Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 10.06.2010 klo 23:34  
+
0
Siskon kans AINA jos pyydettii toista hakemaan jotain vettä toisillemme niin sinne veteen tungettiin suolaa tai jotain muuta pahaa ja sit naurettiin ku toinen joi sitä ja huomas mitä se on :-D Joskus tehtiin myös tarkotukselle kaikkii ällöttävii juomia ja maisteltiin niitä..
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 00:06  
+
0
no laitetaa ny tänneki

Mä tein kerran pienenä sillee et olin jauhanu jotain 10 hubbabubbaa suussa ja sit länttäsin sen yläkerran parvekkeelle ja venytin sitä sillee seinästä seinään ALAKERTAAN ASTI katkeamatta! Siis siit tuli muistaakseni joku 17 metriä pitkä venytetty purkka "naru" :D:D:D siis oon ihan varma et se oli maailman ennätys! Olis pitäny ottaa joku valokuva...
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 00:40  
+
0
Mä sit taas oon tunkenu joskus sellasen ihan pienen lego-osan nenään :roll:

Sit vakio oli se, kun opettelin pyörällä ajamaan niin tulin täysillä alas mäkeä aina ja kaatuilin millon missäkin, niin tuli kyllä ärräpäitä aina (mistä lie oppinu.. :P) ja äiti ja veli vaan nauro ku oli muka niin huvittavaa :P Ja joskus leikkasin jonkun nallen pitkän hiustupsun ihan nysäks kun luulin et se kasvaa takas ja nimesin sit sen nallen Tupsuksi.

Murojen syöntitapa mulla on kuulemma ollu niin hieno, et eka oon pienillä sormilla laittanu aina yhen riisimuron suuhun ja sit ku en jaksanu enää niin tungin koko naamani siihen murokulhoon ja ahmin niitä suulla :D

Hmm.. sit joskus ykkösluokalla veli ajo mun vaaleanpunasella pyörällä ympäri takapihaa ja mä olin tarakalla, ajettiin just jonkun sellasen sienen päältä (en nyt muista nimeä) joka pöläytti meiän molempien vaatteille sekä naamaan ruskeat mönjät, oltii aika järkyttyneitä sen jälkeen :D

Mäkin olin aika hyväuskonen pienempänä, kun veli esitti aina syövänsä mm. kahvikuppeja, kokonaisia rusinapaketteja pahvineen ym. ja se sivusta päin aina näytti tunkevansa niitä suuhun ja sen jälkeen sitte esitteli kylkiluitansa ja kaikkia mahollisia että tässä se kahvikuppi nyt sitte on :D Ja mä vaan ihmettelin ja uskoin kaiken..

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:10  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Joskus tehtiin myös tarkotukselle kaikkii ällöttävii juomia ja maisteltiin niitä..



Me tehtiin aina veljen kanssa tosillemme juomia ja sitten sen toisen oli pakko juoda koko lasillinen. Yhdessä juomassa saatto olla miksattuna mm. kivennäisvettä, maitoa, ruohosipulia jugurttia, vesimelonia ja leivänpaloja. :-D
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 11:10)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 11:56  
+
0
Joo me tehtiin veljen kans samaa et jos toinen käski toisen hakee vettä nii sit tungettiin niihin jotain fairya tai suolaa tai sokeria :D Meikä tosin repes aina ennenkö veli ees joi sitä joten se ties jo et siin on jotain.


Ja kerran veli joi jotain kymmenen lasia vettä yhteen putkeen ja samantein meni vessaan muka sitten pissaamaan niitä ja mä kuuntelin oven takana varmaan puol tuntia kuinka se sitten oli lirutellu vaan hammasmukista vettä vessanpönttöön :D

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 12:11  
+
0
Joo täälkin tehtiin noita juomia. Aina tungettiin kaikenmaailman chilimausteet, ketsupit, curryt ja suolat sinne. Ni ai että ku äiti tykkäs ku hirvee sotku ja ihanan kirpakka haju :DD
Jou.

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 15:10  
+
0
Toi hubbabubba juttu oli hyvä 8)

Itse löin joskus ihan pentuna kato kavereitten kanssa naamoja lumipenkkaan, vielä nykyäänkin poskessa semmonen 4 cm pitkä arpi muistona siitä :D Ja olin muutenkin ihan TÄYSTUHO. Erityisesti serkun kanssa meillä oikein aina välähti yhdessä, ja millon istuttiin tunti itikoiden syötävinä ja toisen kerran meitä sai vetää veto-ojasta pois, oltiin kunnon kauhukaksikko. 8)
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Carotte

Carotte
Viestimäärä: 262

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:24  
+
0
Täälki ollu noi juomat :D. Isoveljen kanssa aina niitä sekoteltiin ties mistä...Ja sitte se ku laitettiin jotai saippuaa toisen hammasharjoihin :P. Ja aina äitin siivouskumihanskoista salaa leikattiin ne sormien paikat irti ja sitte se "sormi" teipattiin johonki pieneen letkun palaseen ja sillä sitte pommitettiin kaikkea mahollista. Pihlajanmarjat toimi panoksina :D.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:30  
+
0
Söin ruohoa koska leikin pupua :)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:50  
+
0
x työnsin napin nenään, ihan tahallaan
x juoksin pöytää päin tahallaan (näin tvssä miten juoksijat hidastaa hiljalleen ja leikin juoksukisaa portaissa)
x leikittiin saatananpalvojia ekaluokalla, tehtiin 'viiltoja' jollain punasilla marjoilla käsiin
x kaikki perus barbejen panoleikit :D
x join 0,5l spriteä tms kulhosta reikäkauhalla (kesti muuten hyvän tovin :D )
x tykkäsin pureskella omia käsiä

