Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 02.08.2010 klo 16:13  
+
0
Tuli mieleen kun joskus 4-6 vuotiaana silloisen sakemannin kanssa kahdestaan leikittiin/peuhattiin jotain, ja sitten vissiin revin korvasta tmv. niin koira vähän näykkäs, niin sanoin sille "hyi, tuhma" ja purin takaisin(vissiin selkään) ja koira oli ihmeissään.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Henni

Henni
Viestimäärä: 4

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 02.08.2010 klo 16:55  
+
0
Pikkuinen Henni (oliskohan ikää joku 4v., mut pikkunappula kuiteskin) leikkii makaronilaatikolla joka lojuu hänen lautasellaan. Äiti katselee tätä hetken kunnes tympääntyy: "Henni, heitä nyt se makaroni naamaas."
Henni katsoo äitiään hetken outona, miettien oliko tuossa äitin lauseessa nyt järkeä. Mutta kilttinä tyttönä tottelee, ottaa lautasen reunasta kiinni ja heittää ruoan päin naamaansa. Äitin katsoessa äimistyneenä ja yllättyneenä vierestä Henni tuumaa: "Sä käskit mun heittää sen naamaan!"


Äiti ei ikinä jätä mua rauhaan, vaan muistuttelee tuon tuostakin kyseisestä tapauksesta...
Henni S. - www.brenna07.net
Islanninlammaskoirat

"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for."
- Bob Marley

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:28  
+
0
Henni, ei jeesus! :D

Vähän samaan sarjaan kuuluu yksi meikäläisen leivontaepisodi penskana. Ohjeessa sanottiin, että "laita munat kulhoon." Pikku-Kada laittoi munat ehjinä ja kokonaisina kulhoon ja katsoi hölmistyneenä kuppia, koska ei ymmärtänyt että miksi tämä nyt tuntuu menevän väärin.

Äiti tuli tuossa vaiheessa selän taakse kyttäämään, ja nauruhan sillä pääsi.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 03.08.2010 klo 16:17  
+
0
joskus ehkä kun olin 4v ja olin just kattonu sen disneyn kaunotar&hirviö leffan ja musta se oli tosi hyvä, etenki se könni oli paras koska se oli nii hauska. sit mentiin siskon kanssa samana iltana ulos leikkii niin siitä meneeki ohi semmone lenkkeilijä jolla oli kokopunanen tuulipuku niin minä osoitin sitä ja huusin "KATO, KÖNNI!!!!!!!!!!!!!!" sit se nainen kysyi et mikäs se mahtaa olla tmv niin aloin niin tietävänä selittää et kaikki joilla on jotai punaista, on könnejä :-)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 07.08.2010 klo 11:15  
+
0
Luulin pienenä, että naamiaiset ja naimisiin meno on sama asia. :viheltel:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 10:58  
+
0
Olin kai joku 8v, ku tää väärinkäsitys sattu :D Eli, heräsin aamulla, ja huomasin et mulla oli jääny tyynelle hiuksia yön aikana. Sit otin hiuksistani kiinni ja vedin, ja mulla jäi käteenkin (!) hiuksia. Siin vaihees olin ihan paniikissa koska kaikilla joilla on SYÖPÄ niin lähtee hiukset o_O Olin ihan paniikissa ja mietin et onks mulla nyt syöpä. Enpä sitte oivaltanu ettei ne hiukset sen _syövän_ takia lähde :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 08.08.2010 klo 11:15  
+
0
^ Kauhee! : D

Frehleys

Frehleys
Viestimäärä: 18

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 07.01.2011 klo 16:29  
+
0
Äiti aina kertoo ku oltii joskus sittaris (minä tyylii 2 vee) ja mä huudan siel täysii "HEI BEIBI ANNA MULLE PIISKAA!" :''D Ja mummot katto kuulemma vihasena .__.

Mä kans aina ihastuin mun iskän kavereihin pienenä, hyi etttä :D

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 08.01.2011 klo 20:29  
+
0
^ :D:D

welmuli kirjoitti:

Tuli mieleen kun joskus 4-6 vuotiaana silloisen sakemannin kanssa kahdestaan leikittiin/peuhattiin jotain, ja sitten vissiin revin korvasta tmv. niin koira vähän näykkäs, niin sanoin sille "hyi, tuhma" ja purin takaisin(vissiin selkään) ja koira oli ihmeissään.



