Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09  
+
0
Pikkulapset irroittavat aina parhaimmat naurut, kun heidän touhujaan katselee.

Otsikko kertoo, eli tänne tunnustamaan lapsuutenne mokia tai kertomaan, mitä olette joskus sanoneet naapurin sedälle.


Itse soitin kerran ehkä noin neljävuotiaana 112:seen. Meille oli juuri hankittu uusi kotipuhelin, joka oli vanhempieni makuuhuoneessa. Minulle kerrottiin, että jos syttyy tulipalo yms. niin pitää soittaa hätänumeroon 112. Kun vanhempani katselivat telkkaria, sipsutin makuuhuoneeseen ja näppäilin puhelimeen numerot 112 ja jäin odottamaan, kunnes minulle vastattiin. En sanonut mitään, vaan näppäilin numerot uudestaan ja uudestaan, kunnes lopulta kyllästyin, ja lähdin huoneeseeni. Jonkin ajan kuluttua äitini tuli ihmettelemään vähän vihaisena, että mitä minä oikein olin tehnyt, kun meille oltiin soitettu hätäkeskuksesta ja kysytty, mikä homman nimi oikein on.

Toinen:
Tämäkin tapahtui ollessani n. 4 v. Olimme kylässä äitini kaverilla. Olin tottunut siihen, että siellä sai teetä, pullaa ja muita herkkuja, mutta tällä kertaa niitä ei kuulunut. Odotin ja odotin, mutta äitini ja hänen kaverinsa vain juttelivat. Sanoin sitten veljelleni, että huudetaan yhtä aikaa
"Herkkuja!". Laskin kolmeen, mutta veljeni ei huutanutkaan, vaan kiljuin yksinäni niin kovaa kuin jaksoin, että "HERKKUJA!" Äiti tykkäsi kyllä tosi paljon, ja muistan aina, kuinka tuimasti hän minua katsoi. Kun äidin kaveri alkoi sitten keitellä kahvia, kysyin jo vähän nolostuneena, että mitä hän tekee. Siihen hän vastasi "No niitä sun herkkujas!"
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:46  
+
0
Joskus kun olin pieni niin meille tuli vieraita vähän lyhyellä varotusajalla. Äiti siivoili ihan paniikissa ja pakkas kodinhoitohuoneeseen kaikkea krääsää mitä oli pitkin kämppää. Kodinhoitohuone oli aivan kauheen näkönen ja me vaan laitettiin ovi kiinni, kun ei sinne kuitenkaan kukaan menis. Sitten kun vieraat tuli keittiöön niin minä lämäytin kodinhoitohuoneen oven auki ja kailotin "NÄIN SIISTIÄ MEILLÄ ON AINA!"

Joskus 8-vuotiaana piiritin raveissa Antero Mertarantaa :D Siis seurailin sitä ja jutskailin kaikkee.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 10:47)

Carotte

Carotte
Viestimäärä: 262

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 17:17  
+
0
Pienenä olin kysynyt äidiltäni että saisinko mieki semmosen siemenen, josta kasvaa vauva. Ei vitsit, ku repesin ku luin kerran "vauvakirjaa" ja ku se luki siel nii...*tähän sellane naurava maata hakkaava hymiö*
Kerran kun olimme katsomassa raveja ja olin aika pieni ja oli aivan älyttömän kuumaa, nii isäni oli ilman paitaa, niin päätinpä minäki sitte ottaa paian pois "koska iskälläkää ei oo" ja siellä mie sitte kuljin ilman paitaa...onneks se oli Rovaniemellä, nii siel ei ainakaa toivottavasti ollu ketää tuttuja paikalla...:shifty:

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 17:33  
+
0
Mä en oo pienenä muuta tehnykkää ku hölmöilly :o ( Ja sama meno jatkuuu edellee..)

