Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 19.10.2010 klo 21:35

Shetlanninlammaskoirat - osa 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 21:35  
+
0
Ja taas pukkaa uutta keskustelua kehiin :eek: . On täällä huisi vauhti :nauru:
Edellinen, osa 2, löytyy tämän linkin takaa
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 21:41  
+
0
Shelteistä riittää paljon juteltavaa ;)


Viivi lepäilee kipeän tassunsa kanssa.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 21:50  
+
0
Shetlantilaisten omistajat jotenkin yltiösosiaalista porukkaa?? Mitennii.. :nauru:

Paljon rapsuja ja pikaista paranemista pikku potilaalle. :paijata:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 22:01  
+
0
Voi Viiviä. Ottaa ainakin toipilasajan tosissaan :nauru:

Cara-Melli kirjoitti:

Adetson suurin syy minun agi-intoni lopahtamiseen oli se, että koin itseni ihan tumpeloksi. Kaikki ei vaan ole synnynnäisiä koiran ohjaajia ja kouluttajia. Omalle kohdalleni ei ole osunut sellaista kouluttaja, joka olis osannut tai viitsinyt kouluttaa minua kouluttamaan koiraa. Olen kokenut, että ne muutamat kouluttajat joiden opissa olen ollut, antoivat epäjohdonmukaisia ohjeita. Yhdellä kerralla yhtä ja toisella toista. Tai puhuivat yhtä ja tekivät toisella tavalla. Luultavasti Mellistä ja Toffosta tuntuu yhtä sekavalta ja ristiriitaiselta, kun yritän opettaa niille tapoja.



Joo mä en ainakaan ole synnynnäinen ohjaaja :nauru: Tuntuu etten ole edistynyt yhtään koko aikana. Mutta tuon koira kanssa on kyllä todella helppoa, ainoa ongelma on että se menee vähän turhan kovaa, mutta parempi niin. Mä olen niin rauhallinen että en osaisi toimia sitäkää vähää koiran kanssa, jota pitäisi hirveästi innostaa.

Mä olen onneksi saanut ihan kivasti neuvoja ja saisin varmasti enemmänkin jos uskaltaisin kysyä. Joskus ärsyttää kun välillä sanotaan että mun pitää olla rauhallisempi ja odottaa, ja sitten taas seuraavalla kerralla karjutaan kun olen liian hidas :mietiskel: Mutta kyllä mua välillä hävettää kun koira on niin hyvä ja mä olen joka kerralla yhtä tumppu :ttou:

Sumppisuu

Sumppisuu
Viestimäärä: 110

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 22:17  
+
0
Paranemisia Viiville sinne lämpöiselle kotisohvalle!

Ja tsempitykset näytelmiin Nelli ja Savu! Mulla meni Lohjan ilmo ohi ja nyt iskin sitten vielä liimat korviin ja tein jopa sillan korvien väliin josko siitä jotain hyötyä olis…ei vaan oikeen inspaa tuo liimailu mutta jospa sitä joskus innostuis jossain näyttelyssä käymään. Jos korvat asettuu. Jos kasvu loppuu. Jos. Jos. Mutta kun ei oikeesti koskaan tiedä miten innostuu mistäkin.

Agilitystä oli juttua edellä. Meillä tulee ihan saletisti olemaan jatkossa ongelmia kuumumisen ja nopeuden kanssa, muunmuassa. En vaan kerkiä Stellan mukaan jos jotain ihan yksinkertaista ohjauskuviota pihassa yritän. Täytyy jatkossa kiinnittää paljon huomiota estehakuisuuteen ja irtoamiseen. Meillä on tosiaan toisena koirana walesinspringerspanieli ja mun erittäin vähäisen shelttikokemuksen perusteella voisin todeta että laji on lähestulkoon eri kahden täysin erilaisen koiran kanssa, näin kärjistetysti. Mun mielestä on ihanaa että ihmiset jaksaa harrastaa, kisoissa näkee muitakin kun ihan vaan valtavirran edustajia, rotukirjo pysyy laajana ja että koirilla ja ohjaajilla on hauskaa (ja yleisöllä). :wink:

