Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 24.07.2012 klo 17:33

Labradorinnoutajat - osa 5

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 17:09  
+
0
^ Jee!

Mun iskä oli lomalla Turkissa ja tuli tänään takaisin. Tuli meille käymään kun sillä oli ollut ikävä Moosesta. :nauru:
Lähden ens viikolla viikoksi Skotlantiin. Tää on ensimmäinen kerta kun olen erossa Mooseksesta. Vitsi mul tulee ihan kamala ikävä mun possua. Iskä tulee tänne meille siksi aikaa kun olen poissa ja huolehtii Mooseksesta. Mooseksen ei tarvi olla yksin pitkiä työpäiviä kun iskälläkin on loma.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 22:00  
+
0
Aaposta kuvia taas.. sanokaa sit ku riittää. Kaveri kävi ottamassa kuvia kun sillä parempi kamera kun mulla.









Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Ruusunen89

Ruusunen89
Viestimäärä: 506

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 23:39  
+
0
^Voi ihanuus tuota Aapoa! :love: Todella hyviä kuvia on kyllä kaverisi ottanut. :peukku:

Pääsin eilen ihastelemaan 3 viikkoa vanhaa labbispentua ja oli se vaan aikamoinen pallero.. :love: Onneksi pentuaika on vielä sen verran tuoreessa muistissa, että en kaapannut kaveria mukaani. :shifty:
Labradorinnoutaja Kupla (s. 15.12.2011)
----------------------------------------------------------------------------
RiemuKuplan tassuttelua

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 23:54  
+
0
Voi Aapo kun se on lutunen!! Ja toi panta! Mä vieläkin ihastelen sitä... Moosekselle.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 08:22  
+
0
^Mä en kuollaksenikaan muista mistä ostin sen, muistan vaan että maksoi alessa tyyliin 3e. Ja oon siis ostanu sen jo varmaan joskus talvella "tulevalle pennulle" :nauru:
Sehän oli pienimmillään niin iso että kun Aapo tuli mulle niin panta hulahti pään läpi helpostikin. Nyt on jätkä kasvanu sen verran, että pienimmillään on just nafti ja kohta pitää varmaan isontaakin. Onneks tossa on säätövaraa hetken aikaa.

Mulla alkaa huomenna työt loman jälkeen ja mä en niin raaski jättää tota pupeloa tänne työpäivän ajaks yksin. Sääliks käy kun 9h joutuu olee. Toisaalta onhan se yötkin "yksin" eli eipä luulis suurta eroa olevan. Se on vaan niin pieni vielä, jotenkin harmittaa. Siirsin onneks jo eilen Aapon 3krt päivässä ruualle ettei sille tuu sit shokkina huomenna että missäs päiväruoka viipyy, sillä kun tapana vielä huudella sen ruuan perään kun on nälkä. Eilinen meni hyvin vaikka saikin yhen ruuan vähemmän. Ei siis juurikaan kerjännyt ruuan perään muina aikoina.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

NettajaPeppi

NettajaPeppi
Viestimäärä: 109

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 21:18  
+
0
Ihanaa! Tänään se sitten tapahtui. Mentiin koirien kanssa Rajasaareen Mindin pentutokon jälkeen. Heittelin jonkun aikaa labukoille palloa ja Mindi palauttaa jo hienosti käteen. Kun oltiin kävelemässä poispäin niin Mindi löysi rantakivien välistä käytetyn kondoomin ja toi sen ylpeänä mun luokse :roll:
Netta labbis s.06.08.2005
Peppi kultsu s.16.04.2010
Mindi labbis s.05.01.2012

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 21:46  
+
0
^ Nams!!

^^ Mullahan alkoi loma joku 2viikkoa sen jälkeen kun Mooses tuli. Ja kaikki mun työpäivät meni miettien, mitä se Mooses tekee, vitsi mul on ikävä Moosesta, onkohan Mooses tehnyt sisälle vahinkoja, onkohan Mooses tehnyt tuhoja, onkohan Mooseksella ikävä mua. Mooses Mooses Mooses.. Katoin kännykästä Mooseksen kuvia ja soitin mun veljelle ja kysyin mitä se tekee. Työkavereilakin tuli varmasti mitta täyteen Mooseksesta. Ja sit töiden jälkeen äkkiä kotiin Mooseksen luokse.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 06:38  
+
0
^Mä oisin varmaan muuten samanlainen mutta tuskin ketään töissä kiinnostaa minä ja mun koirat joten tyydyn pähkäilemään itekseni miten se pärjää.

