Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 13:30

Hollanninpaimenkoirat

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 15

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 12.02.2013 klo 15:59  
+
0
Astrolla todettiin luusyöpä polvessa, koira jäi sille reissulle.

Viikon sisään toinen koira jonka jouduin lopettamaan.On paska fiilis indeed.

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 12.02.2013 klo 20:59  
+
0
Aivan hirveää! :suru: Koeta nyt jaksaa. Tämä virtuaalinen ele ei paljoa auta mutta kuitenkin: :paijata:

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 13.02.2013 klo 00:00  
+
0
On kyllä todella ikävää, kun koira lähtee syövän vuoksi, mutta että vielä noin nuorena. :suru: Ehtikö Astro oireilla paljonkin jalkaansa? Paljon voimia ja jaksamista suruun. :paijata:

Mä seuraan tuon oman holskun terveyttä nykyään ihan hysteerisenä, kun sen isällä ja sedällä todettiin lymfooma. Setä on jo haudassa, mutta isä on jatkoajalla.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 13.02.2013 klo 12:33  
+
0
Onnahteli parisen viikkoa, sitten jalkaan, polveen nousi selkeä patti, ensin ajateltiin sen vetäneen tulehduksen kynnestä, söi ab kuuria, ei se patti laskenut, kasvoi vaan, uudestaan ell, kuvaus ja tuomio. Nyt vkl astro alkoi mennä nuuleaksi, oli väsynyt eikä syönyt kunnolla.

Jos sitä ei olisi vienyt nyt ell, olisi sen kunto romahtunut ja/tai se luu katkennut jalasta, kun syöpä oli syönyt sen luun aivan töheröksi.

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Torstaina, 14.02.2013 klo 08:10  
+
0
Diltsille paljon voimia suurten menetysten kanssa elämiseen. Ei ole tosiaankaan reilua.
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

Jackie_

Jackie_
Viestimäärä: 20

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 16.04.2013 klo 19:53  
+
0
Onko kellään kokemuksia miten holsku ja terrieri tulee juttuun? Minulla 7vuotias leikattu russeli uros kotona, hyvin topakka mutta äärimmäisen selväpäinen tapaus. Kohta koittaa vihdoin se päivä kun voin kutsua itseäni holskun omistajaksi ja laumaan saapuu lk. holsku narttu :jjei: En itse ole eilisen teeren koiran omistaja ja tiedän mitä teen, olisi vain mukava kuulla kokemuksia muilta miten kahden ihan eri tyyppisen rodun kanssa yhteiselo on sujunut!
lk. hollanninpaimenkoira Keep Dutching Achona "Aco" * 30.3.2013

Muistoissa: Victor, Rocky, Iku ja Tessu
*Jokaisen laskevan auringon myötä, toivotan teille hyvää yötä.*

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 16.04.2013 klo 20:58  
+
0
Meidän porukoilla on norwichinterrieri, joka Ykän saapuessa oli 8v. Hyvin se osoitti penskalle kaapin paikan eivätkä ne ole vuosiin kiinnittäneet toisiinsa juuri mitään huomiota toisiaan tavatessaan. Mistä sinulle tulee holsku?

edit:
Tässä kuva kokoerosta kolmen vuoden takaa.
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea
(Viestiä on muokattu tiistaina, 16.04.2013 klo 21:04)

Jackie_

Jackie_
Viestimäärä: 20

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 05.05.2013 klo 12:44  
+
0
Holsku tulee Keep Dutching kennelistä! Enää kolme viikkoa ja riiviö on kotona :nauru:
Olen tässä useaan otteeseen käynyt kaveria katsomassa ja voe kehveli mikä piraija, mutta niin mun tyttö!
lk. hollanninpaimenkoira Keep Dutching Achona "Aco" * 30.3.2013

Muistoissa: Victor, Rocky, Iku ja Tessu
*Jokaisen laskevan auringon myötä, toivotan teille hyvää yötä.*