Paulchen

Paulchen
Viestimäärä: 591

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 23:09  
+
0
^joo, meillä on russeli. Koitin sen kanssa agia joskus vuosia sitten, mutta en tykännyt seurasta eikä koira oikein tajunnut homman hauskuutta. Nyt olen kokeillut vähän varovasti uudelleen ja saan koirankin satunnaisesti innostumaan, mutta kyllä se vain on IHAN eri asia. Kaikkein selkein (ja helppouden kannalta varmaan ratkaisevin) ero on se, että russeli hyppää kyllä esteen yli jos kokee sen kannattavaksi, kun taas Quincy on ihan villinä pelkästään siihen, että saa hypätä sen esteen yli. Se hakee ihan intona esteille (tosin niillekin joille ei pitäisi), kun taas russeli menee sen esteen ja katsoo sitten joko se palkka tulee :nauru:

Täällä agissa on kyllä melkoinen rotukirjo, joskin aussie ja bc hallitsee tietty maksit aika suvereenisti. Mutta ihan hauskanpidon kannalta kisaavia on kaikennäköisten koirien kanssa, ja se on kyllä munkin mielestä hienoa. Mä en vai itse jaksaisi tässä vääntää minkään kovin hankalan koiran kanssa vaan tykkään että voin keskittyä omiin töppäilyihini kun koira kuitenkin tekee kaiken mitä pyydetään ja mielellään paljon enemmänkin.

Meidän ryhmissä on mm. useampi iso sekarotuinen, flätti, cairn, russeli, dalmis, irlanninterrieri, PON sekä melkoinen määrä aussieita. Quincy on ainoa sheltti, mutta koko seurassa ei kenelläkään muulla taida olla shelttiä, ne on täällä meidän seudulla aika harvinaisia vaikka jossain päin maata nykyään kai jo hyvinkin suosittuja.

Adetson

Adetson
Viestimäärä: 125

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 07:33  
+
0
CaraMelli taidat olla oikeessa. Meillä on minä ja koira kumpiki aiva sekaasi. Tiedän, että suurin syy tähän meidän jatkuvaan epäonnistumiseen on se, että en oo osannu sitä pennusta asti kouluttaa. Niin 'ensimmäinen koira'. Oon huomannu, että Ada ei toimi kaukaa. Eli kun tokoillaanki, niin se toimii ku ajatus jos oon sen ääres koko ajan, mutta jos yritän sitä kauempaa käskyttää nii ei tapahdu mitää. Se ainakin tekee agilitystä vaikeaa. Ada irtoo joo, mutta sitten se unohtaaki mut. Ja sitten oon miettiny että onkohan meillä kuitenkaa tuo suhdekaan kohdillaan.. En osaa sanoa. Mutta uskoisin, että ei se oo päässy oikein vielä tuohon agilityn huumaankaa, että jos sen sille sais, nii rupeiskaan se sujuun paremmin. Ihan tohkeissaan se esteistä on, mutta.. Voi apua, oon menny pilaamaan hyvän koiran kokonaan. Harmittaa kyllä kun ei sujunu näyttelyt, toko eikä näköjään agilitykään ainakaan vielä. Olis ollu niin kiva toteuttaa unelmiaan tän koiran kanssa. Toki saattaahan tää vielä tästä muuttua :nauru: Ja on se muuten ollu aivan unelma :love: Oikeen rakkauspakkaus. Kotona siis kaikki hyvin :peukku:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 07:40  
+
0
Kävi aika hassusti, kun mies alkoi katselemaan, et sen kaverilla facebookissa oli kuvia tuoreesta shelttipentusesta ja se sit sanoi milloin se on syntynyt. Aloin miettiä, et onpa tutun kuulloinen syntymäpäivä ja sit selviskin, et pentu on samalta kasvattajalta, ku Savu. :D

Että voi koira katsoa aamulla syyllistävästi, ku laitan työvaatteita päälle. Oikein mulkoili sohvannurkasta ja tuhahteli. Sit käänsi mulle selkänsä ja murahti.
Pitäis varmaan ruveta laittaan työkamppeet vasta töissä ja lähtee ihan omilla vaatteilla. Mahtaiskohan reaktio olla erilainen.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

CaraMelli

CaraMelli
Viestimäärä: 653

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 09:26  
+
0
Huippusuloselle Viiville rapsutuksia!

Adetson en todellakaan usko, että koiran voi pilata sillä, että harrastaa sen kanssa. Harrastuksessa menestyminen onkin sitten kiinni siitä miten se ihminen omaksuu kaikki tarvittavat jutut. Ja ihan niinkuin jotkut koirat motivoituu makkarasta ja toise lelusta, ihmisetkin oppii eri lailla. Minä esimerkiksi haluaisin nähdä jutut ohjaajan tekemänä tai kuvina paperilla, että ne menis päähän, toisilla pelkkä sanallinen selitys riittää. Mulla ei lyhyen agi taipaleen varrella ollut esim. kertaakaan yhtään teoriaa ja olin ymmärtävinäni, että jollain oli ollut.

