Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 12.03.2012 klo 09:34

Ulkonäkökeskustelua vol. 4

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 20

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 17.04.2012 klo 18:17  
+
0
Lähtipä lapasesta tää shoppailu nyt.. :D Hain eilen Elloksen paketin Postista ja tänään H&Mn paketin. Ja shoppailin sit viel ihan oikeesti kaupoissa ja nyt on kenkiä ja housuja ja tunikoita ja paitoja ja vaikka mitä voi ei..
Do or do not. There is no try.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 17.04.2012 klo 21:18  
+
0
joo lontoos meni vähäse rahaa... ekaks must tuntu et en löydä mitää, mut sit etenki topshopista oisin voinu ottaa vaik mitä... sielt sit löytyki kivoimmat jutut bikernahkis, puoliks pitsiset farkkushortsit ja ihana valkone neulostoppi... noitte lisäks ostin ainaki conssit, biksut, laukun, toppei, alusvaatteit, aussien shamppoon ja tehohoitoi!, ripsarin... ja ah abercrombie & fitch <3 oli ihan pakko ostaa sielt t-paita, huppari ja sellaset lökärit ku ne on nii ihanii.
joo nyt voisin vähä pitää taukoo shoppailust paitsi ehkä lahjakorteil voisin jotai ostaa... :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Tiistaina, 17.04.2012 klo 21:50  
+
0
^ noi puoliks pitsiset shortsit on salee ne mitä oon kuolaillu jo piiiiiitkään :( mäki haluuun !

ostin tänään h&mstä tollasen tavallisen mustan jumpsuitin :D mietin pitkää et ostanko nyt vai enkö, mut päädyin sit ostaa ku en jaksa metsästää tollasii koko kesää ja siit oli vaa yks mun kokoo jäljel ni oli pakko ottaa... ja sit nopee viel ennen mun ajotuntii poikkesin lindexissä ja ostin sielt sellasen pitsipaidan :D hups................ joo ihantosi rajotan nyt tätä osteluu ! meinasin ostaa shortsitki mut aattelin sit et mul on nyt niin paljo kaikkii shortseja ku oon leikelly farkuista ja tilasin ne yhet, ni ehkä en tarvii. olis kyl tehny niiii paljon mieli. mut nojoo ei mul olis ollu ees rahaakaan.

ja ainii, meen perjantaina kampaajalle ! jänskää, tarkotuksena värjätä tää tyvi, laittaa taas niitä blondeja raitoja ja sit pikkasen napsia latvoista. toivottavasti onnistuu :D viimeks olin ainaki supertyytyväinen!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 17:43  
+
0
haluun tälläsen tukan!

mulla on jo pitkään ollu tämmönen malli missä takaa on hieman pidempi ja tää on alkanu ärsyttää ku mun hiukset taipuilee mite sattuu... ja tee menee tosi nopeesti ruman näköseks kasvaessa. tommoset ois just kivat!

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 17:49  
+
0
mä nyt vaaa tahtoisin ne pitkät hiukset :/ emmä mitää pidennyksii enää jaksa eikä oo varaa, alan koht tunkee päähä kaikkii mömmöjä et voin elää toivos jeee ne kasvaa nyt nopeeesti!
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 21:15  
+
0
^Haha mä syön biotiinia siinä toivos et nää kasvais nopeempaa. :D Vielä en oo huomannu mitään mut oonki syöny vasta kuukauden.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 22:30  
+
0
mäki söin eläinbiotiinii ennen, kyl hiusten kasvun huomas ainaki kokoaikasesta juurikasvusta :D kyllä ne paremmin kasvo. nyt ku mulla on clip onit lopetin noitten biotiinien syömisen ku sit joutuu värjää aina tukkaa joka on hankalaa pidennysten kanssa joiden pitäs olla oman tukan kans saman väriset..

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 22:48  
+
0
Hiustenkasvua ei voi nopeuttaa. :suru: Biotiini vahvistaa hiuksia ja aktivoi karvatuppia, mutta varsinaista kasvun nopeutumista sillä ei saa.

Tilasin muuten viime viikolla Neulash -merkkistä ripsiseerumia. Olen käyttänyt sitä suunnilleen viikon, ja ripset ovat selvästi entistä pidemmät. I-HA-NAA! :love:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 22:53  
+
0
päätin että kasvattelen nyt otsahiukset poikkeen, ainakin kesän annan olla ja syssyksi ehkä leikkaan tasaotsiksen taas :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Keskiviikkona, 18.04.2012 klo 23:31  
+
0
Kadaver
Mistä oot kuullut näin?
Oon sitte varmaan turhaan syönyt, mutta ihan apteekkari sanoi mulle, että biotiini voi edistää hiustenkasvua, mutta jos biotiinia saa riittävästi ruokavaliosta ei lisäbiotiinista ole hyödyksi. itselläni on niin huono ruokavalio välillä, että en saa esim biotiiniakaan tarpeeksi. ja oon kuullut ennenki puhuttavan, että myös terveellinen ruokavalio vaikuttaa hiuksiin.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 00:30  
+
0

Kada kirjoitti:

Tilasin muuten viime viikolla Neulash -merkkistä ripsiseerumia. Olen käyttänyt sitä suunnilleen viikon, ja ripset ovat selvästi entistä pidemmät. I-HA-NAA!


vatvatvat, mitä tää on? miten se toimii? onko tyyristä? mitämitäää?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 10:39  
+
0

nanae kirjoitti:

Kadaver
Mistä oot kuullut näin?
Oon sitte varmaan turhaan syönyt, mutta ihan apteekkari sanoi mulle, että biotiini voi edistää hiustenkasvua, mutta jos biotiinia saa riittävästi ruokavaliosta ei lisäbiotiinista ole hyödyksi. itselläni on niin huono ruokavalio välillä, että en saa esim biotiiniakaan tarpeeksi. ja oon kuullut ennenki puhuttavan, että myös terveellinen ruokavalio vaikuttaa hiuksiin.