:D:D

mardi kirjoitti:

joskus ehkä kun olin 4v ja olin just kattonu sen disneyn kaunotar&hirviö leffan ja musta se oli tosi hyvä, etenki se könni oli paras koska se oli nii hauska. sit mentiin siskon kanssa samana iltana ulos leikkii niin siitä meneeki ohi semmone lenkkeilijä jolla oli kokopunanen tuulipuku niin minä osoitin sitä ja huusin "KATO, KÖNNI!!!!!!!!!!!!!!" sit se nainen kysyi et mikäs se mahtaa olla tmv niin aloin niin tietävänä selittää et kaikki joilla on jotai punaista, on könnejä :-)



mahto olla könninainen ihmeissään :D

henni kirjoitti:


Pikkuinen Henni (oliskohan ikää joku 4v., mut pikkunappula kuiteskin) leikkii makaronilaatikolla joka lojuu hänen lautasellaan. Äiti katselee tätä hetken kunnes tympääntyy: "Henni, heitä nyt se makaroni naamaas."
Henni katsoo äitiään hetken outona, miettien oliko tuossa äitin lauseessa nyt järkeä. Mutta kilttinä tyttönä tottelee, ottaa lautasen reunasta kiinni ja heittää ruoan päin naamaansa. Äitin katsoessa äimistyneenä ja yllättyneenä vierestä Henni tuumaa: "Sä käskit mun heittää sen naamaan!"



oivoi, vähän turhankin kuuliainen pikku-henni :D
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.01.2011 klo 20:35)

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 00:19  
+
0
Mää olin ihan kiltti lapsi, kunnes:

*Manipuloin aina mun kavereita silleen että ne vaikka varasti mulle jotain tai teki jotain jolleki toiselle lapselle (vaikka kävi jotain sanomassa tms..)
* Kiusasin hirveesti yhtä vähän jälkeenjäänyttä poikaa ja jos se vaikka tuli meille nii en päästäny sitä pois vaan laitoin oven lukkoon ja jätin sen sinne. :ttou: ihan hirveetä btw
*Sanoin silloiselle parhaalle kaverilleni
Minä: ootpa sä ruma
Kaveri: ei kukaan oo täydellinen
M: no minäpä oon
K: lähtee itkien pois :eek:

*oon varastanu
*potkin kaikkia tyyppejä joista en tykänny
*Olin seurakunnan jossain kesäkerhossa nii heti ekana päivänä sanon kovaan ääneen ruuan jälkeen että "kiitos Jeesus ruoasta, ota pois jos saat!" Sitte heti perään sanoin, kaikki kuuli että "Jumalaa ei oo olemassa, se on ihan höpöhöpö hommia semmoset!" :suru:
* Olin ala-asteella kova tyyppi ku join vesivärivedet kaikkien laseista

Kaikki oli jotain alle ala-aste ikäsinä tehtyjä hölmöyksiä, paitsi toi viimenen :D Pahimpia en ees viiti laittaa tänne :twisted: Mutta en mää enää noin kamala oo :mietiskel:
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 18:21  
+
0
^huui, oot ollu todellinen kauhukakara! :D:D
ja ihan btw. vesiväriliemi on jotain tosi hyvää :3
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

reaver

reaver
Viestimäärä: 46

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 20:41  
+
0

Räyhähenki kirjoitti:


ja ihan btw. vesiväriliemi on jotain tosi hyvää :3


Onko :o

Byäää, miksei mulla tule nyt mitään muistoja mieleen. Paitsi kaikki oli aina "veljen syytä".

