Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Tiistaina, 19.11.2013 klo 14:09

Haaveilupulina 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 60

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 09:47  
+
0

Melina kirjoitti:

Haaveilupulina on siis tarkoitettu pennuista haaveilemiseen niille, joilla pentusuunnitelmat eivät ole vielä konkretisoituneet. Eli jos et ole vielä varma esim. rodusta, kasvattajasta tai pennun kotiutumisen ajankohdasta, on haaveilupulina sinun ketjusi. Haaveilijoista matka jatkuu (toivottavasti) pennunodottajien kautta pennunomistajiin! :aurinko:



Päätin identifioitua haaveilijoihin enkä odottajiin. Haaveethan eivät ole meillä vielä konkretisoituneet, joten ehkä tämä on oikea ketju minulle. Miten Riisiksellä, menikö kaikki niin kuin piti ja nyt on pentu kasvamassa teille?
Mukana menossa snu Napo

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 10:20  
+
0
Mäkin oon vähän välivaiheessa kun astutus tapahtui viime viikolla mutta varmaahan tietoa ei pennuista ole, ennen kuin ne syntyy.. Olen siis molemmissa. :nauru: Ja tietty jos toi pentue menee mönkään niin sit samalla menee kyllä rotukin uusiksi harkintaan.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 10:51  
+
0
^Mä ihmettelinkin, ku pemu oli vaihtunu sun allekirjotuksessa vaan "pennuksi". Miksi rotu menee harkintaan, jos toi pentue menee mönkään? Mitä muita rotuvaihtoehtoja sulla on? :hymy:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.11.2013 klo 10:52)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 11:38  
+
0
Muakin on Riisiksen tilanne mietityttänyt kovin! Toivottavasti siellä olisi läjä pennuja laatikossa.

Minäkin ootan täällä kuumeisesti että narttu synnyttää... :shhh:

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 11:40  
+
0
^WAS?! Eikö sen nartun pitänyt jäädä tyhjäksi? Muistanko ihan omiani? Hieno homma kyllä tuo synnytyksen odotus! Mahtavaa :kumarrus:
Mukana menossa snu Napo

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 11:41  
+
0
^ Juu, tää on ny eri narttu. En uskalla sen suuremmin kuitenkaan iloita ennen kuin pentu on sitten joskus sylissä :nauru:

mannaa

mannaa
Viestimäärä: 927

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 11:46  
+
0
Jos en muuta ole oppinut tässä koiran hankinnassa, niin juurkin sen, että pieniä ilon hetkiä voi kokea toki sopivilla rajapyykeillä (astutuspäätös, astutus, ultra, synnytys), mutta suurempaan riemuun ei todellakaan kannata revetä ennen kuin on paperit kädessä ja pentu kotona. Vaikka kyllähän ne pettymykset ja niiden sietäminenkin kuuluvat elämään. Pidetään kovasti peukkuja, että synnytys menee hienosti ja syntyy potria pentuja komea läjä.
Mukana menossa snu Napo

annajaada

annajaada
Viestimäärä: 675

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 13:56  
+
0
^^Kyllä sitä aina vähän saa iloita, vaikka ihan salaa hypistellä pentupantoja.

Mä odottelen tässä kovasti vieläkin, että koska kasvattaja tekee lopulliset päätökset pentujen kodeista. Viikko sitten olin vielä sitä mieltä, että mitään tavaroita en ala hankkimaan ennen kuin tiedän, mikä pentu mulle on tulossa. Jotenkin kummasti sinne petelle lähti eilen kuitenkin tilaus. Mutta Aadahan ehdottomasti TARVITSI sieltä takin juuri nyt ja kun samalla vähän pennullekin tarvikkeita :viheltel:

Kauhean hankala ostaa kasvavalle pennulle tavaroita. Nyt kun alkaa kuitenkin olla niin kylmäkin, että jotain takkia olis hankittava. Mä ostin nyt sitten käytettynä takin, jonka selänpituus on 42cm, vaikka ei ole mitään hajua, kuinka nopeesti toi pentu siihen kasvaa sopivaksi. Luulisin, että se on luovutusikäisenä suunnilleen Aadan kokoinen, mutta nopeesti Aadan ylimääräinen takki kuitenkin jää pieneksi.

