Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 12:43

Coton de Tulear

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 31

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 18:40  
+
0
^Ainakin photobucketista riittää kun copyaa img coden ja pasteaa tänne. Eli noita vihreitä laatikoita ei tartte käyttää ollenkaan.

Niin ja älyttömän söpöjä koiranpalleroita löytyy tästä ketjusta:love:
Lauma jenkkicockereita

http://www.adunaic.com
(Viestiä on muokattu tiistaina, 10.01.2012 klo 18:41)

moppi

moppi
Viestimäärä: 31

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:34  
+
0
Kiitokset ohjeista, saa nähä mikä kuva pläjähtää ruutuun vai pläjähtääkö mitään...Jos tämä onnistuu niin sitten valtaisat aploodit kiitos, oon ihan oikeesti niiiiiin tumpelo näissä hommissa!!!

cada

cada
Viestimäärä: 875

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:37  
+
0

Tännekin sama kuva, mikä tuolla aikuisten palstallakin on. Kerrankin sai ihan älyttömän hyviä kuvia kun valosan aikaan oli liikkeellä ulkona ja äitiä moikkaamassa :)
A house is not a home when I'm alone here....

moppi

moppi
Viestimäärä: 31

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 22:40  
+
0
Ja nyt niitä aploodeja! Ohjeistus oli sen verran selkeä että minäki onnistuin! Kuvassa siis Moritz, tuttujen kesken Moppi, kohta 4v.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:06  
+
0
Nonni hyvähyvä :hymy:

Meinaatko muuten cada alkaa harrastaa Nupun kans jotain? Näyttelyihin esim.?

cada

cada

VS: COTON DE TULEAR - Tiistaina, 10.01.2012 klo 23:45  
+
0
Näyttelyt kiinnostais kovasti. Seisomista ollaan pikkusen treenailtu, mutta Nupulla ei tunnu kärsivällisyys riittävän :ttou: pitäis päästä nyt kattelemaan menoa näyttelyihin.

Meia

Meia
Viestimäärä: 165

VS: COTON DE TULEAR - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 11:12  
+
0
Nuppu on kyllä ihana ! :love:

Laitetaas tuosta nyt vähän Väinöstäkin kuvaa (:

Väinö täyttää 14. päivä puoli vuotta ! Mihin tää aika oikeen katoaa...:eitietoo:
kotona kipittelee cottonipoitsu Väinö 15.7.2011 ♥ ja 100 litran akvaariota unohtamatta (:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.01.2012 klo 11:16)

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: COTON DE TULEAR - Perjantaina, 13.01.2012 klo 14:51  
+
0
Onpas tänne ilmestynyt paljon kivoja kuvia :aurinko: Sain äsken koiruuden pestyä, vois huomenna itekkin napsia vähän kuvia. Ja nyt kun saatiin tännekkin lunta niin pitäähän sekin ikuistaa :nauru:

cada

cada

VS: COTON DE TULEAR - Perjantaina, 13.01.2012 klo 16:01  
+
0
Väinöllä on niin kauniit noi tummemmat kohdat! :peukku: mä haluisin seuraavaksi cottoniksi sellaisen, jossa on myös tummempaa. Kuitenkin mun tuurilla pennusta lähtis kaikki väri ajan kuluessa :nauru:

jepaa

jepaa

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 14.01.2012 klo 13:15  
+
0
Noniin, nyt olis muutama kuvatus aamuiselta metsäretkeltä. Koitin saada noista kuvista lumen sinertävyyttä pois, mutta ei oikein onnistunut kun ei oo tässä koneella (vielä) kunnon kuvanmuokkausohjelmaa :eitietoo:

Inqq

Inqq

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 14.01.2012 klo 18:06  
+
0
^ Ihana pöwwöpää. :nauru:
Onko teillä minkä verran pakkasta ku sillä on takki pääl?

Laitetaas tähän vielä yks kuva, ku mun murupullat on vähän nöpösiä :nauru: ne pötkötti yks aamupvä noin, ku itehän taisin nukahtaa sohvalle ja heräsin siittä ni näky oli tämä!

Penneli näyttää tuossa hirmu isolta ku röllöttää pitkin pituuttaan..

(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.01.2012 klo 18:14)

jepaa

jepaa

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 14.01.2012 klo 19:29  
+
0
^ Onpas siellä söpöset pötköttelijät. :love:

Ei täällä ollu aamulla ku pari hassua astetta pakkasta. Ton takin tehtävä onkin lähinnä estää lumipallojen kertyminen vatsapuolelle. Mut meni sekin mönkään kun Unski meni kierimään ja leikkimään myyrää lumikasoihin. :nauru:

Meia

Meia

VS: COTON DE TULEAR - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:11  
+
0

cada kirjoitti:

Väinöllä on niin kauniit noi tummemmat kohdat! :peukku: mä haluisin seuraavaksi cottoniksi sellaisen, jossa on myös tummempaa. Kuitenkin mun tuurilla pennusta lähtis kaikki väri ajan kuluessa :nauru:

Väinöllä oli ihan pikkusena vielä jonkun verran tummemmat ja ja aika paljon laajemmat nuo läiskät, esim. tuo naaman isompi läikkä peitti melkein toisen silmän (:
Väinö kyllä rakastaa lunta ! Ei paljoa menoa haittaa vaikka ojissakin uppoaa kaulaa myöten lumeen :----D Ja mä en ole enää varma onko mulla ollenkaan mitään cottonia, vai onko tuo paimenkoiran, ajokoiran ja luolakoiran risteytys, se nimittäin paimentaa autoja (.......:heristel:), lähtee rusakon jäljelle ja kaivaa lumihankea ihan hullunkiilto silmissä :D Toi oli mulle kyllä ihan yllätys että se noinkin hanakasti lähti jäljelle, se on siis selkeesti jälkikoe-potentiaalia ! :p
kotona kipittelee cottonipoitsu Väinö 15.7.2011 ♥ ja 100 litran akvaariota unohtamatta (:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:13)

Cassuliini

Cassuliini
Viestimäärä: 16

VS: COTON DE TULEAR - Perjantaina, 20.01.2012 klo 21:12  
+
0
En ookkaan näköjään tänne kirjottannu mitään vaikka mulla on ollu tunnus täällä koirat.comissa jo kauan en oo vaan muistannu käydä täällä. :D

Juu niin meillä on cassu cotoni 2 vuotta.