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 05.05.2013 klo 20:11  
+
0
^Onnea pennusta! :hymy: Tulethan sitte jatkossakin tänne päivittämään teidän edesottamuksista? On kyllä hyvin mielenkiintoinen yhdistelmä ja "vähän" harmittaa, ettei itsellä ole tällä hetkellä pennun paikkaa vapaana...
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Jackie_

Jackie_
Viestimäärä: 20

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 06.05.2013 klo 08:48  
+
0
Toki tulen!
Juu tätä yhdistelmää on mietitty ja suuniteltu ja nyt kun pennut maailmassa on niin voin sanoa että saatiin mitä tilattiin :love: No aika näyttää mitä saadaan aikaiseksi, mutta buugi on kova päästä harrastamaan!
lk. hollanninpaimenkoira Keep Dutching Achona "Aco" * 30.3.2013

Muistoissa: Victor, Rocky, Iku ja Tessu
*Jokaisen laskevan auringon myötä, toivotan teille hyvää yötä.*

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 01.07.2013 klo 23:53  
+
0

Meillä ollaan näin komeita. Ykä 4,5v


Osataan meillä pönöttääkin, vaikkei mitään näyttelysessejä ollakaan
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

Diltsi

Diltsi
Viestimäärä: 465

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 10.07.2013 klo 02:40  
+
0
On komea, vau :cool:

Ois se minun avaruuskoirastakin kasvanu komea poika kun oli niin hyvä väreiltääkin :neutral:

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 03.09.2013 klo 20:02  
+
0
Laitetaanpa nyt tännekin, että olen tekemässä Rochallor-kennelille uusia kotisivuja. Kaipailen eritoten pää- ja seisotuskuvia kaikista Rochallor-kasvateista, ainakin monacorgi joskus täällä liikkui joten pistä kuvia tulemaan! :cool: Ja jos nyt joku muukin tänne eksyy, niin minua voi nakella kuvilla.

Jos löytyy jotain vauhdikkaita harrastuskuvia tm, niitäkin voi laittaa. Samoin jotain lyhyttä kuvausta koirasta.

Omista jutuistakin voisi kai kertoa, eli Ykällä kuvattiin selkä uudestaan tuossa männäviikolla oudon käytöksen vuoksi, ja sieltäpä paljastui ahdas nikamaväli, joka oli aiheuttanut hermopinteen. Lihakset siitä kohtaa myös aivan juntturassa. Kummakos kun koira oli ollut niin outo! Nyt rimadyl-kuuri ja kohta mennään fyssarille, jonka kanssa katsotaan liikutusta uudelleen. Vetohommat ym nyt kokonaan pois.
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

