Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Perjantaina, 22.04.2016 klo 09:11

Hätäsijoitukseen tullut koira

Swoop

Swoop
Viestimäärä: 1

HäTäSIJOITUKSEEN TULLUT KOIRA - Perjantaina, 22.04.2016 klo 09:11  
+
0
Hei vaan kaikille.

Jouduimme hautaamaan rakkaan koiramme ennen Uutta Vuotta ja minulla on tässä ollut "kavereiden koirahoitola" pystyssä muutaman kuukauden.
Olen siis haalinut kavereiden koiria hoitoon muutamaksi päiväksi että saan rutiineja itselleni kotiin, saan itseni ulos lenkille mutta siis pääasiassa siksi koska rakastan koiria yli kaiken =)

No, asiaan...
Alkuviikosta sain kuulla pienestä n.2vuotta sitten virosta tuodusta tytöstä, että hänelle etsitään uutta kotia, tai ainakin hätäsijoituspaikkaa, koska perheellä ei ole aikaa tytölle eikä näköjään aikaa rakkaudellekaan koska niin kiire eroon pienestä oli.

En aikaillut hetkeäkään vaan jo tunnin päästä asian kuulemisesta, olimme ystävän kanssa koiran hakureissussa.
Tyttö on todella kiltti, rakastaa koko sydämmellään mutta hyvin arka. Miehiä pelkää niin että meinaa pissat alle tulla... (Ei agressiivista käytöstä, pyrkiytyy lähinnä piiloon sohvan taakse tmv. eikä halua ottaa minkäänlaista katsekontaktia vieraaseen...Sit uskaltautuu tulla tilanteeseen kun minä menen miehen viereen niin hiipii minun taakse kurkkimaan ja katsastamaan tilannetta...)

Millä tavalla minun kannattaisi alkaa tätä vyyhtiä purkamaan että ystävämme voisi tulla hyvinmielin kylään vastakin sekä tyttö oppisi että meille ei ovesta mörköjä tule?

Meillä on tässä nyt menossa painonnousurumba (Tyttö on sairaaloisen laiha) sekä koulutusta perustottelevaisuuteen, että yhteiselomme tässä olisi puolin sun toisin helpompaa ja stressittömämpää...
Ja vielä sen haluan sanoa, että olen näinä muutamana päivänä niin rakastunut tuohon tyttöön että Martta saa meiltä pysyvän kodin loppuiäkseen <3

Iso kiitos kaikille vastauksesta =)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 22.04.2016 klo 09:14)

pampulainen

pampulainen
Viestimäärä: 455

VS: HäTäSIJOITUKSEEN TULLUT KOIRA - Perjantaina, 22.04.2016 klo 10:43  
+
0
Eläisin mahdollisimman normaalisti ja kutsuisin vieraitkina kylään, mutta koiraa ei ole olemassa. Säännöstelisin itseltäni tulevaa huomiota myös jotta siitä (huomioinnista) tulee arvokas työkalu. Antaisin koiran olla hyvin rauhassa ja omissa oloissaan seuraavat 2 kk Mahdollisimman vähän kouluttamista ja hössötystä.

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545686
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265840
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 14:30)