Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 25.05.2010 klo 15:30  
+
0
Ei nyt muistu läheskää kaikkea mieleen, mutta ainakin pienenä mun mielestä oli tosi hauskaa huijaa että oon kipee. Sanoin aina että mulla on korva kipee tai jotain, ja vissiin aina sitte jonotettiin Peijaksen päivystyksessä :D Äiti kerto tässä vähän aikaa sitte että kun joskus uutena vuotena olin taas sanonu että mulla on korva kipee, se oli toivonu että mulla on oikeesti korvatulehdus kun sillon uuden vuoden aattona jouduttii lähtee päivystykseen :D Ja oli mul sit ollu.

Ja sitte ainaki mulla on hämäriä muistikuvia että olin "ihastunu" siskon kaveripoikaan (mun sisko kavereineen oli sillon varmaa jotai 18 :DD), sanoin mm. että haluun sen kanssa naimisiin.... Ja ite oli siis joku 4-5v. Ja roikuin muutenkin aina siskon huoneessa kun sen kavereita oli käymässä, tungin sen pojan syliin ja silleen... Kerranki muistan että siskolla oli kavereita käymässä, ainaki just se poika ja sen pojan tyttöystävä, nii eiköhä meitsi tunkenu sitte sinne :--D Niin ja halusin myös mun enon kanssa naimisiin jossain vaiheessa. Mitenköhä mun miesmaku on ollu vähä vanhempiin kohdistuva tollon alle 5 v :DDd

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 17:59  
+
0
Heh, kerran oltiin jollain mökillä ja leikin sit jotain lukkoleikkejä jollain kepukalla kun ei ollu ketään vahtimassa just sillä hetkellä.. tuloksena lukkoon tungettu puutikku joka katkes sinne ja lukko epäkunnossa. Seuraavana yönä iskän homma olikin sitten purkaa ja yrittää saada se lukko vielä kasaankin.. kuntoonhan se vielä sitten tuli mutta kyllä oli jo jossain vaiheessa käyny mielessä kuulemma että nyt kyllä ois lukkosepän hommia :D

Niin ja joskus pienenä heiteltiin veljen jotain vanhaa puhelinta seinään. Se oli joku Nokia (nykyään ikivanha) joka oli ihan sikakestävä :D Se ei ollu sillon enää veljellä käytössä joten paiskottiin sitä ihan täpöä seinään mutta ei se silti hajonnu! :D heh.

En mä oikeestaan mitään kovin ihmeellistä ole tehny yleensä kyl. Ei ainakaan nyt tule mieleen.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 19:14  
+
0
Ai niin, muistin, että olin leikannut äidin paitaan reiän joskus 5-6-vuotiaana, kun askartelimme yhdessä. Kuulemma olin oikein katsonut silmiin, hymyillyt ja leikannut saksilla paitaan reiän :DD
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 19:21  
+
0
Leikkasin osalta mun barbeista tukat pois joskus :-D Ku halusin nähä miltä ne näyttää lyhyillä hiuksilla.. mutsi ei tykänny yhtään :-( Olin muutenki enemmän auto tyttöjä niin ei barbit ollu niin mun juttu.
never regret something that once made you smile

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 19:44  
+
0
Mäkin leikkasin joltain barbeilta hiuksia pois :D Ja joskus vähän omiakin... ja koiralta karvoja jonkun tupollisen... jep.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 19:46  
+
0
Mä laitoin kerran laastarin koiraan kiinni :-(
never regret something that once made you smile

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 19:53  
+
0
Lisäks mä annoin kokonaisen ison köntin juustoa koiralle joskus. Mahto olla koiralla hyvät tunteet mahassa sitten jonkun ajan päästä... iskä ja äiti kyseli et annoitkos sä koiralle jotain, nii meikä totes: "Simo sano et anna koko juusto!" ...

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 20:39  
+
0
Minäkin tykkäsin saksista! Ilmanko ne yritettiin pitää niin kaukana minusta kuin mahdollista.

Äiti osti mulle uudet Pluto-sukkahousut, ja heti kotona kun äidin silmä vältti, leikkelin niitä Pluton kuvia irti... Ja sitten itkin ja raivosin ihan mahdottomasti, kun ne housut piti heittää roskiin. 8( Tuo on ainoa mitä itse muistan, mutta kuulema mulla oli joskus sellanen vaihe, että leikkasin kaikista vaatteista kaikki mielestäni tarpeeksi kivat kuvat talteen, jos vaan sain sakset käsiini.

