Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 14.03.2012 klo 17:12  
+
0
ÖÖjoo :D perus mä taas. Ostin sit nää Guessin farkut! noi on IHANAT! En oo pahemmi tottunu käyttää leveelahkeisii (omistan yhet täl hetkel noiden lisäks) mut nythän opettelen :) ostin siis noi 129e hinnalla mutta siitä se lahjakortin summa eli 50e pois! Sweeeet ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 11:54  
+
0
Oon sit kypsä aikuinen ja värjäsin pään shokkivärillä.... :--D

upss.
Do or do not. There is no try.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 15:11  
+
0
^ ihanat!! :D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 16:03  
+
0
Oon jo varmaan vuoden kuolannu näitä kenkiä, mutta en oo hinnan takia viittiny ostaa. Tänään sit kävin Spirit Stores ja ne oli alennukses 10e, oli ihan pakko ostaa! Ja otin vielä luonnonvalkosena(tai beige toi mun mielestä on....) ku mulla on kaikki muut kengät mustia. Ja tajusin et noi on vielä just samanväriset ku mun trenssi! Noilla on kyllä tosi mukava kävellä!
//Ai nii ja nois tuli vielä toiset korkolaput mukana, vähä hyvä!
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.03.2012 klo 16:04)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 17:15  
+
0
ää mun slimmiconsseista oli loppunu koot :( eikä niitä saa vielä mistään yyy! ja meinasin ostaa kivan kevättakin mut rupesin pihistelee ja jätin kokeilemattaki kaikki. ehkä sitä vielä..

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 17:46  
+
0
ostin ihanat farkkuleggarit! harmaat. täydellisen kokoiset. ohhh.

nyt vaan täytyisi metsästää jostain tennarityyppiset kengät kevääksi. silleen että kävisivät kollareiden ja farkkujen kanssa. hmmm, mistäköhän sitä lähtis metsästäään.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 17:53  
+
0
vklopun aikana lähtee tilaus nellylle ! ainaki yhet nikkurit ja mekkoja kattelen, linkitän tänne sit mun ostokset. täytyy taas vähä tilaa osamaksulla. tuun hulluks kenkien kanssa, ei ikinä voi olla liikaa..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 19:06  
+
0
sainpas nyt yhen uuden urheilutopin ja vähän paremmat urheilurintsikat plus noi ihanat shortit myös mustina (kultasilla yksityiskohdilla), noi on niin perfect. noi toiset on beiget mustilla yksityiskohdilla, molemmat yhtä ihania! ja niin mun tyyliset.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 21:31  
+
0
Mäki ostelin urheiluvaatteit :DD tollaset perus juoksutrikoot, plus kirkkaanpinkit urheilurintsikat ja pinkki niken urheilutoppi (♥) PLUS mustat niken juoksukengät jois pinkit nauhat :p (tää mun pinkkihulluus menee koht jo liian pitkälle...) mut noi kaikki on JUST mitä oon ettiny :love: ja sopii niiiin hyvin yhteen! nyt motivaatio vaa kasvo taas 500prossaa :p

Löysin kans täydellisen punasen jakun vilasta ♥ vihdoinkin! ja söpön pilkkuneuleen jossa takana rusetti mangosta! PLUS biancosta -50 (oikee hinta 130...) täydelliset nilkkurit ♥ ihanaa! palkkapäivä ♥
paljo sydämii
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.03.2012 klo 21:32)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 21:39  
+
0
Mikä siinä on, että urheiluvaatteis pitää olla pinkkiä :D Mä en käytä ikinä mitään pinkkiä, mut haluan sitä ehdottomasti mun urheiluvaatteisiin ja nyt oon esim. nakittanu tädin ostamaan mulle pinkin niken salilaukun....... maksaa kuulemma vaan 10 dollaria??!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.03.2012 klo 21:40)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 21:42  
+
0
Pistimpä törkeen hyvän näköset farkut ja ihanat lökärit tilaukseen. ♥

En oo ikinä ennen uskaltanu housuja tilata kun kaupassakin aina kiven ja kannon alla sopivan koon löytäminen. Saa nähdä miten käy...
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 15.03.2012 klo 22:29  
+
0
Ostin tänään h&mstä vihdooin farkkutakin, tollasen vaaleensinisen. tykkään tosta ihan sikana ! sit meinasin ostaa beiget farkut mut jätin ne sit kauppaan ku tosiaan värjäsin sillon ne mun yhet housut (joista tuli siis vähän epätasasen väriset, tai niis on sellasii ihme roiskeen näkösii tummempii kohtii paris kohtaa... mut kai mä niit silti käytän) ja kuitenki kesä tulee kohta ni en mä sit niin paljoo housuja enää käytä. ja sit mietin kans sitä et ku must tuntuu et kaikki muut housut ku noi dr. denimit venyy ihan ihmeellisiks aina käytössä ni en tykkää yhtään. ne mun ihanat punasetki housut on vähän venyny ja inhottaa, mut ei voi mitään. noit dr. denimeit voitais tehä kaikis sateenkaaren väreis ni olisin happy ja ostaisin vaa niitä :DD

vois vähän rajottaa tätä ostelemista nyt ja sit lähempänä kesää ostella kaikkia ihania kesäjuttuja ! uudet bikinit ainaki haluun ja sit kaikkia kivoja paitoja ja ehdottomasti sen jumpsuitin !!! sit uudet kivat gladiaattorit ku noi edelliset tais mennä vähän rikki kesän lopulla.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 19.03.2012 klo 15:31  
+
0
täytyis värjää hiukset taas, punane menny jo iha ruskeeks..

