Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 03.10.2010 klo 22:16

Griffonit

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 14

iin3

iin3
Viestimäärä: 67

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 21:55  
+
0
^^Aika hassun kuuloista kun laittaa ne tolleen peräkkäin. Ilpo oli ollut jo pari vuotta mielessä niin pakkohan se oli saada omalle koiralle:hymy:

InkeTinke

InkeTinke
Viestimäärä: 14

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 16.10.2011 klo 23:10  
+
0
Onpas Ilpo ihanan näköinen pakkaus! Onnittelut uudesta perheenjäsenestä. :)

Mistä kennelistä Ilpo teille kotiutui? Minkälaisella "toimitusajalla" te hänet saitte? Voi voi kun tulis jo tammikuu ja meidänkin koiruusasiat tulisivat ajankohtaiseksi... :D
Tassujen "töminää": griffon belge Tahvo 10/2011

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 17.10.2011 klo 09:12  
+
0
^Nyt vasta tajusin tuosta ak:sta että teillä on belge suunnitelmissa :shifty:. Joko on kasvattaja katsottuna? Laita vaikka yksärillä, kun ei ole ihan niin soveliasta höpötellä niistä kasvattajista julkisesti :wink:

Tässä tää meidän belge, Lakupappa hiekkakuopalla syyskuussa. Ei kyllä mitenkään edustava kuva tuolla karvamäärällä :nauru: (paitsi että nyt se on nypitty kun viikonloppuna kyllästyin sen röllipeikkomaiseen ulkonäköön)


Innostuihan se loikkimaankin kun heittelin niille käpyjä


Sitten nämä ruskeat pojat, keskimmäisenä tyttären kakara Lenni. (Ja Elmohan EI HALUA katsoa kameraan, ei vaikka kuin yritin huhuilla kameran takana että "täällä on herkkujaaa-täällä lintu - missä orava" jne )


Yukino kirjoitti:

Olen itse pitkään haaveksinut petit brabanconista toiseksi koiraksi. Olen päättänyt että tämän seuraavan koiran tulisi olla hieman energisempi, muttei liian energinen ettei nykyisellä koiralla mene hermot (esim. jack russelit ja kettuterrierit koirani on todennut liian energisiksi ja kovakouraisiksi leikkikavereiksi). :D Olen nimittäin alkanut harrastamaan juoksemista ja tähän harrastukseen olisi mukava olla kaveri. Juoksulenkit ovat vielä aika lyhyitä (n.30min), mutta varmasti pitenevät ajan mittaan kun kunto kohoaa. Olenkin miettinyt että ovatko griffonit soveltuvia juoksukaveriksi?


Kyllähän griffoneista jonkinlaisen juoksukaverin saa, en vaan nyt muista että kukaan ihan juoksemista harrastaisi. Agilityähän näiden kanssa harrastetaan, tosin se ei ole niin pitkäkestoista kirmaamista kuin ihan juoksu.
Mitä nyt näitä omia otuksia mietin, niin Simo (tuo brabbari) saattaisi olla hyvinkin potentiaalinen juoksukaveri, kun taas nuo kaksi muuta tuskin valtavan pitkää matkaa juoksisivat. Jaksaisivat kyllä, vaan eivät yksinkertaisesti viitsi. Lakun kun pitää haistaa joka toinen heinä ja jättää siihen omat terveiset. Elmo taas... No, Elmo on sellainen haaveilija kuka tiirailee lintuja ja oravia, mutta innostuu kyllä juoksemaankin. Kunnes taas kuuluu sopivan sirkutuksen puun oksalta ja pysähtyy tuijottamaan/haukkumaan :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 17.10.2011 klo 14:17  
+
0
Mukava kuulla jonkinlaista näkökulmaa. :) Itseasiassa olenkin jo löytänyt itselleni brabancon-pienokaisen kun sain kasvattajilta lupaavanoloista näkökulmaa. Rotu osoittautui juuri sopivaksi energiapakkaukseksi kuin olin toivonutkin (ainakin emä oli) ja hyvin samanhenkinen kuin vanhempi koirani, eli erinomaisesti tulevat juttuun. Ehkä vähän liiankin hyvin. :D Eli pentu tassutteli taloon viikko sitten ja vähän totuttelua on siinä kun ei se pentu osakkaan vielä kaikkea kuten vanhempi koirani. :D Suurin vaikeus on ehkä pennun jatkuva hyppiminen. Muuten ei haittaa, mutta olen havainnut että takatassut ovat alkaneet pikkusen jo käntymään ulospäin kuten käsittääkseni usein käy kun pennut hyppii ja seisoo takajaloillaan paljon. Mutta luulisi että oikenevat ajan mittaan kunhan saan sen pysymään neljällä jalalla. :D Välillä ovatkin suorassa, mutta suurinmman osan ajasta ovat eri suuntiin. Vai mitä olette mieltä? Onko vaan pentuajan löysyyttä jaloissa, vai voiko näin pienillä koirilla jäädä pysyvästi ulkoneviksi kun kovasti antaa hyppiä?

