Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Tiistaina, 19.11.2013 klo 14:09

Haaveilupulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 60

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Keskiviikkona, 01.01.2014 klo 21:18  
+
0
^ Mitäs mitäs mää oon missannut?! :hymy: Millasta merkkiä on luvassa? :wink:
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Keskiviikkona, 01.01.2014 klo 21:22  
+
0
^Mie olen niin taikauskonen etten uskalla kyllä mitään paljastaa! Mutta vasta suunnitelmien tiedusteluja ja monta muuttujaa pitää tapahtua ennen toteutumista :hymy:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Dawkes

Dawkes
Viestimäärä: 787

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 00:08  
+
0
^ Nyt ihan ot:nä, mutta oon jo tovin miettiny kuinka hyvin samojedinkoira sopis ulkonäöllisesti sun laumaan. :nauru: Mistä lie johtuis..
Aina kun tuntee ikävää
tietää, että omisti jotain tärkeää.

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 10:13  
+
0
^Hah! Se kyllä sopis oikeinkin hyvin :nauru: Etkä ole muuten ainoa joka on tästä maininnut :shifty:
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 11:40  
+
0
Mäkin laitoin yhdelle kasvattajalle eilen sähköpostia :hymy:.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 14:49  
+
0
^ Meinasitko sie sitä nahkaa nyt ruveta tiedustelemaan? :hymy: Kivaa!

Ite tässä oottelen vielä kasvattajan puolelta viestiä, kunhan ehtii käyttää nartun ultrassa että näkyikö siellä pötkylöitä ja kuinka monta.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 14:56  
+
0
Joo nahkaapa hyvinkin :hymy:. Mä eilen kysyin miehekkeeltä että hommaisko lakulle kaverin(en ollut aikasemmin sille maininnut mitään toisesta koirasta) ja se oli mun yllätykseksi aika innoissaan asiasta.
Ni mitäs mitäs? Sullekkin on tulossa sk collie vai?:)
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 15:10  
+
0
^ Mulle on tulossa corgimakkara, mutta oli mul kyl aika pitkään sk colliekin harkintalistalla. :hymy: koon puolesta passaa pemu tähän elämäntilanteeseen paremmin, lisäks oon aivan ihastunu corgeihin. :love:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 15:16  
+
0
^Okei :hymy:. Toivottavasti ultrassa näkyy pentuja ja tietty mahdollismman monta.

muoks. niijoo ja ei se collie ihan heti ole tulossa,mutta mahdollisesti tässä ihan lähitulevaisuudessa
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.01.2014 klo 15:19)

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Torstaina, 02.01.2014 klo 18:19  
+
0
Ame, oliko sulle siis tulossa saksanpaimen vai vedinkö liian mutkat suorana johtopäätöksen kasvattajan sakemannipennestä? Jos, niin haluaisitko yksäröidä mistä on tulossa? :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Perjantaina, 03.01.2014 klo 12:37  
+
0
^ Vähän meni mutkat suoriksi. Beauceronia tässä metsästetään. :hymy:

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Perjantaina, 03.01.2014 klo 15:36  
+
0
^Asia selvä! Ei muuta kuin metsästysonnea :hymy:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Annsku

Annsku
Viestimäärä: 236

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 16:01  
+
0
Kamalaa tuskaa tämä koirakuumeisen ihmisen elämä! Päivässä menee monta tuntia koirarotuja läpi selaillen.
Erään rodun kasvattajaan olen ollut jo yhteydessä ja hänellä on tulossa toivottavasti pentue keväämmällä. Muttakun mutta... Rotu tuntuu sopivalta, mutta kasvattaja ei nyt ole reilun kuukauden takaisen puhelun jälkeen vastannut lähettämääni sähköpostiin. Enkä jotenkin kehtaa lähettää toista sähköpostia..

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 16:39  
+
0
^ Tuo koirarotujen selailu ja tutkiminen oli kyllä mullakin jotenkin todella ahdistavaa ja tuskaista, tuntu että meni pää sekasin ja puolet rotujen ominaisuuksista unohtui toisia rotuja silmäillessä. Onneks on kc ja Rotukyselyt-palsta, ahdistus loppui kuin seinään kun sai muilta ihmisiltä vahvistusta pohdintoihin ja uusiakin ideoita. :aurinko:

Tee Annsku sillai että mietit pari jotain uutta kysymystä tai asiaa mitä "tuli muuten mieleen" ja laitat sähköpostiviestissä tälle kasvattajalle, ja sitten vaikka samalla tiedustelet ystävälliseen sävyyn että saapuikohan se edellinen viesti perille? :hymy: Kyllä kasvattajalle kehtaa useamman viestinkin laitella, kun vaan muistaa kirjoitella asiallisesti.

Muoks. Tyhjäksi se mun kyttäämä narttu sitten jäikin... :( Harmittaa, mutta enempi kasvattajan puolesta kuin itseni. Pemuja kuitenkin tulossa jonkin verran tässä keväällä, jos niistä joku sopiva meillekin liikenis...
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.01.2014 klo 19:52)

naatti

naatti
Viestimäärä: 280

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 21:00  
+
0
Hölmöltä tuntuu 14-viikkoisen pikkupiraijan omistajana tulla kirjoittamaan haaveilupulinaan, mutta kun miun hyvin kaukaiset haaveilut toisesta koirasta saivat tänään vähän uusia tuulia alleen. Aiemmin olen miettinyt, että toinen nahka olisi hirmuisen kiva ensimmäisen pariksi, mutta miun vanha cockerspanielikuumeeni onkin nyt sitten nostamassa päätään. Olisihan se kätevä, jos ison uroksen rinnalle tulisikin vähän pienempi koira... Keksin jo ihan huipun nimenkin!

