Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 10:20

Varttipulkku

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:00  
+
0
iskällä on dna:n mokkula rajattoman nopeella yhteydellä, olisko kans jotain 14 euroo.

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:00  
+
0

Swi kirjoitti:

Vaihdetaanko :P


mä lupaan. sä et halua tätä. :D tää tekee mut yleensä hitaudellaan hermoraunioksi, mutta tietenkin toi hinta vähän lohduttaa.. :D
winter brings the spring again

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:04  
+
0

Jaymay kirjoitti:


mä lupaan. sä et halua tätä. :D tää tekee mut yleensä hitaudellaan hermoraunioksi, mutta tietenkin toi hinta vähän lohduttaa.. :D

:< okei. Tää onnesta pääosin toimii nopeasti mutta aina välillä se väsyy eikä tee enää mitään.

MAD mulla on kans verkon maksiminopeudella.. mut pitää olla sonera koska saunalahtikin vaan hyytyy täällä. Lisäks asun vielä tälläisessä notkossa niin hyvä että puhelinkaan toimii :D
Mun pitäis oikeesti muuttaa pois.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:06)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:07  
+
0
^^ Siskolla on tällä hetkellä Soneran mokkula, mikä maksaa sille just tuon kympin kuussa. Se teki siitä lähes vuosi takaperin sellaisen sopimuksen, että hän on sidoksissa siihen mokkulaan (vissiin?) vuoden. No, sitten kävikin ilmi, että se mokkulahan oli ihan kamalan hidas, saattoi heittää muutaman minuutin jälkeen netistä ulos ---> eli sammuili jne. Sisko tietysti soitti asiasta Soneralle, mutta mitään ei ollut tehtävissä, kun "kaikkialla muualla toimii hyvin". Että kannattaa maksaa se suurempi hinta oikeasti hyvästä netistä, kuin saada halvalla huono.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:08)

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:09  
+
0
Mulla ei ole mokkulaa kytkynä ollenkaa juuri tuon takia ettei niistä pääse eroon vaikka eivät toimisikaan :<
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:11  
+
0
toi dna on kytkyllä. kahden vuoden sopimus jotenka onneks toimii hyvin!

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:24  
+
0
^^ Tommonen on just niin väärin! Just jos sattuisi opiskelija tekemään vaikka vuoden kestoisen sopimuksen jostain mokkulasta ja sitten se ei vörkkisikään. Kamalasti vaivaa tuollasista jutuista!

^ Kiva että siulla on toiminut hyvin, toivottavasti myös jatkossa. : )

Nyt täytyy kyllä purkaa tuo matkalaukku, muuten se nököttää tuossa vielä muutamankin päivän päästä. Heippa siis! : )

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:26  
+
0
mä muuten haluun ray banit ku noilla muillaki on

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:33  
+
0
mun veljellä on joku ikivanha ja maailman paskin mokkula mut se ei voi hankkii uutta ku menny luottotiedot :D

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:39  
+
0
Ei auennut yliopiston ovet, ei. Pariakymmentä pistettä vaille jäi uupumaan. Mutta onneksi stressaaminen loppui. Tänä vuonna opiskellaan sitten parturi-kampaajaksi, käydään valmennuskurssilla ja yritetään uudelleen entistä kovemmin. :)

Nyt mun pitää ilmeisesti irtisanoa tämä asunto.. mikä meinaa sitä, että mun täytyy löytää asunto Helsingistä tai sieltä läheltä. Eli mulla ei varmaan ole asuntoa heinäkuun lopussa. Eli mun ja pulun suunnitelmat menee aika lailla uusiksi..
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:40  
+
0
kyllä nyt vaan kone toimii kun unelma kun ulkona on +20:D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:40  
+
0
voi kada :/ no mut hyvä et sulla on myönteinen asenne kuitenki, se auttaa pitkälle ! :)

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:46  
+
0
kohta shoppailee. en taida jaksaa matkustaa camdenii asti joten sitte varmaa taas jonneki oxford streetille

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:50  
+
0
Täällä onkin 23 °C. :)))) tosin en ees oo ulkona, heheh.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:53  
+
0
^^ Voo-oi! Kyllä siun kelpaa. ( :

