Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:45

Snautserit

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17

seibrin

seibrin
Viestimäärä: 43

VS: SNAUTSERIT - Tiistaina, 10.12.2013 klo 19:52  
+
0
mannaa, musta keskariuros :-)
Tällä hetkellä varpaita lämmittää öisin käppänäpoika Amor 10v., joten tiettyjä muutoksia on elämään tiedossa meille molemmille! Hihii, voi että jumitan taas nettikaupoissa haaveilemassa ja mietin mitä kaikkea tässä tarvii hankkia.. ehkä tämä on se paras vaihe odotuksessa, kun ei oikeasti ole vielä kakkapissatsembaloita ja tuhottuja tavaroita mukana leikissä.
snautseri AD RTK1 CIB POHJ FI SE NO EE RU MVA Wanhan Purolan Wallstreet "Resko" (2013)
kääpiösnautseri CIB FI SE EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko" (2015)
muistoissa mukana kääpiösnautseriuros Lamigras Black Pride Panther (2003-2014)
–› snautserit.net

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Tiistaina, 10.12.2013 klo 22:07  
+
0
^Oi oi! Sulle tuleekin mielenkiintoisesta yhdistelmästä koira. Varmasti tulee riittämään toimintaa ja haastetta :peukku: Miten sinä päädyit urokseen? Mä täällä edelleen jappasen tätä uros/naaras-asiaa, vaikka olenkin päättänyt, että kasvattaja saa valita puolestani. Onhan se silti kiva, että on näkökulmia molempiin sukupuoliin :nauru:
Mukana menossa snu Napo

seibrin

seibrin
Viestimäärä: 43

VS: SNAUTSERIT - Tiistaina, 10.12.2013 klo 23:21  
+
0

mannaa kirjoitti:

^Oi oi! Sulle tuleekin mielenkiintoisesta yhdistelmästä koira. Varmasti tulee riittämään toimintaa ja haastetta :peukku: Miten sinä päädyit urokseen? Mä täällä edelleen jappasen tätä uros/naaras-asiaa, vaikka olenkin päättänyt, että kasvattaja saa valita puolestani. Onhan se silti kiva, että on näkökulmia molempiin sukupuoliin :nauru:



TaruxGerro - ainakin toivon saavani monipuolisen kaverin :-) pari vuotta sitten olin aika paljon yhteyksissä GG-kasvattajaan Tsekkeihin, joten tämä yhistelmä miellyttää paljon suvullisestikin..
Njaa, olen vaan aina mieltänyt itseni "urosihmiseksi". Tokihan on koirasta kiinni, mutta karkeasti yleistäen en vaan tykkää nartuista. Pojat on sopivasti höntimpiä ja jämäkämpiä ja kasvattaa ehkä ne aivot sitten ajan kanssa ;) Ja onhan ne paremman näkösiä.
snautseri AD RTK1 CIB POHJ FI SE NO EE RU MVA Wanhan Purolan Wallstreet "Resko" (2013)
kääpiösnautseri CIB FI SE EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko" (2015)
muistoissa mukana kääpiösnautseriuros Lamigras Black Pride Panther (2003-2014)
–› snautserit.net

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Keskiviikkona, 11.12.2013 klo 10:12  
+
0
Tuo yhdistelmähän istuu sitten tosiaan kuin parta kuonoon! Ja kyllä, allekirjoitan tuon, että urokset ovat paremman näköisiä :D
Mukana menossa snu Napo

seibrin

seibrin
Viestimäärä: 43

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 30.12.2013 klo 02:12  
+
0
Huijaa, aika menee siivillä kaikesta odottelusta huolimatta. Pennut on jo neliviikkoisia ja vähän tässä hahmottuu mitä pentuja katsellaan. Amor-käppänä täyttää uv:na 10 vuotta, ihan hankala ajatuskaan miten paljon muistoja mahtuu kymmeneen yhteiseen vuoteen. Maailman rakkain hurjaparta <3

Melkein kaikkea pennulle jo on, mutta ajattelin myydä Amorin nly-häkin ja ostaa tilalle isomman, johon molemmat mahtuu jos tarve vaatii. Onkohan 76 x 53 x 61 cm-kokoinen auttamatta liian pieni? Hankalaa hahmottaa nettikaupan valikoimista, pitää varmaan mennä johonkin elukkakauppaan että pääsee konkreettisesti vertailemaan kokoja. Uusi trimmeri häätyy myös hankkia, snautserinpentu tuskin suhtautuu kamalaa meteliä pitävään rikkinäiseen Moser Rexiin yhtä coolisti kuin pappasnautseri jolta voisi kaulan ja pyllyn höyläillä vaikka sirkkelillä silmänkään räpähtämättä :-D vähän turhankin kylmähermoinen vanhus.

