Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09

Tyhmintä mitä olette pienenä tehneet?

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7

Windy

Windy
Viestimäärä: 153

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 14.05.2011 klo 17:57  
+
0
Taisin olla joku 3-4 vuotias, kun meillä oli taas pentue kotona. Noh, äitini lähtee koirien kanssa lenkille ja sanoo minulle, että en saa mennä siihen huoneeseen, missä pentulaatikko on. Minä kuitenkin menin sinne heti äidin lähdettyä ja rupesin sitten punnitsemaan koiranpentuja. Menin jopa sotkemaan sinne vihkoon itse punnitsemia painojani väärän pennun kohdalle. Sotkin melkein koko sen vihon, jossa pentujen syntymäpainot, ajat yms olivat. :viheltel:
http://treenikaverit.blogspot.fi/

Shetlanninlammaskoira Windy 3/2010
Eurasier Cloudy 2/2011
Bordercollie Dacu 3/2006

Milz

Milz
Viestimäärä: 23

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 28.07.2011 klo 20:48  
+
0
Ite oon ollu kans tosi fiksu... ;D
Esim. Joskus 5-7v. oltii kaverin kaa meillä ku vanhemmat oli töissä. Haluttiin mennä luistelemaan, mutta kesä kun oli ja rahaa ja ikää ei yksin jäähalliin menemiseen ollut niin päätettiin pukea luistimet jalkaan suojien kanssa ja kaadettiin vasta ostettu iso saippuapullo keittion lattialle ja siihen vähän vettä ni oli kyllä hyvä luistelu kenttä... Ei herranjesta.... 8D
Ja sillosen talon valkonen seinä piti aina sotkea semmosilla punasilla marjoilla mitä siellä kasvo. ;3
Kerran löysin mettästä mäkkärin ketsuppi pusseja ku olin menossa kaverille ja otin ne mukaan. Siellä sitte kerroin kamulle ja päätettiin syöttää ne kamun pikkuveljelle joka kyllä kysy et mistä nää on ni vastattiin vaa että meiltä jäi yli. Sitte se veti ne semmosenaan ja me kikatettiin. 8P
Ja ala-asteella jäätiin kamun kaa pihalle koska oltii riidelty yhen luokkalaisen kaa eikä haluttu nähä sitä enää ja sit siivoojat tuli ragee.. :D
Ja monta kertaa on menty salaa katolle ja varastoon.. :3
Jonkun mielestä et ehkä ole minkään arvoinen, mutta koirallesi sinä olet koko maailman keskipiste. -Pam Brown

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 28.07.2011 klo 22:19  
+
0
Oltiin kaverin kanssa siinä 10-11v ja etsittiin yksinjätettyjä vauvoja rattaista jotka oltais voitu kidnapata... Että missähän tässä oltaisiin jos tämmönen idioottimainen suunnitelma olisi toiminut.

Juu ja me aina leikattiin lehdista eläinten kuvia ja mentiin ihmisten luo "Oletteko nähneet meijän gerbiiliä?".

Sitten hommattiin sellasta että käveltiin kauka toisistamme ja toinen "hyökkäsi" toisen kimppuun ja katsottiin tuleeko kukaan auttamaan tätä olevinaan-hyökkäyksen uhria :D KAMALAA.

Ja sitten me soiteltiin ihan_järjettömästi pilapuheluita. Yhden tutun äiti sitten uhkasi poliisillakin jossian vaiheessa.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.07.2011 klo 22:20)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 29.07.2011 klo 21:44  
+
0
Muistu sellanen mieleen, että iskällä oli aikanaan aina omassa salaisessa kaapissaan jemmassa ekstraväkeviä turkinpippureita. Oltiin sillon veljen kanssa varmaan alle kymmenvuotiaita molemmat ja veli kannusti mut pistään niiin monta turkinpippuria suuhun kuin vaan sain mahtumaan ja minähän tyttö tein työtä käskettyä... :shifty: Harmi, etten tuntemuksia muista. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Pdm