Jackie_

Jackie_
Viestimäärä: 20

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 06.09.2013 klo 12:41  
+
0
Lupailin tuolla aiemmin tulla kertomaan meidän edesottamuksia holskuntötterön kanssa ja jotenkin hassua, tuntuu kuin tuosta edellisestä viestistä on ikuisuus vaikka todellisuudessa vain jokunen kuukausi :eek:
Noh aaanyway meillä on mennyt oikein hyvin uuden tulokkaan kanssa, neiti on ihan älyttömän reipas ja niin viisas... Topakkuutta on, mutta silleen sopivasti. Toki on meillä kyytiä annettu muutamalle huonekalulle ja joskus kuului naapuriin "kaunista" hollantilaisen kuorolaulantaa, mutta ei siis mitään vakavaa ja ajan(ja koulutuksen) kanssa ohimenevää :nauru:
Tokon alkeet aloitettiin jo varhain ja nyt miltei 6kk ikäisenä osataan jo aika monta juttua, hillitön työmotivaatio tällä ainakin on! Kovasti ollaan sosialisoitu eri koirien ja ihmisten kanssa ja ainakin toistaiseksi Aco RAKASTAA kaikkia :love: Ollaan myös käyty paljon eri paikoissa ja ampumaradallakin käytiin yhdet reenit vetämässä eikä ollut likka moksiskaan.
Terrimeerin kanssa ovat paitaajapeppua tosin aluksi oli Victor sitä mieltä että joutaisi pentu takaisin sinne mistä oli tullutkin ja sassiin, edelleenkän eivät leiki yhdessä(paitsi kepeillä ja hippaa) mutta kyllä Aco jo nauttii Victorin hiljaista hyväksyntää ja välillä kamut nukkuukin vierivieressä niinkuin lauman kuuluukin.
Pian muutetaan kaupungista maalle hevosten, lehmien ja lampaiden kanssa samaan pihapiiriin joten saas nähdä millainen missio kaiken uuden oppiminen on, tokkopa kummoinen onhan tämä tähänkin asti oppinut kaiken tarpeellisen(ja joooooskus jotain vähän tarpeettomapaakin...) kovin nopeasti!
Kaikenkaikkiaan olen saanut mahtavan uuden ystävän ja superkivan harrastuskaverin. Haasteita tulee olemaan paljon enkä tule helpolla pääsemään se on varma, mutta sehän olikin jo tiedossa :aurinko:
lk. hollanninpaimenkoira Keep Dutching Achona "Aco" * 30.3.2013

Muistoissa: Victor, Rocky, Iku ja Tessu
*Jokaisen laskevan auringon myötä, toivotan teille hyvää yötä.*

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 12:32  
+
0
^Miten tämä viesti on jotenkin mennyt multa ihan ohi? :eek: Mitenkäs teillä nyt menee?

Meille muutti reilu viikko sitten pieni lyhytkarvainen holskunarttu. On kyllä niin makee riiviö ettei paremmasta väliä! Olen sanoinkuvaamattoman tyytyväinen tähän syrjähyppyyn "väärän" karvalaadun puolelle. :nauru: Tytössä on ihan hirveästi potkua, taisteluhalua ja omaa tahtoa. Nyt täytyisi vaan saada se kaikki tavara kohdistettua kaikkeen kivaan ja sallittuun.


Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Sunnuntaina, 26.01.2014 klo 23:44  
+
0


Minäkin tulen taas pyörähtämään täällä, kun noiden pentujen kuulumiset kiinnostaa paljon! Tokan holskun aika ei ole vielä pitkään aikaan, mutta eipä se estä penskoja ihailemasta. :love:

Me mennään keväämmällä taas pitkästä aikaa paimentamaan lampaita, viimeksi käytiinkin kesällä 2012!
sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 27.01.2014 klo 13:42  
+
0
^ Oi, ihan tajuttoman hieno! :love: Jokin mua näissä hollannikkaissa kiehtoo...
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

kojotei

kojotei
Viestimäärä: 175

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 27.01.2014 klo 16:34  
+
0
^ Joo, ei sille minkään mahda kun näihin on kerran ihastunut :nauru: minäkin kyllä kovasti yritän katsella myös muita mahdollisia rotuja sitten joskus tulevaa uutta harrastuskoiraa silmällä pitäen, mutta palaan aina holskuihin.

sheltit Oma ja Nika
saksanpaimenkoira Vea

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 27.01.2014 klo 19:21  
+
0
^ Lisää kuvasaastetta, kyllä kelpaa :peukku:

Mä en ole päässyt tutustumaan yhteenkään hollantilaiseen livenä, oon tyytynyt vaan kuvista ihailemiseen.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HOLLANNINPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 27.01.2014 klo 20:40  
+
0
Mäkin olen yrittänyt jostain syystä katsella myös muita rotuja, mutta aina palaan holskuihin. :nauru: Näissä on vain sitä jotain, vaikka hiuksia saakin välillä repiä tuppokaupalla päästä, kun näiden kanssa puljaa.
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 15
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28180
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 13:00)