Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 07.06.2011 klo 08:26

Labradorinnoutajat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 ... 50

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 20:11  
+
0
Voih! Blake on Baileyn pään kokonen :love: ! Se on ihan kamala kun nää labradorit kasvaa liian nopee! Sun pitää Eldarwen nyt nauttia, pitää sylissä ja puristella ja ottaa paljon kuvia! Onhan mullakin 5kk pentu mut eihän toi mikään pieni oo... :kieli: eppaa...

Käytiin äskön uuden koira kaverin kanssa metsä lenkillä ja siellä oli lampi mihin tämä toinen koira juoksi uimaan ja tietenkin Mooses juoksi perään ja ihan uikin! Yleensä se ei mee niin syvälle että jalat ei yltä pohjaan. Nähtiin myös lenkillä sekarotuinen koiranpentu.. Vitsi se oli pieni ja pehmonen :love: ja musumusu!

Ööö tota onks kukaa tääl käyttänyt noit lasten pilttipurkeissa olevia vihannes/liha soseita? niis kyl on tosi pieni se lihan määrä mut oon sit itse laittanut lisäksi jauhelihaa. Mä oon ostanut pari kertaa esim. porkkana sosetta ja laittanut nappulan sekaan. Itse kun oon liian laiska alkaa soseuttaa porkkanaa... :shifty:
Follies Neville
09.03.2011

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 20:49  
+
0
Onkohan muilla yhtä ahnetta pentua kun Nemo on?! Ei oo vielä tullu sellasta ainesta vastaan mikä ei kelpais, mansikat menee(pellolle ei voi edes päästää), mustikat menee, just veteli niitä suoraan metästä(mikään muu ei siellä kiinnostanukkaan), kaikki kokeilemani nappulat kelpaa jne. Saa 3x 3dl päivässä nappulaa + vähän jotain pientä aina välistä, ja söis kyllä paljon enemmän. Jotain tuntia ennen ruoka-aikaa alkaa monesti seurata tiiviisti perässä että millon sitä ruokaa alkas tippumaan. Ja ruokakupin tyhjentämiseen menee korkeintaan se minuutti.
Välillä tuntuu että piän ihan nälillään raukkaa.. vaikka ei se kyl mikään liian laiha oo. Onko muilla ollu/onko samanlaista?
Labbisuros 4/2011

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 21:13  
+
0
^Sie omistat labbiksen. ;) Relppa oli varsinkin pienempänä samanlainen, nykyään se syö kuivat nappulat nirsoillen eikä muutenkaan ihan kaikki kelpaa niin hyvin, mutta no. Sika on sen toinen nimi kuitenkin. ;)
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 23:01  
+
0
^samaa mieltä, kyllä aika normaalilta labbikselta kuulostaa jos se ruoka on kaikkein tärkein :wink: Meillä kans menee kaikki alas, enkä oo mitään esinettä tai asiaa paitsi hamastahnan keksiny mitä ei söisi :nauru: on mun kukatkin maistuneet...:roll: tietysti on niitä poikkeuksia ja ehkä sit kun on vahmepi niin ei syökään kaikkea, ainakaan meijän vanhempi 5 vee labbis ei IHAN kaikkea syö, vaikka kaikkea sekin syö :nauru:
Ja Lulu söisi ainakin niin paljon ruokaa kun vaan antais ja todennäkösesti oksentais sit kaiken ulos ja söisi vielä nekin uudestaan :nauru::roll:

Ja ihania Blake ja Bailey :love: Oikea parivaljakko, tuosta kun Blake kasvaa niin Bailey saa hyvän painikaverin, eikä siihen edes kauaa mee :wink: Lulukin 16 vk pärjää tosi hyvin riehakkaiden nuorten aikuisten koirien kanssa, vaikka kakkoseks jää useimmiten mutta sitkeästi se ainakin yrittää :peukku:
Noutajan pennut on kyl suloisimpia! Huvittavat on nuo pennun korvat jos vertaa Baileyn ja Blakein korvia niin ovat melkein samaa kokoa! Pennulla tuollaiset oman pään kokoiset korvat jo :love:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.07.2011 klo 23:11)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Tiistaina, 26.07.2011 klo 23:21  
+
0
Jep, ihan normaalia labbiksen toimintaa toi ahneus :nauru: Meillä ei oo varmaan koskaan ruokakupin tyhjentämiseen mennyt minuuttia kauempaa. Taavi tosin on ihmeen nirso labbikseksi, ihan kaikki ei kelpaa. Pari nappula-lajia on ollut sellaisia että tuo ei oo syönyt, onneks on olleet sellaisia nappuloita mitkä on saatu jostain kokeeksi. Mutta aika yleiseti ottaen, ahnehan tuo on kuin mikä. Pienenä varasteli ruokia yksin ollessaan, veteli pari pakettia leipää naamariin kerralla, söi ihan mitä vaan. Nykyään ei sentään enää varastele, mutta ahne on silti. Ei tulis kuuloonkaan, että meillä vois pitää nappulaa kupissa jatkuvasti niinkuin joillain pidetään. Ruoka-ajat on ja kuppi tyhjenee kyllä ennenkuin kerkiit itse kissaa sanoa.

