Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 24.07.2012 klo 17:33

Labradorinnoutajat - osa 5

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Tiistaina, 24.07.2012 klo 17:33  
+
0
Jatketaan taas tässä uudessa ketjussa, edellinen keskustelu osa 4 löytyy tästä linkistä
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 02:50  
+
0
Ohops, taas uusi ketju!

Vaikka Bailey nyt on taas oma normaali rauhallinen itsensä kun ei oo juoksusia narttuja lähellä, niin ollaan puhuttu että varataan aika ja koitetaan mitä toi kemiallinen kastraatio tekis. Bailey kun ei enää koirapuistoissa edes leiki kenenkään kanssa, on liian kiire merkkailla se koko aika kun siellä ollaan. Ja joka kerta kun narttu tulee niin meidän on pakko lähteä. Katotaan, jos siihen saatais muutos. Jos saadaan, niin harkitaan sitten leikkausta.

Ja onnea elinann_ :aurinko:

muoks. Eepi! Lisää kuvia! :nauru:
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.07.2012 klo 02:51)

Mouse

Mouse
Viestimäärä: 40

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 09:36  
+
0
Heissan kaikille! Onpa tullut vietettyä hiljaiseloa mutta olen käynyt aktiivisesti seuraamassa mitä teille muille kuuluu. Olemme pitäneet Rinon kanssa lomaa nyt kaikista koulutushommeleista, mitä nyt kotona treenataan perusjuttuja. Syksyllä olisi tarkoitus taas aktivoitua.
Rino on merkkailee nykyään tosi paljon. Lenkit on haastavia kun kuono on joka puskassa ja jalka nousee myöskin. Lisäksi joka kerta aivan mahdottomat kuopimiset päälle. Meidän ohimenevä kävelytie on aivan ruohossa. Lisäksi emme edelleenkin onnistu muiden koirien ohituksissa. Rino heittäytyy maahan ja mulla ei riitä voimat nostamaan sitä ylös. Miehellä onnistuu paremmin. En tiedä mitä oikein tekisi. Nameja olen yrittänyt mutta yleensä Rino bongaa muut koirat ennenkuin minä ehdin tajuta ja yhdellä kädellä en pysty silloin hihnaa pitämään. Kaikki koirat pitäis päästä moikkaamaan ja mieluiten vielä leikkiäkin pitäis. :neutral:

Hienoja kuvia oli Mirle laittanut Reinosta. Täytyy itsekin aktivoitua kuvien kanssa. Tekisi niin miele hommata sellainen kunnon järkkäri kamera, että sais hyviä kuvia. Kännykän kamera on rikki, kun eräs herra sai sen suuhunsa ja puri linssin rikki. :nauru:
Labradorinnoutaja "Rino" s. 24.3.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 13:34  
+
0
Me ollaan kanssa pidetty kesä taukoa tokoilusta, mutta nyt oon taas innostunut ja ollaan joka ilta pidetty Mooseksen kanssa kahdestaan pieniä treenejä ja hyvin muistaa vielä. Nyt pitäisi valita kurssi mille ilmottautua. Tekis kyllä mieli jo mennä agiliitelemään mutta ehkä me jatketaan tokoa vielä kun kiinnostustakin löytyy.
Follies Neville
09.03.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 16:40  
+
0
Jahas, "terästurpa-blake" iski taas..



Hehkulamppu. :suru: Mulla ei oo mitään hajua mistä se on ton saanut?! Hiukan hyppäs sydän kurkkuun kun tuli kotiin ja molemmat koirat steppaa lasin päällä ja Blakella lasia suussakin..

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 18:40  
+
0
^Hui! Tulee mieleen Taavin tuhot aikoinaan kun se kanssa repi lipaston päältä lasisen lampun kerran ja oli astunut itte niihin siruihin, oli ottanut terävän veitsen keittiön vetolaatikoista yms.

