Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 17.01.2015 klo 18:24

Pennunomistajien pulina 12

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 53

mariax

mariax
Viestimäärä: 65

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Tiistaina, 27.01.2015 klo 21:12  
+
0
Meillä on myös Veeti ollut nyt tämän ja eilisen pidemmän aikaa yksin, noin 6h. Jännitti eilen kyllä ihan hulluna, vaikka yksinoloa oltiin harjoiteltu ahkerasti eikä tuo ole ollut moksiskaan kun poistutaan kotoa. Ja hyvin nämä pidemmätkin ajat on mennyt, mitä nyt äsken huomasin että sohvankulma on hieman jyrsityn näköinen :D Onneks tosi pieni ja huomaamaton kohta, huomenna täytyy käydä hakemassa jotain etikkaa tjsp mitä sivelee huonekaluihin.

Tänään käytiin pentukoulussa, taino virallisesti vauvaryhmässä. Ne jotka on lukeneet/nähneet Marley & Me kirjan/elokuvan, tietää miten siinä meni ensimmäiset pentukoulut.. Meitä voisi hyvin verrata siihen. :nolo: Veeti veti kokoajan vaan muiden koirien suuntaan täydellä voimalla, mutta kyllä me muutama kunnon ohitus saatiin ja pöydälläkin seisoi nätisti. Noh, tästä se alkaa. Veeti on niin pieni ja innokas, niinkuin toisaalta sen kuuluukin olla.. :)

Pestiin poika vielä kun päästiin kotiin, on viihtynyt vähän liian hyvin pissapapereiden päällä ja eilen vielä hiero naamaansa mun juuri rasvattuun jalkaan.. :D Nyt se vetelee niin sikeitä unia viltin alla että veikkaan vahvasti, ettei enää tän illan aikana herää. Vähän on veto poissa. :nauru:

Ainini muoks! Veetillä on muutama nisäkohta muuttunut ns luomen näköiseksi ja yksi hieman punoitti tänään. Onkohan normaalia vai pitäisikö käyttää eläinlääkärissä..?
Fieldspanieli Veeti 11/2014
(Viestiä on muokattu tiistaina, 27.01.2015 klo 21:14)

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 16:23  
+
0
Se oli näemmä se yksi päivä ja yö, kun Mallu ei läähätellyt tai ollut levoton, mutta muuten se on joka päivä nyt läähättänyt ja ollut tosi levoton. Siis se voi olla päivällä läähättämättä, mutta sitten kun nukkumaan mennään, niin yhtäkkiä se vaan alkaa läähättämään ja vaihtaa nukkumapaikkaa vähintään 20 kertaa. Ennen nukkumaanmenoa se on voinut nukkua ihan levollisesti, mutta kun siirrytään kaikin nukkumaan, niin sitten se alkaa.

Mallu haluaa myös nykyään koko ajan pihalle. Vaikka se olisi juuri tullut ulkoa, niin se haluaa sinne heti uudestaan. Ja se menee sinne vain haukkumaan tai haistelemaan tms, ei sillä mikään pissa- tai kakkahätä ole.

Närästysoireita en ole enää nähnyt/kuullut.

Niin ja kysynpä nyt tähän samaan syssyyn, että mitä se voi olla, kun Mallun värkistä tulee joskus jotain vaaleaa eritettä? Se ei ole mitään paksua, vaan ihan kuin "vettä vain". Joskus sen pimpsakarvoissa on kuivunut sitä vaaleaa mönjää. Pitäiskö huolestua? Voiko olla jokin tulehdus? Mallu pissaa ihan normaalisti, ei ota kipeää tms. Osaa pidättää kokonaisen työpäivän ja yön (on ollut sisäsiisti jo pari kuukautta) ja pissa on normaalin väristä jne. En siis mitään tulehdukseen viittaavaa kyllä löydä.. säännöllisesti se kyllä nuoleskelee alapäätään. Ei juo mitenkään erityisen paljon.
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 16:44  
+
0

Hanma kirjoitti:

Se oli näemmä se yksi päivä ja yö, kun Mallu ei läähätellyt tai ollut levoton, mutta muuten se on joka päivä nyt läähättänyt ja ollut tosi levoton. Siis se voi olla päivällä läähättämättä, mutta sitten kun nukkumaan mennään, niin yhtäkkiä se vaan alkaa läähättämään ja vaihtaa nukkumapaikkaa vähintään 20 kertaa. Ennen nukkumaanmenoa se on voinut nukkua ihan levollisesti, mutta kun siirrytään kaikin nukkumaan, niin sitten se alkaa.