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 11.01.2011 klo 01:35  
+
0
hitto ku näitei meinaa muistaa vaikka on tehny kaiken näkööstä pahaa :D

tietysti näitä et oon liimannu kieleni johki rautatolppaa talvella ku on kielletty ja sitte repiny sen irti väkisin ettei äiti vaa sais tiätää, mutta kyllähä mä siitä sitte kiinni jäi ku huules oli haavat yms. :enkeli:
sitte oon joskus kiukus päissäni lukinnu siskon ja sen kaverin meirän leikkimökkiin ku ne ei huolinu mua leikkeihi ja lähteny vaa menemähä :viheltel:

ja mä oon kans ollu (jo) kersana hirvee manipuloimaa ihmisii ja käyttää niitä hyväks et saan mitä tahron, aina yllytin kans kavereita tekemään pahat ja tyhmät, toki itekki välillä mukana ku oli kans pakko näyttää että uskaltaa :D
ja aina ku leikittii nii mä olin yleensä se joka päätti leikit ja otti parhaimmat lelut, sain aina jotenki keploteltua ne itelleni ja oon kans ladellu jtn kovia totuuksia kavereille pienenä, justihin tyylihin 'oot ruma, mee pois' - linjaa :DD

nii ja sitte kans kersana kaverin kans käytii aina isompien (yläaste ikäästen) pyöristä tyhjentämäs kummit, otettiin venttiilit pois ja nakattii mettään ja kerran kaverin kans sotkettiin meirän juuri valakooseks maalattu koulun seinä punaasella maalilla ja kerran oon hajottanu koulun vessan ovesta lukon (siis ulko-ovesta, vessahan mentiin pihan kautta) ku piti kokeella kuinka tiukassa se on eikä se sitte ollu kovin tiukas vaa lähti muutamian riuhtaasu kertojen jälkee irti :DD ja sitte vaa ovi kiinni ja lährettiin muina miehinä kotio :viheltel:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 11.01.2011 klo 09:00  
+
0
Päiväkodissa olin iha hirvee kauhukakara! Ainaku oli pahaa ruokaa, niin mentiin kaverin kaa pianon taakse piiloon. Sitte lopulta kaikki tuli sinne niin jouduttiin vaihtaa meidän piilopaikaks urheiluvälinevarasto, ja siitä ei hoitajat tykänny yhtään :D:D

Sit meillä oli tiukka sääntö et ei saa mennä takapihalle tai käyttää takaovea ollenkaan, eikä kiivetä aitojen yli; no, mehän tietty tehtiin kaikki nää :D Ja hypittiin semmoselta isolta kiveltä alas.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 11.01.2011 klo 12:33  
+
0
Tää ei nyt ihan aiheeseen liity, mutta tää tuli tässä yks päivä mieleen. Olin varmaan jotain 5-6 vuotias ja kävelin pihatietä kotiin. Oli muistaakseni kevät, mutta sen verran oli vielä kylmä että sai olla toppavaatteet päällä. Sitte ku kävelin siinä niin kuulin ku joku itki jossain lähellä. Sankarina lähin sitte ottamaan selvää mistä se kuulu ja kävelin sinne äänen suuntaan. Kävelin muutaman metrin tieltä metsään päin ja näin ku naapurin vuotta vanhempi kovispoika roikku toppahousuista puussa :------D Se oli kiipeilly ja yrittäny hypätä pois niin se jäiki jotenki kiinni. Minä edelleen sankarimaisesti juoksin muutama sata metriä ton pojan kotiin ja hälytin sen vanhemmat paikalle.
Sitte illalla se poika toi mulle sellanen tupla-suklaapatukan ja kiitti kun pelastin sen :D:D<3

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 11.01.2011 klo 20:10  
+
0

reaver kirjoitti:

Räyhähenki kirjoitti:


ja ihan btw. vesiväriliemi on jotain tosi hyvää :3


Onko :o



se on yhtä parhainta juomaa mitä oon koskaan juonu! mutta sen juominen toki tyssäsi siihen, että tuskin mitään terveellisintä juomaa on, ja toisekseen siihen, että siitä tulee ainakin itselleni ihan riivatun kova mahakipu :/

mulle tulee nyt vaan yksi juttu mieleen, mitä itse oon tehnyt, ja tämäkin lällyimmästä päästä..
joskus neljän vanhana olin äitin kanssa kahdestaan kotona. äiti luki lehteä keittiössä, ja minä olin yksikseen huoneessani. siihen aikaan mulla oli jonkinlainen vampyyrivillitys meneillään. siitä seurasi sitten tällaista:
M: "äiti, miten kirjotetaan minä?"
Ä: "m, i, n, ä"
M: "okei, entäs olen?"
Ä: "o, l, e, n"
M: "mm.. entäs vampyyri?"
Ä: "v, a, m, p, y, y, r, i"
M: "..okei"
siinä vaiheessa äiti tuli kattomaan mun touhuja, niin enköhän vaan siinä tyytyväisenä pällistellyt aikaansaannostani: upouuden hyllystön hyllyssä luki melkoisen isolla "MINÄ OLEN VAMPYYRI".
äitiltä pääsi melkoinen nauru, jonka jälkeen pääsinkin sitten siivoamaan :)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