Onneksi on Lennu, joka tiputtaa miut joka päivä takaisin maan pinnalle tekosillaan. En mie toista koiraa halua ottaa ennen kuin Leonard on saanut järkeä päähänsä. :nauru:

/ Muoks. ^ Höh, tyhjäksi jääminen on kyllä niin kurja juttu. Muistan miten paljon se silloin vuosi sitten itteänikin harmitti. Tsemppiä kuitenkin uuden pentueen etsintään! :)
Skcu Lennu 24.9.2013
Ilopillerin ikuisuusprojekti
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.01.2014 klo 21:01)

plaahplaah

plaahplaah
Viestimäärä: 52

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 21:56  
+
0
Ensimmäinen viesti tänne, jaiks! Pakko vaan tulla tänne pulisemaan kun lähipiiri ei jaksa enää kuunnella :nauru: Eli täällä haaveillaan paimenpennusta, kasvattajan kanssa on jo vähän viestitelty, mutta vielä on loputtoman pitkä matka pennun tuloon....vielä en viitsi rotua kertoa, koska olen ikuinen pessimisti ja uskon että kaikki menee kuitenkin pieleen :nauru:

Miips

Miips
Viestimäärä: 239

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 22:24  
+
0
naatti, on se hauskaa aina huomata, että kaikki mitä sä käyt läpi, mäkin olen käymässä läpi :D
Olen itsekin jo jostain täysin typerästä syystä alkanut himoitsemaan toista koiraa, vaikka Kurkokin on vasta tollanen raakile.

Jo ennen kuin Kurko saapui minulle, aloin tietenkin ottaa selvää oikein olan takaa kaikkea siperianhuskeihin ja bordercollieihin liittyvää ja nyt kun Kurko on esitelmöinyt ominaisuuksiaan (jotka olen todennut vastaavan täysin siperianhuskyä melkein kaikin puolin), niin kiinnostuin totaalisesti siperianhuskeista :D

Sen tiedän, että kun tämä yksi on kasvatettu kunnialla läpi, niin seuraavasta tulee puhdasrotuinen siperianhusky.

plaahplaah, peukut pystyyn, toivottavasti onnistaa! Ja nyt heräs mielenkiinto, minkä rotusta olet katselemassa?? ;D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.01.2014 klo 22:25)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Lauantaina, 04.01.2014 klo 22:51  
+
0
Muistan kun mulla oli samanlainen olo, että melkein heti kun Joppe tuli niin haaveilin sille kaveria. Meinasin jo alkaa kartoittamaan tulevia pentueita tosissaan Jopen ollessa puolivuotias. Nyt se täyttää puoltoista vuotta kun kekaroitten pitäis syntyä ja mietin vaan, että toivottavasti ei ole vielä liian aikaista! Kyllä taaksepäin katsottuna maltti on valttia.
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Sunnuntaina, 05.01.2014 klo 00:09  
+
0
Onks täällä muita jahkailijoita, siis sellasia, jotka on haaveillu pennusta vuosia, mut asiaa miettii liikaa ja pennun tulo vaan lykkääntyy koko ajan? Musta tuntuu, et monet ottaa toisen koiran tosi nopeesti uuden jälkeen asiaa sen kummemmin stressaamatta ja murehtimatta. Mä taas murehdin esim. rahojen ja ajan riittävyyttä kahteen koiraan, haaveilen kyllä, mut silti se toinen koira tuntuu kovin kaukaselta. Kyllähän täälläkin on opiskelijoilla kaksi koiraa ja hyvin menee, mut jotenkin silti pelottaa, et miten kaikki sujuu. Tosin, jos hyvin käy, niin valmistun keväällä, joten en enää ees olis opiskelija pennun tullessa. Mut sit oonkin luultavasti työtön ainakin jonkin aikaa, joten mietityttää sekin, et miten pentu istuu siihen kuvioon. Äh, ehkä pitää vaan ottaa se pentu liikaa miettimättä ja murehtia asioita sitten, ku jotain murehdittavaa on. :nauru:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.01.2014 klo 00:10)

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: HAAVEILUPULINA 2 - Sunnuntaina, 05.01.2014 klo 00:10  
+
0
Mulla on kanssa vähän tuo koirarotujen selailu menossa. Hyvin todennäköisesti se on aussie, joka tähän talouteen astelee myös seuraavaksi, mutta välillä sitä leikittelee ajatuksella, että mitä jos ottaisikin seuraavana jonkun helpon koiran. :nauru: Näyttelylinjainen bc harrastavista vanhemmista on käynyt mielessä (koska työlinjaset ei ole yhtään mun juttu tässä rodussa) tai ehkä ihan vaan kotikoira, tyyliin kääpiösnautseri. Myös collieita oon mietiskellyt. Tai jos ei ihan helppohin mennä, niin sekalinjainen pitkäkarvabelgi olisi myös vaihtoehtona. Käyttösakemannin tai rotikan tahtoisin, mutta molemmilla roduilla on niin huonot terveystilanteet että ei kiitti.

Pentukuumetta mulla ei ole ollenkaan, eikä mulla pentukuumetta ollut sillonkaan kun Kertun ostin. Tuo nuorempi sheltti oli ilmeisesti niin kamala kakara, että se on tappanut mun pentukuumeen lopullisesti. :nauru: Mutta kyllä sitä nyt vähän Kertun pentuaikoja kaipailee, pentuaika menee niin nopeesti ohi.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 60
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28179
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545678
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265837
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 08:45)