Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 12:08

Unikuvia

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 12:08  
+
0
Pälkähti mieleen, että näitähän on aina mukava ja hauskakin lukea. :D Eli kerrottakoon, mitä unta näit viime yönä?
Kertokaa toki myöskin vanhemmista unista, joita elämän varrella on tullut katseltua. Mikä on mieleenpainuvin unesi? Toistuuko unissasi usein sama aihe? Näetkö painajaisia? Käveletkö tai puhutko unissasi vai käytkö kenties suihkussa yön pimeinä tunteina alitajuntasi virittelemänä?

Nyt mitä ihmeellisimpiä ihmisen alitajunnan kehittelemiä juttuja kehiin. :cool:
En tahtonut muuta kuin kaiken.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 12:14  
+
0
Mä lennän usein unissa. Yleensä joku jengi yrittää saada mua kiinni ja just kun ne saavuttaa mua niin alan lentämään :D Painajaisiaki nään aika usein, varsinki jos nukun yksin. Ja puhun ja kävelen unissani.

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 12:30  
+
0
Miten sopivasti! Mä näin viime yönä niin hullua unta, etten oo pitkään aikaan nähnykkää! Aatu sai nimittäin 16 pentua (huomaa: aatu on uros :D:D) ja ne laitetttiin semmoseen pahvilaatikkoon, mikä oli ehkä 50x50cm... Ja se oli täynnä jotain ruskeeta mönjää ja ne pennut kellu ja pyöri siinä ihan samalla tavalla niinku tiettekö ku paistetaa munkkeja rasvassa ja ne pyörii siinä sillee? :D:D Ihan samalla tavalla. Ei huhhuh se oli hullu :D

Sit näin jotain toistakin mut se oli vaa joku ihme joki, joka jotain.... ok, en tiiä mitä. Ei se ollu niin tyhmä ku toi :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Duottar

Duottar
Viestimäärä: 3

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 12:45  
+
0
Juu, nämähän on hauskoja :)
Jokunen yö sitte näin unta, että sain töitä! Olen kait hermoillu asian kans liian kauan.. :D No, joka tapauksessa uusi työpaikka oli sirkuksessa! Norsujenpesijänä.. :D Harmittelin unessa huonoa palkkaa, mutta muuten oli mukava jopi. Ehkäpä tämä ura tästä urkenee :D
Lapinkoira<3

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 13:35  
+
0
Mä näin viime yön semmost unta et oltiin menos yksien perhe tuttujen kans lintsille. En oikee osaa selittää sitä, mut siin oli kaikkee jännää =D
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.06.2010 klo 13:35)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 21:24  
+
0
Oon nähny joskus unta että meille tuli toinen koira. Oli tosi todellista siinä unessa ja olin sit vähän pettyny ku heräsin ku ei se ollukkaa totta.. :D

Ja nään useinkin hyvin outoja unia.. Esimerkkinä nyt tässä yks uni. Oltiin kaverin (poika) kanssa jossain mökillä jossa oli myös jotain aikusia jotka oli vähän hiprakassa. Ne sit käski meiän laittaa lapsiaan nukkuu sinne mökkiin (niit oli jotain 3-4 lasta). Mentii sit laittaa niit nukkumaan nii sit ne karkas :D Sit mentii ettii niit eikä meinattu millään löytää. Sit pääteltiin et niiden on pakko olla jalkalampussa sisällä piilossa koska se valo välkky ja sieltä kuulu kauheeta kikatusta :::D

Sit samaisen tyypin kanssa samaisessa unessa mentii istuskelee johkun ravintolaan. Siis ihan huvikseen. Sit yhtäkkii tää mun kaveri häippäs ja kävi tilaamassa meille shotit. Sanoin et en varmasti muuten juo, mut se joi. En tajua oikeesti, oltiin siis siinä alaikäsiä niiku oikeestikki. :D Kaveri vähä ihmetteli ja repes ku kerroin :D