Ja lisää kuvia tulee meiltä kunhan jaksan purkaa kameraa, mulla on niin huono kamerakin etten kauheesti jaksa kuvailla mutta jotain on tullu räpsittyä noista. Ulos en muista ikinä ottaa kameraa mukaan että sais pennustakin ulkona kuvia, pitäis vähän ryhdistäytyä.

Tultiin tänään Taavin kanssa parin päivän reissusta, hyvin meni. Taavi on niin tottunut matkustamaan että 4h junamatkat meni taas helposti. Aapo on edelleen hoidossa, tulee illalla kotiin kunhan hoitaja pääsee iltavuorosta. Kuulemma on aika omapäinen pentu (ihanko tosi??) ja todella sitkee yrittämään asioita (juu, oon huomannut senkin..) mutta muuten kuulemma kaikki menny hyvin. Mitä nyt on kiusannu tän mun kaverin labbista siellä niin että sekin on joutunut välillä ihan kunnolla komentamaan :nauru:
Aapo täytti eilen jo 9 viikkoa :eek: ja kasvaa ihan silmissä.

Me oltiin kaks yötä siis Taavin kanssa järven rannalla Keuruulla lomalla, Taavi ei suostunut uimaan kertaakaan, halusi vaan pois veden ääreltä kun pelkäs että se pakotetaan uimaan :nauru: Naurettiin myös taas äidin kanssa että on siinä noutaja, kun käytiin kummatkin uimassa niin Taavi vaan makaa rannalla, tai aika kaukanakin rannasta ja kattelee muualle tyynenä, ei sitä kiinnosta pätkän vertaa edes mun uiminen vaikka meisin miten kauas. Välttelee varmaan kattomastakin ettei vahingossakaan näe jos jotain käy ja joutuu vielä pelastamaan..

Aapo taas rakastaa vettä, oli jouduttu hoidossa pesemään kun oli sotkenut itsensä omaan pissaansa niin oli rakastanut suihkua, toisin kun Taavi. Ja Aapo hakeutuu aina muutenkin ulkona lätäköihin ja ihan suuttuu jos en päästä sotkemaan itteään niihin.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 20:21  
+
0
Joo-o, meillä kans rakastetaan vettä ylikaiken, jopa niin paljon että menee ihan sairaalloiseks se homma :nauru:

Pissi/kakkareissutkin joudutaan tekemään mökillä hihnassa kun ranta on ihan vieressä, ei käskyt toimi ei mikään kun neiti saa päähänsä että nyt mennään veteen, siellä se pari tuntia ryplää ja juoksee karkuun kun yritän saada kiinni.. TOIVOTTAVASTI tuo rauhoittuu tuosta.. :ttou:
Ollaan harjoiteltu..noh, mitä sitten liekkään.. oon menny istumaan saunan rappusille, koira istuu hihnassa vieressä, siinä se piippaillee, ulisee, vapisee ja välillä ottaa spurtteja järveenpäin.. hölmö!!! :nauru:

Saahan siellä tottakai uimassa käydä, hyvää liikuntaa on mutta ei ihan joka kerta kun ulos mennään :twisted:

Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 21:26  
+
0
Joo, mäkin odotan Aaposta sitä toista ääripäätä, ainakin merkit on hyvin paljon sinne suuntaan. Jos Taavi on ihan ehdoton ei veden ja uimisen kanssa niin Aapo on sit varmaan se joka syöksyy veteen kun näkeekin sitä, eikä siinä auta mikään :nauru: Täytyy nyt kyllä yrittää viedä se johonkin veden äärelle kattomaan merta tai muuta että vähän näkee miten se käyttäytyy.