Rosalie, kitos vinkistä, Vauhti-Raksun kotiinkuljetuksesta en ollut tietoinen, pitääpä tutustua. Kennelrehun auton tiedän, mutta sekin pysähtyy sen verran kaukana että joutuisin joka tapauksessa bussilla kantamaan lihat kotiin. Kaikki vinkit on tervetulleita näin autottomalle, ei siinä, kyllä mä mielelläni haenkin, mutta just kun en jaksa kantaa niin paljon kerralla että riittäis pitemmäks aikaa ettei tarttis joka päivä hakea lisää.

Kyllä se on tuo nappula mistä tuo koira sontii niin paljon. Nyt jo kakkimisessa muutos vaikka on vasta kaksi ateriaa saanut kotiruokaa ja nappulan määrä vähentynyt puolella. SIis paljon harvemmin tekee ison hädän ja paljon vähemmän kerralla, toivottavasti nyt pysyiskin näin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Rebe

Rebe
Viestimäärä: 110

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 10:29  
+
0
No hyvä jos tuo kuuloostaa ihan normaalille:nauru: On vaan kuullu noita että jotku pitää ruokaa tarjolla pennulle koko aika, että saa ite säädellä syömistään, tällä ei tulis kuuloonkaan:eek: Meillä oli kyllä porukoilla labbis aiemmin, mutta ite olin sillon sen verran nuori etten muista kauheesti sen pentuajoista, joten kaikki on aikalailla uutta pennun kaa. Mut kyllä sekin oli aikuisena sit ainakin kova syömään, ja lihavaksihan tuo oli syötettiinkin.. sitähän tässä pitää koittaa varoo ettei tee samaa Nemon kanssa.
Labbisuros 4/2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 10:35  
+
0
Juu ei kyllä ikinä oo voinu pitää aina ruokaa kupissa, tai tuo ois syöttöpossun näköinen ja enemmänkin. Tankki neljän tikun päässä lähinnä :nauru: Kavereilla on koiria joilla on aina nappulat kupissa kun ne käy vähän silloin tällöin syömässä. No, me kun kyläillään jollain niin Taavihan se käy hotkasemassa kaikki ruuat pois ettei vaan vahingossakaan jää kuppiin mitään. Onpa se syönyt kaverin kissankin ruuat. Taavi on aina siellä missä on ruokaa, se on sen elämä, toinen on ulkoilu. Se elää ruokaa ja ulkoilua varten. Jos ykskin ruoka jää väliin jostain syystä niin se ihmettelee koko illan että miks ei saanu ruokaa ja käy vähän väliä keittiössä että jotain nyt pitäis tapahtua. Sen pasmat menee siitä ihan sekaisin :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 11:15  
+
0
Joo, labbis nyt yleensä syö kaiken mikä nokan eteen sattuu :nauru: mä pidän sitä enemmänkin hyvänä asiana, sehän tarkoittaa sitä että koira on äärimmäisen helposti motivoitavissa. Ja esim meillä matolääkkeet imastaan hetkessä.
Kaverilla on labukka joka on ns vapaalla ruokinnalla, heillä se on aina toiminut hyvin. Kuitenkin on ollut motivoinnin kanssa ongelmaa, kun vatsa on koko ajan kylläinen niin mitä nyt sitä tekis töitä ruuan eteen :wink:
Tuo meitin pohjaton syöppö oli kerran heillä hoidossa. Eivät olleet muistaneet tyhjentää ruokakuppia ennen neidin tuloa, ja tuo heti sisään päästyään ryntäs iloisen kaverin ohi kuppille, ja imas sisällön nanosekunnissa. Ilmeet oli :eek: ja sen jälkeen loppu vapaa ruokinta vierailun ajaks.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

mija

mija
Viestimäärä: 55

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 11:41  
+
0
Hui kun te kirjoittelette ahkerasti, en pysy mukana!

