Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 20

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 13:56  
+
0
mutsi aina sanoo et mulla on kaunis (???!) oma väri mut mun mielestä se on ihan hirvee. se oli nuorempana tosi vaalee mut nykyään tummentunu (tai ainakin se näyttää tummalta juurikasvuna, kampaaja just kyl sano et mul on hirveen vaalee oma hius?) mut no niin munkin hiuksis on joku kultanen vivahde (faija sano mua aina pienenä kultahiuksiseks tytöks :D) mut sit näis on kans hirveesti punapigmenttiä. mikä on perseestä.

oon onnellinen hiusten värjääjä.
never regret something that once made you smile

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 14:50  
+
0

Ficaro kirjoitti:

Mua on niin hirveesti ruvennu pelottamaan et tulee värjätes joku kauhee allergiakohtaus. :S



mulla on tää sama ! sen jälkeen ku kuulin siitä hiusvärikuolemasta ja koomatapauksesta niin oon ollu ihan kauhuissani ja oon yrittäny aina kattoo ne tuoteselosteet hirveen tarkkaan et siellä ei ois sitä ainetta mitä ne epäilee syypääks noihin vakaviin kohtauksiin. mut eihän sitä koskaan tiedä, ja oonki yrittäny vähentää värjäilyä. haluisin kyl ihan oman värini takaisin, mut tällä hetkellä on sen verran tummempi tukka mitä oma väri niin se kasvatus vois olla aika hirveen näköistä touhua. toisaalta oon kyllä leikitelly ajatuksella et leikkaisin niin lyhyeksi ku uskaltaisin ja lähtisin siitä kasvattaa sit ihan omalla värillä. voi kyllä olla etten ikinä uskalla niin lyhyttä leikata, varsinki ku rakastan pitempiä hiuksia. tällä hetkellä on sellanen aika pitkä polkka jonka saa just ja just nutturalle ja haluun kasvattaa tätä.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 14:56  
+
0
mä mietin viimeks kampaajalla vaan et kauheen noloo jos saan nyt tästä väristä jonku kohtauksen! kuka miettii ekana et onpa noloa jos kuolla kupsahdan tähän.... :D :eitietoo:
never regret something that once made you smile

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 16:24  
+
0
mä oon värjänny hiuksii tosi paljon ja niin tuun jatkossaki tekee. ajattelen noist allergia jutuist että joo yks miljoonast saa sen, minä en siis koskaan. ikinä en oo mitää allergiatestejä tehny.. täytyy koputtaa nyt puuta koska muuten tapahtuu kauheita ens värjäys kerralla.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 18:20  
+
0
mä värjäsin ekan kerran 2 luokalla hiukset, sen jälkee ei oo ollu oma väri pääs :D

en kestääs elämää jos joku ei ois keksiny hiusväriä! siis mullon ihan kivan ruskia oma väri, ettei oo siitä kiinni värjäys. oon vaan enemmän mustahiuksine ihimine + että väreillä saa hiukset niiiin paljo paremman näkösiks ku jos ois pelkkä oma väri :D

oon joskus hairahtanu ja värjänny takas oman väriseks, mutta eipä se oo ikinä kauvvaa pysyny. ruskee ei vaan pue mua hiuksis. nyt mullon taas kauttaaltan vaaleempi lookki nuatten raitojen ansiosta ja rupesin heti kyllä seuraavana päivänä ikävöömään mun mustaani. ihmeen kauvvaan kuitenki oon jaksanu näitä.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 19:12  
+
0
Mulla on luonnostaan pahasti harmahtavat tummanvaaleat hiukset... 16-vuotiaana aloin vaalentaan ja kolmisen vuotta pysyinkin blondina kunnes nyttemmin oon saavuttanu sen ylä-asteikäsestä haaveilemani punaisen värin. :) Tätä ajattelinkin pitää yllä hamaan tulevaisuuteen saakka, ellei toi kesäaurinko tuu tekemään aivan tepposia. Ajattelin kuitenkin tästees käydä aina kampaajalla värjäyttämässä. Viikon päästä oliskin aika, heihei juurikasvu ja haalistuneisuus. ♥
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 19:48  
+
0
Mä oon luonnostani blondi ja se väri ei sovi mulle yhtää >: ja tätä mun omaa väriä on tosi vaikee ylläpitää ku väri on sellane ettei sitä mistään väripaketista suoraan saa.