Joskus kun asuttiin rivitalossa mun mummoa vasta päätä, olin menny piiloon. Äiti rupes yhtäkkii ihmettelee ku mua ei oo missään. Sit se ettis iha hädissää koko talon ja oli juossu mummolki et onks Tiina tääl?! Sit olinki ollu hihi piilossa pyykkikorissa pyykkien alla enkä ollu vastannu äitin huutoihin koska olin piilossa... :-D

Sit kaikkee pientä tyhmää on tullu tehtyy.. Joskus mulla oli papiljotit päässä ja ne piti ottaa pois. Äiti oli puhelimessa nii ite reippaana tyttönä kerkesin ottaa sakset ja leikkaan yhen irti tyvestä asti. Jäi kiva reikä mun tukkaan sit :)

Hmm.. Rääkkäsin jotai 3 v. mein kissaa niin et se piti antaaa poois, juoksin lasiovea päin koska en halunnu et mun hiukset harjataan, päätin etten halua etten omaa sukunimeäni, koska äitillä oli eri sukunimi. Joten vastasin aina puhelimeen Tiina Janina >äitin sukunimi< :DD


Oon ollu nii viksu pienenä <3
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 18:38  
+
0
Mä oon ollu pienenä aika vallaton, kun nykyään enemmän sellanen rauhallinen tyyppi.
-naarmutin autoja
-lähipäiväkodin pihassa oli aina hauska käydä hajottamassa paikkoja
-kerran pyysin mua ehkä vuoden tai pari vanhemman kaverin hakkaamaan sellasella katuharjalla mun naapurin kaverit ilman mitään syytä :D ja toi teki työtä käskettyä.
-tein yhden kaverin kanssa mustikoista ja ruusunmarjoista soseen, jonka länttäsin yhen toisen kaverin puuoveen ja ikkunoihin
-karkasin pienenä kotoa tosi usein ja vanhemmat etti mua kissojen ja koirien kanssa
-oon sanonu aika suoraan asioista. muistan kun meillä oli kerran Olga-niminen lastenhoitaja ja mä en muuta tehnykkään kun haukuin sitä... (pelkäsin sen ulkonäköä)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 18:42  
+
0
Reepo! Hirveitä paljastuksia, kun oon pitänyt sua sellasena kullannuppuna! En tiedä miten tähän nyt pitäis suhtautua... :D
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 18:49  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Reepo! Hirveitä paljastuksia, kun oon pitänyt sua sellasena kullannuppuna! En tiedä miten tähän nyt pitäis suhtautua... :D



No niimpä! :DD Reepostahan paljastu kunnon pahiz!

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 18:51  
+
0
Reepo 5-7-vee oli aika pahis kyllä! :D

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 24.05.2010 klo 23:49  
+
0
Me joskus kavereiden kanssa varastettiin äidiltä viiden litran keittokattila, pissattiin sinne vuorotellen ja kerättiin koko astia täyteen mädäntyineitä sieniä. Muussattiin ne kepeillä ja kaadettiin koko ällöttävä läjä meidän aika vilkkaan tien päälle. Siinä oli varmaan kuukaudenkin päästä kamala musta, viiden metrin pituiseksi venynyt läntti. :D

Me myös hinkattiin kirjaston valkoinen seinä vihreäksi ruoholla, kiivettiin talon katolle, karattiin yöllä hautausmaalle ja vaikka mitä muuta. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:06  
+
0
mä olin aika kiltti lapsi enkä ihan pienenäpienenä tehnyt mitään sen kummempia, mut sit ala-asteella sain vähän huonoja vaikutteita mun parhaalta kaverilta ja sen siskolta... vaihdettiin usein maitotölkkiin vettä ja kaverin äiti oli ihan raivona kun se teki jotain ruokaa ja ei ollutkaan maitoa.
tehtiin myös usein niin että pissattiin tän mun bestiksen siskon alushousut päällä niin että näytti että se on pissannut housuun!??!?! syötiin myös sen suklaajoulukalenteri aina tyhjäksi ja samaten myös kaverin ettei sen sisko voi kostaa... hahhaah lapset on hirveitä.

mun suosikkijekku oli kyl jollain mökkireissulla. en tiedä onks enää mut ainakin silloin oli aikamoisena hittinä sellaiset tikkarit joiden mukana tuli pussi sellasta jauhetta johon tikkari dipattiin ja se jauhe poksui suussa. ostin pari sellasta ja kaadoin ne jauheet aikuisten virvokkeisiin sillä aikaa kun ne oli saunassa tmv. yhden kaverin juomaan meni sitä jauhetta vähän enempi ja sillä meni vatsa aivan sekasin pariksi päiväksi :D:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.05.2010 klo 00:11)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:11  
+
0
Huhhuh mitä pahiksia te ootte ollu! :D Vaikka en kyllä itsekään ollut mikään enkeli...


