Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 15.06.2010 klo 15:26

TuSiNaPuLKKu <3

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:38  
+
0
se on niin sympaattinen! pikku kirppu joka vaa vipeltää! vanhemmat oli kattoo barcelonas fb barcan peliä ja näki tietty messin livenä :O angst ku en päässy mukaan :pyssyt::pyssyt:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:41  
+
0
mä pelasin veikkauksen maalikunkku-peliä ja veikkasin täysin mielikuvituksettomasti että messi on kisojen maalikunkku.

voooi tulkku mahto ärsyttää ! voin kuvitella että on vähä ottanu päähän :D
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 20:41)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:42  
+
0
Mäki veikkasin messii mut ei se kyl vältsii mm:s oo :/ hmm

tui tui ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 20:42)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:43  
+
0

Wallen kirjoitti:


No musta armeijaan pitää mennä ja siellä oppii kunnioittamaan ylempiarvosta ja muutenki mä oon aina ollu sitä mieltä että armeijaan mennään. Ja on se musta noloa pyyhkiä jossain kirjastossa pölyjä tai ajaa nurtsia ku ei vaan oo jaksanu mennä armeijaan u_u



Muutaman sivun takanen viesti, mut pakko kommentoida. Mun mielestä nainen Suomessa on ihan harvinaisen väärä kommentoimaan yhtään mihinkään inttijuttuun, kun ei vastaavaa pakollista systeemiä naiselle täällä ole. Tai siis kai mielipiteitä saa olla mut mulla tää rinnastuu vähä siihen et joku mies alkaa sanella millasta kivunlievitystä hänen muijansa saa synnytyksessä käyttää.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:45  
+
0
andrei arshavin on komein jalkapalloilija <3

ja sitte mikäs sen arsenalin yhen pelaajan nimi on.... se se joku tanskalainen tai vastaava. näytti vähä thorkildseniltä. tulkku autaaaa.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:50  
+
0
hmmm en tiiä muut arsenalin tanskalaista ku John Jensen mut ei se enää pelaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:50  
+
0
Mun on pakko heittää lusikkani tohon sivari-inttisoppaan vielä sen verta, että mun mielestä palkka-armeija Suomeen kans! Vapaaehtoisesti inttiin meneviä on kuitenkin niin paljon, että mun mielestä se voisi aivan hyvin olla vapaaehtoinen. Ja voi hyvinkin olla, että sinne menevien määrä nousee kun se ei ole enää pakollinen ja ei ole enää niin "cool" kun on saanut vapautuksen (nipa, älä tartu tähän jooko, en osannut pukea oikein sanoiksi mitä hain takaa :<). Vaan sinne mennään sitten ihan muista syistä, esimerkiksi juuri itsensä ylittämiseksi tms.

Mä itse menen ehkä inttiin (jos en pääse kouluun/töihin), mutta jos intti olisi myös naisille pakollinen, mä varmaan istuisin linnassa. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.

ps. Sivarit on kaukana nolosta pellestä, vaikka ikävä kyllä nykyään tuntuu olevan yleinen käsitys, että sivarit on laiskoja läskejä, jotka ei vaan viittinyt mennä inttiin koska eivät olisi siellä pärjänneet.

----
Moi, tulin takas. Oli aikamoinen reissu. Eka meinas lokki lentää meitä päin ja sit joku nainen tuli hurjaa vauhtia vastaan meidän kaistalla. Onneks iskä on EAK-kouluttaja (ennakoivan ajon kurssi motoristeille), joten se osas tarkkailla liikennettä. Mä vaan laitoin silmät kiinni.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:51  
+
0
Pakko vielä näin lisätä, että Stu sano hurjan hyvin!
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:51  
+
0
Oliiviöljyä kyynärpäässä.......
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:52  
+
0
enrique iglesias i like it en ees tiiä et miks tykkään tästä :D iha perus radiorenkutus! Mut enrikke saa aina mun sydämen lyömään liikalyöntejä ♥ :love:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:53  
+
0
maijavilkkumaan lottovoitto on hyvä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:54  
+
0
Hävitin mun saunan ja nyt just tekis mieli ;_______;

//Hah! Karkit piti sanomani...
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 20:57)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 20:55  
+
0
Kohta suihkuun ja varmaan kynsien parantelulakkaus ja nukkumaan. Perhana miten voi väsyttää näin hirveesti vaikka kumminkin eilenki menin 11 nykkumaan ja heräsin 9 aikaan...
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 20:55)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:02  
+
0
Mä ymmärrän ja arvostan itse kaikkia elämäänsä, mielihalujansa ja omia arvojansa ajattelevia ihmisiä riippumatta siitä onko tyyppi sivarissa vai intissä. On ihan ok, jos mies kokee ettei intti ole oma juttu eikä sillä ole itselle mitään annettavaa. Silloin on hyvä ratkaisu mennä sivariin, jossa voi tehdä sellaista mistä kokee itse tykkäävänsä enemmän.

Vaikka just nyt seurustelenkin erikoisjoukkosotilaan kanssa, joka tulee lähtemään Afganistaniin tiedusteluhommiin mikäli vaan saa siihen mahdollisuuden, en pidä poissuljettuna vaihtoehtona sivarinkaan kanssa olemista, kunhan muut arvot loksahtelis kohdilleen. En mä tuomitse ketään intin käymättömyydestä eikä se mun mielestä laske mitään miehisyyspisteitä jos onkin sivari. Tai tee ihmisestä typerää, jos se on mennyt inttiin. Mun mielestä on sokeaa tuomita ihminen tollaisten juttujen perusteella.

Itse haluan mennä intiin ja tulen sinne menemäänkin heti kun saan elämäntilanteen vakautettua niin, että intin jälkeen mulla on hyvät olosuhteet laittaa siviilielämä kerralla käyntiin. Intti kiinnostaa sekä maanpuolustuksen että tasa-arvon takia. Kannatan naisillekin pakollista asepalvelusta vastaavaa systeemiä. Vaikka joku emäntäkoulu olis aika pop, kunhan toisena mahdollisuutena olis intti. :hymy:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:02  
+
0
caan youu hear meeee ehkä paras enriikken biisi ♥ ei VOI olla noin hyvännäkönen........ <3___<3
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:06  
+
0
espanjalaiset ♥

ei mut viel et wallen, uih, söpöö. :) vai että galtsu autto siinki asias. Mäki voisin tuol ruissis bongata jonku tai jotai. ;))
I am what I am today because of the choices I made yesterday

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:09  
+
0
inhoon/VIHAAN tätä kc:n avatarsysteemiä >:O niin pieniä ja epäselviä ja ÄH. miksei täälki voi olla sellasii isoja avoja
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:14  
+
0
aimee
aaaa-a! jotenki niin ihmeellinen ja tapa tutustua ja lopulta rakastua :-D en ois koskaan voinu kuvitella että oltais J'n kanssa tutustuttu paippien jälkeen :-D

no mutta sullehan täytyy toivottaa metsästysonnea sitte ruissiin ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:16  
+
0

nanika kirjoitti:

ja sitte mikäs sen arsenalin yhen pelaajan nimi on.... se se joku tanskalainen tai vastaava. näytti vähä thorkildseniltä. tulkku autaaaa.


Arsenalissa pelaa vaan yks tanskalainen, Nicklas Bendtner tätäkö tarkotit nanika?
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 21:19)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:19  
+
0
Jokin pelottaa koiria itä-Tampereen öisessä metsässä

PELOTTAVAA
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 22:15)