Ainiin, riiviö is back. Hain sen äsken pihalta kotiin kun kaveri toi sen ulos. Taavi oli ihan innoissaan eteisessä vastassa kun iskin aapon lattialle ja saivat tervehtiä, Taavi haisteli ja heilutteli häntäänsä ja oli vähintäänkin yhtä innoissaan kun mun kotiin tulosta aina. Ehkä se alkaa pikkuhiljaa lämpeemään. Taavi muuten tossa aiemmin illalla kun itse oltiin tultu reissusta niin istui ja tapitti mua suoraan silmiin pitkän aikaa, ihmettelin mitä se haluaa. Tuli mieleen että yrittiköhän se viestittää että Aapo puuttuu.. kun ei se yleensä noin tee kotona ilman syytä.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.07.2012 klo 21:33)

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 21:41  
+
0
Ihana Taavi :love:

Tiiä vaikka Aapon myötä vanha herrakin innostuu uimisesta :peukku:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 25.07.2012 klo 21:55  
+
0
Mä olin ihan varma ettei Aapo edes muista mua kun on ollut kolme päivää poissa. Niin vaan sen häntä kovasti vispas kun mut näki, ehkä se sittenkin on siinä vajaassa parissa viikossa ehtinyt muhun jotenkin leimautua. Ja se on oppinut jo tosi hyvin nimensä, reagoi heti kun sitä kutsuu ja kipittää paikalle. Aapo 9vkoa tottelee luoksetulossa paremmin kuin Taavi 6v :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 11:26  
+
0
Yllättävän äkkiä ne kiintyy ihmiseen, itekki yllätyin :peukku:
Tiiä sitten jos mami tuoksuu vähän ruualle ja pikkunen muistaa että tuolta tätiltä saa hirmu hyviä herkkuja! :nauru:

Mäku oon yrittäny kouluttaa mun vanhempia, argh.. Helmi kun on "hoidossa" siellä niin äippä antaa jokaikinen aamu, aamupisun ja kakan jälkeen pienen palan leipää tuolle.. noh, arvatkaa vaan että oottaako se sitä aamuleipää myös kotonakin, seuraa ku hai laivaa ja sitten jää sängyn viereen säälittävänä tuijottamaan ja nostaa tassun tyynylle.. :ttou:
Sit jos sille kovenee että nyt Helmi pois-nyt nukkumaan vielä niin kyllähän se lähtee siitä pois, menee sängyn päähän istumaan, kattoo kokoajan maahan ja välillä minua.. siinä se sitten istuu ja murjottaa! :eek:
Rakkaat huuleni, elkää vaan naurako siinä vaiheessa.. :nauru:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 14:57  
+
0
Mun iskä antaa Moosekselle dentastixejä ja se ostaa niitä tänne meille että Mooses varmasti saa joka päivä yhden ja hampaat pysyy hyvinä. Mun iskä pitää itseään myös Mooseksen ukkina. Mun jälkeen iskä on Moosekselle tärkein. <3
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 15:09  
+
0
Kuvasaastetta oikein kunnolla..

uni tuli kesken kaiken




marsuja ihmettelemässä


tuosta ikiliikkujasta ei saa kuvia juuri muuten kun että se nukkuu..


luulle piti jopa vähän äristä
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 15:12  
+
0
Taavi sietää jo näin hyvin Aapoa


Taavin rakkaasta tyynystä on nyt kilpailua


puspus


Taavin kipeetä tassua piti vähän haistella


Aapolla on Taaville juttuja kerrottavana
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Mirle

Mirle
Viestimäärä: 618

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 15:36  
+
0
^Ihana kaksikko! :love: Taavilla on alimmassa kuvassa niin sellanen isoveli-ilmekin.
Labradorinnoutaja Reino s. 24.3.2011

Enya^

Enya^
Viestimäärä: 67

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 17:18  
+
0
^Aivan ihania veijareita! Näkyy Taavi sopeutuneen pikkumonsteriin hienosti. :hymy:

Ja tuo musta labbisneiti, tuo vesihullu, vei minun sydämeni! Niin nätti! :love::love:
"There are three kinds of Taekwondo players:
There are winners...
There are losers...
And there are champions! "