Miksi pennunodotuksen aikaan pitää olla tenttejä ja tutkielmia tehtävänä? En saa mitään aikaiseksi kun mietiskelen pentuasioita ja jämähdän tänne joka päivä. Pitää varmaan lähteä koululle tekemään hommia, ei tästä tule taas mitään :D
"Dogs are the leaders of the planet. If you see two life forms, one of them's making a poop, the other one's carrying it for him, who would you assume is in charge?" -- Jerry Seinfeld

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 15:37  
+
0
Riittääkö tämä uteliaille: :aurinko::jjei::nauru::peukku::jjei::love: ? Koko päivän kestänyt pääkipukin unohtui, kun sain tietää että meidän perhe kasvaa pikkuisella hollanninperkeleellä tammikuussa!

Edit. Ai Rorysillakin on taas pentu kiikarissa? Raportoi heti, kun on jotain kerrottavaa! :paapatus:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.11.2013 klo 15:39)

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 15:43  
+
0
^ Ihanaa, onnea! :aurinko:

Jep, on se jo pienen tovin ollut kiikarissa. Katsotaan kuinka käy, on mulle pennu luvattu sieltä ja aikamoinen läjä niitä pitäisi tulla...
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.11.2013 klo 15:44)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 21:20  
+
0
Tutuli, en mää vaan tiedä. :nauru: Kovasti pyörii mielessä erilaiset pienet pystykorvaiset karvatollot, mut en oo miettiny sillain tosissani. Pentu-sanaan vaihdoin myös siksi koska en osannut laittaa sen paremmin, kun mulla on sukupuolikin pohdinnoissa.
Ja muutenkin haluaisin toimivan harrastuskoiran ja jos toi pentue menee mönkään niin mä heitän toivoni kankkulan kaivoon että saisinkaan yhtä hyvästä yhdistelmästä pentua.. Tulee ehkä tosi pitkä odotusaika. Katsotaan nyt, mikään ei ole varmaa.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 21:36  
+
0
Mä saatan odottaa kuvamateriaalia Riisikseltä mahdollisimman pian :paapatus:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 21:52  
+
0
^Tottahan toki. :wink:

Tää siirtyy nyt pennunodottajien puolelle. :heiluti: Toivottavasti muutkin haaveilijat pääsevät siirtymään piakkoin sinne!
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Tiistaina, 26.11.2013 klo 22:19  
+
0
Riisikselle kovasti onnea ja toivottavasti teillekin, Rorys, se pentu putkahtaa! :hymy:
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.11.2013 klo 22:20)

sallan

sallan
Viestimäärä: 31

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Keskiviikkona, 27.11.2013 klo 11:58  
+
0
Täällä yksi potee suhteellisen korkeaa koirakuumetta, vaikka ei toista koiraa vielä olekaan tulossa.. Kai silti saa haaveilla? :D

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Keskiviikkona, 27.11.2013 klo 21:11  
+
0
Kiitos, Ame! :hymy:

^Tottakai aina saa ja pitääkin haaveilla. Sitten sopivan hetken tullen pitää tehdä haaveista totta. :wink:
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.11.2013 klo 21:11)

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Keskiviikkona, 27.11.2013 klo 23:26  
+
0
Minen kestä! 26 päivää siihen, että saadaan tietää, onko pojalla mitään mahdollisuuksia tulla isäksi. Miks pitikin varata terveystarkit 23.12.? Oon 100% varmasti ihan mytrsinä :suru: koko joulun, jos tulee huonoja tuloksia. Mutta toisaalta, jos sieltä tulee sitä, mitä toivon, niin tästä joulusta tulee maailman paras joulu <3.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 08:33  
+
0
^ Oliko se niin että et saa pentua ellei nimenomaan sun koira ole isänä...?

Pennuja on syntynyt vuorokauden aikana reilusti, eiköhän sieltä nyt ole joku tulossa :) Muutama mutka on kuitenkin vielä matkassa noiden tuontihommien kanssa.
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.11.2013 klo 08:47)

Riisis

Riisis
Viestimäärä: 1609

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 10:41  
+
0
^Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat pennun kotiutettua ongelmitta! :aurinko:

(Mua pelottaa ihan hirveästi että tämä oman pennun hihkuttaminen potkaisee mua kohta omaan nilkkaan. Mä en kestä jos tämä homma vesittyy tässä vaiheessa.)
Lk mäyräkoira -08 &
Kk hollanninpaimenkoira -10
Lk hollanninpaimenkoira -13

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 28.11.2013 klo 13:25  
+
0
^ Kiitos :hymy: Mulla on ihan sama pelko... Mutta ei auta kuin odottaa. Huomasin bussissa kun kasvattaja oli laittanut facebookiin kuvia ja aloin melkein poraa niitä katsellessani :shifty:

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 60
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545662
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 06:30)