Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Maanantaina, 16.10.2017 klo 16:21

Kaksikerroksinen asunto ja koiranpentu

doomchild

doomchild
Viestimäärä: 12

KAKSIKERROKSINEN ASUNTO JA KOIRANPENTU - Maanantaina, 16.10.2017 klo 16:21  
+
0
Hei,

monelle varmaan harvinaisen typerä ihmettelyn aihe, mutta itse olen nyt ensimmäistä kertaa kaksikerroksisessa asunnossa nuoren koiran kanssa. Pentu nukkuu alakerrassa ja me yläkerrassa. Yksinollessaan pentu on myös alakerrassa. Portaat on todella jyrkät ja liukkaat kierreportaat, joten koiralla ei mielestäni niihin ole asiaa, ja kulku portaisiin onkin alakerrassa estetty koiraportilla.

Kokeeko koira olevansa yksin kotona, jos olemme yläkerrassa ja koira on alakerrassa? Toistaiseksi alakerrassa oloa ollaan harjoiteltu ihan samalla tavalla kuin yksinoloakin. Pennulla on alakerrassa oma rajattu tila, jossa se nukkuu ja oleskelee jos olemme yläkerrassa.

Miten teillä muilla kaksikerrosasujilla arki menee, jos koira ei voi kulkea portaita? Onko aina joku alakerrassa, kannatteko koiran ylös ja alas vai miten?

Ja alakertaanhan ei saisi mennä jos pentu vinkuu, vaan ensin odotellaan että on hetki hiljaista. Missä vaiheessa opitte, milloin pennun pitää päästä ulos ja milloin se vain metelöi tylsyyttään? Aiempi koira oli siis pentuna opiskelijakämpässäni aina samassa tilassa (vessaa lukuunottamatta :D), joten oon nyt vähän hukassa...

Kiitos!

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6326
Viestejä yhteensä545675
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 08:00)