sukkax

sukkax
Viestimäärä: 10

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.03.2011 klo 14:54  
+
0
pienenä mä tein äitille aina soppaa jossa oli vessapaperinpaloja, mausteita ja vettä. sitten mä piirtelin seiniin ja kirjoihin ja yritin aina lukee siskon päiväkirjaa. :nauru:

Carotte

Carotte
Viestimäärä: 262

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 08.03.2011 klo 18:28  
+
0
-Hjuuuu...pikkuserkun (5vuotta vanhempi) kanssa nää barbien panoleikit joskus pienenä :'D
Tyyliä "nää tekis tätä nyt koko yön! uuh aah"

-Joskus koruliikkeessä oiskohan ollu 7 veenä aloin vänkäämään äitille et "mie _haluan_ nää korvikset!" äiti sitte että meillä on jo vaikka kuinka paljon korvakoruja, minäpä sitte sanoin kovaan ääneen että MUTTAKO KAIKKI ON JOTAKI RIHKAMAA(vaikka siis näin ei ollut), äitillä oliki sitte kiva :shifty: taisin mie sitte ne korvikset saaha, loppujen lopuksi!

aaaargh ku ei tuu mieleen mitään vaik kyllähän näitä ois -.-

Meia

Meia
Viestimäärä: 165

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 14:25  
+
0
Mäkin oon ollu aika kiltti, kuuliainen ja rauhallinen lapsi...tai sit en :mietiskel:
Esim. kun olin jotain kolmen vanha, tykkäsin kauheesti muumeista ja kerran mä sitten piirsin tusseilla olohuoneen tapettiin muumeja :D eikä ne ole vissiin tähän päivään mennessä lähteneet, vähän vaan haalistuneet :D sit mä oon syöny saippuaa ja hammastahnaa josta tuli maha ihan turkasen kipiäks, ja kerran löin yhtä poikaa krokettimailalla päähän. Sit kerran pieninä leikittiin siskon kanssa tatuoijia ja piirrettiin kuulakärkikynällä kädet ja jalat täyteen jotain kuvia :D Ja kerran päiväkodissa, kun olis pitäny mennä ulkoilusta sisälle, niin minä ja mun kaveri ei haluttukkaan, mentiin piiloon sellasen ison kiven taakse. Siellä ne päiväkodin tätit sitten etti meitä sydänhalvauksen partaalla kun luulivat että oltiin karattu :DD
kotona kipittelee cottonipoitsu Väinö 15.7.2011 ♥ ja 100 litran akvaariota unohtamatta (:

havannu

havannu
Viestimäärä: 344

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 14.03.2011 klo 21:59  
+
0
Joskus päiväkoti-ikäisenä tein muutaman kerran sillain, että kun olin vessassa (vessat oli semmoset koppimalliset, missä oli ylhäällä ja alhaalla isot raot) jätin vessan oven lukkoon ja ryömin sen oven alta pois. Ja seuraavana päivänä olin tosi masentunu kun se ovi ei ollutkaan enää lukossa :(

Pienenä oon syöttäny pikkuveljelleni (söin toki itsekkin) jotain kylmägeeliä, koska se haisee mentholilta ja luulin että maistuu kanssa :eitietoo:

Ihan pienenä, noin 3 vuoden ikäisenä, olin mennyt pyytämään isältäni tiskiharjaa. Isä oli sitten ollut eri huoneessa kun meitsi, ja oli alkanut ihmetellä miksi olin niin hiljaa. No oli sitten tullut katsomaan; olin kaivanut kukkaruukusta multaa ja hinkkasin sitä tiskiharjalla mattoon...
Havaneset
Minttu 11/07
Nella 09/09

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 05:00)