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 13:08  
+
0
^^Minä syön edelleen pehmeetä ruohoa, apiloita, voikukanlehtiä, vesiheinää... Terveisin Emmi 18 vee. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 17:12  
+
0
Leikittiiin parhaan kaverin kanssa joskus 10v, et oltiin 16v tyttöjä, joilla oli poikaystävät :D Sit ku olin saanu jostain kahet stringit, laitettii aina ne ja minihameet, äitin vanhat rintsikat ja sinne sukat, sit mentii niitten poikkisten kaa kaikkial, ja sit illan tullen nää meni niitten poikkisten kaa sänkyy ja sit uh ah <3

Oon ollu niin viksu laosena :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 17:13)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 12.06.2010 klo 22:54  
+
0
Jestas, muistin just, että oon meinannu aiheuttaa tulipalon! Oon ollu nimittäin nero lapsi. :DDDDDDDDDD

Serkun kanssa leikittiin mummolassa, ja aiottiin valmistaa kaikille sellanen tanssi(?)esitys. Me harjoiteltiin yksin toisessa päässä taloa, ja vanhemmat & isovanhemmat oli toisessa päässä. Haluttiin tunnelmavalaistus, joten otettiin joku vanha pöytälamppu, jossa ei ollut sitä lampunvarjostinta. Heitettiin lampun päälle mummon juhlahuivi ja lamppu päälle.

Jokainen varmaan arvaa, että hetken kuluttua alkoi kummasti kärytä ja se huivi vaan leimahti liekkeihin. :::DDD Minä otin töpselin pois seinästä, ja käskin serkun mennä sanomaan vanhemmille (en ite uskaltanu!) ja sanoin jääväni vahtimaan ettei tuli leviä. Serkku ei kuitenkaan uskaltanu myöskään, joten mentiin molemmat ja jätettiin se huivi vaan sinne palamaan.

Mentiin noloina kertomaan, että siellä huoneessa palaa, ja mun isä juoksi sinne ihan hullua vauhtia sammuttamaan sen huivin. Siitä huivista ei kyllä todellakaa mitää käyttökelpoista enää saanu, mutta ainakaa muuta ei syttyny tuleen. ::D Mummokin oli vaan hyvillään, ettei mitää sattunu, eikä ees suuttunu, toisin kun meidän vanhemmat. Ja meidän mielestä kun se huivi lampun päällä oli niin hyvä idea!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:24  
+
0
^^ Tuli tost mielee :DDDD

Meil ku on sellain jättinasu tuol mun hyllys, ni jollain ekal luokal leikittii kaverin kaa et se on joku ihkuliini ja sit oltii vuorotellen siin pääl sillee ''uh ah uh ah uh ah'' ja tapeltii et kumpi saa seuraavaks :DD Tosi kiihottavaa, kantsii kokeilla :D HAhahahah hajosin ihan täysin. Toi vaa tuli mielee tost ''uh ah <3'':ista
Jou.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:29  
+
0
Juuu ja sit iha perus näää et leikittiii et barbeilla oli jotain seksi sessioita :DD

Sit muistui mieleen ku 1lk mun parhaan kaverin kanssa varasteltiin opettajalta karkkeja. Sillä oli semmonen laatikko, missä oli avattu Fazerin parhaat- karkkipussi. Sit aina välkäl käskin sen mun kaverin mennä hakeee sielt karkit, ku ite olin vahdissa (en uskaltanu ite ottaa :DD) Sit juostiin ulos piiloon syömään ne. Sit kun tätä ryöväilyä oli tapahtunu jonku kuukauden, pussi tyhjeni. Sit yhen tunnin alussa opettaja kysy oliks joku käyny syömäs näit karkkei. Ei tunnustettu, oltii vaa iha hiljaaa :DDDD Selvittiin siitäkin.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:34  
+
0
Täst ei oo ees parii vuotta itseasias, kun keitin kananmunia ja äiti oli sanonu et ne pitää olla ihan veden peitossa, et ei jää raa'aks mistään kohtaa. Sit jonkin ajan päästä menin kattomaan sinne kattilaan ja huusin et "tää muna oli pystyssä!" meinasin siis et onks se nyt siit päältä sit raaka, ja äiti ja sen nykyinen mies vaan nauro siin. Tajusin mä sen lähes samal sekunnilla siin et olipas vähän tyhmät sanavalinnat :P

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 12:38  
+
0
^ D::D:D:DDDDDD Repesin. :::::DDDDDDD Ois muaki naurattanu
Jou.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:04  
+
0
tää on aika ilkee juttu. mut kersana kun oltiin serkun kanssa kylillä jossain "hengailtiin" ja meillä oli mehua mukana, noh sitten yks todella ääliö tyyppi rupes pyöriin siinä kylillä kans ja arvattiin että se tulee siihen meidän luo kumminkin ärsyttään. serkku sitten pissas sinne juissipurkkiin ja kun tää idiootti tuli siihe meidän luo niin tarjottiin sille vähän mehua 8)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:06  
+
0
^ Joiko :DDFd
Jou.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:07  
+
0

HaniPanda kirjoitti:

^ Joiko :DDFd


joi! ja kaikenlisäks ku se oli lähössä niin heitettiin sitä päähän sillä purkilla...
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 23:30)