Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 20

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 20:57  
+
0
Käyttekö te muuten talvella ihan avokkaissa baarissa vai onko teillä aina kengät "sesongin" mukaan? :D kun mä oon aina talvella nilkkureissa ja oikeastaan kaikki kaveritkin on, en osaa käyttää mitään "pikkukenkiä" talvisaikaan. Tosin asun aika lähellä mun kantabaareja, että aina kävelen niihin ja niistä pois, ni ei oo senkään takia kiva rämpii hangessa avokkaissa :D

Ootan tät kevättä nyt ihan superisti, kun mulla on niin paljon uusia avokkaita oottamassa kevät-kesä-biletyskautta!
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 20:57  
+
0
mietinkin juuri, että just koruilla voisi piristää asua mukavasti :> ja ne korkkarit varmaan kuitenkin latan jalkaan, että saa ryhtiä siihen asuun.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 21:04  
+
0
Arcturus

Mullaki menee kengät oikeestaa vähä sesongittain. Yleensä talvella on korkealla korolla varustetut nilkkurit, saapikkaita, matalia nilkkureita tai kiilakorkoja en oikeestaan viitti käyttää ees talvisin baarissa.
Talvella saattaa myös olla sellasia jänniä nilkkureita joissa on se kärki auki, mutta harvoin talvisin pidän sitte avokkaita.
Keväällä/Kesällä sitten avokkaat/pikku korkkarit. Me kuljetaan melkeen aina taksilla, joten ei oikeeastaan olisi niin väliä laittaa avokkaita talvella, mutta ois vähän outoo :D ja mulla on aina vaihtokengät mukana ettei tarvi taksitolpille korkkareilla kävellä :D

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 11.04.2012 klo 23:53  
+
0
mulla on talvella yleensä vaan farkkujen kans jotkut noista tennareista niin saa tamppailtuakki :b joskus ku innostuu hametta kiskoo niskaan niin korkkarit vaan jalkaan!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 12.04.2012 klo 10:25  
+
0
en oo ikinä ollu korottomissa baarissa..

mut joo esim. tummat farkut menee JOS osaa sit tehä yläosasta juhlavan ja siistin, muuten vaan järkyn näköstä (jollei oo sellases paikassa mihin ei kuulukaan pukeutua). ja ei mitään tennareita tanssipaikkaan :eek:
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 12.04.2012 klo 12:04  
+
0
Mä oon joutunu olla kerran ballerinois baaris ja olin ihan hermona :D Ärsytti ihan törkeesti! Siis oikeen tanssipaikas. Yleensä mulla on aina korkkarit, nyt talvella on ollu jommat kummat mun maaaailman ihanimmista korkeista ylipolvensaappaista, ei tuu jonottaeskaa kylmä. Ihan hyvin voi koroilla tanssia, niillä saa hyvän jalkatreeninki ku monta tuntia putkeen vetää jossain korokkeella. Plus on kuitenki niin kännis ettei edes tunne vaikka jalat oliski kipeet...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 12.04.2012 klo 14:16  
+
0
mullaki menöö suurimmaks osaks sesongin mukaan, on sitä joskus tullu talvella avokkais oltua mutta suurimmaks osaks kyllä turvaudun saappaisiin.
ja en kyllä ikinä vois kuvitellakkaa olevani baaris korottomilla kengillä! :eek:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 12.04.2012 klo 19:15  
+
0
Mul tanssiessa loppuu eka kunto ennenku alkaa jalkoja sattumaan, käytän aina väh. 10centin korkoja baarissa ni toisaalta jalatki varmaa tottunu. mutta kivaa on narikassa vaihtaa tennarit kotimatkaa varten <3 mulle on ihan sama mitä kenkiä kukaki käyttää baarissa tai miten pukeutuu, jos on puol alasti tai jossain kaavussa voin vähän kattoa.

huomenna värjään pidennykset sävytteellä, että tulis vähä punertavampi väri, saa nähä mitä tulee..