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 17.10.2011 klo 14:31  
+
0
^Oi, onnea! Sulla on siis viikon ajan ollut brabbarivauva kotona? *kuvia-kuvia-kuvia* :wink:
Ihan en nyt ymmärtänyt, että miten takajalat vääntyy :mietiskel: Kyllähän tuo tyttären pentukin (nyt vähän reilu 9kk) paljonkin tseppaa kahdella jalalla (kuten omatkin aikanaan), mutta en ole mitään jalkojen eri suuntaan sojottamista huomannut. Tai sitten en vain ole tajunnut katsoa.:viheltel:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 17.10.2011 klo 16:17  
+
0
Joo enpä olisi itsekään hoksannut jollen olisi oikeen katsomalla katsonut. Luulisi siis että on tätä pentuajan löysyyttä. Aina kun on uus pentu niin tulee kovin luulosairaaksi. :D Ainakin minä. Eli rotumääritelmän mukaan olen käsittänyt että griffoneiden takajalkojen tulisi olla suorassa linjassa. Näyttelyjä kun itse harrastan niin olisihan se toivottavaa että ne jalat myös olisivat suorassa. Epäilin vaan tuota hyppimistä siihen, että jos se on saanut nuo jalat tuohon asentoon, välillä nimittäin ne ovat vahingossa suorassa, tai ainakin toinen välillä vuorotellen. Hypätessähän ja kahdella jalalla seistessä pentu ottaa ilmeisesti paremmin tukea takatassuilla kun ne ovat vinossa. Olen joskus kuullut että pennun ei saisi antaa hyppiä tai seistä takajaloillaan osittain myös tämän vuoksi. Mutta en kyllä muista oliko kyse isommista roduista.

muokkaus: Niin ja kameraa en omista, muuta kuin kännykässä, ja tuon pentu on kyllä niin kova touhuamaan ettei siitä saa yhtäkään kuvaa joka ei olisi liikahtanut. :D Kai se kamera sitten olisi seuraava sijoituskohde. :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 17.10.2011 klo 16:20)

iin3

iin3
Viestimäärä: 67

VS: GRIFFONIT - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 22:24  
+
0
Täällä on tänään ollut niin kurja keli että aloin miettimään että mistä tiedän milloin pikkuiseni palelee ja milloin se muuten vaan tärisee ja vikisee? :eitietoo: Eteneminen on kuitenkin ihan hyvää mutta jos tulee pienikin pysähdys niin toinen on kyllä niin surkean oloinen.

On kyllä ihana pentu, vaikka ääntä siitä kyllä lähtee välillä..