Yö meni koiraportin avulla hyvin, Aapo ei kiljunut kertaakaan enkä mä herännyt sen touhotukseen yhtään kun ei päässyt samaan huoneeseen. Heräsin kyllä ukkoseen ja sen sen takia unet jäi vähän vähiin. Jouduin illalla Aapolle kastelemaan pyyhkeen märäksi ja se alkoi nukkumaan sen päällä tyytyväisenä, se pitkään etti nukkumapaikkaa ja vaelsi eestaas kun ei löytyny sopivaa. Pyyhkeen päälle nukahti heti. Nyt tein saman jutun kun täällä kämpässä on 29 astetta lämmintä ja koirat vaan läähätti koko eilisen päivän vaikkei mitään edes tehty. Taavi ei arvosta noita märkiä pyyhkeitä yhtään, sille on edes turha yrittää. Nytkin Aapo köllii pyyhkeen päällä jos se vaikka siihen nukahtais kohta niin ei jää huutamaan mun perään kun lähen töihin. Yritti jo portin takaa haukkua kun lähettiin Taavin kanssa ulos, kiva kuuden aikaan aamulla kun alkaa räkyttämään. Onneks se ei kauaa jaksa huutaa kun menee jo muihin puuhiin, se hyvä puoli on siinä että se on niin touhukas.

Laitoin rappuunkin nyt lapun että pentu harjoittelee työpäivien ajan yksinoloa kun näistä naapureista ei ikinä tiedä, parin kanssa oon jutellut ja ne ainakin sanoi ettei haittaa jos välillä metelöi ja ovat itekin päivisin töissä. Mutta mun seinänaapuri on ainakin työtön mutta en tiiä miten se on päivät kotona. Toivottavasti ilmoittavat sit mulle suoraan niinkuin lapussa pyysin jos tuo kauheesti huutelee täällä niin että häiritsee muita.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Birdie

Birdie
Viestimäärä: 1184

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 07:31  
+
0
^ Joo siis ilmat on olleet niin hiostavat että ei oikeesti jaksa tehdä yhtään mitään. Mä jätän Moosekselle ilmastoinnin päälle aina aamuksi pariksi tunniksi että saa köllötellä rauhassa osan aikaa kun olen töissä.
Follies Neville
09.03.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 16:12  
+
0
Jee, eka päivä suoritettu. Puolen päivän aikaan täällä kävi yks tuttu tyttö pentua kattomasa että kaikki hyvin. Nyt kun tulin kotiin niin kaikki edelleen hyvin. Yks pissa vissiin koko päivänä tullu, ei muuta. Vein heti Aapon ulos niin sinne teki isot pissat ja kakan. Reipas poika :love:
Vähän nuutuneelta tuo vaikuttaa, en tii äonko se kovin touhunnut täällä itekseen vai huutanut vai onks tää kämppä vaan niin kuuma että se väsyttää, ja täähän on siis kuuma asunto vaikka ulkonakin on jo viileempää.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 16:30  
+
0
Mä en kyllä yhtään tykkää siitä kun Aapo on saanut mut taas haaveilemaan vaaleesta labbispennusta. :nauru:

Mä oon ollu jo pitkän aikaa sitä mieltä että mun seuraava koira on joku vähän pidättäytyväisempi ja helpommin kainaloon napattavissa. Joopa joo, siis ei mikään muu koira oo pentuna niin suloinen kuin labbikset. :love:

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 16:38  
+
0
^Just tänään töissäkin kerroin että se ei oo ees enää niin kamala mitä se oli alussa kun tuli mulle. Oppinu vissiin talon tavoille jo enemmän. Ei oo vieny mun hermoja moneen moneen päivään.
Punnitsin äsken Aapon, painaa nyt 9.5kg. Kolme päivää mulle tulon jälkeen oli 6.2kg. Klo per viikkohan kuulemma ois hyvä kasvuvauhti mutta toi on nyt himppusen yli kolme kiloo kasvanu kahessa ja puolessa viikossa. Ei kai se siihen kuole :nauru: Mä oikeesti syötänkin sitä ihan summassa, ei mitään hajua paljonko sen määrissä kuuluis saada ruokaa tässä vaiheessa. Taavi saa myös ihan summassa sen mukaan miltä se näyttää. Tietty ton kasvavan kohdalla pitäis koko ajan nostella annoksia mutta miten paljon ja miten usein? Kerran viikossa? Oon ihan hukassa :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