Blake <3 aivan järkyttävän hurmaava tapaus :love: Baileyta unohtamatta :)

Laku on myös kyllä kanssa semmoinen syöppö että. Ruoka-aikaa odotellaan noin tunti etukäteen, koko ajan pitää seurata et joko sitä ruokaa tippus.

Lakun kanssa käytiin maananantaina moikkaamassa Lakun veljeä ja äiskää, oli taas tohinat pystyssä. Laku oli kyllä selvästi alakynnessä, veljellä ja äiskällä oli vähän rajummat otteet :D

Joku oli lenkkeilystä kysellyt. Lakun veljen eläinlääkäri oli sanonut, ettei ns. kuntolenkkejä saisi harrastaa kuin vasta 1,5 vuoden ikäisenä (muistaakseni rustot lopettaa vasta tällöin kasvunsa). Me käydään päivässä yleensä yksi vähän pitempi lenkki, noin 20 minuuttia, muuten lenkit on ihan pissilenkkejä.

Meillä tulee vielä ongelma noista portaista :ttou: asutaan siis ekassa kerroksessa, mutta ollaan tähän asti kuljettu hissillä. Nyt ollaan yritetty pikku hiljaa Lakua portaisiin totuttaa, mutta ne on niin järkyttävän liukkaat että Laku pelkää niitä hulluna :/ pitäs laittaa jotkut jarrusukat sille varmaan :D
Labradorinnoutaja Laku (20.3.2011)

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 13:10  
+
0
Minkä ikäinen Laku olikaan? Ei voi muistaa kun täällä on niin paljon uusia tulokkaita. Meinaan vaan, että mä muistelen että meillä tuli se portaissa kävely ihan itsekseen, meni sit kun oli kypsä. Oiskohan ollu jotain 16vkon paikkeilla, ehkä vähän ennen. Meni muistaakseni ensin ylöspäin ja sit myöhemmin vasta alas. Siihen asti kannoin tai mentiin hissillä. Se oli ilmeisesti itse kypsä kulkemaan rappusia vasta tuolloin vaikka usein houkuttelin. Yhtäkkiä vaan lähti portaita eikä enää arastellutkaan.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 13:13  
+
0
Meillä Luna ei kyllä syö kaikkea mitä eteen laittaa.
Salaattia ei syö, eikä tomaattia, eikä sipulia.
Lääkkeitä ei syö mitään, vaikka ne olisikin lääkeyhtiö yrittänyt "naamioida" herkku paloiksi. Antibioottia kun haistaakin alkaa kuola valumaan ja leuat louskumaan(inhoaa siis sitä niin paljon sitä makua ja hajua, että tulee noin voimakas reaktio). :suru:

Ja lasten Pilttisoseista... kyllä ne ainakin meidän hurtalle on maistunut. Siis jos poika joskus nirsoilee eikä syö niin Luna the jätemylly kyllä syö. Onhan ne lasten soseet tehty parhaista ja puhtaista raaka-aineista että sikäli ei tarvitse miettiä, mutta kyllä tietysti kannattaa ostaa lisäksi tosiaan muuta.
Yksi mitä oon ite bongaillut kaupoissa on valmiiksi soseutetut lanttu/porkkana/peruna soseet. Yleensä ovat esillä vihannesosastolla. Niissä siis huomattavasti enemmän tavaraa yhdessäpaketissa kuin vauvansoseissa. Hinnasta en osaa sanoa.

Meillä Luna edelleen raapii itseään ja iho hilseilee jonkin verran. Nyt ostettiin Hillsin sensitive skinniä josko sillä olisi jotain vaikutusta tuohon rapsutteluun. Iho muuten hyvännäköinen, ei punoita tms. mutta hilseilee vaan. Luulen että iho on liian kuiva ja siksi ollaankin annettu välillä öljyä ja kanamunaa ruuan seassa, mutta niitäkin pitäisi varmaan antaa kuuriluontoisesti.
Saatiin myös eläinlääkäristä(siis saatiin ostaa) sellaista omega 3 öljyä, jota aloitettiin antaa mutta se keskeytyi kun tuli kesälomareissu, jonne Luna ei päässyt mukaan. Ehketi pitäisi aloittaa uusi kuuri sitä... Furupatit hävisi sen kahden viikon aikana jo kun sitä annettiin, liekkö sattuma tai ei, mutta täytyy nyt ennen syksyä hyvissä ajoin antaa sitä kuurina josko vaikka furupatit pysyisikin poissa syksyn kurakeleillä.:peukku:

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 13:46  
+
0
Bailey syö kaikkea muuta paitsi paprikaa ja suolakurkkua. :nauru: Kaks sellasta ruokaa mitä aina heitän sille esim. hampurilaisten välistä kun en voi sietää kumpaakaan. Mutta ei kyllä kelpaa Baileyllekään.
Toinen on Hauhau-kuivamuona. Oon koittanu huijata syömään sitä mutta ei vaan mee alas. Jos annan edes yhden nappulan niin se kirjaimellisesti sylkee sen mua päin. :nauru: Muut nappulat syö parinpäivän nälkäkuurin jälkeen, mutta Hauhau ei mene.

