Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 10:20

Varttipulkku

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:21  
+
0
nanika: Paljon maksoitkaan niistä liiveistä?

Huh huijaa! Ehdin käydä pikkusella lenkillä Meicin kanssa, ja ai että on lämmintä! 25-astetta näyttää meidän mittari varjossa. Mahtaa olla mökillä vesi lämmintä : ) - ja paarmoja/itikoita.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:23  
+
0
Natsku: postikuluineen 68e :)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:23  
+
0
Jaa okei :jjei:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:23)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:26  
+
0
Pites, mun tilanne oli viime syksynä ihan sama, tiiän miltä susta tuntuu :( En oikein osaa auttaa koska mun tilanne ratkes sillä että me muutettiin toiselle paikkakunnalle (ja syynä eivät olleet mun ongelmat vaan ihan muut asiat). Ja vaikka tämä neuvo kuulostaa sinun korvissa typerältä (jos ole huono tutustumaan uusiin ihmisiin, niin kuin minäkin), niin yritä tutustua semmosiin ihmisiin jotka eivät tunne sua millään tavalla ennestään, niin elämä voi alkaa taas hymyillä :D
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:29  
+
0
Öh en jaksanut alkaa tuulettaa baari/bilevaatteita (haisee siis vaan tupakalle ja hajuvedelle, ei ole likaisia) niin laitoin koneeseen pikapesuun. En tiedä mihin saan noi kaikki kuivumaan.

Ja pian pitäis lähtee töihin. Ennen sitä pitäis käydä suihkussa, laittaa hiukset, pukee yms pikkujuttuja.
Dataan sen kunniaks
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:35  
+
0

schnii kirjoitti:

Pites, mun tilanne oli viime syksynä ihan sama, tiiän miltä susta tuntuu :( En oikein osaa auttaa koska mun tilanne ratkes sillä että me muutettiin toiselle paikkakunnalle (ja syynä eivät olleet mun ongelmat vaan ihan muut asiat). Ja vaikka tämä neuvo kuulostaa sinun korvissa typerältä (jos ole huono tutustumaan uusiin ihmisiin, niin kuin minäkin), niin yritä tutustua semmosiin ihmisiin jotka eivät tunne sua millään tavalla ennestään, niin elämä voi alkaa taas hymyillä :D



Kurjaa :( Mä haluisin vaihtaa ees kouluu, mut tääl ei yksinkertasesti oo mitään kouluu mihin mesin. Keskuskouluun, ei kumminkaa sais sielt yhtää enenpää kaverei kun tossa missä oon ja siel on kans semmost et vaik en tunne ketään oikeestaan sielt, niin ne tietää mut silti. Et juu ei. Olis kyl tos lähistöl yks kolmaski koulu, mut ei oikeeastaan oo mitään järkee mennä sinne kun se mun käsityksen mukaan lakkautetaan täs lähi aikoina ja kaikkee.
Ihan hyvältä nyt sillee jos tapais jossain tollasii ihmisii.. Mut en oikein viittis alkaa harrastamaan mitään uutta (raha tilanne huono ja en yksin kertasesti ees osaa mitään niin hyvin et voisin mennä esim. jalkkista pelaamaan. Kun tääl ei ainakaan oo ees ees mun ikäsille mitään aloittelevii ryhmii tai mitään kun oletetaan, et jos haluu pelata vaik sitä jalkapalloo, et on pelannu sitä tyyliin jo jostain ykkösestä asti..) et harrastusten parissa ei ainakaan löydy mitään seuraa ja sit kun liikun niin vähän missään et tuskimpa ketään tapaiskaa missää. Ellei haluu kaupas randomisti mennä tutustumaan johonkuhun :paapatus: :eitietoo:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:39  
+
0
Lähden taas, terppolus!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:39  
+
0
Pites, ää kurjaa :( lähet sitte ysin jälkeen kauas opiskelemaan :D
mä olin kans ihan jurpiintunu mun kotipaikkakunnan ihmisiin ja meininkiin, mutta onneks lähin mahollisimman kauas opiskelemaan niin ihmiset ympärillä vaihtu :D mä tulin toimeen kaikkien kans, mutta kaikki pienellä paikkakunnalla asuvat tietää millasta se on.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:47  
+
0
Pites, tarinasi kuulostaa niin tutulta :eitietoo: Mullakin oli just silleen, että siellä entisellä paikkakunnalla oli aika vähän harrastustoimintaa, eikä mulla olisi ollut aikaakaan aloittaa mitään uutta vanhojen harrastusten lisäksi. Mulla oli onneksi yksi hyvä kaveri, mutta sekin tuntui laihalta lohdulta kun kaikki muut vihasivat, vaikken ollut tehnyt heille mitään, juorut olivat vain levinneet ja that's it. Olen tosi onnellinen että me muutettiin, uudessa koulussa sain aloittaa puhtaalta pöydältä ja tunnen olevani omieni joukossa. Jälkeenpäin olen kuullut, ettei kukaan ole jäänyt minua kaipaamaan ja se yksi kaverinikin haluaa pitää minuun nihkeästi yhteyttä ;(
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 14:58  
+
0

schnii kirjoitti:

Pites, tarinasi kuulostaa niin tutulta :eitietoo: Mullakin oli just silleen, että siellä entisellä paikkakunnalla oli aika vähän harrastustoimintaa, eikä mulla olisi ollut aikaakaan aloittaa mitään uutta vanhojen harrastusten lisäksi. Mulla oli onneksi yksi hyvä kaveri, mutta sekin tuntui laihalta lohdulta kun kaikki muut vihasivat, vaikken ollut tehnyt heille mitään, juorut olivat vain levinneet ja that's it. Olen tosi onnellinen että me muutettiin, uudessa koulussa sain aloittaa puhtaalta pöydältä ja tunnen olevani omieni joukossa. Jälkeenpäin olen kuullut, ettei kukaan ole jäänyt minua kaipaamaan ja se yksi kaverinikin haluaa pitää minuun nihkeästi yhteyttä ;(



:-( Mun bestis kun muutti, joskus nelosella, niin sen kans ollaan pidetty onneks yhteyksiä ;D Toisaalta, vaikken ehkä oikeesti oo tätä mieltä, ehkä parempi että se muutti niin ollaan säilytty parempina kavereina :) Ja sit se on sillon hienoo ja mahtavaa kun näkee sitä :enkeli: Joskus vaan tullu ajatelleeks et mitä jos sekin ois muuttunu ihan hirveesti jos se ei ois muuttanu.. Siskon/mun kaveritki (suurin osa) on nyt muuttunu ihan hirveesti.. ja ei niitten kans tuu enää toimee mitenkää. Ne vaan on nykyään hirveen semmosii.. No ilmaistaskos vaikka et ne leikkii hirvei ihq teinei niin ei voi meijän/muiden kans olla enää.. Tää selvitys oli nyt ihan epä selvä ja.. sillee mut en oikee osannu ilmasta :-}
Mäkin niin haluisin muutta, mut me ei muuteta. Vanhemmil työ paikat aika lähel ja ne (mä ja siskot kans oikeestaan) tykätään täst seudusta.. Mut mulla (ja oikeestaan sil kaksos siskol) ihan hirveet henk koht ongelmat kaikkien tyyppienkaa.. Yks kään ihminen ei täältä jäis kaipaamaan mua, ne varmaan pitäis hirveet bileet vaan jos kuulisivat et muutettais tai vastaavaa.. :/
----

Pites, ää kurjaa :( lähet sitte ysin jälkeen kauas opiskelemaan :D
mä olin kans ihan jurpiintunu mun kotipaikkakunnan ihmisiin ja meininkiin, mutta onneks lähin mahollisimman kauas opiskelemaan niin ihmiset ympärillä vaihtu :D mä tulin toimeen kaikkien kans, mutta kaikki pienellä paikkakunnalla asuvat tietää millasta se on.



Lähen juu =D Turkuun ehkä -.- Mut eri ympyrät sielläkin varmasti jo =D Mun pitäis kans ryhdistäytyä ja alkaa -mahdollisuuksien varjossa- tutustumaan muihin ihmisiin ei se varmaan loppujen lopuks olis ees kovin vaikeeta kun menos vaan itsevarmasti jutteleen jostain jonkun kans :)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:02  
+
0

Pites kirjoitti:

Lähen juu =D Turkuun ehkä -.- Mut eri ympyrät sielläkin varmasti jo =D Mun pitäis kans ryhdistäytyä ja alkaa -mahdollisuuksien varjossa- tutustumaan muihin ihmisiin ei se varmaan loppujen lopuks olis ees kovin vaikeeta kun menos vaan itsevarmasti jutteleen jostain jonkun kans :)



Jep, näinhän se on :) Eikä heti tarvi olla ylimpiä ystäviä kaikkien kans !

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:08  
+
0
^ ei nii pelkkä toimeen tuleminen riittäis mulle ihan hyvin :)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:10  
+
0
Niin, siitä on hyvä lähtee liikkeelle :)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:12  
+
0
Jepa jepa =D

Mut jeeh! On jo paljon terveempi olo kun sillon kun tulin koneelle :)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:48  
+
0
oooh se ois nyt katottu sooloilua, paholainen pukeutuu pradaan ja kuinka hukata kundi 10 päivässä. sitte p.s rakastan sinua on puolessa välissä menossa..

kattomatta vielä
guess who
moulin rogue
australia
yli rajojen
the notebook

on kyl jepa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 15:58  
+
0
^ ootpas aika leffasyöppö. mäki kyl voisin kattoo vaik noi kaikki mut en kyl jaksais istuu aloillaan niin kauaaa!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:01  
+
0
no minkäs teet ku oon sairaana kotona :-D kyllähän mä menisin ja tulisin ja pyörisin vaikka kehää mutta en kehtaa venyttää ja vanuttaa tätä tautia :( huomenna muutenki lähtö kaverin mökille yöksi niin ei kehtaa sinne mennä sänkypotilaaksi mennä ja lauantaina sitte reissuun muutenki. :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:01  
+
0
Hellou varttipulkkuun. Mikä meno?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:04  
+
0
niinpäniinpä waltsu! mut koitas parantua kans sit vähän äkkiä! :))) mäkin kyl oon joku laiskin mut silti pyörin just tyyyliin kehää tääl kotona. no, kävin kaupas.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VARTTIPULKKU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 16:05  
+
0
Kysyinkin tätä jo enkä ole varma sainko vastausta, mutta onko täällä siis poikia?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545684
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 09:45)