Naapurillani on neljä collieta joista kolme menestyneet hyvin agissa. Nuorimmainen on Toffon ikäinen ja edennyt luultavasti jo kolmosiin. Koiriemme välillä on yks perustavaa laatua oleva ero, osaava ohjaaja ja osaamaton ohjaaja, eihän siinä muuta tarvitakaan.
Heila -01, Cara-Melli -07, Toffo -09, Omppu -11, Hani -12

cayla

cayla
Viestimäärä: 506

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 10:32  
+
0
Sonik, mä oon luottanut koko ajan siihen, että se on pentunäyttely, joten pieni pelleily on sallittua. Tosin mätsäreissä näkee välillä niin kauniisti kehässä kulkevia pentua, että kateeks käy. Onhan Nellikin muutaman kerran mennyt mätsäreissä tosi hienosti, mutta nyt on taas tullut tuota hihnan suuhun ottamista. Ja on mullakin tuo homma vielä aika hakusessa.
Sumppisuu en muista sanoinko tästä jo aiemmin, mutta katsoin teidän blogista videota, missä Stella treenaa hallissa ja sain itselle pienen agi-kuumeen päälle. Tosi hienonnäköisesti ja innolla Stella näyttää vetävän :aurinko:!

Täytyisikin katsella Jyväskylän agility tarjontaa, jos joskus ensi vuoden puolella pääsisi kurssille. Vaikka mä oon kyllä sitä mieltä, että toko on meidän laji, varsinkin sitten kun se alkaa sujumaan :wink:. Mulla on joka kerta tosi mukavaa treeneissä ja saan sieltä lisää motivaatiota harjoitteluun. Itsenäisesti tokoilu ilman mitään ohjausta ei onnistuisi multa kyllä sitten ollenkaan.

Oi ihana Viivi, joko se alkaa olemaan oma itsensä?
shelam 4/10
Blogi

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 11:52  
+
0
Koitin tänään mielenkiinnosta mittailla tuota Mannan korkeutta, kun agilitykurssin vetäjä sitä miniksi arvuutteli ja yksi kaverinkin joka omistaa cairnin ja on sen mittauttauttanut ei millään uskonut, että Manna olisi n. 37cm.

Viritin aurauskeppiin 35cm korkeudelle viivottimen ja aloin mittailemaan. Tuohon väliin Manna mahtui ja karvat kun painaisi vielä alas niin olisi selvästi alle tuon viivottimen 35cm rajan. Se tarkottaisi, että Manna kisaisi mineissä ja toisi totuutta siihen miksi Manna näyttääkin niin pieneltä. Jos se vain oikeasti on pieni. :D

muoks; paremmat kuvat







Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.10.2010 klo 17:17)

Nemes

Nemes
Viestimäärä: 104

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 17:02  
+
0
Mitä katsoin tuota Mannan ryhtiä ihan kuin se olisi hieman kumarassa tai sitten vaikutelma tulee vaan tuosta pään asennosta. No mutta toivotaan että on mini sitten virallistenkin mittausten mukaan, ikäväähän se on jos jää ihan muutamasta millistä kiinni. Yritin muuten tuota samaa viivotintaktiikkaa Uskollekin eli teippasin viivottimen poikittain toiseen 43cm korkeudelle, ei se yltänyt maahan vaikka kuinka yritin tasoitella karvoja ;_____;

Ja ihan kuin ei riittäisi jo tuo että poju on korkeussuunnassa suuri: Oli napannut kokonaisen ciabatta-leivän pöydältä ja vetänyt kitusiinsa eli nyt meillä on kauniin tasapaksu sheltti :ttou:

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 20:50  
+
0

Paulchen kirjoitti:

Kiva että Alissakin on niin innostunut agista! Sheltin kanssa tuo agilityn alkeiden opettelu tuntuu olevan melkein nolostuttavan helppoa... Se mitä meidän ryhmissä olen muiden ongelmia katsonut niin itse olisin kyllä varmaan lopettanut jo aika monen muun koiran kanssa. Tuon kanssa on niin helppoa kun se oppii asioita niin äärettömän nopeasti ja tykkää yhteistyöstä, eikä pelkää mitään esteitä.



