Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 22:21

Yhteiselo kissaihmisen kanssa

koira_tytsy

koira_tytsy
Viestimäärä: 5

YHTEISELO KISSAIHMISEN KANSSA - Maanantaina, 22.12.2014 klo 22:21  
+
0
Olen ajautunut parisuhteeseen kissaihmisen kanssa ja itse olen henkeen ja vereen koiraihminen. Taloudestamme löytyy kissa ja koira, tuskin tarvitsee mainita kumpi on minun ja kumpi mieheni..
Pieni pilke silmäkulmassa tätä kirjoitan ja mieheni on mukana jutussa, otamme asian (yleensä) huumorilla, kun keskustelemme kissaihminen vastaan koiraihminen -aiheesta.
Sain ekaluokkalaisena ensimmäisen oman koirani, jonka poismenon jälkeen olen nyt vuoden verran ollut nuoren sekarotuisen pojan omistaja. Haluaisin ehdottomasti ottaa toisen koiran nykyiselle kaveriksi, mutta asumme sen verran pienessä asunnossa ettei se vielä pariin vuoteen onnistu. Ja sitten on vielä toinen ongelma, tuo ihana kissaihmismieheni, joka ei jaksa edes kuunnella haaveilujani uudesta koirakaverista.
Onko kukaan muu kohdannut tälläistä tilannetta.? Kaksi (tai kolmekin) koiraa on se mitä elämältä haluan, eihän sitä voi kukaan minulta kieltää?

Jensqu

Jensqu
Viestimäärä: 8

VS: YHTEISELO KISSAIHMISEN KANSSA - Tiistaina, 30.12.2014 klo 22:17  
+
0
No ei voi kieltää, mutta kyllä sitä puolisoakin on kuunneltava. Mitä itse tuumisit jos hän haluais 3 kissaa? Koska hän nyt haluaa? Mutta sinä et? Niin :)

Katselkaa ja kuunnelkaa, keskustelkaa ja ehkäpä se kompromissi löytynee.
bokserinartut Tohelo & Torvelo

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28162
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545652
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 07:30)