Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 01.01.2017 klo 07:29

Pentu pelkää toppahousuja

Pirpana83

Pirpana83
Viestimäärä: 32

PENTU PELKää TOPPAHOUSUJA - Sunnuntaina, 01.01.2017 klo 07:29  
+
0
Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Eli meidän 8vk tyty alkoi murisemaan mulle kun vedin toppahousut jalkaan ja piiloutui sängyn alle. Kun otin housut pois niin hetken arasteli mua ja lopulta suostui ottamaan kädestäni herkun. Mikä siis avuksi? Istunko vaan joka päivä toppahousut jalassa ja odotan että murina loppuu ja otan housut pois vai miten? Asialla kiire kun pakkaset taas kiristyy.

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: PENTU PELKää TOPPAHOUSUJA - Sunnuntaina, 01.01.2017 klo 11:58  
+
0
Laita ensin housut lattialle ja kehu ja palkkaa kun pentu osoittaa pientäkin kiinnostusta housuja kohtaan. Älä houkuttele, vaan odota että pentu itse edes vilkaisee housuja. Kun pentu ei pelkää enää lattialla olevia liikkumattomia housuja, voit vaikka pitää housuja kädessä ja taas palkkaat pienestäkin kiinnostuksesta housuja kohtaan. Kun siinä ei ole enää ongelmia, käy pukemassa housut jalkaan eri huoneessa, ettei pentu näe. Sitten vaikka istut lattialla housut jalassa ja taas samaa palkkaamista. Sen jälkeen voit nousta ja kävellä, koko ajan kehut ja syötät pentua. Seuraava askel on housujen pukeminen pennun lähellä. Luulisin, että päivässä pääset jo tuohon pukemisvaiheeseen. Treenaat vain ihan lyhyitä hetkiä kerrallaan, monta kertaa päivässä. Lopetat aina onnistuneeseen suoritukseen. Jos joku vaihe tuntuu olevan pennulle vielä ylivoimaista niin palaat askeleen taaksepäin treeneissä.

Jos käytät naksutinta muissa jutuissa, niin se on tähän harjoitukseen loistava apu.

Pirpana83

Pirpana83
Viestimäärä: 32

VS: PENTU PELKää TOPPAHOUSUJA - Sunnuntaina, 01.01.2017 klo 13:47  
+
0
Mörkö selätetty. Tein juuri niin kuin edellä neuvottiin

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 22:30)