Mä kiusasin pienenä mun samanikäistä kaveria, joka oli meillä aina päivät hoidossa. Saatoin esim. lyödä sitä, jonka jälkeen aloin itkeä ja juoksin väittämään äidille, että tämä kaveri on lyönyt minua. ::)
Samaa tein meidän kissalle, joka ei minusta oikeen pitänyt. Äiti aina kielsi menemästä sen luo, mutta menin silti ja itkin sitten kun se räppäsi käden verille. :D:D

Naapurin poikaakin kiusasin. Jos oltiin vaikka hippaa, sen piti _aina_ olla hippa. Jos se sai minut kiinni, sain raivokohtauksen ja itketin sitä niin kauan, että se suostui taas olemaan hippa. Olin aika reilu.

Mumman luota joskus karkasin serkun kanssa. Haluttiin käydä tien toisella puolella olevan kaupana takana kattomassa näkyiskö siellä pupuja, ja ajateltiin sitten samalla reissulla lähteä käymään vielä muutaman sadan metrin päässä Essolla. :D:D Oli mumma vähän huolissaan, kun ei vastattu huutoihin!

Mumman luona myös eräiden sukujuhlien aikaan kiivettiin talon katolle serkun pikkusiskoa karkuun...
Yhtä reiluja oltiin kerran mumman siskon luona kyläillessä. Leikin serkun kanssa jossain ullakkohuoneessa ja löydettiin sieltä puukko. Ei haluttu leikkiä serkun pikkusiskon kans, joten näytettiin sille sitä puukkoo ja sanottiin, ettei sen pitää mennä pois tai tulee kipeetä. 8( Joten tää mun pienempi serkku lähti tietty poies ja itki mummalle, että me uhkaillaan puukolla. Me kiellettiin tiukasti ja loppujen lopuksi tätä pientä serkkua syytettiin valehtelusta ja mumma piti sille kauhean saarnan siitä, miten tuollaisia juttuja ei saa keksiä... :D

Pienenä myös onnistuin pari kertaa jäämään lukkojen taakse ilman avainta. Olin jo pienenä kova tv:n katsoja ja terävänä sitten päättelin, että tiirikoiminen kannattaa! Äiti kun oli tiukasti kieltänyt menemästä ulos, ettei ovi mene lukkoon sillä välin. Joten tiirikoin esim. koivun oksalla ja ruuvimeisselillä tms. meidän lukkoa... Äiti oli kotiin päästessään ihan kauhuissaan ja sanoi, ettei IKINÄ saa tiirikoida, kun lukko voi mennä kokonaan rikki. :DD Onneks se oli sillon vielä ehjä...

Parhaan kaverin kanssa mentiin kerran meidän pihaan leikkimään, ja äiti sanoi tiukasti, että takaovella olevaan maali/liisterisankkoon EI SAA KOSKEA. No, mehän heti juostiin takaovelle ja maalattiin takarappuset täyteen "linnunkakkoja"... Ajateltiin, ettei kukaan saa koskaan tietää, jos maalataan pikku läntti ja laitetaan keskelle mustia pikkukiviä! Oltiin ihan varmoja, että äiti luulis niitä linnunkakoiksi ja me päästäis kuin koira veräjästä. Toisin kävi. Äiti avas takaoven ja jäätiin kiinni itse teossa! :DD Eikä "linnunkakat" oikein portaista lähtenyt, ennen kuin koko portaat purettiin. ::)

Ja ala-asteella olin mukana hajottamassa koulun uutta ulkoliikuntakoppia, jossa siis esim. luistimet vaihdettiin. Se oli ihan uusi, niin heti mentiin jollain välkällä sinne sisälle sotkemaan seiniä ja repimään irti kaikkea mikä vähänkin siltä näytti... Ja loppujen lopuksi kun jäätiin kiinni, vieritettiin syy ihan toisten ihmisten niskoille!
"Ei me tätä tehty, tultiin vaan kauhistelemaan, kun kuultiin mitä *ne ja ne* oli tehneet...!!" ja loppujen lopuksi ihan väärä porukka joutuia rehtorin puhutteluun ja kaikkea.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:15  
+
0
Ihana kun nipanapa aloittaa tolleen "Mä olin aika kiltti lapsi", mutta viestin jatkuessa tulee vaan kaameampia ja kaameampia paljastuksia. :D