elinann_

elinann_
Viestimäärä: 302

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 17:49  
+
0
Rellakin sai pikkusiskon. :D Meille tuli lauantaina sellainen pieni tiitiäinen, joka sai nimekseen Riitu. Rodultaan vaava on tiibetinspanieli ja oikein tomera, käy aina välillä napsimassa Rellaa korvista ja haukkaamassa sitä kuonosta. Rellaa vähän ihmetyttää, kun toinen on niin hirmu pieni. Että se on söpö! Riitu on nyt kaikkien muiden paitsi minun koira, oikeastaan aika mukavaa, kun minun ei tartte siivota sen pissoja, käyttää sitä aamu viideltä pihalla ja huolehtia sen koulutuksesta, saan vaan lässytellä sille ja halailla ja pussailla sitä. Poikaystävällä tuli kauhea labbisvauvakuume kun se näki tuon. :D
Koirat eivät ole koko elämä, mutta ne tekevät elämästä kokonaisen.

Tassutellen Tessun tahtiin
suomenlapinkoira Hippusen Bakkasukko "Tessu" -14

sekä mukana menossa:
sekarotuinen Rippu -04
labradorinnoutaja Rella -10
tiibetinspanieli Riitu -12

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:54  
+
0
Aapo on ollu jotenkin apaattinen tänään sen jälkeen kun tulin kotiin. Voiko koirat osoittaa mieltään? Vasta äsken ulkona se alkoi olemaan oma ittensä, napsi mua lahkeista ja nlkoista ja ranteista. Ja nyt kotonakin vasta oikeestaan oma ittensä. Mä oon aina ollu sitä mieltä että koirat ei osoita mieltään, mutta nyt kyllä vahvasti vaikutti siltä. Aapo ei oikein kattonukaan mua päin ja ei reagoinut luoksetuloonkaan vaikka normaalisti tulee melko heti.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 19:31  
+
0
^Sanotaan, että eivät voi. Mutta joku vois tulla sanomaan ton meidän mököttäjä-mopsille tai entiselle mäyräkoiralle joka kakkas aina ja jokakerta jos ei päässyt mukaan kun lähettiin johonkin. Mä sanon että kyllä voi, ja ne jotka sanovat että koirat ei näytä mieltään eivät vaan oo omistanu sellasta yksilöä joka niin tekee. :nauru:

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 19:36  
+
0
Kyllä täällä ainaki osoitetaan mieltä :nauru:
Jos illalla joku ei mene neidin mielen mukaan, niin vielä aamulla jaksetaan olla möksis.. :mietiskel:
Varsinkin jos mä en huomioi tuota kun tuun töistä, toinen odottaa eteisen oven takana, häntä heiluttaa koko koiraa.. eli eka rapsutukset ja pusut ja sitten vasta kauppaostokset jääkaapiin!! :viheltel:

Helmi ollu tooooosi apaattinen näitten helteitten takia, saa hihnan laittaa kaulaan ja se vaan makaa vaan lattialla, nostaa vähän päätään ja kattoo että mää akka keskenäs sinne kuumuuteen, väkisin pitäny raahata, pisut ja kakat tekee ja äkkiä takas sisälle ja uunin eteen nukkumaan (tommonen kivetys tuossa..viileä vissiinkin)

Pitää hieman itsekäs ja nauttia näistä hetkistä.. toinen vaan lepää/rauhoittuu, saa ite touhuta "omia asioita" tällä aikaa.. :shifty:

OI, ihana tuo Aapo, mikä komistus :love: :love:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 19:55  
+
0
No kyllä se sit ehkä ihan oikeestikin oli loukkaantunut kun kehtasin jättää sen yksin kotiin :nauru:
Jotenkin ei vaan ollu oma ittensä, mun äitikin kävi tossa aiemmin iltapäivällä ja sanoi ettei ollu kyllä yhtään Aapo omassa persoonassaan. Tosiaan nyt vasta myöhemmin alkoi näyttämään omia piirteitään kun olin sen kanssa pitkään ulkona eli annoin laatuaikaa kun äiti onneksi tuli Taavin käyttämään ulkona. Taavi kun ei juuri koskaan oo osoittanut mieltä paria harvaa kertaa lukuunottamatta niin jtoenkin oon suhtautunu skeptisesti siihen voiko koira mököttää, mutta näköjään sit voi.
Mulla ois huomenna mahdollisuus ottaa Aapo mukaan töihin koko päiväksi, mutta mietin vaan että onko se sit liian rankkaa olla vieraassa paikassa. Toisaalta nukkuuhan se sielläkin yhtälailla varmaan suurimman osan ajasta eli periaatteessa ihan sama missä se on. Ois vähän pehmeempi lasku Aapolle kun sit keskiviikkona ois vapaapäivä ja siitä eteenpäin sunnuntaihin iltavuorot ja äiti käy aina kun oon illassa joka tapauksessa Taavin käyttämässä ulkona niin Aapokaan ei joutuis niinä päivinä olemaan koko päivää yksin. Kaikki sanoo mulle että pitäähän sen oppia kuitenkin olemaan työpäivät yksin eli miks mä hyysään sitä. Ehkä oonkin liian hysteerinen mutta mun mielestä noin pieni pentu ilman ihmistä 9h päivässä on liikaa. Pakkohan sen on olla niinä päivinä kun joutuu olemaan, mutta jos on mahdollisuus lyhyempään yksin oloon niin tottakai sen toteuttaa. Saman teen Taavinkin kanssa jos on mahdollisuus.

Jos mä otan huomenna Aapon töihin niin ois ainakin ilta rauhallinen meillä kun pikkumies vetelis sikeitä koko loppuillan.

Aapo tulee huomenna 10 viikkoa ja pitäis madottaa kun rokotukset ois parin viikon päästä. Ostin sille tota Canex-tahnaa mitä annoin Taavillekin pentuna. Helppo laittaa pennulle ruuan jokkoon jos tabletit ei uppoo.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

forever_yours

forever_yours
Viestimäärä: 85

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 21:36  
+
0
Ilmiselvästi Aapo olis halunnu lähtee mamin mukaan töihin :wink:

Mäki madotin Helmin sillo eka rokotukselle sillä tahnalla, piilotin sitä jauheliha palleron sisään, noh, jauheliha meni, tahna jäi, jotenki se kielellä sen sieltä pyöräytti pois.. :nauru:
Axilur sit toka kerralla, pysty liottamaan veteen/nappuloitten sekaan :jjei:
Taidetaan se taas syksyllä ottaa, mitä sitä tablettien kaa taistelemaan :twisted:
Labradorinnoutaja Helmi

Neptune´s Legacy Fallen Angel
23.11.2011

Eldarwen

Eldarwen
Viestimäärä: 2007

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 21:37  
+
0
Mäkin madotin Blaken tänään koska rokotukset ihan pian. Ei vois kyllä olla helpompaa koiraa jolle syöttää lääkkeitä. :nauru: Heitin kaikki 3 tablettia kokonaisena ihan kuivamuonan (kuivana) joukkoon ja ahmatti imuroi ne niin nopeesti että tuskin ees huomas tabletteja.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: LABRADORINNOUTAJAT - OSA 5 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:26  
+
0
Mun kaverilla on laika joka ottaa tabletit kädestä, sille ei tartte ku näyttää pilleriä niin se ottaa sen. Meillä taas tuo yks venko noiden lääkkeiden kanssa on ihan mahoton. Nyt kun Taavilla on taas antibioottikuuri niin niitä imeskeltyjä pillerin palasia löytyy välillä jopa sängystä. Parhaiten menee ruuan kanssa ja ne pillerit pitää piilottaa ruokaan niin että ne ei näy, jos Taavi näkee ne, jättää syömättä, mutta jos jemmaan ne ruuan alle niin menee ruuan mukana. Välillä, esim. nyt illalla unohdan antaa ruuan kanssa niin sit joudun antamaan esim juuston kanssa ja sit se just sylkee myöhemmin niitä pillerin paloja ulos. Mulle esittää että on nielassu eikä mun edessä tiputa niitä mutta myöhemmin löytyy aina lattialta tai jostain joku puoliks imeskelty tabletti. Mä en edes tajua miten noin ahneella koiralla on mahdollista löytää ruuasta pillerit, se syömisvauhti ja tyyli on niin hotkiva ja vauhdikas että miten se edes ehtii eliminoimaan lääkkeet sieltä joukosta ettei ne mene vahingossakaan suuhun, ihan uskomatonta.