Tulin siis takaisin ("hetkeksi vain"), kun ajattelin tulla teiltä utelemaan järjestelmäkameroista. Minkä merkkistä suosittelisitte, minkä olette todennut hyväksi/huonoksi ominaisuudeksi jne?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:53)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:59  
+
0
Kaveri suositteli mulle ainakin kovasti Canon EOS 500d:tä.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 12:59  
+
0

MAD kirjoitti:

voi kada :/ no mut hyvä et sulla on myönteinen asenne kuitenki, se auttaa pitkälle ! :)


No ei se ole maailmanloppu jos ei ekalla kerralla pääse. :D Hyvät puolet: 1) Pääsen muuttamaan Helsinkiin, 2) Ei enää kaukosuhdetta, 3) Voin opiskella fysiikkaa ja kemiaa iltalukiossa sekä korottaa arvosanoja, 4) Parturi-kampaaja kiinnostaa. :--)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 13:12  
+
0
Natskuu: netistä löytyy tosi paljon arvosteluita ja suositteluja ensimmäiseks järkkäriks :) mulle ostettiin ensimmäiseks kameraks Sony DSLR-A300 Kit joka ei kyllä välttämättä oo ihan helpoin vaihtoehto. mulla oli onnena se, että tädin miehellä on sama kamera, joten sen kautta opin niksit mm. liikekuvaukseen. mun mielestä sonyn käyttöohjeissa on tosi huonosti neuvottu miten sillä saa kunnon kuvia. mun ensimmäiset kuvat sillä oli ainakin suoraan sanottuna karmeita. nykyään kun osaa niksit, kuvatkin on sen mukasia. hämärässä sillä saa kuvia tosi huonosti, joten siinä on huonoja ominaisuuksia jonkin verran. toisaalta oon kyllä tyytyväinen kuvanlaatuun ja useimpiin ominaisuuksiin, niitten oppiminen taas vie tosi paljon aikaa jos ei oo ketään neuvomassa. uusia osia (esim. putket, lisäsalamat jne) löytyy tosi huonosti, mullakin meni puol vuotta löytää sopiva kauko-objektiivi jonka hinta ei oo tuhannen euron luokkaa. (tosin tätä uuttakaan putkea en oo vielä päässyt kokeilemaan kun se haettiin vasta eilen.)

pikkusen kokemusta on myös Canon EOS 1D Mark II:sta, joka on sitten jo paljon kokeneemman kuvaajan kamera. ite käyttelin sellaista viikon ajan, enkä siinäkään ajassa oppinut kunnolla kuvaamaan sillä; kuvista tuli tosi pimeitä, en osannut poistaa kuvia kamerasta suoraa vaan jouduin poistamaan ne koneen kautta, en osannut selata kuvia kameralla, sekin tapahtui koneen kautta sitten jne. eli sitä en todellakaan suosittele! laatu on hyvää, jos sillä vain osaa kuvata :D

kolmas järkkäri jolla oon kuvannut, on Canon EOS 450D jos oikein muistan. sillä oli tosi helppo kuvata, varmaan paras järkkäri millä mä oon kuvannut. liikekuvia, maisemakuvia ja vähän kaikenmoisia muitakin kuvia oli helppo ottaa ja muutenkin kamera oli hyvin helppokäyttöinen.

muista kameroista ei sitten ookkaan kokemusta, mutta niinkun sanoin, kannattaa netistä kattella sivuja, joissa juuri pohditaan näitä aloittelijoille sopivia järjestelmäkameroita. yleensä ensimmäisiksi kameroiksi suositellaan canonin ja nikonin kameroita. ja voin kertoa etukäteen, että järjestelmäkameralla kuvaaminen on paljon vaikeempaa kun miltä näyttää! :D

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 13:15  
+
0
Ei ei ei -.-
Oon kipee ainakin tulos kipeeks. Pää särkee hirveest ja heikottaa ihan järkysti et hyvä kun ei oo viel pyörtyny tai vastaavaa.:suru: -ja joo oon silti koneel, ei varmaan mitään järkee mut ei hän mun puuhis varmaa muutenkaa.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 13:16  
+
0
ää muuttolaatikoiden pakkaus jatkuuuu
viimeistää kolmen viikon päästä uuteen taloon, hui o:

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545427
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 10:30)