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 20.10.2011 klo 02:18  
+
0
On tullut palstailtua tosi vähän ja ihan unohtunut tää ketju. Onnea iin3:lle ja Yukino:lle penneleistä. :love: InkeTinkelle Onnea odotukseen. :hymy:

Mistä Yukinon pentu on? Entä mistä InkeTinke odottaa pentua? Pistäkää vaikka yksäriä. :hymy:

Yukino pennuilla tosiaan nyt voi olla jalat vinksinvonksin mutta eiköhän ne siit kasvaessa suoristu. Ja ei hyppiminen jalkojen asentoon vaikuta, kyllä se on perimässä. Tosiaan toivottavaa on, että seisoessa varpaat osoittaa eteenpäin, eikä sivuille. Mutta jos näin aikuisenakin vielä on, niin eihän sille sitten mitään voi. Näyttelyissä voi asetella jalat suoraksi kun koira on tuomarin arvosteltavana.

iin3 kirjoitti:

Täällä on tänään ollut niin kurja keli että aloin miettimään että mistä tiedän milloin pikkuiseni palelee ja milloin se muuten vaan tärisee ja vikisee? :eitietoo: Eteneminen on kuitenkin ihan hyvää mutta jos tulee pienikin pysähdys niin toinen on kyllä niin surkean oloinen.


Pennut nyt saattaa olla tosi herkkiksiä ja jos huomaavat että omistaja on pikkurillin ympärille pyöräytettävä, niin käyttävät kyllä sitä hyväkseen haluamalla muuten vain syliin kun siinä hyvä olla. (Hyvä esimerkki meidän Uolevi. Mähän nukutin sen sylissä ihan pikkusena ja laitoin sitten omaan petiin nukkumaan kun olin nukahtanut. Ei suostunut itsekseen nukahtamaan pedille vaikka oli sängyn vieressä) En usko että näillä keleillä griffonin pentu voi oikeasti palella jos on liikkeessä koko ajan. Eikä silloinkaan jos vähän pysähtyykin ihmettelemään. Sitten alkaisin huolestua pelelemisesta kun on pakkasta muutama aste. Itse ainakin tein viime talvena niin, jos Uolevi alkoi surkuttelemaan plussa kelillä, että lähdin kävelemään pois päin, niin iloisesti se tuli perässä ja "paleleminen" ikäänkuin unohtui. :hymy: Pakkasella oli sitten katsottava enemmän, että onko oikeasti kylmä.

Karvakamun nimijuttuun: Musta taas griffonit on sen verran hölmön näköisiä koiria että niitä voi paiskata vähän tyhmemmän kuuloisilla nimillä. Mä olen jo miettinyt tulevalle vähän nimiä.. Taisto, Taneli, Voitto.. Siinä on jo muutama aika kiva ja sopiva. :nauru: Toisaalta haluisin antaa pennun kotimaan mukaan jonkun nimen.
(Viestiä on muokattu torstaina, 20.10.2011 klo 02:24)

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 20.10.2011 klo 10:49  
+
0
Joo, eiköhän se ole tätä pentuajan löysyyttä. Jotenkin vaan mietin tuota hyppimistä silti kun jossain olin tosiaan kuullut sen vaikuttavan jalkoihin. Koskiskohan se sitten enemmän noita isoja rotuja tai sitten on muistan omiani. :D

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 03.11.2011 klo 23:26  
+
0
Mulla alkaa kohta polttelemaan toisen koiran hankinta (Joka EI tule tapahtumaan kyllä ihan hetkeen) ja huomaan eksyneeni taas katselemaan brabancon- kuvia :love: Jos ja kun seuraavaa hankitaan, niin varmaan joku pikkuinen otus meille eksyy. Aussieneitikin on melko persoona, joten veikeä tapaus saisi olla kaverinsakin.

Miten teidän griffonit pysyy lähellä irtiollessaan? Miten luoksetulot sujuu ts. millaisissa paikoissa pidätte irti?
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 03.11.2011 klo 23:36  
+
0

Baia kirjoitti:

Miten teidän griffonit pysyy lähellä irtiollessaan? Miten luoksetulot sujuu ts. millaisissa paikoissa pidätte irti?