Mun korvaan kuulosta siiltä, että jokin nukkumaanmenossa stressaa tai paineistaa koiraa. Minkälaiset nukkumaanmenorutiinit teillä on? Jäätkö tarkkailemaan koiraa, vai annatko sen rauhoittua ihan omillaan? Malluhan on kaiken kirjoittelemasi perusteella aika herkkä koira, ja mä luulen, että jos vahtaat sitä koko nukkumaanmenon ajan, se voi paineistua ihan vaan siitäkin, en tiedä. Teettekö ennen nukkumaanmenoa mitään, mikä saattaisi nostaa koiran kierroksia? Pääseekö se esim. vapaana pihalle juoksentelemaan (pissille) ennen unia? Joillain koirilla kierrokset nousee ihan tosi pienestä, ja niiden laskeminen voi viedä tosi kauankin. Onko Mallulla mitään ns. omaa paikkaa, jonne se olisi opetettu rauhoittumaan? Jos ei, sellainen voisi ehkä auttaa. Joku turvallinen peti, jonne voisit sen rauhallisesti ohjata nukkumaan, ja se oppisi rauhoittumaan siihen eikä hunttaisi eestaas iltaisin kunnes nukahtaa.

Yksi hyvin kaukaa haettu idea, mikä tuli mieleen: Voisiko Mallua jännittää ihan vaan pimeys? :shifty: Sulla on varmaan valot päällä iltaisin, kun olet kotosalla, mutta nukkumaanmennessä ehkä sammutat ne? Alkaako läähättely ja paikanvaihto valojen sammuessa? Mä tiedän yhden ainoan koiran, joka ei rauhoitu, jos ei yövalo ole päällä, mutta tarkemmin en tiedä, mistä tämä mahtaa johtua.

Hanma kirjoitti:

Mallu haluaa myös nykyään koko ajan pihalle. Vaikka se olisi juuri tullut ulkoa, niin se haluaa sinne heti uudestaan. Ja se menee sinne vain haukkumaan tai haistelemaan tms, ei sillä mikään pissa- tai kakkahätä ole.



Se on vaan oppinut, että pihalla on kivaa :nauru: Mun koirat hiffas tän kaverin vanhempien luona tunnissa, ja ne pyysi koko ajan ulos, vaikka mikään tarve niillä ei sinne ollutkaan päästä. Siellä oli vaan niin hauskaa juosta aidanviertä eestaas ja räksyttää jokainen ohikulkija :roll: Mökillä on sama juttu, Penny haluaa koko ajan ulos, ja Poppykin varmasti, kunhan sen kanssa mökille ehditään.

Hanma kirjoitti:



Niin ja kysynpä nyt tähän samaan syssyyn, että mitä se voi olla, kun Mallun värkistä tulee joskus jotain vaaleaa eritettä? Se ei ole mitään paksua, vaan ihan kuin "vettä vain". Joskus sen pimpsakarvoissa on kuivunut sitä vaaleaa mönjää. Pitäiskö huolestua? Voiko olla jokin tulehdus? Mallu pissaa ihan normaalisti, ei ota kipeää tms. Osaa pidättää kokonaisen työpäivän ja yön (on ollut sisäsiisti jo pari kuukautta) ja pissa on normaalin väristä jne. En siis mitään tulehdukseen viittaavaa kyllä löydä.. säännöllisesti se kyllä nuoleskelee alapäätään. Ei juo mitenkään erityisen paljon.



