Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 7

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 29.05.2010 klo 18:32  
+
0

Räyhähenki kirjoitti:

mä taas tykkäsin kavereiden kaa purra käsivarret täyteen pyöreitä ja punasia rinkuloita, jossa näky hampaiden jäljet. sitten joskus kisailtiin, että kellä hampaanjäljet pysyy pisimpään kädessä :--D voi kyllä, meillä tosiaan oli hauskaa.

Hmmm tää saa mut tuntemaan itteni ihan sairaaksi... nimittäin mä puren näin 18-vuotiaana omiin käsivarsiini ihan helvetinmoisia mustelmia (Y) tosin tähän liittyy yks juttu ja sitä paitsi en itte tiedä purevani... joten mulla on melkeinpä jatkuvasti hirveitä mustia hampaanjälkiä hauikset täynnä :--DD että älä oo huolissas, olit varmasti ihan normaali terve lapsi!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 21:54  
+
0
Vuonna nakki tapahtunutta :D

Annettiin mummin puhdas lautanen koiran nuoltavaksi, ja mummo söi ihan onnellisena siitä ja vaan hihiteltiin. Ei tapahtunu mitään mutta nyt kun miettii niin olisi voinu tulla joku tautikin... 6vuotta?

Olin riehunu ja äiti laitto mut vierashuoneesee jäähylle, sitte siellä piirtelin seinään tikku-ukon jolla on jousipyssy kädessä :D 3-5 vee

Leikkiny kissaa ja syöny ruohoa. Ei muuten ollu hyvää ku multaa tuli mukana... :D En ees tiiä mist se tuli . 4-v minä

Soittanu jonku ihan vieraan numeroo ja vastaaja oli vastannu, olin kuiskannu vaa et ''haista paska'' :DD Veli oli opettanu pilapuheluita mulle :viheltel: n. 6vuotiaana
Jou.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:06  
+
0
Pienenä mun suurinta herkkua oli kuralammikon vesi (Y) mm
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:08  
+
0
Pilapuhelut oli parasta herkkua pienenä, samoin toisten ovikellojen pimputtelu ja sitten pakoon juokseminen. :-D

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 01.06.2010 klo 22:12  
+
0
^ SAMA :D

Kerrostaloissa varsinkin, ekaks pimputettiin ovikello ja sitten hihittäen juostiin tuhatta ja sataa rappujen alle :D
Jou.

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 03.06.2010 klo 23:51  
+
0
Mä oon aina ollut aika kiltti. Pahinta on varmaan ollu jotkut pilapuhelut, ala-asteella.

Ja sit tarhassa pissasin joskus tahallani housuun, houkuttelin kaverinkin mukaan, mutta se jänisti :D

Ja joskus pienenä karkasin mummolasta. Otin viisaana auton turvaistuimen mukaan, jos alkaisi vaikka väsyttää. Kauas en sitten ehtiny, ennen kuin joku tuli jo perään :D

Vielä muistuu mieleen, olin tooosi pieni, ehkä 2-3 v. Oltiin äidin ja isän kanssa ravintolassa, ja mulle tuli tylsää, niin ajankulukseni työnsin herneen oikein syvälle nenään :D
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 00:09  
+
0
Me soiteltiin yhteen aikaan koko ajan pilapuheiluita ihan kaikille ketä vaan löyty kännykästä! Muistan ku yhden kaverin kanssa soiteltiin meiän luokan kovispojille pilapuheluita ja lopulta niiden äiti tuli puhelimeen ja käski meiän lopettaa tai selvitän ketä ootte ja joudutte ongelmiin!
Ja joo rimputeltiin niitä ovikelloja ja juostiin pois, perus.
never regret something that once made you smile

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 00:18  
+
0
Ai niin, olin aika hyväuskoinen lapsi. :(

Kaupassa serkku väitti mulle, että irtokarkkeja saa maistaa ennen kuin ostaa, että tietää onko ne hyviä. Minähän reippaana tyttönä söin niitä karkkeja ihan innoissani sieltä hyllystä vaikka kuinka paljon, ja ihmettelin sitten, että miksi äiti suuttuu. 8(
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 08:13  
+
0
Mä laitoin kaupassa taskut täyteen irtokarkkeja ja marssin tyytyväisenä ulos. Eikä kukaan huomannut. n__n

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 14:45  
+
0
Mää en ole työntänyt hernettä nenään, mutta maissin kylläkin. :D Sitten, kun itse yritin saada sitä pois, se meni vaan syvemmälle. Kukaan ei saanut sitä pois, joten eikun vaan terveyskeskukseen. :D Se lääkärikään ei kyllä ihan heti onnistunut.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 14:47  
+
0
oltiin s-marketissa aina joskus 9-10vuotiaina. puijattiin kassatätejä, että yyyh laitoin tonne superpallokoneeseen rahaa mutta sieltä ei tuu mitään! :( sit saatiin aina ilmaseksi superpalloja. ja tota vielä aika tiuhaan tahtii eri kauppoihin tehtiin. kehkeh. :enkeli:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:14  
+
0
Ja Reepon paljastukset jatkuu! :--D

Mä olin pienenä niin kiltti etten ikimaailmassa olis uskaltanu näppiä niitä irtokarkkeja!