Griffonit saa todella tottelevaisiksi niin halutessaan. Ei ole vaikea irti pidettävä rotu. Meillä vanhempi on sellainen, että sitä kiinnostaa kaikki vieraat koirat ja välillä ihmisetkin joten on oltava todella tarkkana kun pitää irti. Nuorempi taas tottelee käskyjä ihan hyvin vaikka vieraita koiria tai ihmisiä lähettyvillä. Nuorempi saa liikkua vapaana aina kun ollaan kauempana autoteistä. Vanhempaa en uskalla pitää ihan noin reilusti.

Baia

Baia
Viestimäärä: 102

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 03.11.2011 klo 23:48  
+
0
^Onko tuo teillä mielestäsi luonnekysymys vai oletko panostanut eri tavalla nuoremman koulutuksessa tuohon?

Kuulostaa kyllä hyvältä :)
Bywater Cauyga 11.2.2010 ♥
http://baianpiilo.blogspot.com/

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: GRIFFONIT - Torstaina, 03.11.2011 klo 23:56  
+
0
^ Mä sanoisin että koulutuskysymys ainakin meidän tapauksessa. :hymy: Toki toi on kyllä huomattavasti itsenäisempi ja omatoimisempi eikä ole niin kiinni mussa kuten nuorempi taas on.

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Perjantaina, 04.11.2011 klo 09:19  
+
0

monna83 kirjoitti:

Griffonit saa todella tottelevaisiksi niin halutessaan. Ei ole vaikea irti pidettävä rotu.


Komppailen monnaa tässä kommentissa.
Meillä aikanaan tuon vanhemman kanssa panostin enemmän tähän koulutukseen ja näyttelykoulussa kerran sanottiin, että melkein kannattaisi tokoa sen kanssa harrastaa :nauru: Niin tarkkaavaisesti seuraili mua ja mun käskyjä. No, eihän me nyt mihinkään tokoon sen kanssa kuitenkaan. Lenkillä (lähinnä metsässä) se on helppo irtipidettävä, kun ei paljon mun kannoilta kauemmas mene.

Omalla tavalla helppoja nuo on nuoremmatkin, eivätkä kovin montaa metriä kauemmas mun viereltä mene (paitsi Simo) ja tulevat käskystä luo. Lahjomalla saa ihmeitä aikaan :viheltel: Lähinnä olen siis opettanut niitä nameilla pienestä pitäen. Päästänyt irti, käskenyt luo, palkinnut ja antanut taas juosta, että oppivat ettei luoksetulo aina tarkoita hihnaa.

Tuo "paitsi Simo" onkin sitten sellainen singahtelija vapaana ollessaan että saattaa tehdä isompiakin pyrähdyksiä, joskin pidän sen aina näköetäisyydellä. Vaikka silminnähden nauttii kirmailusta, tulee iloisena heti kutsusta luo. Tai no, ehkä joskus sitä on käskettävä parikin kertaa.

Tämmöstä on Simon meno, oli se sitten jossain hiekkatiellä tai metsässä






Joskus Elmokin intoutuu


Lakupappa tyytyy tämmöiseen hillitympään menoon.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

iin3

iin3
Viestimäärä: 67

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 07.11.2011 klo 16:53  
+
0
Noniin, nyt kun on kamerakin ollut vähän käytössä niin laitan pari kuvaa Ilposta. On muuten kiva ulkoilla ton kanssa kun vastaantulijat hymyilee aina meille/sille.



Näin meillä iltaisin


Ja tällaiseltakin se välillä näyttää

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: GRIFFONIT - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 14:12  
+
0
Voi ihana Ilpo :love: Ilpo näyttää kotiutuneenkin ihan hyvin :peukku:
Ne on nuo karkeat aina niin suloisen "räjähtäneen" näköisiä vauvakarvassaan :nauru: mutta kun ekan kerran nypitään, ei enää uskoisi samaksi koiraksi.