Pdm
Viestimäärä: 253

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 29.07.2011 klo 22:41  
+
0
Asuin viisivuotiaaksi asti vähän isommalla paikkakunnalla, ja siellä naapurissa asui sitten vuotta vanhempi poika, jonka kanssa oltiin yksi kauhukaksikko. Varastettiin yhen naapurin postilaatikko (leikkimökki tarvitsi oman), maalattiin kivitalon seiniä (valkonen on niin tylsä väri ja se sininen oli niin tarosallaan) ja esimerkiksi jumitettiin päämme matonkuivaustelineeseen (vanhempien oli varmaan kiva kutsua joku irrottamaan ne). Karattiin myös useamman kerran lähimetsään eväsretkelle kertomatta kellekään. Kuulema huolta oli joskus paljon... Huvittavinta ehkä oli että lopulta yli 10v myöhemmin päädyttiin samalle luokalle lukiossa ja opettajat siellä muisti meitä vielä valmistujaisissa että ei kyllä saanut rauhaa siltä keskinäiseltä ideoiden heittelyltä :heristel::nauru:

Tuolla kirkonkylällä asuessa myös naapurintyttö joka oli muutamaa vuotta vanhempi kerran sitoi allekirjottaneen kiinni potkuriin ja laski menemään jyrkkää mäkeä alas joka päättyi autotielle. Koskaan ei kuitenkaan mitään käynyt, onneksi.. :shifty:

Sitten kun muutettiin tänne maalle niin oonkin ollu ihan kiltti. Välillä heitelty veljen kanssa lumipalloja ja joskus tongittu asioita mitä ei ois saatu, mutta ilmeisesti ei oo ollu tarvetta olla mahoton :D
If there's a prize for rotten judgement, I guess I've already won that.

sbtn Lara 02/09 - 08/15.

annaa

annaa
Viestimäärä: 35

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 30.12.2011 klo 23:36  
+
0
Oivoi, oon saanut aika hyvät naurut ja mahna kipeeks kun oon lukenu näiyä :DD

Tuntuu itestä et oon ollu aika kiltti näihin muihin verrattuna, tai sit en jos en vaan muista iitä kaikkein pahimpia :P

Tietysti pilapuheluita on tullu soiteltua kavereiden kanssa ja on joku tietysti uhannu selvittää ketä me ollaan. Sit kerran olin porukoitten, serkun ja sen porukoitten kanssa laivalla. Päättettiin sitten viisaina soittaa niistä hytin puhelimasta muihin hytteihin. Aika harva vastas, mutta kerran sieltä vastas joku venäläinen ja sit se vaan jatko puhumista ja nauraa räkätettiin ihan hirveesti. Samaisen serkun kanssa tuli laivalle mieleen kiusata vähän ihmisiä ja allettiin leikkiä hisseillä :)) Vähän vaikee selittää, mutta oltiin aina välillä siellä hississä ja painettiin niitä kerrosnappuloita(?) ja jäätiin pois ja sit taas tilattiin se hissi siitä ulkopuolelta. Toivottavasti ees vähän ymmärsitte, mut ei ees jääty kii :DD Ikää oli ehkä joku 9- 10 vuotta ;))

Ala- asteella joskus ehkä nelosella meitä syytettiin mun kaverin kans yhen tytön kiusaamisesta vaikkei omasta mielestä oltu ees kiusattu sitä pahasti, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna taidettiin olla aika ilkeitä. Sit se viel kehtas tulla esittää meille iha kaveria seuraavana päivänä, mutta ei me sille uskallettu mitää sanoo :D

Ja joskus viel pienempänä, 3- 4 vuotiaana tuli tietysti tehtyä näitä ihania marja, kuravesi yms. keittoja ja laitettua niitä paikkoihin mistä niitä ei ehkä pitäs löytyä.

Ja joskus ehkä 8 v. oon lukinnu pikkuveljen leikkimökkiin ja kun äiti on kysyny et missäs veli on niin oon vaan sanonu et en tiiä. Veli on epätoivosena hakannu ovee ja ikkunoita ja yrittäny päästä pois :DDD

jasminn

jasminn
Viestimäärä: 226

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 02.01.2012 klo 02:25  
+
0
Haa, huippuja tarinoita kaikilla!

Mä olin jo pienenä tosi vilkas, kovaääninen ja suorapuheinen. Jos mä ikinä saisin sellasen lapsen, ku mä olin.. Voi että sitä riemua, en varmaan kestäis. Jättimäiset pojot tässä vaiheessa äitille ja iskälle siitä, että ovat mua jaksaneet!