Mäkin oon niin ilonen, kun katon Alissaa ja sen intoa. On niin ihanaa harjotella, kun motivointi on niin helppoa. :hymy: Alissakin selvästi motivoituu (ja kuumuu...) jo pelkästään niistä esteistä ja kun laittaa vielä namialustan, niin ei sitä pidättele mikään. :nauru: Tosin me ollaankin opeteltu vasta ihan alkeita, varmasti meilläkin tulee vielä pulmia ja asioita, jotka tuntuu vaikeilta. Varmasti ainakin vauhti tulee olemaan ongelma, siis mulle. :nauru: Mutta toistaseks menee hyvin!

Ja oppimisnopeus tuntuu olevan shelteillä yleensäkin huippuluokkaa, asiassa kuin asiassa. Esim. tällä viikolla opetin Alissalle hihnan noutoa ja kyllä sitä vaan vieläkin hämmästyy, miten nopeasti se hoksaa. Sheltit. :love: Saa nähdä, malttaako sitä kuitenkaan vaihtaa seuraavan koiran kohdalla rotua. :wink:

Voi Mannaa, toi selittäis sitäkin, miks Alissa näyttää niin jätiltä sen rinnalla. :nauru: Pitäsköhän munkin askarrella joku samantapanen mittasysteemi, ihan niinku varmuudeks...

Adetson, eikös Ada oo vielä tosi nuori? Varmasti teilläkin alkaa sujua, kun vaan harjottelette. Siinä samalla paranee suhdekin. :hymy:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 20.10.2010 klo 20:51)

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 21:29  
+
0
Kiitos vaan teille paranemistoivotuksista! :) Viivi piristy nopeasti ja varsinkin tänään se on ollut jo oma itsensä, ei taida enää linkuttaakaan. Se käytti niin hyvin ton pienen ajan tohon parantumiseensa. Kyllä mä pahimmalla hetkellä kehittelin kaikkia kauhuskenaarioita, että palaako se nyt ennalleen iloseksi häseltäjäksi, jäikö sille nyt traumoja yms. Tänään on ollut jo vauhtia ja nyt pitkääkin katsoa sen perään, ettei hyppele sohvalta alas ja pompi muuten joka paikassa, että paranee jalka sitten kunnolla.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Keskiviikkona, 20.10.2010 klo 23:45  
+
0
Tässä kuva sheltistäni Sanista






Ja toinen kuva erään kahvilan/matkamuistomyymälän pihalta



Sani täytti siis kesällä 11v, aika nuorekas mummeli :hymy:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

TwoBeans

TwoBeans
Viestimäärä: 1258

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Torstaina, 21.10.2010 klo 13:53  
+
0
Voi miten ihania kuvia... Melkein tippa herahtaa linssiin entisellä sheltinomistajalla ja ikuisella shelttifanilla...

Eetu oli hyvin rauhallinen ja arvokas sekä ylettömän kiltti ja hyväkäytöksinen koira. Kummoisia koulutuskikkoja sen kanssa ei ollut, perusjutut opeteltiin pentuna ja komentaa ei juuri tarvinnut. Koko 14 vuotisen elämänsä aikana se nakersi hiukan yhden lattialistan kulmaa, muuten ei pahoja tehnyt edes pentuna. Haukkunut ei juuri koskaan vaikka alkuun varoiteltiinkin sheltin herkkähaukkuisuudesta. Pääasiassa se oli arvokas herrasmies joka tarkkaili tapahtumia sivummalta tyynen rauhallisena. Pesun jälkeen ja mökillä vapaana ratkesi kuitenkin aina riemu ja vanhana kääpänäkin vielä kirmasi keränä ympäri taloa tai pihaa läkähdyksiin asti. Eetun lempipuuhaa oli säkkituolissa mönkiminen (siinä tosiaan möngittiin ja tehtiin pesää vartti ennenkuin hyvä asento löytyi, ja eihän sitä saanut siitä sitten enää pois muuta kuin juustolla houkuttelemalla)

Paljon hyviä muistoja tulee mieleen kun rupeaa miettimään ja noita kuvia katselee... Niisk. :suru:
- beauceron uros Laku 2/2013
- valkoinen paimenkoira Luna 6/2010
- shetlanninlammaskoira Eetu 2/1993 - 1/2007

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 10:07  
+
0
Jahans ja jännitys alkaa hiljalleen nousta. Eniten mua tosin taitaa jännitellä se klo 4:45 herätys. :nauru: Ja junamatka.