Ai niin, sitte yks juttu tuli vielä mieleen. Ennen kuninkuusraveja on aina radio suomessa sellanen "Kysy asiantuntijoilta" - lähetys. Siellä ravimaailman asiantuntijat on vastaamassa kuuntelijoiden kysymyksiin. Sinne kaikki soitteli ja esitti kauheen kiperiä kysymyksiä, mitä sitte asiantuntijat pohti ja kiisteli yms. Sitte sinne soittaa nanika 9v "hei montako hevosta siellä kuninkuusraveissa on?"
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 15:15)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:28  
+
0
Mä soittelin pienempänä serkun kans pilapuheluita johonki ihan randomeihin numeroihin ja satuttiin sit kerran soittaa johonki sairaalaan :D hups.. ja oon kavereidenki kans tietysti soitellu.

Sit kerran mentiin parin kaverin kans pimpotteleen ihmisten ovikelloja ja sit ihan pokkana kysyttiin jotain tyyliin "asuuks miia tääl? ku me ollaan menos sen synttäreille mut me ei löydetä sen taloo" ja sit kaikki aina jäi siihen pohtimaan et missähän tää kyseinen tyyppi vois asua :DD

Sit kerran tehtiin kaverin kans "banaanipiirakka" mikrossa :D en ees tiiä mitä aineiksii me siihen tungettiin, ei meil siis mitään ohjetta ollu kunhan lisäiltiin kaikennäköstä ja sit mikrossa lämmitettiin :) Käytiin tarjoomas mun veljelle ja sen kavereillekin sitä, muttei kelvannu.. taidettiin kuitenkin ite ihan hyvil mielin syödä sitä.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.06.2010 klo 15:30)

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:29  
+
0
nanika, vähän suloista! :D
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 16:10  
+
0

nanika kirjoitti:

Ja Reepon paljastukset jatkuu! :--D


:-D Noku näistä ihmisten viesteistä tulee mieleen kaikkia kivoja kolttosia, mitä pienenä harrasti! :) Mä en edes tajua, kun ala-aste- ja päiväkotiajan olin ihan kauhee rakkari, mut nykyään oon varmaan kiltteyden perikuva. :D Tai ainakin melkeen...

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.06.2010 klo 19:27  
+
0

kentsu kirjoitti:

Kaupassa serkku väitti mulle, että irtokarkkeja saa maistaa ennen kuin ostaa, että tietää onko ne hyviä. Minähän reippaana tyttönä söin niitä karkkeja ihan innoissani sieltä hyllystä vaikka kuinka paljon


aww♥
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Ins

Ins
Viestimäärä: 60

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 10.06.2010 klo 15:25  
+
0
Mä olin ehkä vajaat 2vee, kun oltiin sittarissa äitin kaa. Mä istuin niis ostoskärryissä siinä lasten istuimessa. Sit äiti osti mulle jotku punaset hienot nahkaset talvikengät, ja se pisti ne sinne kärryyn. Seuraava asia minkä se huomaa on se, että oon pureskellu toisen kengän kärkeen ammottavan reiän ;) Eikä kenkiä viel ollu maksettu..en ymmärrä, miten voin saada jotain tollasta aikaan:nauru:

Ja sit oon joskus saman ikäsenä seissy ulkona lumihangessa 20 asteen pakkasessa parkumassa täyttä kurkkua pelkissä sukkahousuissa, kun en ulos lähtiessä tahtonut laittaa mitään muita housuja siihen päälle :DD

jjjepa

jjjepa
Viestimäärä: 19

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 10.06.2010 klo 15:38  
+
0
Mä ainakin muistelen olleeni kiltti lapsi, mutta vahingossa tuli tehtyä aika paljon juttuja. Esim. ala-asteella pesäpallossa se maila lensi useemmin ku kerran muita ihmisiä päin ja meidän leikkimökin hienon oven jossa oli paljon ikkunoita menin sitte hajottamaan, vahingossa!

No sitten toisaalta, tahallaan mm. yllytettiin kaverin koiraa haukkumaan (tosi kiva varmaan nykyään..) ja hevosia kävin aina juoksuttelemassa kesällä. Toisaalta samalla tallilla kävi toinenkin tyttö joka oli mua varmaan 3 vuotta vanhempi ja ah, niin cool. Se sitten härnäsin hevoa karsinoissaan ja syötti niille jotain "lääkkeitä".

Sitten pikkuveljen kanssa saatiin joskun pienempinä idea, että me perustetaan ydinvoimala! No, ihan normit metsän puut yms ei siihen kelvanneet, vaan oli siis aivan pakko repiä naapurin varaston seinään n. 1m x 1m kokoinen reikä että saatiin sieltä varastosta kaikkea jännää. Vähän hävettää / kiukuttaa vanhempana kun tämä nyt jo entinen naapuri muistaa tämän niin, että minä olisin yksin hajottanu paikkoja! :(

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 10.06.2010 klo 18:00  
+
0
Hei Reepo, meillähän on jotain yhteistä (:

Mäkin näpistelin pienempänä kaikenlaista esim. open kaapist karkkii. Jäin kyl kiinni mut eise haitannu :D
Sitte koulun varastost sellasii PINKKEI vihkoi ja tussei :3
Ne oli nii kivoi et oli pakko. En jääny kii.
Huomaa et joku protestoi kouluu vastaa >:3
Jou.

Luftbahn

Luftbahn
Viestimäärä: 214

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 10.06.2010 klo 22:41  
+
0
Tehtiin joskus naapurintytön kanssa savesta "kakkapökäleitä" ja heitettiin läheiselle tielle. Ojasta kateltiin ketkä väistää ja ketkä ei. Mopoilijat väisti. :D:D

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 07:45)