Poppylta tuli jossain vaiheessa myös emättimestä silloin tällöin vaaleaa, maitomaista eritettä. Juuri, kun olin varaamassa aikaa lääkäriin, eritys lakkasi. Se ei häirinnyt Popsukkaa millään tavalla, ei haissut eikä pissimisessä ollut ongelmia, joten ajattelin, että olkoon, kun meni itsestään ohi.

Kuivunut vaalea karvoissa voi olla tuota eritettä (jolloin sitä tulee paljon, ja mä ehkä kävisin lääkärillä antamassa emätinnäytteen tai pissanäytteen tulehduksen poissulkemiseksi), mutta se voi olla myös ihan vaan karvoihin kuivunutta pissaa.
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 17:44  
+
0
^Ennen nukkumaan menoa Mallu on jo yleensä rauhoittunut ja sit vaan siirrytään makkariin. Mä luen yleensä lehtä tai selaan puhelinta, ennenkö nukahdan. Mallu nukkuu lattialla sängyn päädyssä, enkä sitä yleensä edes näe, joten en sitä vahtaa. Joskus se läähättää jo ennen nukkumaanmenoa, mutta useimmiten se alkaa vasta kun mennään nukkumaan.

Minä nukun himmeä yövalo päällä, kun en jostain syystä pysty nukkumaan pilkkopimeässä.

Tuntuu vaan niin oudolta kun Mallu on ollut pienestä asti tosi hyvä nukkumaan ja on aina rauhoittunut hyvin..
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

Scorpion

Scorpion
Viestimäärä: 358

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 18:00  
+
0
Mitä jos Mallu vain aloittelee juoksujaan? Mulla ei ole narttukoirista kokemusta paljoakaan, mutta siis kyllähän koirilla kiiman aloittelu on paljon kiivaampaa kuin ihmisellä. Kyllä nartulla voi mennä pää hyvinkin pyörälle, ei osaa olla oikein mitenkään päin ja hakeutuu ulos, koska siellä niitä uroksia on. Koiran vietit ottaa "ylivallan" ja koira on levoton.

Haluaako Mallu siis ulos koko ajan vain öisin? Vai myös päivisin? Voi hyvinkin olla, että Mallu on oppinut käytöksensä johtavan siihen, että pääsee ulos (kuten suibe jo mainitsikin). Tai sitten juoksujen takia haluaa lähteä ulos uroksia etsimään. Mene ja tiedä :hymy:

miwa

miwa
Viestimäärä: 29

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 18:44  
+
0
Koda osasi olla toisen työpäivän kiltisti kotona, mutta karu totuus paljastui vasta vähän myöhemmin. Oli päässyt tapetin makuun :mad:

Tapetit siis valmiiksi repaleiset joistain kohtaa ja sain Kodan aiemmin kiinni rysän päältä. Etikkaa hieroin kaikkiin kohtiin, joita pentu pääsi järsimään (lattialistat jne.) mutta ei näköjään tehoa. Laitoin äsken uudestaan, mutta Koda varmaan minuutin sisällä järsi kyseistä kohtaa uudelleen.

Pakko keksiä jotain muuta tilalle.
Kleinspitz Koda 11/2014

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 18:53  
+
0
Meillä ei Essin pureskelua estänyt etikka (nuoli sen pois), eläinkaupasta saatavat pureskelunestosuihkeet, sitruuna. Hiuslakka auttaa jonkin aikaa suihkuttamisen jälkeen, mutta sitäkin pitää laittaa monta kertaa päivässä. Jos jollain on vielä jotain ideoita pureskelunestoon niin kiinnostaisi :hymy:

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 21:06  
+
0
^Kaveri on käyttänyt tabascoa.. :nauru:
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 21:26  
+
0
^^mäkin olen käyttänyt tabascoa, hienosti toimi...:nauru:
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Keskiviikkona, 28.01.2015 klo 21:44  
+
0
^Nope, ei toiminut meillä. Maxim nuoleskeli tabascot ihan innoissaan pois ja kerjäsi lisää :nauru: valkopippuri lopulta toimi!
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

nolle

nolle
Viestimäärä: 874

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Torstaina, 29.01.2015 klo 01:17  
+
0
Valkopippuri on meillä ollut ainoa joka on toiminut myös kissoihin :nauru: jos sitä laittaa vähän runsaammin, niin taitaa tuntua jo haistellessa sen verran ikävältä että yleensä koirat ei edes aloita pureskelua / nuoleskelua.