Mä oon jotenkin paljon pirteempi nyt työpäivän jälkeen kun oon joutunut touhuumaan koko ajan koirien kanssa ja ne pienet omat hetket käytän ruuan laittoon tms. Aiemmin kun on vaan ollu Taavi niin oon aamuvuorojen jälkeen yleensä ihan nuutunu enkä jaksa mitään ylimääräistä. Mutta se on varmaan se kun nyt on periaatteessa pakko pysyä liikkeessä koko ajan pennunkin takia kun sitä pitää viedä ulos niin usein ja leikkiä, touhuta, siivota pissoja yms, niin ei ehdi kokee sitä väsymystä. Mä oon tänäänkin saanu paljon enemmän aikaan kun normaali työpäivänä ikinä. Näitä lisää, kiitos :nauru:

Kohta voi jo Aapoa ja Taavia lenkittää lyhyet lenkit yhdessä, Aapo käveli tänään tosi reippaasti mun mielestä sen kokoon nähden tosi pitkän matkan. Tarkoitus oli että hissukseen edetään ja tutkitaan samalla juttuja ja Aapon tyyliin istuskellaan ja metsästetään vaikka niitä kärpäsiä, mutta sepä reippaana poikana jolkotti mun perässä ja jos mä en liikkunut niin ampas ite edelle kauheella kyydillä että nyt akka mennään. Oli uus reitti niin sekin varmaan kiinnosti. Tomerana se tassutteli perässä tai vierellä, on niin hassun näköinen kun kävelee reipasta vauhtia kun on tollanen pullero vielä ja kuuluu vaan *tömpstömpstömps*. Sit se sai hepulit kalliolla mikä on melkein kokonaan sammalen peitossa, juoksi kuin hullu siellä samalen joukossa, kieri ja puski sammalta ja taas juoksi. Ihana kattoa pienen koiran alun iloa ja riemua kun sille kaikki on vielä niin uutta ja ihmeellistä. Jotenkin Aapossa vielä eri tavalla näkyy toi kun Taavissa pentuna. Taavi oli sellainen ihmettelijä ja haaveilija, se nautti kun sai olla ja istua pitkään samassa paikassa. Aapo taas painelee menemään ja tutkii ja maistelee ja haistelee ja kuuntelee ja kattelee yms. Eikä todellakaan jaksa olla kahta sekuntia kauempaa samassa paikassa :nauru:

Ne mun ristiriitaiset tunteen pennun hankinnasta (mitä oli ekalla viikolla siis) on vaihtuneet iloon ja onneen siitä että mä saan taas seurata yhden elämän alun kasvamista ja kehitystä. Vaika tuo pentu osaa olla välillä äärimmäisen rasittava niin suurimmaksi osaksi se on nykyään kuitenkin oikein ihana ja suloinen ja jopa kiltti (?) pentu. Yhä enemmän alkaa mennä kiellot perille ja tottelee monesti jo ennenkuin tekeekään kun kieltää. Oppii tosi nopeesti asioita, jopa ihan Taavia seuraamalla on oppinut Taavilta tiettyjä juttuja.
Istu-käsky on ainoo mitä nyt ollaan harjoiteltu, en ota mitään stressiä noistakaan jutuista. Taavin kanssa opetin ajoissa jo maahanmenot ja istumiset yms. Tuo osaa istua muttei muuta. Mutta me ollaankin opeteltu Aapon kanssa just hihnakäytöstä enemmän, ja kiellon merkitystä. Ja oikeista asioista saa kehut ja se tuntuu riittävän sille hyvin. Namia ei edes kaipaa, jos sille sitä antaa niin jotenkin tuntuu että se ajattelee että "anna nyt sit mut oisin mä nyt ilmankin pärjänny". Taavi taas ei ikinä oo tehny mitään ilman namia, vaikka osaiskin. Nykyään tekee kyllä, mutta odottaa aina saavansa siitä namia palkaksi, jos ei saa niin tekeminen vaihtuu laiskaksi.

Tulipas taas pitkä sepustus, kukaan ei varmaan jaksa lukea. Jännä kun Taavin kanssa ei juuri ollu mitään kirjotettavaa ikinä kun elämä oli aina suht samaa tasaista, nyt kun on Aapo niin tuntuu että joka päivä ois vaikka mitä sanottavaa. Ja kukaan muu ei mua ymmärrä niin pälätän tänne sit ne kaikki asiat, kiinnosti teitä tai ei :nauru:
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 04:45)