Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 29.04.2017 klo 23:09

olin liian sinisilmäinen

touholiini

touholiini
Viestimäärä: 6

OLIN LIIAN SINISILMäINEN - Lauantaina, 29.04.2017 klo 23:09  
+
0
Olen omistanut ja kasvattanut koiria 60 vuotta.Ensin 7 collietaja viimeisen collien ollessa 17 vuotta hankin ensin karkeakarvaisen mäyräkoirauroksen, ja se sytytti sydämeni heti Tämän koiran ollessa n,2 vuotias vanha collieni kuoli ja hankin kk-mäyräkoiranartun, sitten jäin eläkkeellle ja ostin ison omakotitalon jossa oli yli 2000 metrin piha, jonka aitautin kokonaan pihan. No tästä alkoi 29 vuotta kestänyt kasvattajana.
Sitten sairastui sokeritautiin ja jouduin luopumaan koiristani sekä talostani (lauseita poistettu)

Viestistä poistettu osa, syynä palstan sääntöjen kohta 6: Nimiä (ihmisten tai kennelten) ei kuitenkaan palstalla mainita, vaan nämä asiat kuuluvat yksityisviestien pariin.
-griffon
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 30.04.2017 klo 12:00)

touholiini

touholiini
Viestimäärä: 6

VS: OLIN LIIAN SINISILMäINEN - Lauantaina, 29.04.2017 klo 23:38  
+
0
Onko oikein, että tietyistä kasvattajista ei saa kertoja totuutta. Tämä juuri edistää pentutehtalijoiden toimintaa (kennelnimi poistettu ) Heillä on usein 2-3 pentuetta myynnissä ja pentuja on játkuvasti


Viestiä muokattu, koska koirat.com ei ole oikea paikka haukkua ketään kasvattajaa tai yksittäistä koirankasvattajaa.
- griffon
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 30.04.2017 klo 12:02)

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: OLIN LIIAN SINISILMäINEN - Sunnuntaina, 30.04.2017 klo 12:03  
+
0
Aihe sellaisenaan ei kuulu koirarodut -palstalle, jossa on tarkoitus keskustella yksittäisistä roduista.

Muut aiheet, purnaukset ja purkaukset kuuluvat yleisenkeskustelun -pastalle eli tässä tapauksessa aikuistenpalstalle. Tosin sielläkään ei ole luvallista mainita ketään koirankasvattajaa nimeltä, etenkään negatiivisessa mielessä.

Lukitaan tämä
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 22:00)