No, joskus kun olin pikkusena mökillä sukulaisten kanssa, taisin kyllä tehä jotakin sellasta mikä jaksaa vieläkin naurattaa.. Mun iskä ja setä oli tullu just saunasta ja niillä molemmilla oli vaan pyyhkeet lanteilla. Ne oli jäähyttelemässä siinä saunan terassilla, jossa me mun tätien ja serkkujen kanssa istuttiin. Mä istuin lattialla ja se mun setä tuli siihen viereen seisoskelemaan.
Minä viisaana tyttönä päätin kysyä, että "mikä tuolla on?" ja osotin sen pyyhkeen alle.
Setä naurahti ja totesi, että kastemato. Sitten minä: "Kastemato, missä!?" ja vetäsin siltä pyyhkeen pois päältä. Juoksin sen jälkeen kikatellen nurkan taakse.. :shifty:

Mä myös söin koko ajan kaikkea meidän roskiksesta. (joo, ihanaa) Kahvinpurut oli parhaita, mun vauvakirjassa on kuva musta istumassa keittiön lattialla, naama kahvinpuruissa ja se suodatinpussi leviteltynä lattialla. Äiti oli ilonen, kun tuli keittiöön. heheh, kai se oli sen mielestä aika hauskaakin, kun kuvankin napsas.

Sit vielä joskus mun isosiskon eskarin juhlassa oon kailottanut kovaan ääneen siitä, että mun pikkuveli oli tehnyt housuihinsa. (pikkuveli oli siis vaippaikäinen ja minä käytin nenääni asian tarkistamiseen) Oli vissiin porukat ylpeitä tytöstään! :peukku:
Shania 11092011>
Inna 20092012>

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 02.01.2012 klo 16:31  
+
0
kaikki nää pilapuhelut, ovikellon soittelut, ulkoilutettu naapureiden koirii ja käyty eläinkaupas ostaa herkkui ja selitetty kauheet tarinat et omii koirii yms.

olinkoha mä 2v ku meillä oli viel akvaario, äiti sitte siivos sitä ja kalat oli ämpärissä. no äiti oli vissii pistämäs kaloja takas akvaarioo ja huomas et se isoin lehtikala puuttuu ja äiti käänty kattoo mua ku kuulu hirvee lässytys ja kalat evät tai jotkut oli mun poskilla. soitto myrkytyskeskuksee et onks vaarallista et 2v nappula vetää lehtikalan naamarii, myrkytyskeskuksen täti nauro iha jumalattomasti ku ei ollu koskaa kuullukkaa vastaavasta. no ei siit mitää tullu mut naureskellaa et siin ehk syy miksen nykyää syö kalaa ollenkaa.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

cinny

cinny
Viestimäärä: 12

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 16.10.2012 klo 22:58  
+
0
en tiedä mikä on kaikista niistä tyhmistä teoistani kaikkein tyhmintä, mutta listaan nyt joitakin tyhmiä asioita mitä on pienempänä tultu tehtyä. :,D

- siskon kanssa joskus oltiin sellasta leikkiä että piiloteltiin 10 esinettä ja sitten niitä piti tunnissa löytää mahdollisimman monta. eikä me suinkaan piiloteltu vaan omia tavaroita, vaan myös isälle ja äitillekin kuuluvia tavaroita. :'D ja leikin lopussa osa esineistä hävis sitten ikiajoiks kun ei löydetty niitä enää eikä muistettu mihin oltiin niitä piilotettu. en muista enää mitä ne oli, mutta vanhemmat kyllä tykkäs <3 tai sit ei XD
- kun olin 4-5 vuotias meillä oli lampaita. kun joskus suutuin mun vanhemmille, päästin koko lammaslauman juoksemaan vapaaks meidän pihalla. XD meni sitten vanhemmilta jonkun verran aikaa saada ne kaikki kiinni, mutta onneks ne kuitenkin sitten saatiin kaikki kasaan. :,D
- niin ja sitten vielä se mun ja veljen sumopaini. XD pistettiin joskus pienenä molemmat paidan alle niin monta tyynyä kun mahtu ja juoksenneltiin toisiamme päin. :DD
- sitten joskus yritin "muumioida" mun siskon vessapaperiin. 8D olin saanu käärittyä siskon vessapaperiin sen verran että sen jalat oli jo vessapaperi paketissa kunnes isä sattu tulemaan paikalle ja käski heti lopettaa. >:c sitten sainkin kuulla valitusta siitä, miten kallista vessapaperi on ja että sitä ei saa haaskata. :,D
- siskon kanssa pelattiin aina yhtä lautapeliä. kerran oltiin alottamassa jo sitä peliä, mutta sitten se sano ettei se ehkä jaksakaan. sitten mä lyön sitä päähän sillä pelilaudalla. :D