Uusi kuva Cassusta! <3
“Pikkuinen, vapiseva, kannettava, villapuseron sisään käärittävä otus,
josta tulee isot eläinlääkärin kulut.
Se, joka saa hepulin joka koputuksesta.
Sen sinä haluat pitää.” -Charlotte Gray, s.1937-

Inqq

Inqq

VS: COTON DE TULEAR - Perjantaina, 20.01.2012 klo 21:31  
+
0
Ai että mä sitten vihaan tota vanhemman otuksen lyhyttä turkkia, ei perrrr!
Jos ihan totta puhutaan niin tuo on paljon vaikeampi hoitaa entä se ihana pitkä turkki.. Tuo tekee NIIN sikapaksua uutta turkkia taasen, että voi jeesus. Viime pesusta oli tovi ni se on tehny vähän takkuakin, voi juku että ne on paljon hankalampi aukoa tommosesta polkkatukasta entä pitkänpitkästä. Pitkässä turkissa toi ei edes takuttanu noin miten nyt, kun se puskee sitä uutta karvaa jatkuvasti. Kasva pian takaisin ihana pitkä tukka. En kajoa sinuun enää ikinä saksilla. Amen.

Cassuliini

Cassuliini
Viestimäärä: 16

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 21.01.2012 klo 13:04  
+
0
Cassulla on lyhyt turkki tai puolipitkä kun turkki kasvaa vauhdilla niin sen turkki takkuuntuu hirveen nopeesti. Sillä on nytkin ihan liikaa takkuja ja onneks on viikonloppu niin kerkeen ne aukoo kaikki tai leikata ,koska ei mua haittaa se et cassun turkki on nyt minkä näkönen nyt onkaan ,koska se ei oo näyttely koira vaan se on ihan kotikoira jne.. :D

Parempi se on että ei oo takkuja turkissa!
“Pikkuinen, vapiseva, kannettava, villapuseron sisään käärittävä otus,
josta tulee isot eläinlääkärin kulut.
Se, joka saa hepulin joka koputuksesta.
Sen sinä haluat pitää.” -Charlotte Gray, s.1937-

majju

majju
Viestimäärä: 244

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 21.01.2012 klo 20:22  
+
0
Heippa pitkästä aikaa kaikki!

Paljon oli ihania kuvia lisäilty, kiva oli katsella! Meillä on nyt turkin kasvatus käynnissä ja tarkoitus mennä muutamissa näyttelyissä käymään sitten kun tukka on tarpeeksi pitkä. Lucalla kanssa höttöturkki eli viikon välein pitää pestä ja harjailla, ettei mene tajuttomaan solmuun. Hankala tyyppi. Ja tajuton solmu tarkottaa sitä että minä kädet kipeänä ja hiki valuen avaan takkuja, eli ei ole mitään pikkusia helppoja takkuja :D

Meillä kans karva kihartuu tosi nopeasti kun ulkoillaan edes kerran pesun jälkeen ,mutta vain tassuista, rinnuksesta ja päälaelta. Toiset cotonit on kauttaaltaan kiharia, hassua.

Meillä toimii takunavaus aineet. Jos avaa takut ennen pesua kuivasta turkista niin aukeaa kyllä joutusammin aineen kera kun ilman. Meillä on käytetty esim http://www.doggystyle.fi/product_info.php?products_id=521 tätä.

Meidän pikku mussukka Luca täytti tänään 3v.

Tässä sankarista pari kuvaa <3

(Viestiä on muokattu lauantaina, 21.01.2012 klo 20:25)

jepaa

jepaa

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 21.01.2012 klo 21:08  
+
0
^ Ihana Luca! Ja onnea synttäreiden johdosta :hymy:
Meillä on myös tota samaa takunavausainetta ja auttaa ihan hyvin takkujen setvimiseen.

Inqq

Inqq

VS: COTON DE TULEAR - Lauantaina, 21.01.2012 klo 23:23  
+
0
Onnea Lucalle!

Meillä ei oo ikuna kuuna päivänä käytetty hoitosuihketta.

Meia

Meia

VS: COTON DE TULEAR - Sunnuntaina, 22.01.2012 klo 10:10  
+
0
Ei mekään olla, ainakaan vielä, käytetty mitään takunavaajia tai hoitoaineita... Tosin Väinön turkki on aika ohut, ja karva on sen laatuista että takkuuntuu aika helposti (varsinkin näin talvella kun turkki kastuu aina ulosmennessä) ja pesun jälkeen on hirmu vaikeaa avata takut, joten ehkä voitais kyllä koittaa tota takunavaajaa, jos kerran ei olekkaan mitään huuhaata :nauru:

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 31
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä25824
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä5787
Viestejä yhteensä543771
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös263026
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.10.2019 klo 02:45)