Blakesta en vielä osaa sanoa, nappulat menee hirmuvauhtia alas, mutta niin ne meni Baileylläkin ton ikäsenä vielä.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.07.2011 klo 13:48)

mija

mija
Viestimäärä: 55

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 14:07  
+
0
eepi78, Laku on nyt 18 vkoa. Toivottavasti toikin hoksais portaat joskus :) Mut ne on kyl oikeesti tosi liukkaat, sukulaistenkin aikuinen labbis niitä aluksi pelkäsi kun jalat vaan lipsu alta.

Tulikin mieleen ehkä hieman tyhmä kysymys, että miten pennun/koiran ikä lasketaan? Laku on siis syntynyt su 20.3.2011, joten täyttikö se nyt 20.7. 4 kk, vai lasketaanko ne viikot? Jos viikkoja laskettas ni Laku ois nyt 18 vkoa, mutta jos kalenterin mukaan mennään ni se ois 4 kk ja 1 vko eli 17 vkoa. Eli mennäänkö kalenterin mukaan vai mitenkä? :mietiskel: Toki sitten isompana esim. 1 v. täyttää 20.3.2012.
Labradorinnoutaja Laku (20.3.2011)

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 14:24  
+
0
^ Oon miettiny tota ihan samaa, et miten toi ikä nyt tässä vaiheessa lasketaan :nauru: Kun lulukin on nyt 16 vk niin lasketaanko viikkojen mukaan, et 4 vk = 1kk, 8vk=2kk, 12vk=3kk ja 16vk=4 kk.. kun sit taas kuukausien mukaan se olis 4 kk vasta 2.8 mut viikkoja olis sillon jo 18..
täälä on sit toinen pöljä miettimässä tyhmiä :heiluti::nauru:

niin ja kun eihän sitä joka kuukaudessa oo tasaa 4 viikkoo.. Eli ehkä se laskettais niinkun kuukausien mukaan?? :mietiskel: Viisaammat voi kertoo.. :wink:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.07.2011 klo 14:26)

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 17:59  
+
0

Mirtze kirjoitti:

^ Oon miettiny tota ihan samaa, et miten toi ikä nyt tässä vaiheessa lasketaan :nauru: Kun lulukin on nyt 16 vk niin lasketaanko viikkojen mukaan, et 4 vk = 1kk, 8vk=2kk, 12vk=3kk ja 16vk=4 kk.. kun sit taas kuukausien mukaan se olis 4 kk vasta 2.8 mut viikkoja olis sillon jo 18..
täälä on sit toinen pöljä miettimässä tyhmiä :heiluti::nauru:

niin ja kun eihän sitä joka kuukaudessa oo tasaa 4 viikkoo.. Eli ehkä se laskettais niinkun kuukausien mukaan?? :mietiskel: Viisaammat voi kertoo.. :wink:


No viikot on viikkoja ja kuukaudet kuukausia. :--D Neljä kuukautta täyttää tietysti silloin, kun on menny neljä kuukautta syntymästä.
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 20:55  
+
0
Mä taas tungen tänne mukaan vaikka olen ENTINEN labbiksen omistaja :nauru:

No tuosta pennun iästä, niin mä olen tottunut sanomaan 16 viikkoon asti iän viikkoina ja sen jälkeen käytän kuukausia esim 4 ja puol kuukautta , 5 kuukautta jne. Mut jokainen sanoo niinkuin haluaa. Tuskin kuitenkaan yleensä enää sanotaan että koira on 20 viikkoa tai 24 viikkoa :nauru: , kai silloin puhutaan jo kuukausista.

Tänään näin lenkillä sekarotuisen labbiksen, siis ihan mustan labbiksen näköinen mut vähän pienempi. No "järkytyin" taas kun kysyin omistajalta paljonko hänen uros painaa. Siis tiesin että yllätyn, mut halusin sit kai taas ihmetellä suu auki. Hänen koira kuulemma painaa 40kg :eek: ja on hoikka poika, kyl mua nauratti ku mun collie painaa n.20kg ja kuitenki NÄYTTI samankokoiselta ja yhtä korkealta kuin tää sekarotuinen labbis.

