Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Perjantaina, 06.01.2017 klo 12:27

Koiran hankinta lukioaikana

Eviev

Eviev
Viestimäärä: 2

KOIRAN HANKINTA LUKIOAIKANA - Perjantaina, 06.01.2017 klo 12:27  
+
0
Hei!
En ole varma tuliko viestini nyt oikealle alueelle, mutta toivottavasti. Mennään kuitenkin asiaan. Olen 17-vuotias nuori ja harkitsen koiran hankintaa. Olen miettinyt koiran tulon kannalta kaiken tarpeellisen ja siksi tarvitsenkin teidän neuvoanne. Minulla on siis raha-asiat kunnossa, isompaa eläinlääkärijuttua varten on paljon rahaa säästössä, hoitopaikkoja on katsottu valmiiksi jne. Olen tietoinen, että elämäni muuttuu viiden vuoden sisällä paljonkin ikäni takia, mutta olisin silti valmis uhraamaan asioita koiran takia. Kuitenkin yksi asia mietityttää koiran hankinnassa ja omassa elämässäni. Haluan hakea lukion jälkeen eläinlääketieteelliseen. En tiedä millaista opiskelu on ja jääkö minulle siitä aikaa. Toivoisin ainakin että jäisi, sillä minun olis helpompi hankkia koira nyt lukioaikoinani. Käyn nyt lukiota ensimmäistä vuotta ja jos koiran hankin se tulisi kesällä. Asun yksiössä, johon saa ottaa lemmikkejä. Jos hankkisin koiran nyt, se kerkeäisi kasvaa ainakin 2-vuotiaaksi, ellei vanhemmaksikin, sillä en välttämättä pääse ensimmäisellä yrityksellä sisälle yliopistoon. Minusta olisi hyvä, että koira olisi jo hieman vanhempi, kun menen yliopistoon, niin se osaisi jo olla yksin jne. Onko siis mahdoton ajatus hankkia koiraa vielä? Haluaisin vastauksia nimenomaan eläinlääketieteellisessä opiskelua koskien, sillä muut asiat ovat omasta mielestäni kunnossa, mutta tuosta asiasta en oikein tiedä.

Pirpana83

Pirpana83
Viestimäärä: 32

VS: KOIRAN HANKINTA LUKIOAIKANA - Sunnuntaina, 08.01.2017 klo 12:13  
+
0
Kannattaa miettiä että jääkö sinulla aikaa koiralle myös lukion jälkeen. Koiralle ei olisi kuitenkaan hyväksi jos joutuisi jatkuvasti olemaan muualla hoidossa tms kun opiskelet, sinä olet kuitenkin koirasi emäntä :hymy:

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28180
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545678
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265837
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 09:45)