Vähitellen tämä alkaa tuntuun tosi todelta. Pentu.
snautseri AD RTK1 CIB POHJ FI SE NO EE RU MVA Wanhan Purolan Wallstreet "Resko" (2013)
kääpiösnautseri CIB FI SE EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko" (2015)
muistoissa mukana kääpiösnautseriuros Lamigras Black Pride Panther (2003-2014)
–› snautserit.net

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Keskiviikkona, 01.01.2014 klo 23:16  
+
0

seibrin kirjoitti:


Melkein kaikkea pennulle jo on, mutta ajattelin myydä Amorin nly-häkin ja ostaa tilalle isomman, johon molemmat mahtuu jos tarve vaatii. Onkohan 76 x 53 x 61 cm-kokoinen auttamatta liian pieni? Hankalaa hahmottaa nettikaupan valikoimista, pitää varmaan mennä johonkin elukkakauppaan että pääsee konkreettisesti vertailemaan kokoja. Uusi trimmeri häätyy myös hankkia, snautserinpentu tuskin suhtautuu kamalaa meteliä pitävään rikkinäiseen Moser Rexiin yhtä coolisti kuin pappasnautseri jolta voisi kaulan ja pyllyn höyläillä vaikka sirkkelillä silmänkään räpähtämättä :-D vähän turhankin kylmähermoinen vanhus.

Vähitellen tämä alkaa tuntuun tosi todelta. Pentu.



Mä olen itse katsellut tuon koon häkkiä ainokaiselle keskarille. En sitten tiedä, olisiko se tarpeettoman iso keskarille. Varmaan paikan päällä saa tosiaan paremman käsityksen asiasta. Ihana tuo sun viimeisen rivin lause! Siitä välittyy odotuksen tunnelma. Käy ihmeessä lisäämässä itsesi pennun odottajien listaan! On niin tavattoman paimenkoiravoittoinen lista siellä nyt, että ei ole tottakaan.

Hih, sain odottamani uutisen kasvattajalta: narttu on tiineenä! Nyt vain varpaat ja peukut pystyyn, että loppu tiineys, synnytys ja pikkupentuvaihe menevät hienosti :jjei:
Mukana menossa snu Napo

seibrin

seibrin
Viestimäärä: 43

VS: SNAUTSERIT - Sunnuntaina, 19.01.2014 klo 22:46  
+
0

mannaa kirjoitti:

Hih, sain odottamani uutisen kasvattajalta: narttu on tiineenä! Nyt vain varpaat ja peukut pystyyn, että loppu tiineys, synnytys ja pikkupentuvaihe menevät hienosti :jjei:



Peukut täältä että sullakin olis oma snautserinpentu kotona pian! Mulla nimittäin nukkuu oma juniori tässä juuri nyt. :)
snautseri AD RTK1 CIB POHJ FI SE NO EE RU MVA Wanhan Purolan Wallstreet "Resko" (2013)
kääpiösnautseri CIB FI SE EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko" (2015)
muistoissa mukana kääpiösnautseriuros Lamigras Black Pride Panther (2003-2014)
–› snautserit.net

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 07:49  
+
0
^ Oi, mikä ihana kuminenä siellä blogissa kurkisteli :love: Onnittelut uudesta tulokkaasta!
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 09:52  
+
0
Voi elämä, millainen ihanuus Resco on! Tämä ei tee pennun odottelulle lainkaan hyvää. Loistavia päiviä teille!
Mukana menossa snu Napo

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 10:11  
+
0
Voi mikä ihana partavauva Resco :love:

Kävin Turku Winter Dog Show'ssa ihastelemassa nakustereita ja tuli nähtyä edesmenneen koiran kasvattaja ja kasvatteja. On ne niin ihania :hymy:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 10:47  
+
0
Milloinkas sä norah aiot laittaa Mutkalle partaisen kaverin? :cool:

Mä en jotenkin laisinkaan pääse yli tuosta seibrinin blogissa olevasta ruokailukuvasta. Ihanasti havainnollistaa kokoa.
Mukana menossa snu Napo

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 11:24  
+
0
^ Haha, vaikka heti ja pari jos en ajattelis järjellä :wink: Avo ei lämpene partaveikkojen ulkonäölle lainkaan.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 11:37  
+
0
^Sun tarvii sanoa avolle, ettei snautseria tarvitse ulkonäön vuoksi laittaa, kun ne ovat mahtavia persoonia ja ulkonäköön tykästyy ajan mittaan, jos siihen ei heti rakastu.
Mukana menossa snu Napo

seibrin

seibrin
Viestimäärä: 43

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 12:21  
+
0
Kiitos kaikille :)

Ja hei, minun hellu on toissapäivään asti keskittynyt mollaamaan snautsereita (itellään on tervuja) mutta Rescon myötä on tapahtunu täys käännytys ;) on kuulemma niin reipas ja huippu pentu ettei enää partakaan haittaa..
snautseri AD RTK1 CIB POHJ FI SE NO EE RU MVA Wanhan Purolan Wallstreet "Resko" (2013)
kääpiösnautseri CIB FI SE EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko" (2015)
muistoissa mukana kääpiösnautseriuros Lamigras Black Pride Panther (2003-2014)
–› snautserit.net

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 13:11  
+
0
Sehän varmaan mättääkin, kun avo ei ole koskaan ollut snautserien kanssa tekemisissä, on pelkästään nähnyt niitä. Olis pitänyt raahata se näyttelyyn mukaan :hymy:

Pakko kysästä seibriniltä, että miten sun snautseri on pysynyt belgien vauhdissa? Mulle kun snautseri tuli, muistan ajatelleeni, että onpa nopea koira, mutta kun taloon tuli belgi... :eek: :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

vems

vems
Viestimäärä: 1901

VS: SNAUTSERIT - Maanantaina, 20.01.2014 klo 16:43  
+
0
Ei muakaan snautseri kyllä alun alkaen ulkonäöllä hurmannut, mutta nyt kun tuota partaelikkoa katselee päivittäin, se alkaa näyttää itse asiassa todella hyvältä.