On se vaan jännä juttu, mä en lakkaa ihmettelemästä kun samankokoisista koirista toinen on puolta painavampi.
Mun entinen labbisnarttu painoi 30kg ja se oli pienempi kuin tää mun collie, miten se sit on mahdollista?:eek: Joku ihme näköharha, mun labbishan oli jo koirien taivaassa kun collie tuli, mut muistelen että labukkani oli kyllä selvästi matalampi ja vartaloltaan lyhyempi... Mut leveämpi :nauru:

No niin poistun taas täältä höpöttämästä väärästä rodusta :heristel: mut pakko oli johonki ihmetellä tätä "melkein labbis" -juttua... Ja labbikset on aina sydämessäni :love:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 21:26  
+
0
Meilläkin on vähän outo labbis, kun se ei ole mikään kovin ahne. Kädestä syö melkein mitä vaan, mutta kun kuppiin laittaa niin nyrpistää nenää:roll: Tuo jättää n. joka neljännen ruoan syömättä. Eipä ole ongelmaa, että olisi liian lihava:nauru:

Tuo Blake on kyllä hurjan suloinen pentu. Kyllä tulee ikävä Saran pentuaikaa.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Keskiviikkona, 27.07.2011 klo 23:33  
+
0
Juu, no eipä tuo Taavikaan lääkkeitä syö vaikka sille maksais siitä, se on oikein taiteenlaji saada lääkkeet sille kitusiin.

Voikohan punkin puremalle olla allerginen? Taavilla oli tänään ilmeisesti punkki pippelin juuressa, punkiksi en sitä tunnistanut kun vähän kummallisen näköinen mutta ei kai mikään muu öttiäinen jää leuoistaan kiinni ihoon? Siitä oli tullu ihan järjetön patti, sellainen kahden peukalon pään kokoinen ja kirkkaan punainen. Taavi oli levoton ja läähätti ja vaihteli paikkaa. Soitin varmuuden vuoksi ell:lle, sain luvan antaa kyypakkauksen, se vähän helpotti. Ei oo kyllä koskaan tollasia patteja tullu punkista, ihan omituinen. Tuntui, että koko koira kärsi siitä, se järsi sitä puremapaikkaa vimmalla ja tosiaan käyttäytyi omituisesti. Siinä on vieläkin patti ja se punainen on levinnyt pidemmälle ja tuo nuolee sitä edelleen. Ei oo kyllä punkista koskaan tollaista jälkeä tullut ja eipä koirakaan oo koskaan noin reagoinut, yleensä ei edes itse huomaa niitä puremia.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.07.2011 klo 23:38)

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 09:37  
+
0
gaselli: rakenne kysymys. Koirat voi olla saman kokoisia helposti noin niin kuin korkuudeltaan mutta silti rakenne eri niin painoakin erilailla. Esim. onhan osa vinttareistakin huomattavasti Lunaa korkeampia mutta painavat tyyliin puolta vähemmän... Ei niitä voi oikein verrata. Ei edes rodun sisällä samassa linjassa olevia... :hymy:

6.8 olis taas kisat meillä... pitäis varmaan mennä treenaamaan vähän ennen sitä. Nyt on ollut ihan tietoinen tauko treeneistä, mutta on se mentävä kentille taas, jos nää helteet tästä vähän hellittäis niin ois mukavempaa, sekä koiralla että omistajalla. :nauru:

Mirtze

Mirtze
Viestimäärä: 151

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 2 - Torstaina, 28.07.2011 klo 19:25  
+
0
Tänään saatiinkin loput rokotukset ja saatiin selvää noista mahanäpyistä, eli ihan pentuihottumaa on, ei mitenkään vaarallista ja lähtee sitten ajan kanssa pois kunhan kasvaa, eikä mahanalue ole enään niin herkkä. Ja ilmeisesti tullut sit uimisesta, kun meijän siellä mökillä on mutapohjasta vettä.. Että siellä uimista nyt yritetään sit vähän välttää, ettei tulis lisää, kun nuokin ovat jo parantumassa. :peukku: Ja jos niitä nyt saattuu tuleen ja alkaa mätimään niin sitten saa antibioottikuuria, mut jos menee yhtä hyvin pois kun nytkin niin ei tarvita sit sillonkaan.. Eli ei mitään vakavaa onneks! Nyt on rokotuksetkin kunnossa ja seuraavat sitten vasta vuoden päästä! :aurinko:
Labradorinnoutajat Lulu - s. 2.4.2011 & Iitu - s. 10.5.2013

  Siirry sivulle: 1 ... 20 21 22 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 04:45)