! <3
tilasin noi ja tulin tänää <3 ihanat, en oo pitkää aikaa ostanu muit ku korkkareit ni oli kiva löytää jotkut kivat matalatki kengät.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 20.03.2012 klo 22:46  
+
0
mä oon ysiltä asti vissiin värjäilly hiuksia ja tässä ruskeessa oon pysytelly. nyt just esim. tänä vuonna oon vaan värjäilly tätä juurikasvua välillä, tää väri on aika kivasti pysyny tääl latvoissaki siit yhestä värjäyskerrasta, joka tehtiin siis joskus syksyllä! nyt olis kuitenki tarkotus joskus täs taas ennen koulujen loppua käydä kampaajalla laittamassa blondeja raitoja, mul kuitenki vaalenee niin paljon kesällä hiukset auringon takia et se vähän pehmentää ehkä sitä lopputulosta ja muutenki tykkäsin ihan hirveesti niistä raidoista ku kävin vuos sitte ottamassa ! sit oon nyt miettiny et jättäisinkö kesän jälkeen sit vaaleeks et antais oman värin (oli sellanen kullanvaalee ainakin viel sen pari vuot sitte) kasvaa vai mitä teen. oon myös miettiny liukuvärjäystä niin, et menis vaaleesta tummaan niin et latvat olis ruskeet :D ni ei tarttis sit värjäillä juurikasvuakaan ja vois vaan antaa hiusten kasvaa, mut mun mielest kivemmilta näyttäis kuitenki silleen liukuvärjätyty hiukset, et menee tummasta vaaleeseen. mut ääh en tiiä mitä teen, sen näkee sitte... :D

tilasin h&mltä yhen kivan topin, sellaset mustat virkatut shortsit ja bikinien yläosan :D nyt sit se shoppailutauko mist puhuin!

ja just äske lakkasin kynnet uudellee pitkästä aikaa, näis on nyt tällänen leopardi kuosi :D ihan kivasti onnistu ku en oo ennen tälläsii tehny
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 07:15  
+
0
Mä olen viimeiset kolme vuotta ollut värjäämättä. Tai no okei, kahdesti olen ottanut vaaleampia raitoja, koska talvella kasvaneet hiukset on tummemmat kuin kesällä, joten on pakko tasoittaa sävyeroa keskitalvella. :nauru: En enää koskaan ala vakituisesti värjätä. Mun väri on luonnostaan niin kaunis, ettei mun tarvitse.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 10:27  
+
0
mä olin vissii kolmannel luokal ku värjäsin hiukset kestovärillä ekaa kertaa..

aah oon ikävöiny mun nahkatakkia <3 nyt jää tuulitakit koiran lenkittämisee
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 18:53  
+
0
Mä en oo koskaan värjänny, mut sellasta kirkastavaa blonde sprayta vaan käyttäny vähän :P Mut oon tyytyväinen tähän väriin ja siihen ettei tarvi olla värjäilemässä koko ajan juurikasvun takia :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 19:08  
+
0
siis oikeestiiii miksei mulla oo enää näin pitkät hiukset (sori oli pakko vetää kauheeks överi teineilyks toi kuva kun se oli niin kauhee :D). mut siis sydän itkee verta! aloin taas miettii niitä klipsejä...
never regret something that once made you smile

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 19:44  
+
0
aaaaa noi Hakatarun hiukset tossa kuvassa! mä en oo ikinä saanu kasvatettuu noin pitkäks vaik rakastan pitkii hiuksii yli kaiken! kyllästyn vaa sellasee puolpitkää perus mallii ni aina täytyy jotai tehä sille ja sit on hiukset pilalla ja taas kasvatetaa hiuksii polkkatukasta..