Meilläkin on molemmat koirat oppinu, että kun ollaan porukoilla niin koko ajan pyydetään ulos. Niillä kun on aidattu piha missä saa kivasti juosta vapaana. Mutta on ne kyllä koko ajan pyytämässä takasin sisällekin kun huomaa etten mä seuraakaan niitä perässä. Sitten äiti vielä päästää niitä koko ajan ramppaan edestakas kun "toiset niin haluaa" :ttou::nauru:
spu-Raju s. 03/2014 entinen poliisiprojekti
spu-Roti s. 06/2016 poliisiprojekti

Muistoissa
xu-Rolle s. 10/2010 - 12/2015♥



miwa

miwa
Viestimäärä: 29

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 06:01  
+
0
Laitoin nyt valkopippuria, mutta Koda innoissaan nuoleskeli sormiani ja siirtyi muualle aivastelemaan :nauru: Laitoin nyt lisäksi mustapippuria. Saa nyt nähdä miten toimii työpäivän ajan.

Miten muuten totuttaisin Kodan valjaisiin? Kävimme toissapäivänä ostamassa valjaat ja sovitimme niitä, mutta Koda ei askeltakaan ota ulkona niiden kanssa. Rapussa liikkuu niiden kanssa ihan hyvin, mutta ulkona seisoo ja ihmettelee vaan. Vähän kuin häntä hävettäisi. Rohkaisu tai namit eivät ole auttaneet kyseisessä tilanteessa.

Eilen kokeillessani valjaiden laittoa Koda näykkäisi kovaa kämmenselästäni ja oli tosissaan vihainen. Hyväksyi vain pannan.
Kleinspitz Koda 11/2014

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 16:20  
+
0
Tabascoa en viitsisi laittaa lipaston kulmaan, joka on käsittelemätöntä vaaleaa puuta. Se väri ei lähtisi siitä ikinä pois. Valkopippuria voisin kokeilla. Tosin se ei taida pysyä makuuhuoneen oven alareunassa… Vai pitäisikö siitä tehdä joku tahna? Hiuslakka haisee sen verran pahalta Essinkin mielestä, että peruuttaa vauhdilla pois. Mutta kun olen illalla laittanut hiuslakkaa, ei se aamulla enää auta. Ja hiuslakkaa ei oikein viitsi pistorasiaan suihkuttaa. Niitäkin kun on Essin mielestä kiva jyrsiä.

Eilen piti käyttää Essi eläinlääkärissä. Korvatulehdus. Sai antibioottitipat ja kipulääkettä. Mutta miten voi olla niin vaikeaa saada tiputettua tippoja korviin. Essi on liukas kuin saippua, aina pääsee luikertelemaan otteestani pois. Ohjeessa sanotaan että 5-10 tippaa korvaan. No sain ehkä juuri ja juuri sen 5 tippaa laitettua. Ja kun tippa menee korvakäytävään, Essi rupeaa kauhealla vimmalla rimpuilemaan. Kai sillä on kipeätkin nuo korvat. Toivottavasti lääkkeet auttaisivat. Jos ei, niin korvakäytävät pitää tähystää rauhoituksessa.

neanicole

neanicole
Viestimäärä: 298

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 16:46  
+
0
meillä nuoltiin myös etikat tosta noin vaan johdoista sun muista pois, mutta onneksi toi ei kovasti oo ikinä pureskellutkaan mitään:hymy:

mä saattaisin kans veikata mallulla juoksujen alkua jos toi käytös on ihan vastikään alkanut, mallu taitaa olla muutaman viikon novaa vanhempi ja musta tuntuu että tämäkin neiti alkaa pikkuhiljaa niitä aloittelemaan...
shibalapset<3
♀ nova 2014
♂ kado 2015
http://shibastories.blogspot.com/

