Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34  
+
0
Keskustelua ulkonäöstä, vaatteista, meikeistä etc.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.03.2012 klo 22:26)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:38  
+
0
Koska olen aina ollut uhmakas ”minä itse!” -päsmäröijä, ajattelin ihan vain kiusallani tilata itselleni läjän noita ripsiä, liimaa ja opetella laittamaan ne itse. :-D Kauneusalan koulutusta kuitenkin takana vuoden verran ja muutamat ripsipidennykset ottaneena uskon, etten voi kovin vikaan mennä. Perusteet tiedän ja aluksi voi harjoitella kaupan irtoripsillä. Ei varmasti tule yhtä hienoja kuin ammattilaisella, mutta kun "mä haluun kokeilla!".

//Taidan kuitenkin ensin kokeilla jotain ripsiseerumia. Mikäli ei toimi, kokeilen itse laitella noita ripsiä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.03.2012 klo 09:47)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 10:53  
+
0
Kadaver

Kyllä jotkut noi ripsiseerumit ihan kai toimiiki, mutsi osti muutama kuukaus sitte jonku ripsiseerumin ja sillä oli ihan tönkköripset ja nyt ne on vähintään kaks kertaa pidemmät. se puteli tosiaan kyllä tais maksaa sen 100-150e jos en väärin muista.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 12:59  
+
0
mäki käytin hetken aikaa ripsiseerumia kun omat ripset kärsi tekoripsistä aika paljon kun käytin niitä yhteen aikaan niin sikkenä mut en sit jaksanu käyttää sitä tarpeeks pitkään kun aina unohdin laittaa sitä! joten en sit huomannu mitään erookaan. nyt mun ripset on kyl muutenkin ihan elpyneet kun tulee käytettyy harvemmin ripsiä (omg).

kesällä kyl salee hairahdan viimein ihan ripsien pidennyksiin.
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 14:10  
+
0
mua ottaa älyttömästi päähän ku värjäsin hiukset ruskeemmaksi pidennysten takia, ei sovi mulle yhtään vaikka punertava sävy onki. en tiedä uskaltaisinko sävyttää noita pidennyksiä kampaajalla punertavammiksi.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 17:58  
+
0
lupasin itelleni, et ku kirjotukset loppuu niin saan käydä ostamassa itelleni dr denimit. mulla ei oo ollu enää vuosiin mustia pillifarkkuja ja nyt ne on pakko hankkia !
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 17:59  
+
0
Sitteku on aikaa ni kelasin käydä ostaa valkoset converset, jonku kivan mekon ja jotai perus legginssei! Noit valkoset conssit mun on pitäny hommaa joku viis vuotta mut en oo saanu vielkää aikaseks :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 21:23  
+
0
^ valkoset conssit <3 mulla on ollu aina jonkinnäköset viimeset neljä vuotta, lyhytvartisii nii slimmeinä, nahkasina slimmeinä ja nyt onki sit iha ekat perusperus lyhytvartiset valkoset. olin viime kesänä pari kk ihan hukassa kun en löytänyt mistään niitä slimmejä kun noi nahkaset kävelin niin puhki, että pohja jäi baarin tahmaseen tanssilattiaan kiinni ja sinne sen myös jätin :D sit jouduin ostaan lacostet mut nyt tossa ennen joulua meni moti ja tilasin spartoosta noi. oon myös jo välilehteen heittäny niin noi perus slimmit ku nahkasetki et tilaan kohta, on vaan ikävä noita molempia!

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 21:50  
+
0
mä en taas noista valkoisista oo oikein innostunu, oon sellanen tohelo et sotkisin ne varmaan samantien johonki erittäin pysyvään mustaan mähmään... :D mut tässä keväällä aattelin ostaa viininpunaiset ihan perus conssit
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 22:01  
+
0
mäki haluun valkoset conssit, iha normi pitkävartiset, oon sellasii niin kauan kuolannu :D vois vaik täs ennen kesää/kesällä hankkia jos olis rahaa jossai vaihees sen verran, tai käydä vanhempien kans ostamas. mul on noi ohutraitaset amerikanlippu converset ja ne on niiiiin ihanat! rakastan noita :D en vaa tiiä mitä teen sit ku noi hajoo, pitää ehk hankkii uudet samanlaiset... jos noit enää on sit :D ja sit noiden lisäks mul on ne sellaset ruudulliset (punavalkosini) ja sit ihan kokonaan mustat, mut niit voin käyttää vaan talvel ku ne on liian isot ja tarvii villasukan sinne. sit yhet perus siniset kulu viime syksynä kantapäästä puhki, mut kyl ne on viel tuol kaapissa :D vois kyl ehk harkita niiden pois heittämistä...

