Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 20

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 28.03.2012 klo 22:28  
+
0
Ostin uudet kengät! Olisin ihan hirvee kenkähamstraaja, ellen pitäis itteni näin tarkkaan kurissa. :D Kunnon baarikenkiä en kuitenkaan ole ostanut _vuosiin_, joten nyt annoin itelleni luvan! Mulla on vaan yhdet(!) korkkarit, joten nyt on kahdet. >:3

Ostin siis tällaset ja hain ne postista tuossa toissapäivänä. Ne on ihanat, oli justiin sopivat! n_n ♥

Tiedän miten paljon osa ihmisistä inhoaa tuon tyyppisiä kenkiä, joissa on nahkaa ja sitten tuollanen puinen pohja & korko, mut ite rakastan. :love: Ja nuo oli niin edulliset, että ei kun vaan ostoskoriin. :> Tuskin maltan odottaa, että tervehdyn ja pääsen ulkoiluttamaan noita ihanuuksia!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 29.03.2012 klo 19:24  
+
0
tuol hyvinkään uudes kauppakeskukses tuli kuolattuu taas kenkiä, laukkuja, mekkoja.. onneks ei ollu rahaa käytettävänä ois muute lähteny taas vähä lapasest.

oon niii ilone noista nellyn mekoista! huomenna saan jo yhen päälle puettuu <3
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 29.03.2012 klo 21:05  
+
0
Ihanaa tiistaina pääsee taas New Yorkeriiin! Espanjas käytiin siellä ja löysin vaikka mitä kivoja vaatteita! Harmi vaan et siinä vaihees ei enää ollu hirveesti rahaa, mut nyt pääsen uudestaan ja oon rahois kerranki. :D Ah siellä oli just mun tyylisiä vaatteita!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 29.03.2012 klo 22:43  
+
0
äöö mäki haluisin new yorkkeriin käymään! ja bershkaan myös...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu torstaina, 29.03.2012 klo 22:44)

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 03.04.2012 klo 15:55  
+
0
mulla on ollu jo jonkun aikaa suunnitelmissa ostaa "huulitussi" ja tänään se sit tarttu kaupasta mukaan. ostin tällaisen: Max Factori Lipfinity Lasting Lip Tint ja on ihana ! otin sävyn 06 "royal plum" joka oli tummin ja omaan silmään kaikista kivoin. tältä se sit näyttää mun huulilla. toi väri tosiaan imeytyy huulten pintakerroksiin, eli ei jää ikäväksi kerrokseksi huulten päälle niinku huulipunat ja -kiillot. toi maksoi prismassa 11,90. aaaaah rakastan.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 03.04.2012 klo 18:22  
+
0
Etsintä on viimein päättynyt. ♥
En tahtonut muuta kuin kaiken.

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 04.04.2012 klo 09:11  
+
0
^Noi on aivan kertakaikkisen upeat!!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 04.04.2012 klo 09:51  
+
0
pulma!

otsatukka vai ei otsatukkaa? oon taas alkanu pohtimaan ja hööö en tiedä kumman haluaisin? :< ois niin kivaksu elellä vähän aikaa ilman ja kasvatella poikkeen tuota, mutta en tiedä, että käykö se mulle? otsatukan kanssa näytän aika pikkutytöltä.. mutta niin, mielipieteitä?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 04.04.2012 klo 14:45  
+
0
Hei muistelen et jo(t)ku täältä ois käyny New Yorkissa, missä siellä on parhaat shoppailupaikat? : D oon menossa ens kesänä asdöjasödlaöd ekaa kertaa ja suunnitelmissa on tuhlata kaikki rahat mitä tililtä löytyy.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 04.04.2012 klo 17:04  
+
0
kaveri lähtee nykii tän kuun lopulla ja kyseli mitä haluun tuliaisii ni sanoin et jos löytyy jotai isoi kivoi t-paitoja tai muit telttapaitoja ni niitä sitte :D ah kesällä taas shortsit jalkaa ja joku iso paita ni oon happy!
mulla on nyt jääny vähä vähemmälle käytölle noi nellyn nilkkurit mitkä tilasin mutku aamusin aina kiire etten jaksa kipittää tuhatta ja sataa ne jalas ja muutenki.. mut kyllä ne tossa oottaa käyttöä. säilyypähä hyvänä ku en päivittäin käytä. oli kyl hyvä ostos oon niin tyytyväine noihi kenkii.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 05.04.2012 klo 17:49  
+
0
hehee löysin 5 eurolla sellaset en tiiä mitä ne on nimeltää, mutta niit rintsikoita missä on vaa se kuppiosa, oli pakko ostaa ku uudes mekos on koko selkä osa pitsii ni nyt ei näy rumasti rintsikat (:

ens viikolla vois mennä shoppailemaan kaikkii kivoi kesävaatteit !