tilasin siis nää kengät, ei oo tullu vielä mutta toivottavasti on sit hyvät! jtn mekkojaki tuli tilattuu mut en jaksa linkittää niit tänne. ootan vaa et saan noi kengät !!!!!!
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.03.2012 klo 15:32)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 19.03.2012 klo 17:47  
+
0
Hmm. Oon nyt ollu täs jo pidemmän aikaa kahen vaiheilla että alanko vaalentamaan kesäks hiuksii vai tummentamaan (nyt nää on jostain syystä muuttunu punertaviks????) mut päätin nyt et alan tummentaa :) tai siis vois vetästä sillee taas melkee mustaks. en ainakaa haluu tällast punertavan ruskeeta!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 19.03.2012 klo 18:03  
+
0
Mikä siinä on et aina keväällä haluu vaaleet ja syksyllä tummat hiukset?! Mullaki kävi pitkästä aikaa mieles jos värjäisin pois mustasta, jotku keskiruskeet hiukset. Mut toisaalta mulla on noi pidennykset mustat, mun hiukset ei kestäis vaalentamista ja muutenki äh. Voisin vaan yrittää olla värjäämättä hiuksia ja kattoo mitä sitten tekis. Ennen huhtikuuta en ainakaa värjää, vaikka mulla nytki on joku sentin juurikasvu... Olis niin ihanaa ku sais vaan oman hiusvärin takas!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.03.2012 klo 18:04)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 11:43  
+
0

Ficaro kirjoitti:

Olis niin ihanaa ku sais vaan oman hiusvärin takas!



Niin olis. En värjäis ikinä enää.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.03.2012 klo 11:43)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 11:54  
+
0
^ Toi on just se syy miks mä en värjää tukkaani. Välillä tulee semmonen olo et tekis mieli, mut sit tuun aina onneks järkiini. Ihmiset käyttää helvetisti rahaa siihen, että sais näin vaaleet hiukset ku mulla on luonnostaan niin tyhmä olisin jos värjäisin! En edes tiedä mitä tekisin näille. Tummaksi en voisi ainakaan ikinä värjätä, näyttäisin ehkä maailman tyhmimmältä ku oon ihan vitivalkonen :D Plus poiccis varmaan kuolis sydänkohtaukseen. Ehkä mä sitte joskus, ku oma väri alkaa tummua tai kellastua tms.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.03.2012 klo 11:55)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 11:59  
+
0
Mulla on maailman rumin maantienruskeanharmahtava hiusväri, oon vaan onnellinen että oon peittänyt sen viimeset 10 vuotta :D
Do or do not. There is no try.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 13:26  
+
0
Mä rupesin äsken katselemaan tota mun juurikasvua luonnonvalos, eikä se ookaan niin harmaa ku oon ajatellu. Vähän sellane kultanen vivahde! Kyl mä taidan ainaki yrittää kasvattaa tota omaa väriä. Mua on niin hirveesti ruvennu pelottamaan et tulee värjätes joku kauhee allergiakohtaus. :S
Ainii ja yks hyvä syy on se, et mun lähes kaikki vaatteet on mustia, niin oon sit aina ihan kokonaan musta. Vaaleemmat hiukset vois auttaa edes vähän!
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.03.2012 klo 13:28)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 13:54  
+
0
Joo siis oon mäki miettiny sitä että kasvattais omaa väriä vähitellen mut emmä kyl tiiä... olishan hiukset sit vähä paremmas kunnos mut mun oma väri on kyl itseasias aika kauhee D: siis sellane maantien rotan värine oikeesti! ja tällane melkee musta sopii kyl mulle varsinki nyt ku oon aika ruskee :) en kyl ihan tota omaa värii varmaa ikuna haluu takasi. Oonki värjänny mun hiuksii jostai öö... 13-14 vuotiaasta lähtien?

Ja siis oikeesti noi Cutrin Bio+ -tuotteet, jotka lupaa estää hiustenlähtöä ja lisätä niiden kasvua tepsii! Oon nyt vakituisesti käyttäny joku 3kuukautta ja hiukset on jo paljon paksummat ja kasvanukki nopeemmin :) suosittelen ehdottomasti! (oon kyl salee sanonu täst jo mut en ikin muista mitää ni sanon nyt sit uudestaan :D)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28174
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 15:30)