ja ainii, on mul sit noi marimekko conversetki ! mut minä fucking idiootti menin ottaa puol kokoo liian pienet!!!! argh. en tiiä, ehkä noi venyis kyl käytössä mutku ne vaan hankaa nyt niin hirveesti.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 22:10  
+
0
mulla on vieläki käytössä mun ihan ekat converset, oiskohan ne nyt sitten kohta 4 vuotta vanhat :D ne on hivenen elämää nähneet, mut en mä voi heittää niitä pois, eikä ne nyt täysin rikki oo. sitä paitsi ku niillä kävelee nii tuntuu että ois vaan sukat jalassa, ne on täydelliset ! kesällä/kuivalla kelillä ne menee ihan hyvin :D ja ne on keltaiset ♥

/ niin ja sit on viel ne perus mustat conssit, mut ne on hippasen liian isot ja siks ei näytä yhtä hyvältä ku noi keltaiset. se isous ei tunnu ku ne on jalassa, mut jotenki sen ulkoisesti näkee et ne ei istu niin hyvin ku vois :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.03.2012 klo 22:11)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 22:19  
+
0
mä en converseja oo tainu omistaa sen jälkeen ku olin 13, mutta nytku meille on töihin tullu valkosii, turkoosei ja vaalenpunasii converseja ni on alkanu himottaa ostaa ne kaikki >: en nyt kaikkia raaski, vaaleenpunasia tuskin hankin ku on nii vaikee yhdistää ja tuskin sopis mulle.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 22:22  
+
0
Mua hämää, että tämä on vol. 2 kun edellinen oli vol. 3? :D
Varjo 12/2010 ♥

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 12.03.2012 klo 22:26  
+
0
Korjattu.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 13.03.2012 klo 15:22  
+
0
Ainii! Mulhan on vielä tuo Guessin 50e lahjakortti käyttämättä :p vois tällä viikolla mennä ostaa jotai kivaa!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 13.03.2012 klo 19:36  
+
0
kun tossa hiihtolomalla värjäsin hiukset punaseks, oon päättäny että kyllä mä pysyn täs väris vaikka joutuiski värjää useemmi ku ruskeita hiuksii. like it, like it!
tein kirpparilla pari viikkoo sitte mekko löytöjä, kesää ootellessa. kaverilla ois kellarissaan monta säkillistä vaatteita oottamassa että meen tonkimaan niitä.. mm, tiiän jo että teen löytöjä!
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 13.03.2012 klo 21:24  
+
0
voi ei, töihin tullu kahet pakko saada kengät joudun ne varmaan huomenna ostamaan >>>:
mul tulee hirveen huono omatunto ku ostan uudet kengät noin kerran kuussa, apuaaa.. stressaa koska oon nii pihi mut mua harmittaa jos en osta niit. mulla on kaapit pullollaan kenkiä joita oon käyttäny tasan kerran, huhhuh.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 13.03.2012 klo 22:01  
+
0
Kenkäkaupassa töissä... Se ois sellanen unelmien painajainen jos niin voi sanoa! :nauru:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 13.03.2012 klo 23:12  
+
0
Lapikas joo usko pois, palkka menee suht nopee :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 17:10  
+
0
Hups, tilasinki nyt brandokselta ne conssit :D menin iha huvikseen äsken sinne taas kattelee ja katoin sit just niit perus valkosii mut ei niist ollu mun kokoa mut sit löysin nää (eli muuten samanlaiset, mut toi päällikangas on nahkaa) ja nyt tilattiin ne :D mietin et noi vois olla jopa kivemmat ku tollasia nahkasia ei oo jokasel vastaantulijal toisinku niit ihan normi valkosia pitkävartisia :D ja mul ei ookaa viel nahkasii conssei. toivottavasti noi on kivat :)

Hitsi ku noi ilmat vähän lämpenist tosta ni pääsisin käyttämään mun kevättakkeja ! Kokeilin viime viikonloppuna niitä ja ah tuntu niin ihanalta vetästä nahkatakki päälle :) ja sit se uus beige kevättakki on kans superkiva. en vaa viitti viel mennä niil jäädyttämään itteeni tonne...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.03.2012 klo 17:10)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 20:15)