Ai niin, mun isältä oli joskus leikattu peräpukamat niin juoksin vaan ihan täysillä sellaista käytävää pitkin ja HYPPÄSIN isän päälle, kun se makasi sohvalla! Se ehti vaan nähdä vilauksen mun vaaleasta tukasta ja huutaa EI MIRVA ÄLÄ! ennen kuin rysähdin sen päälle. Kuulemma sattui ihan järkyttävän paljon! :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:17  
+
0
no nimenomaan OLIN, ennen kuin turmelluin

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:20  
+
0
Me myös aina kiusattiin yhtä autistista poikaa tökkimällä ja kamppaamalla sitä. Lopulta se muuttui kamalaksi raivohulluksi, alkoi jahtaamaan meitä ja me ihan mielissään juostiin karkuun. Aina kun joku jäi kiinni, ja se poika alkoi hakata kiinnijäänyttä, kaikki muut tuli pelastamaan, kaatoi pojan maahan ja taas juostiin karkuun.

Kuulostaapa muuten oikeasti tosi kamalalta nyt jälkeenpäin. :C
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:24  
+
0
mulle on jäänyt ihan hirveän huono omatunto kun koko luokan voimin inhottiin yhtä vähän erikoisempaa poikaa ala-asteella. se kyllä sylki aika usein kaikkien päälle ihan ilman syytä ja oli muutenkin vähän vaikeasti ystävystyttävissä, mutta ois silti ne "isorintanen jaakko*" -laulut laulamatta ja muutenkin olla nälvimättä...

* nimi muutettu!!1

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:28  
+
0
Hei mulle tulee paha mieli noista jutuista, itse olen joutunut mm. lääkärileikin kohteeksi (potilaana tietysti), sairaaksi lapseksi eskarissa (suuhuni yritettiin tunkea "lääkettä" törkyisellä ja ruostuneella lusikalla ja pikkuvanhana lapsena sanoin, että ei saa kun siinä voi olla BAKTEEREJA), mua pidettiin koululeikin jälkeen "jälki-istunnossa" leikkimökissä teljettynä siitä, että katsoin taivaalle vaikka siitä voi mennä veri päähän...puhumattakaan siitä, kuinka monta kertaa mut on sidottu! :D

Nojoo, en itsekään kyllä mikään enkeli ole ollut. Mökillä hyökkäsin takaapäin mummoni (muistaakseni) kimppuun ja löin tätä halolla, äitini päälle pissin pienenä punnittaessa, joskus kun "keksin" apua-sanan niin ulisin tietysti sitä ympäri kaupunkia. Kävin joskus 4-6-vuotiaana seurakunnan päiväkerhossa, missä julistin joskus että mitään Jumalaa ei ole olemassa ja samaisen kerhon juhlissa pihistin aina pöydästä kakkua ja keksejä, vaikka tarjoilu ei ollut vielä alkanut. Tuossa kerhovaiheessa mulla oli muutenkin joku riiviökausi (mikä tosin kesti ja kesti), olin kerran vain pahalla tuulella ja purin sen siihen, että valitin pillimehun maistuvan liimalta. Eskarissa taas mulle oli tullut jotain erimielisyyttä pulskan hoitotädin kanssa, joten purin häntä mahaan niin kovaa kun pystyin.
Joskus eka-ja tokaluokalla olin vähällä joutua tarkkikselle, mutta se nyt ei johtunut pelkästään minusta vaan myös opettajasta, jonka kanssa kemiat ei vaan pelanneet ja hän suoraan sanottuna kiusasi ja nöyryytti mua luokan edessä myös.
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:30  
+
0

Proffa kirjoitti:

Eskarissa taas mulle oli tullut jotain erimielisyyttä pulskan hoitotädin kanssa, joten purin häntä mahaan niin kovaa kun pystyin.