Lisäksi leikkelin pehmoleluilta karvoja. Yhden leijonan harjaksen leikkasin pois, ja menin oikein esittelemään sitä äidille. Sanoin vaan onnellisena, että "Kato äiti! Leikkasin ihan ite nämä hiukset pois, mutta älä huoli, ne kasvaa äkkiä takasin!" Ja seuraavana päivänä silittelin sitä leijonan sänkeä ja sanoin, että onhan nämä jo aika paljon kasvaneet takaisin. :--------D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 22:18  
+
0
ömm mistähän lähtis liikkeelle :D:D: no ainakin sheivasin omat kulmakarvani pois joskus. ja sit kaadettiin muiden lasten kanssa fairyvettä joskus mökillä porukalla kiukaaseen :D ainiin ja no tietysti nää perus et huuli kiinni kylmään tamppaustelineeseen talvella ja hellan levyn kuumuutta kokeillaan lättäämällä käsi siihen suoraan.

ja kans tota barbien ja pehmolelujen hiusten leikkelyä yms. ja joskus puin meidän Bella-rukkaa vaatteisiin, esim. hattu päähän ja saappaat etujalkoihin ja reppu selkään ja otin kuvia... ihan hirveetä, koira raasu kattoo vaan kameraan alistuneena. :D:D:D

Sit oon ollu ihan hirvee pikkusisko, mä mm. oon miljoona kertaa leikkiny Pian kännykällä ja lukenut sen päiväkirjaa ja laittanut kännykästä viestejä ihan kaikille randomeille ketä siellä listassa nyt olikin :D:D:D:DD:
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.05.2010 klo 22:24)

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 23:14  
+
0
Mä oli vielä joskus ala-asteen alussa sellanen, että saatoin mennä ulkona ilman rihmankiertämää (:DDD) ja aika usein tuli laskettua housut alas kavereiden tahdosta. Josta tulikin mieleen Reepo, joka oli juuri aloittamassa kolmannen luokan. Kaveri sano tän perinteisen "sano valas". "Valas". "Vedä kymmenen kertaa housut alas". Ja mä vedin ihan kaikki housut alas kymmenen kertaa luokan eessä, kunnes opettaja sitten pamahtaa luokkaan todistamaan tätä mun vilauttelua...

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 23:16  
+
0
Mä olen joskus pienenä osannut pissata rapuasennossa kolmen metrin päähän.

Vähänkö kadun tämän paljastamista joskus. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 23:53  
+
0
Vitsit, tää on nolo, mutta uskallan paljastaa, kun olin kuitenkin niin pieni, ehkä 3-4v. :D

Me oltiin oltu käymässä mun serkuilla, jotka oli siihen aikaan vielä ihan vauvoja. Illalla kysyin sit viisaana tyttönä äidiltä saunassa, että voinko imeä sen tissiä! Äitin ilme oli O__O, ja ihan syystäkin.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.05.2010 klo 23:55)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 28.05.2010 klo 23:59  
+
0
^ EI HITTO MÄKI OON KYSYNY TOMMOSTA!!!! :D:D:D:D:D:D:DDDd ja itse asiassa en jääny odottamaan vastausta vaan tosiaan imin sitä......................

ei luoja :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 00:03  
+
0
Mä näin joskus 5-vuotiaana telkkarista kun pariskunta suuteli toisiaan. Tuumin vaan, että se on vähän erilainen tapa pussata ja kun äiti sit tuli illalla antamaan hyvän yön pusun, niin haukoin vaan sen naamaa siinä oikein semmoseen omomom-tyyliin. En muista miten äiti reagoi siihen, mut voin kuvitella että se hitusen ihmetteli :D:D:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDD
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 00:06  
+
0
Mä oon yrittäny joskus 5-vuotiaana imee meidän isän käteen fritsua...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 09:01  
+
0
Laitoin marsuun sellasen vahaliuskan :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 10:59  
+
0
Pienenä imin kädet aina täyteen fritsuja, kun ne näytti niin kivoilta, mut sit jossai vaiheessa äiti pakotti lopettaa :(

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 11:25  
+
0
^ Mulla ihan sama! :D
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 12:30  
+
0
mä taas tykkäsin kavereiden kaa purra käsivarret täyteen pyöreitä ja punasia rinkuloita, jossa näky hampaiden jäljet. sitten joskus kisailtiin, että kellä hampaanjäljet pysyy pisimpään kädessä :--D voi kyllä, meillä tosiaan oli hauskaa.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 13:57  
+
0
Koiran kuivamuona ainakin maistui...

Kaks kertaa löysin itteni kielestäni kiinni takapihan valotolpasta...

Varastin kalalokinpesästä munan ja yritin hautoa sitä pumpulilla täytetyssä pahvilaatikossa patterin päällä. Tuloksena mädäntynyt muna ja kivat aromit huoneessa.

Murtauduttiin kaveripojan kanssa kesämökkiin ja heiteltiin irtaimisto ulos... Samoin murtauduttiin veneeseen ja syötiin sieltä karkit.
En tahtonut muuta kuin kaiken.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 29.05.2010 klo 14:01)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 06:15)