Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:08  
+
0
:DDD Hihii, roiskukos pissat sitte päälle? :D Ja tajusko se et se oli kusta :D
Ei varmaan, ihan mehulta maistu :D
Jou.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:10  
+
0
roisku ja tajushan se :)
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.06.2010 klo 14:11  
+
0
Joo mä ja mun kaveri aina iltapäiväkerhossa mentiin istumaan nurmikolle ja syömään ruohoa moneks tunniks :D eikä ees leikitty mitää hevosia - syötiin ku oli hyvää! :D ja sit kans söin kuusenhavusia, myrkkymarjoja, naapurien karviais(?)marjoja, pihlajanmarjoja.....

Ainii ja kaverin kanssa tarhassa leikittiin tosi badasseja: laitettiin kielenpäälle kivi ja leikittiin että meillä oli kielikorut ja poimittiin maasta tupakantumppeja ja leikittiin et me poltettiin......... D::D:D:D ja ikää siis oli joku 5-6v?
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 15.06.2010 klo 21:28  
+
0
En tiedä nyt kuuluuko tää tähän mut sanoin täs ihan muutamia viikkoja sitten vahingossa: "täällähän on tupakannatseja" XD äkkiä korjaamaan "siis natsoja." XD

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 15.06.2010 klo 22:09  
+
0
Muistan kun ala-asteella jotku tytöt veti jotain herneen näköisiä kasveja välitunnilla ja ne oli koulussa niin halluissa että ne oli pakko lähettää terveyskeskuksen kautta kotiin :----D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 20:09  
+
0
^En oikeen ymmärtänyt, mutta kuulostaa pelottavalta...

Itse en nyt kauheasti tyhmiä juttuja ole tehnyt. Kerran oli toisessa kädessä trippi mehu ja toisessa sellainen pieni pyykinpesuaine pullo ja vuorotellen otin kumpaakin :P
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 20:14  
+
0

Miaci kirjoitti:

Itse en nyt kauheasti tyhmiä juttuja ole tehnyt. Kerran oli toisessa kädessä trippi mehu ja toisessa sellainen pieni pyykinpesuaine pullo ja vuorotellen otin kumpaakin :P



:DDDD Voi ei.

Me tehtiin kaverin kaa kuviksen tunnilla KUTOSELLA sillee, että käytiin juomassa muitten vesivärilaseista vedet! Ja vielä mainostettiin miten lilat on parhaimman makusia.. :D

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 09.07.2010 klo 17:08  
+
0
Ainaki yritettii mun serkun kaa tehdä hattaraa pumpulista ja sokerista. Pumpulin päälle vaa ripoteltii sokeria ja omnom.
Sitte tota limsasta ja sokerista Spritea samasen serkun kaa. Petyttii suunnattomasti, ku siitä ei tullukkaa, ja sitte koitettii lisätä vielä suolaa, mutta ei sittekkää :-(
Ei mulla ny sillee tuu oikee mitää erikoista mielee. Mutta olisha näitä tietysti jos vaan muistaas.. :mietiskel:
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 18:16)

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 19:49  
+
0
Haha, voin kertoo pari hölmöintä juttua. Esimerkiksi oon syöny sellast valkost vaahtomuovii mikä näyttää popkornilta ;DD Sit oon juonu pieneen kukkamaljakost kukkavedet missä oli sitä kukkia kasvamaan auttavaa kukkamyrkkyä ;DD Ja oon pieneen varastanu kioskilta muumit -lheden kun luulin että niitä saa ottaa xDD

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 20:05  
+
0
Veli tippu kaivoon ja huuteli siellä ihan paniikissa et "Hae iskä, hae iskä tänne!!" ja mä vaan kysyin: "Onko siellä niitä Turtles-kilpikonnia?"

Muistan hämärästi myös miettineeni, että hyppäisinkö iteki sinne :--D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 23:24  
+
0
Tuli seki nyt mieleen, että oon jo pienestä asti ettiny ittelleni miestä :D Meille rakennettiin taloa ja sitte meillä oli ihana muurari muuraamassa takkaa. Muistan vieläki että se oli tosi komee. Hengasin siinä sen ympärillä aikani ja sitte kysäsin onko sillä tyttöystävää :DD Vihjailin vähän että mä voisin olla potentiaalinen ehdokas.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 23:40  
+
0

nanika kirjoitti:

Tuli seki nyt mieleen, että oon jo pienestä asti ettiny ittelleni miestä :D Meille rakennettiin taloa ja sitte meillä oli ihana muurari muuraamassa takkaa. Muistan vieläki että se oli tosi komee. Hengasin siinä sen ympärillä aikani ja sitte kysäsin onko sillä tyttöystävää :DD Vihjailin vähän että mä voisin olla potentiaalinen ehdokas.

haah :D paljon sul oli ikää sillo? ;D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 23:40  
+
0
^ OHO, ois joo voinu olla asiallista mainita ettei kukaan luule että tää tapahtu joskus viime viikolla :DD:D Mutta jotain 7-8v olin.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 23:41)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 23:44  
+
0

nanika kirjoitti:

^ OHO, ois joo voinu olla asiallista mainita ettei kukaan luule että tää tapahtu joskus viime viikolla :DD:D Mutta jotain 7-8v olin.

ok ;DD

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 12.07.2010 klo 00:59  
+
0
Mä muistan ku olin ihastunu mun naapurin poikaan ja olin jotain 6-7v silloin, sit sisko yllytti mua lähettämään viestin jollekin siis tyyliin sille puhuvalle päälle tv:sen ja lähetin sit sinne viestin jossa luki jotain "rakastan sua xxxx" tai jotain tollasta, mut sit tajusin et sillä on muka iso pää enkä enää rakastanukaa sitä ja olin vaa kaikille sillee "hei sil on iso pää en mä sitä haluu!". Ollaan nykyään kavereita oltu jo jotaaain 8 vuotta mut ei se rakkaus koskaan sit roihahtanu. Ehkä sen iso pää (?) vainoo mua mun takaravoissa vieläki.