on kai niitä muitakin, noi vaan tuli nyt ekana mieleen XD

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Sunnuntaina, 14.04.2013 klo 09:18  
+
0
Mun äiti oli pikkuveljien ja -siskon kanssa uimalassa, ne oli sen verran pieniä että ne tuli sinne naisten puolelle, kun ne oli saunassa niin 2 v Ippo rupee siinä kiroilee ja mummot kattoo järkyttyneenä ja vielä enemmän ne järkyttyy kun 4 tai 5 v Tintti sanoo ylpeenä "Mä opetin !" :D Noi on muuten vaan lempinimiä

Kaisa01

Kaisa01
Viestimäärä: 6

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Maanantaina, 23.09.2013 klo 14:59  
+
0
Öhh..Tyhmintääääh?? O.o No, varmaa se ku äiti oli tiskaamassa (olin joku 2-v) nii sitte mä tepastelin sinne äitin takamuksen taakse ja......PURASIN!!!! Äitii pakarasta.... xDDD Heh heh!! ;DD Pikkasen säikähti, siis äiti....C; Et kuka torahammas mua puri!! >____< Ja yks mun höntti teko on kans ku mä olin varmaa joku 4-5-v mä autoin isii siivoon ni sit mä aloin vaa sellasen mopin kaa leikkimää...Et se mikrofoni. ;OO Ja ku mun pikkusisko oli kans siin sitte se matki mua aina sillä moppi mikrofoni systeemil!! >.< Heh.. :P

inksa

inksa
Viestimäärä: 3

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 04.10.2013 klo 20:58  
+
0
koko ajan vaan kuuluu pahempia tarinoita,haha! XD
joskus 1lk. meillä oli viimeisellä tunnilla askartelua.
mun siskolla se ei oikeen onnistunu ja se joutu sitten jäämään sinne koululle vähäksi aikaa kun muut lähtivät.
käskin silloisen parhaan kaverin jäädä venaan mua siihen eteiseen ja kuulin vaan kun sisko siellä itki että miks mun pitää tänne jäädä :D
kun sisko tuli sieltä pois,itkin itekkin sen puolesta ja pikkuvanhana menin siskolta kysymään:
onko sulla niitä nessuja? XD
nyt jälkeenpäin nauran tälle aina,silloin oli kyllä katastrofaalista jäädä vähän koulun jälkeiselle ajalle luokkaa. (;
sitten joskus pienenä saunassa kysysin äitiltä että mistä lapsi tulee? äiti sitten alkoi mulle selittään ja kysyin muistaakseni vieä lopuksi siltä että paljoko ne siemenet maksaa ja saako niitä vaikka k-kaupasta.
tää on nykyään kyllä sellainen tarina että huhhuh!
sitten olin ihan tosi pieni kun tää tapahtu.
eli söin makaroonia ihan tyynesti siinä kun sisko tuli sitten sanomaan mulle:
inka,tuu kattoon mitä mä piirsin!
sitten siinä keskellä lattiaa luki isolla inka ja elena.
samoihin aikoihin(jos ei vielä pienempänä)
niin meille oli tullut uudet hyllyt jossa oli lasi ovet.
me sitten fiksuina piirrettiin valkoisilla vahaliiduilla niihin.
samoin tehtiin kaikkia juomia.
pilapuhelut olivat myös asia jota harrasteltiin kavereitten kanssa.
kerran soitettiin jollekkin että onko pekka siellä?
sitten siä vastattiin että ei se on kaupassa.
äkkiä painettiin punasta sen jälkeen.
samoin kerran kaveri kysyi että haluaisitteko tilata me naiset lehden.
toisesta päästä kuului vaan: joo,kiitos joo,tuli kyllä äkkiä painettua punasta,mutta pian soitettiin uudestaan samaan paikkaan ja kaveri sanoi:
anteeksi,emme voikkaan suorittaa tilaustanne,laskurimme on mennyt rikki :D
siitä jää kyllä muistot mieleen ikuisesti XD
en ole sitä tyyppiä,joka hypyttää koiraansa ämpärin ja haravan yli narun kanssa takapihalla,vaan sitä joka on tosi ystävä koiralle.

