Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Maanantaina, 07.11.2011 klo 18:21

Apua outoon käytökseen???

Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4

pampulainen

pampulainen
Viestimäärä: 455

VS: APUA OUTOON KäYTöKSEEN??? - Sunnuntaina, 08.01.2012 klo 13:03  
+
0
Itse puhun ihan yleisellä tasolla eikä tarkoitukseni ole riidellä, ainoastaan herättää keskustelua ja ajatuksia.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: APUA OUTOON KäYTöKSEEN??? - Sunnuntaina, 08.01.2012 klo 21:38  
+
0
^Sama mulla. En alkanut syytteleen ketään mistään. Ihan vain yleisellä tasolla annoin käsieni kirjoittaa sitä, mitä asiasta mieleen tuli mitään henkilökohtaista miettimättä.

Sitten kun ja jos haaveideni mukaan alkaisin kasvattamaan koiria niin sijoituskoiran haluaisin pitää pentujen kanssa tasan niin kauan kun viimenenkin pentu on myyty. Ja tämän tekisin selväksi jo myyntivaiheessa.

Oma koirani on syntynyt keskiviikkona ja myytiin lauantaina 7 viikkoa ja 4 päivää vanhana. Kasvattaja olisi halunnut pitää koiraa vielä siihen kahdeksanteen viikkoon, mutta koska olisimme seuraavan kerran päässeet hakemaan pentua vasta kahden viikon kuluttua niin suostui myymään sitten vähän aikasemmin. Tosin vanhempiani ei olisi huvittanut lähteä juhannuspäivänä koko päivän mittaiselle koiranhakureissulle, mutta kyllä ne sitten lähti.

Silloin kun ekan kerran käytiin Rollea (silloin Kossi) katsomassa niin emä imetti niitä vielä 6,5 viikkoisina. Viikon aikana oli mieli kuitenkin muuttunut täysin eikä antanut pentujen enää koskea itseensä, jos ei ollut pakko. Kai oli kyllästynyt naskalihampaisiin ja maidon vinkuamiseen. Tosi tyytyväinen olen ollut meidän kasvattajaan, ohjeisti kaikessa ja muutenkin edelleen kiinnostunut koirasta.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

n4103xxl

n4103xxl
Viestimäärä: 35

VS: APUA OUTOON KäYTöKSEEN??? - Torstaina, 22.03.2012 klo 21:29  
+
0
Päivitystä cirin asiaan. Otin sille tiistaina kaveriks mitteli nartun 2v, ja kuinka ollakaan, cirikin liikkuu nyt huushollissa, ei niinpaljon kun sirkku, mutta tulee kaikkiin muihin huoneisiin, jos viivytään sirkun kanssa pidempään. Sirkku on oikein reipas ja ilonen nuori tyttö, käyttäytyy niinkun normaali koira käyttäytyykin :) Ulkona se ei osaa vielä tehdä tarpeitaan, mutta sentään lehdelle sisällä, kaipa tuo oppii, kun cirikin ulos tekee tarpeensa.
Eli 7kk ja toinen koira kaveriks, ni vanhemman tarhakoirankin saa tottumaan kerrostalossa asumiseen :)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: APUA OUTOON KäYTöKSEEN??? - Perjantaina, 23.03.2012 klo 10:19  
+
0
Kiva kun sait kaverin sille.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

n4103xxl

n4103xxl
Viestimäärä: 35

VS: APUA OUTOON KäYTöKSEEN??? - Perjantaina, 23.03.2012 klo 11:38  
+
0
Just imuroin ja pesin lattiat, imuria pysy molemmat paossa sohvalla, mutta lattiaa pestessä pyörivät jaloissa. Olen tosi onnellinen että cirikin käyttäytyy nyt suht normi koiran tavoin, tutkii kämppääkin, kun koirat ikään. Ja aamulenkin jälkeen, ekaa kertaa cirikin söi keittiössä yhdessä sirkun kanssa :) Ciri nyt ei silleen kerjää rapsutuksia kun sirkku, mutta sohvalla sekin haluaa huomiota, niinkun ennenkin, sirkku on mun toisella puolella ja ciri toisella. Nyt kun saa sirkun vielä tajuamaan ulkona, että sinne voi tehdä tarpeensa, ni asiat on ihan hyvin :jjei:

Siirry sivulle: 1 ... 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28951
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä7367
Viestejä yhteensä548695
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään5
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös266248
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 09:00)