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 11:44  
+
0
oltiin eilen kattelemas kaverille kenkiä ja mentiin sit carlingsiin ja huudahdin varmaa oikeesti ku näin et sinne oli tullu punasii dr. denimeitä ! :D oli ihan pakko ostaa ne vaik mul onki jo noi yhet punaset housut, mut oon muistaakseni tänneki selittäny et ne löysty sillee tyhmästi. mut aah noi on nyt ihanat! aattelin et leikkaan varmaan niist toisist farkuist sitte shortsit ni voin käyttää niit kesäl sitte, ku tuskin tuun niit enää housuina kuitenkaa pitämään ku mul on nyt noi toiset.

vitsit ku tulis viel beigei dr. denimeit ni olisin niiiiiiiiiiiiin ilonen :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 06.04.2012 klo 18:05  
+
0
Waltsulle ehdottomasti otsatukka!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 17:21  
+
0
ostin uudet kengät :-) ihan älyttömän hyvät jalassa ja ihanat<3 vähän ehkä eri väriset livenä, vaaleammat. ohhh noi on niiin kivat :3 ja oikei tukevat jalassa. aitoa nahkaa. maksoivat 125e.

nyt vielä kun saisi beesin parkan<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 18:20  
+
0
leikkelin eilen niist vanhoist punasist housuist shortsit ja niist tuli ihan superkivat! ja sit leikkasin yhet toiset housut kans shortseiks, joten nyt mul on jo aika monet kivat sit kesäks :) ja h&mltä pitäis tulla sit kans ne pitsiset täs jossai tän kuun lopulla! ne onki varmaa ekat shortsit mitkä oon koskaa iha kaupasta ostanu, kaikki muut oon "tehny" ite leikkaamal vanhoist farkuista :D mut iha kätevä tapa kyl, eipähän mee rahaa niihin ku saa iteki hyvin tehtyy.

sit sain äitilt tälläsen kivan villatakin, jonka se oli tilannu, ku se oli just pikkasen liian pieni sille, ja just sopiva sit mulle :)

ja mun pitäis pikkuhiljaa alkaa varailee kampaajaa täs, tarkotuksen olis ottaa taas niit vaaleita raitoja. tää juurikasvuki on taas aika järkyttävä... täytyy sit kattoo et värjäänkö kesän jälkee enää tummaks, tykkään kyl näist tosi paljon ja kyl mä joskus tulevaisuudes aion varmasti olla viel brune, mut kattoo sit mitä ens syksynä tekis...

ja sit täs kevään aikan olis myös tarkotus mennä laittamaan nää mun hampaat kuntoon, eli täyttämään toi etuhampaiden rako tosta! en malta odottaaa, oon aina halunnu et mul olis hienot hampaat ja nyt ehk vihdoin saan sellaset !!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 19:17  
+
0
HOOVERI: Miten sulla täytetään hammasrako? Mitä se maksaa? Missä se tehdään? :D

Mua on koko ikäni hävettäny hymyillä kunnolla mun etuhammasraon takia, siksi kyselen!
Do or do not. There is no try.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 07.04.2012 klo 23:39  
+
0
^ muakin on hävettäny aina! ja siis se rako täytetään jollain paikka-aineella (vissiin siis sillä samalla millä reiätkin paikataan), et niitä omia hampaita ei siis mun tietääkseni hiota mitenkään/niille ei tehä mitään vaan se rako täytetään :D mul ei oo viel tietoo tosta hinnasta ja äiti oli siis löytäny itiksestä hammaslääkäriaseman joka tekee tälläsii paikkauksia, en yhtään sitte tiiä tehäänkö niitä muuallakin. mut siis voin vaik huomen kysellä silt enemmä ja linkkaa vaik sen paikan sivun, en nyt muista sitä :D ja siel oli ennen-jälkeen kuviaki niistä tuloksista, hienolta näytti!

/ tässä tää linkki sinne sivulle http://www.hymyklinikka.fi/ ! ja nopeesti ku tuolta luin ni se hinta määräytyy sit vissiin sen operaation suuruuden mukaan ym.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 08.04.2012 klo 10:56)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 20:34  
+
0
tästä on puhuttu varmasti, mutta mitä baariin, jos ei ole liiemmin hameihminen. tai edes korkokenkäihminen :mietiskel: tai korkokengät ehkä menee juuri ja juuri, mutta hamoset hyhh. onko farkut, joku "biletoppi" ja korkkarit mitään? vappuna ja sen jälkeisenä viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä ja kriiisi on nyt jo ihan järkyttävä :DDD
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 20:51  
+
0
Farkut toimii ihan hyvin :--) Mulla on ollu nyt talviaikaan varmaan AINA baarissa mustat farkut tai mustat nahkahousut, korkeekorkoset nilkkurit, pikkulaukku ja joku kiva toppi tai joku muu paita-asia! Kyllä mä välillä käytän hameitakin, ei siinä.
Do or do not. There is no try.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 20:53  
+
0
Wallen

Mulla ainaki talven ajan vakkari baari asu oli mustat vähä "kiiltävät" farkut kultasilla vetoketjuilla, joku kiva "biletoppi", korkkarit kunnon koroilla ja joku pikkulaukku. ja musta menee iha loistavasti ihan tossa keväälläkin farkut baarissa. kesällä voi tulla tosin kuuma.

mutta esim. asusteilla ja koruilla voi vaikuttaa paljon asuun .

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545678
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 08:00)