Mä olen opiskellut parturi-kampaajaksi vuoden. :hymy: Apteekkari varmaan tarkoitti karvatuppien aktivoitumista, kun puhui hiustenkasvun edistämisestä. Kasvavasta hiuksesta saa paksumman tai niitä voi saada kasvamaan lisää, mutta karvankasvutahti on jokaisella yksilöllinen eikä siihen voi vaikuttaa ulkoisin menetelmin.

H1N1 kirjoitti:

vatvatvat, mitä tää on? miten se toimii? onko tyyristä? mitämitäää?


Täältä voi tilata ja lukea lisää! Erilaisista blogeista löytyy myös kokemuksia, kannattaa laittaa Google laulamaan. Mun ripset ovat kasvaneet tässä viikon sisään varmaan millin! Odottelen kyllä millaiset näistä tulee kolmen viikon kuluttua! :love:

Eihän näistä varmasti yhtä upeat tule kuin ripsienpidennyksillä, mutta mulla ei yksinkertaisesti raha niihin riitä, ja kyllä tämäkin mulle kelpaa!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 12:37  
+
0
Kadaver
Nyt mua kyllä jaa vaivaamaan koska itelläni on 2 ystävää parturikampaajaks valmistuneita ja kumpikaan ei oo kumonnut väitteitäni, voi olla tietysti, että hekin ymmärsivät väärin. Nyt en sitten tiedä kannattaako biotiinin syöntiä lopettaa jos kerran ei kasvata vaa tuo tukkaan lisää tuuheutta, siitähän ei haittaa ole vaikka pidennykset onkin.

Ja mun on saatava tota seerumia !!
(Viestiä on muokattu torstaina, 19.04.2012 klo 12:39)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 12:59  
+
0
Nanae,
En mäkään ole selvitellyt oman väitteeni todenperäisyyttä. Mulla vaan on vahva usko meidän opettajaan. Hiusalallakin on paljon asioita, joista ihmiset ovat eri mieltä, ja tämä taitaa olla yksi niistä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 13:57  
+
0
Niin se voi tietty olla niinkin, ite en tohon voi sanoa mtn ku en hiusalaa opiskele oon vaa elänyt tässä toivossa :D

nyt värjäsin vielä oman tukan yhtä punaseks, ei sovi mulle nii hyvin mutta onpahan pidennysten kanssa samaa väriä..

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 15:29  
+
0
oon iteki miettiny kauan et haluaisin kokeilla tuota neulashia mut sit luin jostain et se voi aiheuttaa mm. ripsien kasvamista väärään suuntaan nii en oo uskaltanu kokeilla. en tiiä mut mua ällöttää ihan suunnattomasti ajatus et mun ripset alkais kasvaa väärään suuntaan :D mut en tiiä, toisaalta houkuttelis kyllä kokeilla

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 17:49  
+
0
lueskelin eile jotain kirjotuksia tästä hiusten "kasvatuksesta", mä vaivuin epätoivoo ja totesin et kasvaa mite kasvaaa. emmä mitää nappeja jaksa ostaa ku oon niist viikon innoissani ja mitan kans sörkin mun hiuksii. ei tulis mitää ku oon kärsimätön. siel oli kirjotettu kaikkii kikkoja mite hiukset kasvaa oikee silmissä! enpä oikee usko.. tälläsii löysin;
täysin shampooton hiusten hoito, ei ikinä koskaan milloinkaan hiuksiin kirjaimellisesti _mitään_, turhanpäiväne hiusten harjaus pois ku katkasee vaa hiuksii (mite liittyy hiusten kasvuu?), hiukset kiinni vaan soljilla ja jollai klipseillä ku ponnaritki katkoo vaa hiuksii tyvestä asti yms yms. ei kiitos :D
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Torstaina, 19.04.2012 klo 21:33  
+
0
noilla vinkeillä vissiin vaan voi vaikuttaa siihe ettei hiukset katkeile joka vie sitä pituutta, en sitte tiiä miten toi shampoo vaikuttaa siihen mutta joo :D

haluun niiiin paljon shoppailemaa kaikkee kivaa mutku oon vielki kipee ni ei sit töide jälkee jaksa mihinkää mennä. auta armias sit ku pääsen en ees uskalla miettii paljon tuhlaan..

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:43  
+
0
Jee, mun topshopin tilaukset tuli :) kaikki on niin ihania ♥ varsinki tuo reppu minkä linkitin aikasemmin !
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: ULKONäKöKESKUSTELUA VOL. 4 - Perjantaina, 20.04.2012 klo 17:46  
+
0
mä niiiiin haluisin nahkarepun! kirppiksellä ois kympillä yks i-ha-na! se vaan niin hyvin kävis tuon takin, kaulahuivin ja tennareiden kanssa :love: khihih. taidan ens viikolla käydä keirtelee ja kattoo, josko sitä tai jotai muuta kivaa löytyis. koska musta sellaset tyylikkäät reput on aikas jees!
tää reppu ois maailman ihanin! mutta vähän turhan kallis :-D mutta samantyyppistä yritän metsästellä ittelle!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 20.04.2012 klo 17:48)

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 20
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545689
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 16:45)