Labbispoika Oku s. 13.6.2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 18:30  
+
0
Mä en ala, Aapollakin töhnii korvat, sellaista kahvinpurumaista ruskeeta töhnää ja kun haistoin korvia niin hiivahan sielä tuoksahtaa, hyvin miedosti mutta kuitenkin. Ihan sama haju kun Taavin korvissa aina kun on hiivaa. Muistelen kyllä Taavillakin alkaneen toi hiivakierre just kanssa RC ruuasta pentuna, pentuhan syö RC maxi junior nappulaa. Taaville se RC ei sopinut yhtään. Pitää nyt sit vissiin pistää ruoka vaihtoon ja putsailla korvia ja kattoa jos se auttais. Canofitea kyllä löytyy kotoakin jo valmiiksi, mutta en nyt viittis sitä heti tunkea korviin kun puhdistuskin saattaa auttaa jos vaan lievä hiivatulehdus. Mä en jaksa jos mulla on kaks hiiva-ongelmaista koiraa. Plääh!
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Torstaina, 26.07.2012 klo 20:22  
+
0
Enya^: Helmi-neiti kiittää kehuista :aurinko:

Meillä olis sitten eka näyttely viikon päästä lauantaina, sawo show.. Onneks Helmin ihana kasvattaja esittelee neidin.. Ehkä tuo osaa käyttäytyä siellä sitten.. :viheltel: Vaikka paria viikkoo vajaa 9kk ikää on sillo mut silti pentukehään, saa ehkä käyttäytymistä vähän anteeks... :nauru:

Hyi olkoon että toi koira kerää punkkeja, on litkut laitettu niskaan mut ei.. vahvimmat mahdolliset vielä mitä vaan lääkärin reseptivihkosta löytyi.
Kävelee päässä, rönttösestäki otettu yks kävelevä jo tänään talteen.. itteeki alkaa kutittamaa ja hiveltämään pelkkä ajatuskin että niitä otuksia on matoilla ja lattialla!!! Ne ei oo tervetulleita mun kotiin!!! :pyssyt:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Perjantaina, 27.07.2012 klo 08:54  
+
0
Huh, olipas taas aamulenkillä läheltä piti-tilanne.. Säikähdin ihan kunnolla. Tuli vastaan uros sakemanni joka on ennenkin rähissyt Taaville, se alkoi taas rähinän ja pääsi omistajaltaan siinä irti vahingossa. Lähti juoksemaan meitä kohti ja Taavikin tietty jo siinä vaiheessa nosti metelin ja alkoi pullistelemaan sille että älä tuu tänne. Mä jo näin kauhukuvat silmissä kahden ison uroksen tappelun silmissäni. Onneks se koira totteli kun omistaja karjas kerran että seis, koira pysähty hämillään siihen paikkaan :nauru: Eikä siinä muuten mitään, vahinkoja sattuu, mutta pelkään noita urosten hyökkäyksiä kun niin moni on jo Taavin päälle käynyt tässä vuosien aikana ja aina jokainen kerta on taas askel taaksepäin meidän ohituksissa ja rähinöissä kun niistä on nyt suunnilleen päästy eroon. No tässä tilanteessa oli loppu hyvin kaikki hyvin ja luulen että sen sakemanninkin omistaja säikähti, sen verran kovaa karjas koirallensa. Ilmeisesti ei siis mikään uros-ystävällinen tapaus sekään.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Daze

Daze
Viestimäärä: 93

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 15:55  
+
0
Jeejee, Felix on ollu jo kaks päivää täysin sisäsiisti!:jjei:
Ei tää tosin mitään aivan uutta ole, koska mökillä oli yli viikonkin täysin ilman vahinkoja lattialla, mutta jotenkin täällä kotosalla kerrostalossa pissat on lirahdellu lattialle vähän turhankin usein..:roll: Mamma on ylpeä:love:
lbu s. 31.3.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.07.2012 klo 15:56)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265760
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 19:45)