Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOULUTUS JA KäYTTäYTYMINEN - Torstaina, 23.11.2017 klo 17:28

Koiran pelko/jännitys pissa??

Raisa12

Raisa12
Viestimäärä: 1

KOIRAN PELKO/JäNNITYS PISSA?? - Torstaina, 23.11.2017 klo 17:28  
+
0
Hei! Tilanne nyt tämä, että minulla on kohta 4v leikattu uros rescue koira. Tullut mulle 5kk ikäisenä.
Tilanteemme on se että koira ollut aina hieman arka ja varautunut. Tutut vieraat olleet aina ok ja ottanut ilolla vastaan. Miehiä aina jännittänyt selkeästi enemmän. Nykyään haukkuu kaikki miespuoliset vieraat kun tulevat meille ja välillä on pissannut alleen jos vieras on koskenut koiraa (vaikka koira itse hakeutunut rapsuteltavaksi) ja välillä taas on kesken illanistujaisia tms nostanut koipea ja lirauttanut pissat sohvapöydän nurkkaan.
Olen seurustellut lähes koko koiran olemassa olon aikana saman miehen kanssa, ja asuneet yhdessä nyt 2vuotta. AINA kun meiehin tulee kotiin koira juoksee haukkuen ovelle, häntä heiluen, kääntyy ja juoksee samantien minun jalkoihin/syliini olin sitten missäpäin asuntoa tahansa. Tehnyt näin jo ainakin vuoden ajan. tänään sama juttu, mies tuli kotiin, koira ilmoitti haukkuen hänet ja juoksi keittiöön vierelleni, mies tuli ostoskassien kanssa keittiöön, laski kassit ja alkoi jutellen silittää koiraa jolloin koira päästi pissat lattialle. En torunut tai huomioinut. Sanoin vain miehelle ettei huomioi koiraa. Mikä tässä on nyt tilanne? Koirani pelkää miestäni? Vaikka ovat hyvinkin tuttuja ja läheisiä muutoin. Mikä avuksi?

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 03:30)