ooa

ooa
Viestimäärä: 780

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Perjantaina, 30.01.2015 klo 20:15  
+
0
Meän kakaralla tippuu jo hampaat! En kestä, että se on jo 16vko:a. Yhyy!
Se on kehittynyt huimasti pöhisemisten suhteen ja varmuus on kasvanut paljon :) Sillä on myös ihan tyystin erilainen halu olla ihmiselle mieliksi, mitä noilla mun kahdella aikuisella. Noin pyyteetön luottamus ihmistä kohtaan on kyllä hienoa nähdä, toivottavasti ite vaan osaan pitää tän hienosti alkaneen suhteen tällaisena :) Kyllä mä oon taas tehnyt hyvän rotuvalinnan :D
Shibatrio <3

Hanma

Hanma
Viestimäärä: 362

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 00:06  
+
0
^^Joo, tosisaan toivon, että kaikki tämä nyt johtuu juoksujen tulosta.. nimittäin käytöskin on kyllä nyt alkanut muuttua epänormaalin paljon. Se haluaa koko ajan pihalle, siis ihan koko ajan ja se menee sinne haistelemaan yms. Se on ruvennut Pontukselle ärisemään vähän väliä, siis jos esim. Pontus tulee ulkoata sisälle, niin tuossa eteisen oven suussa Mallun on _pakko_ mennä sille ärisemään tyyliin "et *ittu tuu tänne sisälle, tää on mun koti!" :ttou: Ja tosiaan meillä oli sillon tovin aikaa sitten ongelmia sisälletulon kanssa, eli Mallu ei tullut pihalta sisälle kun pyydettiin, mutta se meni jonkin ajan päästä ohi. Mutta nyt se on taas ruvennut sitä tekemään.. meinaa ensin tulla sisään, mutta sitten juokseekin jonnekin lumipenkalle haistelemaan tms. Sen luonne on tosi ailahtelevainen tällä hetkellä siis. Enkä mä kyllä muuta selitystä keksi kuin että juoksut on tulossa..

Ja sitten tuosta levottomuudesta.. tosiaan nyt on taas vissiin kaksi yötä (menee jo itekin sekaisin, mutta kun oon yrittänyt olla välittämättäkin, etten liikaa seuraa koiran tekemisiä ym) mennyt niin, että Mallu nukkuu ihan rauhassa, ei läähätä tai vaihtele nukkumapaikkaa. Mutta tänä iltana se on taas ollut ärsyttävän rauhaton ja jos itse nousen sohvalta vaikka, niin heti neiti juoksee ovelle ruikuttamaan, että pihalle on päästävä. Tänään oltiin pitkällä metsälenkilläkin ja yleensä se on aina lenkkeilyn jälkeen rauhoittunut pitkäksi aikaa, mutta tänään se vain halusi pihalle lenkinkin jälkeen, eikä oikein malttanut rauhoittua.

Pitäiskö tähän todeta, että _naiset_ :ttou:
u. Leonberginkoira "Pontus" s. 22.8.2013
n. Mittelspitz-sekoitus "Mallu" s. 6.8.2014

blogi

miwa

miwa
Viestimäärä: 29

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 11:12  
+
0
Ihme on tapahtunut! Eilisaamuna kokeilin pokkana Kodalle valjaita, eikä tuo ollut moksiskaan. Pientä "mitä sä teet" -näykkimistä oli laiton kanssa, kuten aikaisemmin kaulapannan kanssa. Tänäänkin kulki hienosti valjaiden kanssa! Vuhuu! Olen ylpeä tuosta karvapallosta :jjei:

Oltiin normaalia pitempään tänään ulkona kävelyllä. Koda säntäili kadulla muovipussien, kuittien ja puiden lehtien perässä tuolla tuulessa. Hauska näköistä, kun toinen yrittää saalistaa kaikkia ja tämän jälkeen ravistelee niitä! Haha.

Ratikassa ihmetelty tänään yhden pysäkin välin verran. Hienosti herra istui kyydissä, kuin vanha tekijä.