Ja lähetettiin myös koulussa kaverin kans silloselle 6lk pojalle ystävänpäivänä t. salainen ihailijasi kortit :-D Ja juostiin viemään ne niiden luokan postilaatikkoon. Oltiin tyyliin varmaan kolmosella jo sillon ja kutoset oli niin isoja ja siistejä ja oltiin ihan in love ja sit vaan pelättiin aina et se saa tietää et me oltiin ne lähettäjät. Myös jotain tollasia muita salainen ihailija ja muita nolojasöpöjä juttuja on tullu tehtyä.
AINII no kerron viel tän,tää tapahtu joskus 3-4lk mut mun parhaan kaverin veli oli ihastunu muhun sit oltiin oltu koulun discossa mut en ollu kiinnostunu siitä vaa sen kaverista mut silti lämpenin vähän tälle veljelle sit siinä ja ku tulin himaan sielt discosta niin lähetin sille viestin jotain et "mikset pyytäny mua tanssii hitaita?! oisit kyl voinu....." no tietysti olin lähettäny sen sille sen siskolle eli mun kaverille vahingossa ja sit olin ihan paniikissa ku se vastas silleen et mitähh pitiks tän mennä mun veljelle "siis hahaha pelataan siskon kans totuutta ja tehtävää ja sain tälläsen tehtävän...." :D:D:D surkein selitys ikinä?

Noo pysyin sillee about aiheessa nii antaa mennä.
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 12.07.2010 klo 01:11  
+
0
Mä oon pienestä pitäen ollut ihastunut kaikkiin ja kaikkeen. Mun kosintoja on saanut kuulla 20 vuotta vanhempi serkku ja naapurin sedät. Nykyäänkin oon "ihastunut" varmaan puoliin meidän kerhon miehistä, eli mun ihastumiset on melkein aina olleet mua itseäni sen 20 vuotta vanhempia. Vähän OT, mutta sanoinkin just äitille että sinkkuilen nyt sen 20 vuotta ja nappaan sitten itelleni jonku viiskybäsen miekkosen, kun ikäero ei paina niin hurjasti... Mut ne vaan on rutkasti ihanampia ko parikybäset.. Toki on poikkeuksia, mut silti :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 12.07.2010 klo 13:05  
+
0
Leikittiin mökin grillikatoksella (jossa on sivu"seinät" johonkin vyötärönkorkuudelle, se oli hyvä baaritiski :D) joskus serkkujen kanssa baaria. Yks oli siel baarimikko ja sit meil oli sellasii pienii muovisii lasei, mihin sekoteltiin eri limuja ja mehuja. Sit ku niit juotii tultii iha humalaa ja heiluttii vaa siel nurmikol D: Sit ku oltii juotu niitä iha älyttömästi, kaikil tuli samaa aikaa kamala pissa hätä ja sit juostii vessaa ja kovaa.

Ainii ja tää on tosi nolo:
1lk ku olin ekaa kertaa mun kaverilla kylässä valehtelin sen vanhemmille ruokapöydässä et mun vanhemmat on eronnu ja iskäl on paljon hevosii :D Ja kahden nimet on Omppu ja Salama. Hävetti kivasti ku paljastu et vanhemmat on edelleen yhdessä eikä meil mitää hevosia ole :<
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 12.07.2010 klo 13:12  
+
0
En vissiin oo kertonu tätä tänne, mut joskus ku siskolla oli lyhytkarvanen collie, nii en muista kaadoinko tahallani vai vahingossa mut kaadoin kuitenkin sen päälle kanelia ;D Sitte ku olin kaatanu sitä nii en saanukaa sitä pyyhkäsemällä pois nii oli pakko yrittää pestä sitä maidolla ettei sisko huomais mitään. joo, olin sillon ehkä 3-4-vuotias ;D

Joskus avasin yhen meiän ikkunan jota ei voi avata ilman että se putoo. No enhän mä sitä sillon tajunnu ja ikkuna sitten putos ulos, mutta onneks alla oli puska nii se ei menny rikki ;DD

Ja joskus pienenä pelkäsin joulupukkeja vähän ja sitte oltii äitin kans erääs askartelukaupassa. No sit siel kaupas oli siin kassalla semmonen tanssiva ja laulava joulupukkilelu. Sit se kassatäti sano mulle et tykkäisitkö katella tätä ja se laitto sen lelun saman tien päälle, sit meikä pelästy sitä ihan sikana ja rupesin itkee ja riehuu ja vahingossa pudotin yhestä hyllystä paljon kartonkeja maahan, mut en onneks sentää koko hyllyä kaatanu ;D Tällöinkin olin varmaa jotai 3-4v.

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 12.07.2010 klo 23:43  
+
0
uu lauloin tarhassa paviaanit runkkaa ja rallattaa biisiä hoitajille ne vähän tais ihmetellä että mistä mä 4 vuotias sellasia oppinu oon :DD
ja.. mulla oli myös tapana leikellä kavereiden hiukset uuteen uskoon jos jollain sattu olemaa liian pitkät
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 23:46)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 13.07.2010 klo 16:24  
+
0

viruskoira kirjoitti:

Veli tippu kaivoon ja huuteli siellä ihan paniikissa et "Hae iskä, hae iskä tänne!!" ja mä vaan kysyin: "Onko siellä niitä Turtles-kilpikonnia?"

Muistan hämärästi myös miettineeni, että hyppäisinkö iteki sinne :--D



repesin :'DDD
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6326
Viestejä yhteensä545675
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 06:45)