Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 10:51

Vinttikoirat

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 19

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Sunnuntaina, 04.08.2013 klo 23:52  
+
0
Oi laita aurinkokarhu sun afgaanista kuvia, ne on niin kauniita..

Näin tänään puistossa ainakin viis itskua! En ollut aiemmin tajunnut miten pieniä ne on :nauru: Ihan minejä. Olin aiemmin ajatellut että ne ois tollasen kokoisia kun Levi on nyt, mutta tuohan olikin ihan monsteri niitten rinnalla. Levi vielä vähän aikaa sitten käytti itskukokoista kesäpaitaa...

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: VINTTIKOIRAT - Maanantaina, 05.08.2013 klo 00:20  
+
0
Juu, kyllä afgaanikuvien katseleminen miellyttäisi minunkin silmää :).

Itskuthan on minejä, tooooosi minejä, ja ainoita minejä, jotka hivelee mun silmää.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Maanantaina, 05.08.2013 klo 11:39  
+
0
Noo, en mä näitä silti ihan miniksi sanois, jos kerta säkäkorkeuskin on normaalisti vähän alta 40cm. Mut pieniä toki.

Tosta rappeumasta. Mä luulen, että kasvattajat siitä pyrkii pääsemään eroon, mutta rappeuman omaavia koiria on pakko käyttää jalostukseen, koska muuten loppuu materiaali kesken. Tällaisessa tilanteessa on mahdotonta jättää käyttämättä koiria, joilla se on. Ja kun se tulee lähes poikkeuksetta jokaiselle jossain vaiheessa elämää.. Tosiaan on melkeen harvinaisuus sellainen yli 6-vuotias koira, jolla sitä ei ole.

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Maanantaina, 05.08.2013 klo 16:36  
+
0
En tiedä oliko ne mun näkemät yksilöt poikkeuksellisen pieniä, mut muutenkin ois kyllä reippaasti pienempiä kuin mun mielikuvissa :D Aivan ihania joka tapauksessa.

Levillä on taas korvat heilunu miten sattuu päässä, nyt oli pitkään silleen et ne oli ihan normaalisti, mut sit tänään ollu taas tuota lippistyyliä.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Maanantaina, 05.08.2013 klo 21:49  
+
0
^ Joo äläpä mittään, meillä on kans vissiin viimesen kuukauden ajan korvat osottanu lähinnä toinen kittilään ja toinen kattilaan, entäkö ois ollu silleen ko pitäs :nauru:

Aurinkokarhu

Aurinkokarhu
Viestimäärä: 31

VS: VINTTIKOIRAT - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 22:58  
+
0
No pitää laittaa kuvia. Kunhan tässä lomailemasta kotiin ehtii oman koneen ääreen, niin sitten.

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 08.08.2013 klo 11:07  
+
0
Aurinkokarhun afgaani on muuten upea pojankloppi!

Aurinkokarhu

Aurinkokarhu
Viestimäärä: 31

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 08.08.2013 klo 14:15  
+
0
^ Et kai vain tk:sta ole kurkkinut? :D

Joo, olen ollut valtavan tyytyväinen tuohon ukkoon niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta! Kauan afgaania puntaroin ja mietin lähinnä koon ja luonteen puolesta, että riittääkö rahkeet. Turkkia en niinkään pelännyt. Onneksi uskaltasin: Ibrahim on kaikkea mitä toivon ja enemmänkin. Rotuna afgaani taitaa olla minulle se ykkönen nyt, vaikka tulee olemaan varmaan aina joku toinenkin rotu rinnalla. Muutama pieni haave on vielä, mutta katsotaan nyt..

Väri on Ibiksellä tosi kaunis. Ja piirteiltään toki kaunis poika, mutta kloppi on tässä vaiheessa varsin osuva ilmaisu. Kesken kasvun olevan junnu hoikkaliini; toimintaa ja touhottamista täynnä, aivot tulee sitten jäljessä välillä :viheltel:

Vintit ylipäätään ovat yksi kiinnostavimmista roturyhmistä, ja tulee seurattua muutamaa muutakin vinttirotua ihan mielenkiinnosta.

Piti vielä sanomani, että Joensuussa on itskuja nyt sattunut oikein sankoin joukoin silmiin. On ne niin viehättäviä!
(Viestiä on muokattu torstaina, 08.08.2013 klo 14:17)

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 08.08.2013 klo 23:18  
+
0
^ Juu, tk:ssa kun tulee pyörittyä myös niin tullu jokunen kuva nähtyä. :)

nenssi

nenssi
Viestimäärä: 2161

VS: VINTTIKOIRAT - Lauantaina, 10.08.2013 klo 13:28  
+
0
Mulla ja Bentleyllä on selvästi sama musiikkimaku. :nauru: Olin keittiössä ja Bentley oli onnistunut laittamaan musiikkia päälle. Klik.
ppu Hukka 6/2011
bou Bentley 4/2011, meillä 7/2013 lähtien
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.08.2013 klo 13:28)

BellaSara

BellaSara
Viestimäärä: 34

VS: VINTTIKOIRAT - Lauantaina, 10.08.2013 klo 21:52  
+
0
Ei ole helppoa. Käytiin tänään Elsin kanssa ekassa mätsärissä ja kaikki muut ihmiset oli ok, paitsi se tuomari! Se ei saanut neitiin koskea ollenkaan :o No, tänään näin. Muuten olen kyllä tyytyväinen, tyttö juoksi hienosti - olisi voinut kyllä mennä kovempaakin ja käyttäytyi muuten tosi kivasti :)
Tavattiin myös aivan mielettömän kaunis saluki poika ja herralla oli myös oikeen miellyttävä emäntäkin :) Kivaa siis oli kaikenkaikkiaan!