Ja voi ääks mikä Resco :love: Ihuna!

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Tiistaina, 21.01.2014 klo 13:02  
+
0
Mulla on snautseri ollut rotujen Top10:ssä ihan pienestä pitäen. Tosin on siellä ollut monta muutakin, mutta snautseri on pysynytkin listalla toisin kuin muut.

Mä sitten shoppasin pennulle kuitenkin ne koon 40 valjaat alkuun, kun halvalla sain :hymy: Kai ne jonkin aikaa menee. Ostin käytettynä nettikirppikseltä, joten toivoa sopii, että ne kotiutuvat päivänä muutamana.

Ihan kamala pennun odotus on ollut päällä viikonlopun jäljiltä, kun nähtiin vemsiä ja Tyyneä. Parin viikon sisään pitäisi pentujen syntyä. Tuntuu pitkältä ajalta odottaa, vaikka pianhan se sitten kuitenkin menee.

Ai niin, joko themaara tiedät, milloin menet tapaamaan kasvattajaa ja hänen koiriaan?
Mukana menossa snu Napo
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.01.2014 klo 13:12)

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SNAUTSERIT - Perjantaina, 24.01.2014 klo 15:07  
+
0
Mä en ollut snautsereita ennen omaani nähnyt, kuin vaan koirakirjoissa. Kun isä oli mennyt lupaamaan, että 10vuotiaana saan sen oman koiran, alkoi etsintä. Tutun tutulla oli snautserin pentuja ja niitä me sitten mentiin katsomaan ja oli heti selvää, että meille yksi tulee :hymy:

Ei oltu mietitty kumpi tulisi, uros vaiko naaras, mutta yksi pennuista oli heti oman tuntuinen ja niin meille muutti pieni partanaama. Siitä lähtien onkin taloudessa ollut vain uroksia. mannaa on mun muistaakseni ainakin pohdiskellut kumman valitsisi?
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: SNAUTSERIT - Perjantaina, 24.01.2014 klo 15:26  
+
0
Joo, aina välillä se tulee mieleen, että kumpikohan se sitten parempi olisi. Päätin (taas) jättää asian kasvattajan haltuun. En vaan osaa päättää. Nartuistahan mulla ei ole kamalasti omakohtaista kokemusta, mitä nyt tuon naapurin sakemannin myötä. Muutoin koirat ympärillä ovat olleet uroksia pääsääntöisesti. Sikäli se uros tuntuisi paremmalta ratkaisulta. Mutta sitten taas tuo yhdistelmä, mistä nyt odotan pentua, on varmaan sellainen, että narttu voisi olla parempi. Mene ja tiedä. Jos se kasvattaja valkkaisi meille pari mielestään sopivaa pentua ja me sitten otettaisiin niistä se eniten miellyttävä. Kauhean vaikeaksi se kuitenkin menee, kun eihän niitä siinä pikkupentuvaiheessa ja pentukuumeen kourissa erota toisistaan mitenkään muuten kuin kaulapannan avulla. Ja tietty tuohon sukupuoliasiaan vaikuttaa sekin, syntyykö uroksia vai narttuja ja paljonko. Sitäkin tulee uroksen kohdalla mietittyä, että olisiko nartun kanssa helpompaa, kun on kaksi pienehköä lastakin. Ja että pärjäävätköhän lapset paremmin nartun kanssa. Mene ja tiedä. Hankalaa on. Itse kuvittelen pärjääväni kummankin kanssa, mutta tosiaan on noita muitakin liikkuvia palasia pelissä :mietiskel: Kaikkein kätevintä olisi, jos syntyisi vain narttuja tai uroksia, niin ei tarvitsisi lainkaan miettiä tuota sukupuoliasiaa :nauru:
Mukana menossa snu Napo

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: SNAUTSERIT - Perjantaina, 24.01.2014 klo 15:51  
+
0
^ Varmasti kasvattaja osaa valita just teille sopivan pennun, tai sitten joku pennuista valitsee teidät :hymy: En ookkaan kysynyt mistä sulle pentu tulee, laita vaikka yksärillä jos tahdot!

Kävin SSNK:n pentulistaa läpi ja huomasin, että aika lähellä on yhdellä kasvattajalla pentuja, pitäisköhän mun käydä kattomassa niitä... :shifty: Myös 1v. musta narttu etsii näköjään uutta kotia tuolla Kerhon sivuilla.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 18:45)