Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 13.04.2010 klo 05:54

Vaihto-oppilasvuosi, kielimatkat, au pairius jne.

Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Torstaina, 22.04.2010 klo 21:45  
+
0
USA.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Torstaina, 22.04.2010 klo 21:49  
+
0
Jos mä lähtisin joskus vaihtoon (AMK:n aikana vois olla ihan kivakin :) ), niin ehdottomasti USAn ja Kanadan väliltä valitsisin USAn.

Ihan jo South Parkin takia :D:D Ei mutta, muutenkin USA kiehtoo hurjasti ja tonkisin siellä kaiken mahdollisen tiedon USAn historiasta.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 21:51)

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Torstaina, 22.04.2010 klo 22:25  
+
0
mä saisin varmaakin vaihtoon lähteä mutta mä en jotenkin vaa uskalla ni mulle riittää vaan tuo kielimatka mutta jos vaihtoon lähtisin niin jonnekkin päin USAA tai australiaa varmaan

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 23.04.2010 klo 01:57  
+
0
Kannattaa ottaa huomioon että Kanadaan on järjestöillä yleensä 1-2paikkaa vuodessa jotka voi hyvinki olla jo mennyt. Joinain vuosina ei ole paikkoja yhtään ja voi olla että Kanadan paikka varmistuu vasta kun perhe löytyy, monesti noin 1-2kk ennen lähtöä joten USA siinä mielessä varmempi paikka päästä.
Auspai Meno 2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:10  
+
0
Porukat on mulle sanonu monta kertaa et voisin lähtee kielimatkalle esim Maltalle mut en mä tiiä mua ei hirveesti kielimatkat kiinnosta (ja kaikki siel on jotain -94 kuitenki, ei pahalla ysinelosille ootte kivoja mut en mä tiiä haluunks hengaa niiden kaa kuitenkaa kolmee viikkoa). Ja kiva yleistys tohon loppuun, onhan siel nyt kaiken ikäsiä blablabla tiedetään ei tarvi tulla kenenkään pätemään :-D

Ja jos oisin lähteny/lähtisin vaihtoon niin haluisin kyl Australiaan! Ainaki kaverin juttuja kuunnellessa niin se kuulostaa just täydelliseltä paikalta mulle. Vaik haluisin mielummin puhuu ku jenkit koska aussit kuulostaa vähä typerältä.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 14:12)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:50  
+
0
Mä menisin Kanadaan. se vaikuttaa ihan älyttömän upeelta maalta, se luonto ja kaikki ! mut siis USAa vastaan ei kyllä kans oo mitää, seki olis varmaa vaiks kui siisti!

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:36  
+
0
mä voisin lähtee minne vaan. millon vaan.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 30.04.2010 klo 20:36  
+
0
Musta on tullu ihan yltiö isänmaallinen täällä. Oon tosi ylpeä että olen Suomesta.
nim. Kuuntelin äskön Finlandian kyynel silmässä

Tuntuu aivan tyhmältä tuntea näin, kun tietää ettei Suomeen tule lopullisesti palamaan ikinä asumaan asumaan.
Auspai Meno 2012

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 30.04.2010 klo 21:38  
+
0
^ NIIN SAMA TUNNE ! Mä aina hehkutan kaikille, kuinka täydellinen maa Suomi on (jättäen pois tietenkin kaikki virhekohdat) ja arvostan nykyisin suomalaisuutta ihan eri mitoissa kuin ennen.

Mutta joo USAa voin kyllä lämpimästi suositella. Täällä pääsee helposti noiden ekstramatkojen tähden näkemään lähes koko maata, jos vain kiinnostusta löytyy.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Blaz

Blaz
Viestimäärä: 13

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Maanantaina, 03.05.2010 klo 00:01  
+
0
Tarkotus oli lähteä tänä kesänä kielimatkalle mutta homma sitte kariutu kun kukaan ei suostunut lähtemään messiin. Nyt on alkanu kaduttaan :ttou: . Kertokaa te jotka ootte kielimatkoilla olleet että uskallanko ihan yksinäni lähteä. Kun kuitenkaan kauhean helposti en tutustu ihmisiin. Ja vieläköhän kerkeäisin täksi kesäksi matkaan? EF:n kautta oisin menos.
Tack så mycket :peukku:
Sateenkaarisilloilla ♥ mustaterrieri Otto, sheltti Nelli ja norjanharmaa Nalle ♥

Beauceron Remes ♥ s.9.2.2014

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Maanantaina, 03.05.2010 klo 00:19  
+
0
Blaz tottakait! Kielen kannalta jos ajattelee niin paljon järkevämpää on mennä yksin kun on pakko puhua itsellä koko ajan englantia!
Auspai Meno 2012

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Maanantaina, 03.05.2010 klo 06:57  
+
0
Tottakai kielimatkalle uskaltaa yksin! Nimimerkillä kävi kielimatkalla Kaliforniassa ilman että tunsi sieltä entuudestaan ketään ja on nyt vaihtarina Virginiassa. :---) Eli todellakin kannattaa mennä!

Ja terkut muuten jälleen vaihtarireissusta, tällä kertaa New Yorkista. Keskiviikkona kohti Bostonia. :peukku:

e :: Niin ja mä ainakin koen sen paljon antoisammaksi lähteä yksin reissuun. Esim. just tuo kielimatka ja nämä vaihtarireissut (one to Hawaii, one to Los Angeles, Las Vegas & Grand Canyons, ja tämä New York & Boston) on vedetty ihan ilman ketään mukaantulijoita.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 03.05.2010 klo 07:04)

Melina

Melina
Viestimäärä: 3422

VS: VAIHTO-OPPILASVUOSI, KIELIMATKAT, AU PAIRIUS ... - Perjantaina, 25.06.2010 klo 13:06  
+
0
Löysinpä uuden sivuston, joka on nyt aloittanut toimintansa työkkärin lopetettua aupair-paikkojen välitys. Elikäs Finnaupair-sivuston tarkoituksena on välittää aupaireja ja perheitä. Tuolla Families-alasivulla on jo useita ilmoituksia perheistä, jotka kaipaavat aupairia. Noista näkee hyvin, mitä on tarjolla ja minkälaisella korvauksella, jos vuosi aupairina kiinnostaa :)
Ylläpitäjä

  Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 03:00)