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 18:58  
+
0
Lindexin Holly&Whyte-mallistossa on ihania vaatteita. Mä oisin voinu ostaa niistä jokaisen. Rakastan tollasta tummansinisen ja oranssin yhdistelmää!
(Viestiä on muokattu perjantaina, 13.04.2012 klo 19:15)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 13.04.2012 klo 19:15  
+
0
ostin täydellisen tummanruskeen nahkalaukun <3

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 10:57  
+
0
ostin eile spirit storesta ihanan leopardi tuubimekon! oi se on niin nätti, ootan vaa et saan sen päälle <3
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 11:16  
+
0
eilen tuli mun h&mn paketti ja kaikki jutut oli tosi ihania, kesää vaan odotellessa sitten :D eli tilasin sieltä ne mustat pitsisortsit, tykkään niistä ihan hirveesti! ja sit bikinien yläosan ja tollasen valko-sini raidallisen topin.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 11:37  
+
0
värjäsin pidennykset sävytteellä tuli aika mielenkiintonen ku joka valos eriväriset..
tänää oman tukan vuoro, toivottavasti onnistuu ku pitäs mennä shoppailee ja en haluis mennä ilma tukkaa/rumal tukalla

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 14:55  
+
0
tilasin nää eilen :) ihanat! + et meinaan tilata kyllä mustat nahkashortsit!! oon himonnu sellasii ihan sikana!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.04.2012 klo 14:56)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 15:05  
+
0
ohhoh mun pidennykset on suht tumman punaset ja oma tukka keskiruskea vähän punertavakin...............
laitoin äsken yhen pidennysosion hiusten sekaan ja kyllähän värieron näki hiukan, mutta en sitte tiijä näyttäskö se vaa siltä että mulla on tummemman punanen tukka ns alhaalta värjätty.
muuten sulautu ihan ok vaikka sävyt ei kyllä täsmää ollenkaan, ehkä kuitenki illalla kehtaan lähtee ulos, baarissa on pimeetä.. :D

hyvä puoli on se, että pidennykset värjäsin siis sävyttellä, joten kai se haalistuu pesujen yhteydessä, niitä en vaan koko ajan viitsisi pestä. yhyy.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Lauantaina, 14.04.2012 klo 18:51  
+
0
tukka nyt..

hieno meikitön kuva, mutta piti saada kuva tosta tukasta, sellasta.. no kai se siitä :D

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Sunnuntaina, 15.04.2012 klo 15:21  
+
0
ok, innostuin vähä taas :D tilasin Topshopista mm. yhen topin, huivin (sellane inkkarihuivi!!!), mekon ja tän !! oikeesti voiko olla söpömpää reppua??? toi on kesällä niiiiin ihana :-)

ok.... menin sit kans tilaa tämän :D mutku toi on niiiiiin söpö ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.04.2012 klo 18:22)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 16.04.2012 klo 14:14  
+
0
Kävin äsken kampaajalla ja näistä tuli aivan ihanat :love: Huonot latvat lähti ja näitä ohennettiin aika reilusti, ah! Nyt nää taas näyttääki jonkin muotosilta. Ihanan kevyet ja aaa tekis mieli vaan hipelöidä näitä koko ajan :D Se leikkas nää just täydellisesti et tästä on hyvä kasvattaa!
Ja mulla oli ekaa kertaa mieskampaaja! Tosi mukava ja osas kyllä hommansa. :) Varmasti meen tonne uudestaanki!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Maanantaina, 16.04.2012 klo 21:25  
+
0
Hain tänään postista TÄYDELLISET kengät! Vihdoin mulla on jotkut fiksut tasapohjaiset kengät mitkä ei ole tennarit tai skeittikengät haha :--D laittasin kuvanki jos mulla olis kamera jossain lähistöllä mut ei oo byhyy!
Do or do not. There is no try.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 17.04.2012 klo 15:34  
+
0
tilasin taas eilen nellystä yhen mekon ja shortsit.. nyt piti äsken tilaa vielä yks mekko ku se jäi eile niin kovasti mietityttää ku oli valkonen mut kaveri linkitti mulle just mustan sellasen! ihana lasku tulossa nellystä...:viheltel:
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545688
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:15)