mutta nelly tilaus tuli !! aa noi mekot on kaikki hyvii, yks vaa sen verra lyhkäne et täytyy miettii sen käyttöö mut ainoo vähänki värikääs. ja noi kengät ai että oon ilone !!
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 21.03.2012 klo 20:38  
+
0
mun oma tukka ei salee enää kasva pituutta enempää, pituutta on ehkä viis senttii vähämmän ku tuossa hakatarun kuvassa. tai sit ne vaa katkeilee sitä mukaa koska juurikasvuu pukkaa muutamassa viikossa... nyt on onneks clip onit oon jääny näihi iha koukkuu, vaikka mun oma tukkakin suht pitkä mut en enää pysty lähtee ilma näit kaupungille tai tollast :<

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 22.03.2012 klo 08:58  
+
0
mullaki on tosta n. 5cm lyhyemmät nykyään mut se ero on niin kauheen iso! voi klipsit..
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 22.03.2012 klo 11:36  
+
0
joo se on jännä et 5cm vaikuttaa nii paljo, mut kyl se vaa vaikuttaa :D mä oon käyttäny niit melkee joka pv (paitsi yöt) vois vähä rajottaa ku ei vissii iha jokapäiväsee käyttöön ole. no vielki haaveilen jos tekisin noist ompelepidennykset mut saa nähä.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 22.03.2012 klo 15:19  
+
0
Kävis ostamas oliiviöljyä ja syväpuhdistavaa shampoota. Yritän nyt ensin näillä saada tota väriä haalistumaan ja pääsiäisenä vois miettiä sitä värinpoistoa. Ja toi öljy tekee muutenki hyvää päänahalle, ku tuntuu et se on ollu koko talven vähä kuiva. :/
Illalla voisin kyllä vähän leikataki näitä hiuksia. Vaikka ens kuus on kyllä pakko päästä kampaajalleki. Ne vaan on niin törkeen kalliita, pitäis yrittää löytää joku halpa paikka! Tai sit voisin soittaa entiselle luokkakaverille ja kysyä jos se leikkais, hmm....

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 22.03.2012 klo 22:02  
+
0
Ostin sitte hetken mielijohteesta Diorin naamaitseruskettavaa :D ja huvittavint täs on se et piti ostaa vartalo itseruskettavaa mut vahingos ostin naama... :ttou: noo, eiköhän toiki tuu käyttöö
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 23.03.2012 klo 16:56  
+
0
oon niin innostunu noista uusista farkuista! ne on vähän korkeampivyötäröiset, että ne on mainion näköiset kun paita on housujen sisällä :3 en tiedä näytänkö ihan järkyttävältä valaalta niin, mutta ittestä tuntuu olo niin kivalta ja nätiltä silleen.

ja ostin muuten kirppikseltä farkkupaidan (2e), mustan liukaskankaisen paidan (2e) ja tuollaisen aika lyhyen jännää kangasta olevan mustan paidan (2e).

ja ps. rakastan noita converseja :love:

ja päätin, että en enää värjää tätä tukkaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 24.03.2012 klo 00:13  
+
0
oon luullu etten oo millään tavalla riippuvainen shoppailusta mut nytku oon ollu 3viikkoo shoppailematta tuntuu etten oo ostanu ikuisuuteen mtn (no kengät oon ostanu mut niit ei lasketa..) mun pitäs vielä ens kuun ekaa päivää oottaa ku lupasin itelleni etten enää täs kuussa vaatteita osta kun en mielellää käyttäis kuukaudessa yli 100e vaatteisiin ni sais säästettyä paljon enemmän rahaa.
tää on nii vaikeeta. >:
!
noi farkut mun ois pakko saada ja niit ei salee oo enää ens kuus.. (noi niitit ei näytä kauheen kivoilt mut päällä noi vois olla jees)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.03.2012 klo 21:36)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 10:00)