Ja kökön kökkö, nyt näyttäis siltä, että pyyhe"manttelin" lisäksi tuo hurtan sadetakki on meillä jäämässä pieneksi, vaikka otettiin kasvuvaraakin. Ei kyllä mitään olis pitänyt ostaa pentuaikana. :mad:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Mannatus

Mannatus
Viestimäärä: 365

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 10:25  
+
0

Sonik kirjoitti:


Ja kökön kökkö, nyt näyttäis siltä, että pyyhe"manttelin" lisäksi tuo hurtan sadetakki on meillä jäämässä pieneksi, vaikka otettiin kasvuvaraakin. Ei kyllä mitään olis pitänyt ostaa pentuaikana. :mad:



Mä olin Mannan kanssa kerrankin etukäteen viisas enkä ostanut pentuaikana. Näyttelyissäkin kovin mulle sellaista kojulla tarjosivat, kun Mannan kanssa alkuvuodesta olin, mutta sanoin vain että turha vielä ostaa, kun tyttö kasvaa. :)

Noi Hurtan tuotteet on siitä hyviä, että niistä saa kyllä aika hyvin omansa pois, kun laittaa myyntiin esim. huuto.nettiin. :) Kirpparilla ei kannata myydä, jos haluaa kelpo hinnan takista. Koska ostinhan itse hurtan takin kirpparilta 8€ ja ihan uutta vastaava. :D

Tosi paljon tsemppiä meidän KC:n pikkuisten näyttelyihin viikonloppuna! :)

Meillä on Mannan kanssa myös jännät paikat maanantaina, kun mennään ottamaan polvi/kyynär/lonkka/silmä kuvaukset. :shifty:

Nyt on alkanut pentukuume iskeä todella jo tännekin ja olen selaillut kenneleiden sivuja. :viheltel: Vuosi sitten Mannaa metsästäessä oli ajatuksena trikki tai soopeli, mutta soopeliin päädyttiin ja tosi tyytyväisiä ollaan oltu meidän kauniiseen punaiseen tyttöön. Ajattelin, että kyllä tämä toinenkin olisi soopeli, mutta eilen törmäsin tähän trikkinarttuun ja olin ihan myyty. :love:

kuva: satu tuominen

kuva: elina suutari
Aivan mielettömän kaunis selkeine syvine tan-merkkeineen. Trikki minun makuuni. Ja trikin voisi sitten astuttaa millä tahansaväriyhdistelmällä, jos jalostukseen sopii ja siitä saisi sitten 3. koiran... *nälkä kasvaa syödessä* :hymy:

Kun pentujen kuvia koneelta katselin niin avokin tuli katsomaan, että mitäs söpöjä siellä ja muisteli, kun Manna oli vielä niin pieni. Kun kysyin toisesta koirasta kyllä hän sellaisen sanoi haluavansa ja myöhemmin illalla vielä jutteli Mannalle "olisi kiva jos sulla olisi kaveri...tuitui" :D

Tosiaan vielä kun saisi sen sijoitusnartun, kun kiinnostusta kasvatukseen kuitenkin on. Mutta todellisuudessa vasta keväällä 2012 aikaisintaa.... :paapatus: Onneksi alkaa mahdollisesti agility Mannan kanssa alkuvuodesta niin saa ajatukset pois pennuista. :hymy:
Shetlanninlammaskoira

Manna ♀ s. 23.07.2009
Nemi ♀ s. 22.08.2010

Mannan ja Nemin Blogi

cayla

cayla
Viestimäärä: 506

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 10:58  
+
0
Onpas Sani arvokkaan näköinen vanha rouva! Mannatus, ompa tosiaan ihan mielettömän kaunis trikkinarttu! Mäkin puhuin yhdessä vaiheessa, että soopeli voisi olla seuraava, mutta saatan kyllä itsekkin päätyä trikkiin. Trikit on kyllä jotenkin tosi paljon mun makuuni :love:

Joo, mua alkaa jännittää kans. Mutta se esittäminen ja seisottaminen ja ja ja tuomarin arvio. IIKS! Pesin eilen Nellin ja nyt se näyttää joistakin kohti ihan siltä kuin se olisi työntänyt tassunsa pistorasiaan.. :shifty:
shelam 4/10
Blogi

Rommitus

Rommitus
Viestimäärä: 378

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 3 - Perjantaina, 22.10.2010 klo 11:13  
+
0
Tuo Mannatuksen linkkaama koira on mun kaverin kasvattama =D Luonne on aivan mahtava, tutun koira nimittäin kyseessä ;) Itse asiassa, Cayla, Nelli ja tuo ylläoleva trikki ovat siskopuolia, niillä on sama isä.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 10:00)