Odotan jo niin innolla, että pääsen oikeisiin näytelmiin tuon kanssa, mutta sinne on vielä matkaa ja vaatii paljon harjoitusta.
Saksanpaimenkoira, Bagheera "Aada" (s. 13.01.2010)
Rottweiler - Beauceron, Oiva-Onni Napoleon K. "Cujo" (s. 30.07.2011)
Afgaaninvinttikoira - Stralucire Madame Marie Curie "Elsi" (s. 22.08.2012)
R.I.P Saksanpaimenkoira, Bellasara "Bella" (s. 13.01.2010 - 17.09.20011) <3



kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 15.08.2013 klo 22:52  
+
0
Esittelen täälläkin Levin ja minun haparoiden edistyvää seisomisen harjoittelua :nauru: Tuo kakara kasvaa kauheaa vauhtia.




Ja Bentley, ihana! :nauru:

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 15.08.2013 klo 23:32  
+
0
^ Ihan kivan näköinen pikkunen, vaikka pentumaisuutta on selvästi vielä aika reilustikin jäljellä
Takajalkoja pikkusen taaksepäin ja etujalat samaan linjaan niin just the perfect.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Perjantaina, 16.08.2013 klo 11:27  
+
0
^ Joo siihen pyritään, nyt oli onnistuminen että pentu pysy ylipäätään aloillaan (: Mulla on ollu hirveä epätoivo tuon seisomisen kanssa, mutta kyllä se alkaa sieltä sujua. Levi on nyt siis vasta himpun päälle 4kk :hymy:

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 22.08.2013 klo 12:58  
+
0
En pysty enää edelliseen viestii muokkaamaan, niin tuplapostaanpa nyt.

Missä vaiheessa alatte syksyllä/talvella näitä lyhytkarvaisempia vinttareita pukemaan? Oon Leville laittanut takin päälle sateilla, ja ihan pikkupentuaikoina sillä oli kesäpaitakin kun meinasi palella tuulisina päivinä. Tilasin tuolle nyt paremman sadetakin, mutta joku fleecehaalarikin vois olla ihan kätevä syksyyn..

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 22.08.2013 klo 13:24  
+
0
Mä en oo vielä pukenu tota, vaikka koleampiaki kelejä on ollu. Kun se ei oo palellu, se vaan värjöttää katkarapuna heti jos vähänki tuulee tai on märkää :D Meillä on tommonen fleecepaita, että sitä varmaan saapii kohta ruveta pittään ku alkaa aamut ja illat etenki olla kylmiä. Eilen tilasin tuplafleecehaalarin, jota sit käytämä ku tulee luntaki. Vielä pitäs takki tilata syksyä varten. Ku sen takin sais ni sitä vois alkaa jo sateilla pitää päällä. Niin ja tossutki tarvima. Jajaja.

jepaa

jepaa
Viestimäärä: 276

VS: VINTTIKOIRAT - Torstaina, 22.08.2013 klo 17:36  
+
0
^^Varmaan sitten kun lämpötila lähentelee nollaa. Kyllä sen huomaa sitten kun koira tärisee ulkona. :D

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Maanantaina, 26.08.2013 klo 16:40  
+
0
kissun ja Levi bongattu tänään! :cool:

kissun

kissun
Viestimäärä: 362

VS: VINTTIKOIRAT - Tiistaina, 27.08.2013 klo 09:09  
+
0
^ Oho, olitteko te siellä pienten puolella puistossa? :D Katoinkin että joku tuntematon vaalee itsku siellä oli myös, mutta enpä hoksannut ajatella sen syvemmin. Asutteko te oulussa vai olitteko vaan kyläilemässä?

Mulla on hirveä vaatetilausvimma. Eilen tuli postissa se sadetakki, mutta fleecehaalari pitäis vielä metsästää!

Inqq

Inqq
Viestimäärä: 1733

VS: VINTTIKOIRAT - Tiistaina, 27.08.2013 klo 12:04  
+
0
Juu puistossa olimma :) ei asuta oulussa (vielä), kova hinku ois muuttaa. Aika tiiviisti viikonloput siellä roikutaan toisten nurkissa :nauru: ei kovin viihytä ennää Kemissä..
Ens viikonloppuna tullaan taas.

Mulla kans hinku ostella vaatteita. Mimmosen takin Leville ostit?


  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 19
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 02:30)