Nämä positiiviset "onnistumisen" kokemukset tuntuvat kyllä mielettömiltä. Enää ei harmita esimerkiksi Kodan eilisillan touhuilut kotosalla - leikki kakkakikkareensa kanssa pokkana keittiössä! Nyt tuntuu taas hyvältä, haha.
Kleinspitz Koda 11/2014

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 15:24  
+
0
Essi on tuolla ulkona ihan hirveä räksyttäjä. Jos näkee jossain ihmisen tai koiran niin haukkuu, haukkuu, haukkuu… Makupaloista se ei muutenkaan ulkona ole kauhean kiinnostunut, niin tuossa tilanteessa turha yrittääkään. Se ei muutenkaan reagoi mihinkään kun rupeaa haukkumaan. Olen vain kääntynyt takaisin tai muuten vain mennyt eri suuntaan kuin haukkumisen kohde, mutta Essiä joutuu vetämään perässä ja se kulkee takaperin ja vain jatkaa räksyttämistä. Kun lopulta lopettaa haukkumisen ja huomaa minut, olen kehunut kyllä. Ja sitten jatkanut siihen suuntaan mihin alun perin oltiin menossa. Mutta aina ei ole mahdollista mennä muualle, jos vaikka takana tulee joku ja samaan aikaan vastaan tulee joku eikä sivuteitä ole. Pakkohan tuolle haukkumiselle jotain pitäisi tehdä ja mahdollisimman pian. Mutta mitä tekisin ja miten?

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Lauantaina, 31.01.2015 klo 19:47  
+
0
Me oltiin Poppyn kanssa tänään ekoissa pentunäyttelyissä, ja kivaa oli! Tärkein oli saada koiralle hyvä näyttelykokemus, missä uskon onnistuneeni. Poppy oli kehässä tosi nätisti, vaikka seisominen olikin pientä poukkoilua. Liikkui kuitenkin ihan superhyvin! Saatiin kiva arvostelukin, ja KP, vaikka jäätiin luokassamme kolmansiksi. Toisaalta Poppy oli nuorin ja pentumaisin kehässä olevista koirista, että ei sijoitus mikään ylläri ollut kai kenellekään :) Eniten ylpeä olen siitä, että tuo ei ollut moksiskaan siitä hullusta vilinästä, vaan kehässä keskittyi yhdessätekemiseen ja kehän ulkopuolella odotteli nätisti hihnassa, sylissä tai häkissä. Niin, ja kun joskus aiemmin täällä jänskäsin, muriseeko tuo tuomarille: No ei murissut! :aurinko:

Poppy on kasvanut jo ohi tuosta mun vanhemmasta koirasta. Viikko sitten ne painoivat saman verran, mutta silmämääräisesti Poppy näyttää isommalta etenkin nyt, kun Pennyllä on karva vaihtumassa ja se on ihan kalju. Aikalailla kaikki hampaat ovat vaihtuneet, ja ne kulmuritkin ropisivat tosiaan kaikki ilman eläinlääkärin apua. Toisaalta on aina haikeaa, kun nämä vauvelit kasvaa, mutta kyllä mä vähän odottelen sitä, kun mulla on käsissä kaksi fiksua, aikuista koiraa :shifty:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

mariax

mariax
Viestimäärä: 65

VS: PENNUNOMISTAJIEN PULINA 12 - Sunnuntaina, 01.02.2015 klo 13:10  
+
0
Veeti oli eilisen päivän ja viime yön hoidossa anopilla ja oli kuulemma mennyt tosi hienosti! Oli osannut pyytää aina ulos kun oli hätä ja yönkin nukkunut ilman mitään ongelmia, vaikka itseä hieman pelottikin jääkö itkeskelemään perään. Ihanaa että jatkossa tietää, että voi viedä sinne hyvällä mielellä hoitoon. Kerkesi tulla jo noin pienessä ajassa hirveä ikävä meidän pikkupalloa ja näytti Veetikin kyllä olevan innoissaan meidän näkemisestä, on siitä vaan tullut lyhyessä ajassa niin tärkeä ja rakas perheenjäsen. :)
Fieldspanieli Veeti 11/2014

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 53
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 09:45)