Ei sais nauraa, mutta mä repesin täällä ääneen niin, että koirakin säikähti :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 00:58  
+
0
Mä en muista mitä kaikkea mä oon tehnyt :-D Ehkä vaan parempi niin... mut siskon muistan ikuisesti kun se nuoli pienenä jäätynyttä tolppaa ja jäi siihen kielestä kiinni (y). Ja löin myös kerran siskoa liukurilla naamaan ja se sai sit naamaansa siitä tikit :-) Se ei halunnu enää laskee mäkee mun kanssa niin suutuin sille siitä ja huitasin liukurilla naamaan ja lähin laskee yksin mäkee. Olinpas ihana. Ainiin ja kerran oltiin jossain mökillä perheen kanssa ja pelattiin korttia sit vanhemmat heittää jotain et hei "lyökää nyt järkevät päänne yhteen" kun pelattiin samoilla korteilla sitte katotaan toisiamme ja lyödään päämme yhteen niin kovaa kun vaan on mahollista :-D Se päätty sit kyyneliin ja nauruun.

Ainiin kiusasin aina kissoja. Talutin yhtä hännästä niin kauan kunnes se puri mua (siitä lähtien vihasin sitä) ja ajoin pari kertaa kissan puuhun. Ja laitettiin myös koira laskemaan liukumäkeä tai oikeestaan se oli mun kaveri mut osallistuin tähän hauskuuteen kuitenkin. Oon ollu aina animal lover aina.

Mut mä olin kyllä oikeestaan aika kiltti lapsi tai siis tietyllä tapaa kiltti koska olin ihan superujo siihen asti kunnes pääsin ala-asteelle.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.05.2010 klo 01:03)

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 02:48  
+
0
Meillä oli pienenä, tai no pienenä ja pienenä viime syksynä laitettiin pois, lampaita. Meistähän oli hurjan hauskaa leikkiä karjapaimenia ja ajattaa lampaita ympäri aitausta. Ja lujaa juostiin talliin piiloon kun vaari huomasin leikin. Lampaat kun ei kuulemma tarvi liikutusta.
Myöskin meillä oli tämä "mutahiekkavesikaikenmaailmanroska"mössön teko ja levitys joka paikkaan yleistä. P-paikkojen penkit ja pöydät piti sotkeä, kaikki tuolit mitä löydettiin.

Mut kivoin leikki yksin leikkiä oli mummolan pihas kattoo mihin suuntaan tuuli heiluttaa villasukkia jotka oli ulkona tuulettumassa ja leikkiä pocahontasta. Pocahontaskin kun seurasi tuulta. :D
Auspai Meno 2012

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 10:32  
+
0
Veljen kanssa keksittiin aina kaikkea hauskaa. Kerran otettiin nukke ja maalattiin sen naama karmivan näköiseksi. Sen jälkeen laitoimme narun pään ympäri ja hissattiin se ikkunasta alas niin että alakerran setä saisi kivan yllätyksen ollessaan ikkunan lähellä. ::)) Asuimme siis silloin kerrostalossa.
Parveke oli myös kiva leikkipaikka, odotimme että joku naapuri saapuisi kellarin ovelle, ja kun joku vihdoin ei-niin-onnekas saapui, heitimme pari vesi-ilmapalloa alas.

Tarhassakin tuli vähän leikittyä, kerrankin laitettiin muurahaisia yhteen tarhanhoitajan housuihin :D..

Yhdellä mun kaverilla oli aina sellaisia leikkikäärmeitä, no kerran laitettiin sitten aika montakin sellaista tämän isän housuihin, jotka roikkuvat tuolin selkänojalla. Isä sitten tietenkin vähän säikähti kun oli aika ottaa housut käyttöön.

Lapsena mulla on aina ollut joku ihme tarve saada huomiota, monestikin karkasin kotoa, jopa mökillä karkasin. Siellä tein jopa itselleni piilopaikan metsään, jonne menin aina miettimään asioita. Isä ei tietenkään tykännyt tästä karkailusta, koska saatoin karata illallakin ja vaikka mikä karhu olisi voinut tulla vastaan.
Jos äiti puhui puhelimessa, laitoin aina jotain legopaloja suuhun ja menin äitin eteen näyttääkseeni mitä mulla oli suussa jotta hän lopettaisi puhelun. Äiti ei tietenkään tykännyt tästä ollenkaan. Onneksi tää vaihe meni kuitenkin aika nopeasti ohi.

Nukkejen hiuksiakin saatoin joskus ajankuluksi leikata, jopa sormiakin joskus.

Tyhmin asia oli kuitenkin varmaan se kun veli ja serkku kalastelivat ja minä tohkeissani juoksin sinne laiturille. Lopputuloksena oli ongenkoukku päässä ja lääkärireissu.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 29.05.2010 klo 14:15)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:15)