Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:19

Pentujen nimiehdotuksia

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 72

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 14.12.2010 klo 03:04  
+
0
Mä ajattelin että meidän keskiviikkona kotiutuva pentu ristittäisiin Uoleviksi mutta mies on vähän eri mieltä.. :nauru: En ymmärrä, miksi tuo on sen mielestä niin hirveä nimi. :mietiskel:

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 21.12.2010 klo 22:56  
+
0
Otetaan ehdotuksia vastaan narttupennulle. Kyseessä sakemanni-mix ja todennäköisesti isonakin aika lailla sakemannin näköinen. Kaksitavuiset ja luontoon liittyvät nimet olisi kaikkein mukavimpia, mutta muitakin saa ehdotella! Niin suomalaiset kuin vierasperäisetkin otetaan huomioon :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.12.2010 klo 22:58)

laurrrra

laurrrra
Viestimäärä: 23

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 18:40  
+
0
Gemma, Dosi, Hile, Tuikku, Kide? :)
kk mäyräkoirauros Kultapuron Aarre Armas "Iiro" 170310 <3
+ liuta kaneja

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 22.12.2010 klo 23:37  
+
0
Sipulu, tässä mun lista muutaman sivun takaa :hymy::

Kide
Tuike
Pilke
Hile
Mesi
Pouta
Usva
Vilja
Verna
Virna
Selja
Pihla
Pinja
Louna
Lilja
Lily
Hämy
Jade
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006

aavehamsteri

aavehamsteri
Viestimäärä: 1335

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 23.12.2010 klo 07:40  
+
0
Nyt iski kamala ongelma nimen suhteen! Nimi oli olevinaan jo päätetty Saimiksi, mutta kun saimme tietää kasvattajanimen, niin se ei enää tunnukaan aivan niin loistavalta kuin aluksi. Nyt vaihtoehdoiksi on ilmaantunut Saimin lisäksi: Daisy (kennelnimessä on Päivänkakkara), Bertta ja Fanni. Kyseessä on keltainen labbistyttönen. APUVA tätä päättämisen vaikeutta.
Lbn 11/2010
Mudi 7/2013

"Päätökset pitää tehdä oikeassa mielenvireessä ja mieluiten nopeasti, ettei vire mene ohi."

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 23.12.2010 klo 09:35  
+
0
Kiitos paljon, Tutuli! Tuolta löytyikin muutama varsin varteenotettava nimiehdotus!
Myös Laurrralla oli hyvät ehdotukset, kiitos niistä :)
Varjo 12/2010 ♥

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 23.12.2010 klo 23:06  
+
0
Viimeinkin sen oman tulevan pennun (milloin nyt sitten tuleekaan:)) nimi löytyi.
Erikoinen mutta just niin täydellinen minusta! Ypsilai

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 24.12.2010 klo 08:22  
+
0
Sipulu,tossahan se on:Muistan miltä TUULI tuoksui sinä iltana.:nauru:

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 24.12.2010 klo 11:09  
+
0
Musta Peto olisi hauska nimi kanssa! Sitä en tosin välttämättä tytölle antaisi, vaikka mulla yleensä ilmeisesti menee sukupuolet väärin päin näissä nimissä... Tai miksei? Olisihan Peto tytöllekin hyvä nimi!

Tuttujen koiran nimi on Reki, mikä on mun mielestä hauska nimi. Kyseinen koira on lapinporokoira, eli nimi sopii senkin puolesta. Aluksi tosin meni hetki että totutteli nimeen ja ettei tullut mieleen reki. Appiukko otti myös juuri lapinporokoiran jonka nimeksi tuli äänestyksen tuloksena Ruska, joka on aivan ihana nimi.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

Faxe

Faxe
Viestimäärä: 15

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 25.12.2010 klo 18:44  
+
0
Rakastan nimeä Numa. Sitten tietty on Faxe ja Dara ja Furi yms. nää perus koirahullun päiväkirja nimet :D

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 22:57  
+
0
Meidän vauvasta kastettiin Mandy. :) Oli ainoo nimi minkä näin, joka iski heti tajuntaa, et se on toi! :) Ja siitä sitten kerroin miehelle, ja kävi sillekkin. :)
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

saije

saije
Viestimäärä: 4425

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Maanantaina, 10.01.2011 klo 21:09  
+
0
Meidän poika ristitään Luca:ksi :) Nimi kävi meidän kriteereihin ja jopa avomieskin hyväksyi sen! Tuntuu että nimi kyllä sopii ainakin kyseiselle rodulle kuin nokka päähän :)