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 21:27  
+
0
Mä näin viime yönä et koulussa oli monta ruokalaa ja kaikki koululaiset näytti olevan ihan tuskissaan siellä (oli kai siis jotenkin niin kuuma) ja sit mä huusin jossain vaiheessa et "Kaikki pois äkkiä!" ja sit porukka rynnis sielt ulos ja ne paikat räjähti :d Jotain muutakin ihmeellist siin tapahtus mut ei muista kunnolla :P
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.06.2010 klo 21:28)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: UNIKUVIA - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 21:50  
+
0
Minulla on ihan tietty kaava unissa, jotka tulee tietynlaisissa stressaavissa tilanteissa, joihin liittyy yleensä jonkinlainen tilanteen muutos.
Näin tällaista painajaista ennen jokaisen lukiovuoden alkua ja tänä kesänä kenttäkurssin ensimmäisenä yönä (kurssi ei muuten ollut yhtään stressaava, pidin siitä kovasti, mutta ilmeisesti alitajuntani reagoi noin kolmeen tenttiin ja vieraaseen paikkaan).
Näiden juoni on riisuttuna sellainen, että minun pitää paljain käsin taistella jotain (ei ihmistä) vastaan ja tunnelma on ahdistava. Yleensä herään ennen "ratkaisun hetkeä".

Unimaailmani on yleensä todella värikäs ja psykedeelinen, kun näen unia. Eniten näen unia ehkä muualla kuin kotona nukkuessani.
come on night, take me home

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: UNIKUVIA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 10:30  
+
0
Ööh, nyt näin unta et autoin vissiin Eddie Murphya sen jossain elokuvassa ja must tuli sen paras kaveri :-DD Sit me jouduttiin jossain vaiheessa "eroamaan" ja Eddie sanos, et nähää sitte ku se tekee kakkososan tohon leffaan :roll:

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: UNIKUVIA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 10:58  
+
0
Mä nään ihan ihmeellisiä unia aina :D Paitsi tässä lähiaikoina ne on ollut suht realistisia, kun oon nähny muutaman kerran unta, että ollaan kavereiden kanssa taas laivalla (kun siis oltiin tossa kesän alussa).. ja viime kesänä näin monta kertaa semmosta unta, että olin lintsillä vuoristoradassa ja se vaunu suistu sieltä raiteilta pois.

Viime yön unesta en muista muutakuin sen, että oltiin koulussa ja mä tulin sinne jotenkin myöhemmin (en enää muista missä olin ollu). Mun kaveri oli käyny terkkarilla terveystarkastuksessa ja sitten kysyin et mitä siel tapahtu ja sit tää mun kaveri alko selittää siitä, kun siellä oli mitattu verenpainetta. Sillä oli ollu se yläpaine 115 ja alapaine 70, sit kysyin siinä jotain et eikö se muka oo just hyvä. Sit se alko selittää et se terkkari oli sanonu jotain, että sen verenpaine on vaihtelevaa ja se ei tiedä onks se hyvä juttu, ku aiemmin sil oli ollu 113 ja alapaine 35 :D Nojoo sit se juttu jäi siihen ku mentiin eri tunneille ja menin sit kuviksentunnille, jos mun keskeneränen työ oli kadonnu ja jotain muuta ihan outoo :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

jjjepa

jjjepa
Viestimäärä: 19

VS: UNIKUVIA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 18:08  
+
0
Mä näin viime yönä unta jossa satuin katsomaan itseäni peilistä, niin mulle oli tullu kauhee akne ja olin iha kauhuissani. No aamulla ku heräsin ni kävin heti kattomassa et onko mulla akne, no ei ollu ei mut pakko oli käydä ostaa semmosta kasvopuhdistusainetta ettei sitä sitte tulekaan :---D

Ins

Ins
Viestimäärä: 60

VS: UNIKUVIA - Maanantaina, 28.06.2010 klo 21:23  
+
0
Illalla kun oon just menny nukkumaan, ja oon sellasessa puoliunessa, mulla on ain sellanen tunne, että putoon taivaasta maahan. Se on ollu mulla jo sillon ku olin pieni, enkä mä ollenkaan käsitä mistä se johtuu. Joskus mä jopa nään sen maan kun mä "tipun", ja mä tipun aika kaupungin keskelle. Mutta se tippuminen ei koskaan lopu, mä en pääse ikinä maahan asti. Kyllä vain, kuulostaa hyvin oudolta:D:D

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 22:45)