Veikkaan että jokainen griffonin omistaja on joutunut naurunalaiseksi kun koira on pentuiässä, etenkin vauvakarva vaiheessa. Ja samaa se on tytärkin kertonut, ettei meinaa päästä lenkillä eteenpäin kun vastaantulijat hihittelevät ja haluavat tulla tutustumaan. Eräänä päivänä olivat joutuneet japanilaisen turistiporukan kameroiden ristituleen :nauru:
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: GRIFFONIT - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 19:12  
+
0
Me ei olla hirveästi käyty kävelyillä, mutta ollaan senkin edestä käyty riehumassa tuossa viereisessä pienessä metsäkaistaleella. Taajamalla ei periaattessa saisi pitää koiria vapaana, mutta olen ottanut itselleni vapauden antaa koirieni riehua siinä, kun en vielä viitsi viedä koirapuistoon eikä teitäkään tuossa lähellä ole. Voikohan tuosta tulla jotain sanktiota jos joku valittaa? Hmm.

Eläintarvikeliikkeissä ollaan kyllä käyty aika ahkeraan ja luonnollisesti tuo kengurunpoikaseksi ristitty penikka on sulattanut jokaisen sydämen. Jopa niiden raavaiden miesten, jotka eivät juurikaan piittaa toisesta neitimäisemmästä koirastani. :D Eli todella rohkeasta pennusta on kyse, joka haluaa jokaiselta huomiota juostessaan jokaista vastaan häntä/pylly heiluen. Tulispa jo se seuraava rokotus ja varoaika ohi niin päästäisiin tutustumaan toisiin koiriin. Ei olla itseasassa tavattu vielä yhtäkään niin läheltä että olis päässyt haistelemaan. En nimittäin tunne ketään jolla olisi koiria ja jonne voisin viedä tutustumaan.

InkeTinke

InkeTinke
Viestimäärä: 14

VS: GRIFFONIT - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 14:16  
+
0
Nyt näyttäisi ehkä siltä, että griffon kotiutuisi jo ennen joulua! :aurinko: Ei huono joululahja, mutta kovaan vilskeeseenhän pentu heti joutuisi, joten silläpä kysynkin:

- Hermostuuko pentu jos vajaan viikon kotonaolon jälkeen jo joulun päivät (n. 4 päivää) kyläiltäis muutamassa eri osoitteessa? Toki jokapaikassa pentu otettaisiin hyvin huomioon (ei liikaa hössöttäen kuitenkaan), mutta silti.

- Miten kuljetatte koirianne autossa? Onko teillä ns. kevytmetallihäkki vai kissankantokopan tyylinen ratkaisu? Meillä kun on farmari niin peräkonttiin koiruus jokatapauksessa menee, mutta tapoja olla sielläkin on hieman turhan monta.. :D

- Miten pentu suhtautuu hoitoon viemiseen? Meillä oli alkuperäinen ajatus ottaa pentu vasta reissun jälkeen, mutta asioiden muuttuessa tilanne olisi tällä hetkellä se, että pentu olisi meillä vajaan kuukauden ennen viikon matkaa. Tämä ei tietenkään ole se paras ratkaisu, mutta koska meillä olisi nyt mahdollisuus saada pentu ja seuraavasta mahdollisuudesta ei heti olekaan tietoa niin tällainen viikon hoitojakso saattaa tulla eteen. Näillä näkymin saamme pennun kyllä joko eräälle läheiselle tai sitten kasvattajalleen hoitoon, mutta mitä aiheesta "sanoo" pentu itse? Mitä mieltä olette?