inksa

inksa
Viestimäärä: 3

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Lauantaina, 05.10.2013 klo 15:41  
+
0
niin,ja yksi juttu vielö tuli mieleen!
eli mulla,mun siskolla ja kaverilla oli vähän erimielisyyksiä yhden hoitotädin kanssa iltapäiväkerhossa.
tykättiin ärsyttää sitä ja usein mentiin kovunlehdet suussa sen luo: tuu maistaan nää on hyviä ja luonnolisia.
syötiin muutenkin usein kaikkia lehtiä siellä,piiloteltiin pallot meidän majaan, ja mentiin metsään leikkimään kammokujaa.
siellä oli myös sellainen erikoisempi poika jota juostiin aina pakoon...
no,mieleenjäävin tapaus on varman se kun sen yhden hoitotädin kanssa oli taas erimielisyyksiä...
tungettiin sen pyörän satulan sisälle havunneulasia,kiviä yms.
sitten se meidän kaveri haettiin pois ja eiköhän me siskon kanssa jääty sitten kiinni siitä vasta silloin kun kaveri oli jo keriinnyt lähtemään...
en ole sitä tyyppiä,joka hypyttää koiraansa ämpärin ja haravan yli narun kanssa takapihalla,vaan sitä joka on tosi ystävä koiralle.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 28.11.2013 klo 21:29  
+
0
En mitään erityisen tyhmää nyt muista, mutta ainaki kun pienenä kun opin puhumaan kutsuin isoveljeäni Ninniksi. Ei mitään käsitystä miksi, etenkin kun hänen nimensä alkaa J:llä.

Pienenä luulin myös että poikakaveri tarkottaa samaa kuin kaveripoika. Olin ehkä 5-6vuotias kun olin kävelemässä kotiin ja naapurissa asuva serkku pyöräili ohi ja otti tarakalle kyytiin. Jossain vaiheessa se kysy "Onko M(sen pikkuveli eli mun toinen serkku) sun poikaystävä?" Pikku Trix vastasi tietysti että on ja ihmetteli mitä hauskaa siinä muka on ku serkku räjähti nauramaan. Nykyään hävettää ja toivon ettei kyseinen serkku muista tuota tilannetta :DD Pelkäsin myös vähän kyseistä serkkua koska se kiusas mua aina joten ku se tuli kylään piilouduin pöydän alle tai jonnekkin.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.11.2013 klo 21:32)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Torstaina, 28.11.2013 klo 21:31  
+
0
*hups painoin väärää nappia luulin korjaavani tosta edellisestä kirjotusvirhettä*
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.11.2013 klo 21:32)

Radar

Radar
Viestimäärä: 61

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Perjantaina, 21.02.2014 klo 15:04  
+
0
Juu, muistan kun joskus 4-vuotiaana mummo oli meillä päivän. No,jostain syystä mulle meni hermot ja löin mummoo lusikalla takaraivoon... Ja sitten on tietysti nää katoilla kiipeilyt. Äiti meinasi saada hermoromahduksen, kun mummolan yökyläreissun jälkeen löysi meidät autotalliin katolta. + nämä ''maalataan seinät hirvimyrkyllä.'' Hirvimyrkky on tietysti perinteinen marja-kura-ruoholitku... Että ollaan mekin pienenä oltu järkeviä :lallati::nauru::cool:
You know how the story goes

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TYHMINTä MITä OLETTE PIENENä TEHNEET? - Tiistaina, 18.03.2014 klo 18:59  
+
0
Päädyin pitkästä aika junnulaan lukee näitä ja tuli mieleen, että miltähän mä oon tarhassa näyttänyt kun tykkäsin nuolla sellasia rautatankoja (kai ne sit maistu hyvältä). Saatoin joskus olla yksin jossain sivummalla ulkoiluaikana nuoleskelemassa vaan niitä tankoja :nauru:
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.03.2014 klo 19:00)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 17:30)