristus ku ihimiset ei vaan osaa ajaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:51  
+
0
Mä tykkään varmaan eniten androgyyniydestä. Sekä pojilla että tytöillä. ^__^ Mua ei viehätä ns. liiallinen miehekkyys ja musta oli tosi pelottavaa jutskailla sellasen, öö, vähä miehekkäämmän miehen kanssa. No, loppujen lopuks siitä ei edes tullut mitään, mitä en näin jälkeen päin oikeestaan ihmettele. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:51  
+
0
No mut onneks J ei oo mikään tappi. :-D Ja toisaalta paremmin mä käyn sen tyksi ku J on pitkä ja ei mikään lössykkä. Niin mä sitte sovin siihen ku mä oon lyhyt ja lössykkä :D:D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:52  
+
0
Mulle ei kyllä sellaset liian lihaksikkaat miehet uppoa yhtään. Jos nyt ees vähän on jotain massaa niin se ei haittaa mutta liika on liikaa. Noooo onneks me täydennetään hyvin toisiamme ku mä oon lihapulla ja py on sellanen spagetti ......

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:52  
+
0

H1N1 kirjoitti:

ristus ku ihimiset ei vaan osaa ajaa.

no äläpä!! siis mä oon ihan täydellinen ajamaan, mutta ne muut... vaikka ajatuksissani vähä mokailin s-joella viime viikolla ja ihmiset vähä tööttäili, mut laitan sen piikkiin et olin ihan uudella mersulla ja no, mersukuski on mersukuski, varsinki kaikki ökymersuilla ajavat niinku minä sillon :DD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:53  
+
0
mä oon ainaki nii nirso et harvemmin löytää mistää univormu jätkistäkää hyvännäköstä, tai ehkä sittekku napsaasis pään poies nii ois hyvä. harmi et se pilaa joittenki kohdalla sen kokonaasuuden.

mäkää en tykkää liijan lihaksikkaista miehistä, bodaus on jees tiettyyn pisteeseen asti mutta sittekku se menee yli nii hyi yäk. mutta enemmän ku noista bodatuista nii tykkään semmosesta vähä vähemmän lihaksikkaasta, mut lihaksikkaasta kuitenki! ei saa olla mikää narukäsi kuitenkaa. hyvä kroppa pitää olla, muttei liijan laitettu kuitenkaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:54  
+
0

H1N1 kirjoitti:

mä oon ainaki nii nirso et harvemmin löytää mistää univormu jätkistäkää hyvännäköstä, tai ehkä sittekku napsaasis pään poies nii ois hyvä. harmi et se pilaa joittenki kohdalla sen kokonaasuuden.

:DDDDDD ihana

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:54  
+
0
mä tykkään sellasista kundeista, joilla on musta irokeesi, ruskeet suklaasilmät, lävistyksiä, maiharit ja kaikee muuta kivaa. mut sit ne on lisäks ystävällisiä herrasmiehiä.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:54  
+
0
siis mitä tälle koneelle on tapahtunu, torrentitki tulee KU VETTÄ VAAN vaikka vielä pari päivää sitte jumitti niin maan perseleesti??? tosin tää ei kyl taida johtua mistään kovon vaihtamisesta :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:55  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

no äläpä!! siis mä oon ihan täydellinen ajamaan, mutta ne muut... vaikka ajatuksissani vähä mokailin s-joella viime viikolla ja ihmiset vähä tööttäili, mut laitan sen piikkiin et olin ihan uudella mersulla ja no, mersukuski on mersukuski, varsinki kaikki ökymersuilla ajavat niinku minä sillon :DD



no oikeesti, s-joella on ihan hirveetä ajaa. se on ihan perseestä ja sekava + että ne ei itekkää ne ihmiset osaa ajaa sielä. et sä välttämättä mitää väärää tehny, ne vaa luuli että teet ku niillei oo käryäkää liikennesäännööstä.

ja jos olisit mersulla nii eihän sulloo mitää hätää. mersukuskienhan ei tunnetusti tarvi vilkuttaa, ajaa valot päällä tai muutenkaa piitata liikennesäännööstä mitää :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:55)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:56  
+
0
punkkareilla on kyl mun sydämessä joku oma kolonsa tai tulee varmaan ikuisesti olemaan. hc-miehet vie kuitenki ihan 6-0 !!!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:56  
+
0
hyi lävistykset... mä en tykkää lävistyksistä kenelläkään, en tajua miks joku haluaa tukkia niitä naamaansa. varsinki jotku sellaset finniltä näyttävät jossain huulten lähettyvillä, ei huhhuh. tai jotku renkaat huules HYI OLKOON, ja varsinki jos niitä on vielä monta... kaikki naamalävistykset on niin hyi, napakorut oli kova juttu 20v sitte ja prinssi albertistakaan en innostuis, tarttuis vielä johonki hampaaseen! nojoo nyt alkaa nää jutut mennä taas tämmösiksi...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545427
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 10:45)