Tästä saattaa nyt hieman tulla kuva, että pentu joutaa heti sivuun kun on muuta menoa, mutta näin ei kuitenkaan normaalisti ole vaan kyseessä on ensimmäisen kuukauden aikana eteen tulevat muutamat päällekkäisyydet. Alkuperäisten suunnitelmien mentyä pieleen olisi vaan niin kovin vaikea sanoa ennen joulua tulevalle pennulle "hyvästit" mikäli ymmärrätte. :love: Mikäli kuitenkin yhtälö on mahdoton ja pentu tilanteesta kärsii niin sitten täytyy kääntää katseet kevääseen ja tuleviin pentueisiin.

p.s. Kasvattajankin kanssa olemme näistä asioista hieman alustavasti puhuneet, mutta kiva olisi kuulla myös teitin mielipiteet.
Tassujen "töminää": griffon belge Tahvo 10/2011

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 14.11.2011 klo 20:32  
+
0

InkeTinke kirjoitti:

- Hermostuuko pentu jos vajaan viikon kotonaolon jälkeen jo joulun päivät (n. 4 päivää) kyläiltäis muutamassa eri osoitteessa? Toki jokapaikassa pentu otettaisiin hyvin huomioon (ei liikaa hössöttäen kuitenkaan), mutta silti.



Meillä pentu kotiutui hyvin nopeasti, joten sen perusteella uskaltaisin ainakin yhdessä uudessa osoitteessa käydä kuten itse tein. Taidettiin itseasiassa käydä parissakin eri paikassa, mutta en kyllä muista oliko pentu ollut siihen mennessä meillä jo parikin viikkoa. Toisessa paikassa oltiin useamman päivän ja toisessa paikassa käytiin parin tunnin vierailulla. En usko että tuohon asiaan kannattaisi koko hommaa kaataa, mutta ihanteellisintahan se varmasti olisi että pentu saisi olla mahdollisimman kauan aikaa yhdessä paikassa. Tämä kuitenkin on mielestäni täysin järjestelykysymys, eli kuinka paljon itse olette valmiita joustamaan vierailuissa tai voisiko pentu olla joulun ajan yhdessä paikassa sillä aikaa kun itse kierrätte joulukierroksianne teidän joulurutiineistahan kun en tiedä mitään. :)

InkeTinke kirjoitti:

- Miten kuljetatte koirianne autossa? Onko teillä ns. kevytmetallihäkki vai kissankantokopan tyylinen ratkaisu? Meillä kun on farmari niin peräkonttiin koiruus jokatapauksessa menee, mutta tapoja olla sielläkin on hieman turhan monta.. :D



Meillä on tarkoitus opettaa pentu turvavaljaisiin, jotka omasta mielestäni on turvallisin vaihtoehto. (Farmari kyllä on, mutta kolaritestien katsomisen jälkeen pelkään jonkun ajavan perään, mikä on yllättävän yleistä ja aika useissa autoissa jätetty aika vähälle huomiolle.) Vielä kun saisi aikaiseksi tilattua kunnolliset sellaiset, jotka eivät sisältäisi muovisia osia ja jotka olisivat kolaritestatut. Onhan tietenkin myös olemassa niitä häkkejä jotka on tarkoitettu farmarin perälle ja ovat myös kolaritestattuja ja turvallisia, mutta niiden hinnat on kyllä sen verran huimia että olen jättänyt asian sikseen. Omasta mielestäni ovat myös turhan epäkäytännöllisiä silloin kun sisällä ei ole koiraa.

InkeTinke kirjoitti:

- Miten pentu suhtautuu hoitoon viemiseen?.



Ei ole kokemusta, mutta eiköhän se pentu vielä muista teidät sen viikon jälkeenkin. :D Uskon että onnistuu eikä saa mitään traumoja siitä.

muokkaus: Niin ja onneksi olkoon tulevasta pennusta! :) Onko sileä vai karkea suunnitelmissa?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.11.2011 klo 20:34)

InkeTinke

InkeTinke
Viestimäärä: 14

VS: GRIFFONIT - Maanantaina, 14.11.2011 klo 22:20  
+
0
Kiitos kiitos onnitteluista! :heiluti: Karkea (belge) meillä on hakusessa ja mikäli pentu tulee tällä tavalla ennen joulua niin sitten kyseessä olisi vielä black&tan. Voi että sentään. :love: :nauru:
Tassujen "töminää": griffon belge Tahvo 10/2011
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.11.2011 klo 22:22)

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 14
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 08:30)