Tuttujen koirien nimet ovat mm. Halla, Tiksu, Roope, Rallaus, Vanja sekä Samu ja Raiku.
Valkoinen ruotsinhirvikoira "Nimue" Syntynyt 26/3/11 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Nila" Syntynyt 14/12/12 ♀
Valkoinenpaimenkoira "Loru" Syntynyt 13/9/15 ♀
Karjalankarhukoira "Lyyra" Syntynyt 15/6/17 ♀

Saparoo

Saparoo
Viestimäärä: 6

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 11.01.2011 klo 12:55  
+
0
Meillä on tällä hetkellä poikakoirat Otto ja Ferne. Aikasemmin ollut koirilla myös seuraavia nimiä:

Irlanninsusikoirat Rommi, Brandy ja Brancca, Pk. saksanseisoja Ringo ja suomenajokoirat Jere ja Typy.

Itse aion joskus antaa koiralleni jonkun seuraavista nimistä: Bailey, Greizer tai Cossart :)

sepa

sepa
Viestimäärä: 3

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 13.01.2011 klo 01:31  
+
0
Olen ottamassa sekarotuista tyttökoiraa.. nimeksi ajattelin laittaa Seda, mutta onko edes tytön nimi? :D Tykkään kovasti kyllä nimestä. Tällä hetkellä minulla on kultsi tyttö nimeltä Nella.

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 13.01.2011 klo 02:04  
+
0
Seda sopisikin kovasti tuon Nellan kaveriksi, ja mä tykkään kans siitä :) Onko tuo väännetty Sade-nimestä, vai muuten vaan tullut mieleen?
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

miimi

miimi
Viestimäärä: 121

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 13.01.2011 klo 06:50  
+
0
Meidän tytsystä tuli Mytty :)

Alkuperäinen nimiehdotus oli Mykkä, jonka isäntä tyrmäs 100-0 kuultuaan pennun ensimmäiset haukut ja ärinät leikkiessä :jjei:
monirotu-tyttö Mytty s. 18.11.2010
irlanninsusikoira neiti Mankku 3v

sepa

sepa
Viestimäärä: 3

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 13.01.2011 klo 23:34  
+
0
No oikeastaan aluksi mietin Sera nimeä, mutta tutullani on sen niminen koiruus jo, joten väänsin siitä Sedan. Mietityttää vaan kun en ole ennen kuullut tuollaista nimeä, että onko edes tytön nimi? :) Mutta saa luvan kelvata prinsessalle kun kotiutuu. Eikä sillä ole kyllä väliä mitä muut ajattelee nimestä, vaikka kuulostaisikin pojalta, minulle se on tytön nimi :) Kaverini otti pennun samasta pentueesta ja hänen koirasta tulee Ada, niin olisi kiva kun molempien nimessä olisi d :)

faidy

faidy
Viestimäärä: 8

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:31  
+
0
Löytyisikö meidän uudelle tulokkaalle nimeä?

Narttu on kyseessä, rotu mäyräkoira. Nykyisen koiran nimi on Sulo, joten mieluiten joku s:llä alkava tai muuten vähän samantyylinen.

Ollaan mietitty Saimia, Sylviä ja Islaa. Nimen pitäisi olla siis nimi, eli periaatteessa sellainen jonka voisi antaa myös ihmiselle, ja mieluusti joku "vanha nimi", eli sellanen joka meidän mummolla/äidillä on. Isla nyt on vähän moderni, mut sopisi meille hevosihmisinä hyvin, toisaalta mulla on sukulainen jonka nimi on Isa, joten voi olla, että Isla muistuttaa liikaa sitä.

Pipsa olisi myös hyvä nimi, siitä vaan tulee mieleen pelkkiä irstaita väännöksiä :D
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:36)

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 20:28  
+
0

sepa kirjoitti:

No oikeastaan aluksi mietin Sera nimeä, mutta tutullani on sen niminen koiruus jo, joten väänsin siitä Sedan. Mietityttää vaan kun en ole ennen kuullut tuollaista nimeä, että onko edes tytön nimi? :)



Mun tytön nimi on Jedi, joka on kuulemma pojan nimi, mutta mun mielestä se sopii kummalle tahansa. Ja mun mielestä ainakin Seda sopii hyvin tyttökoiran nimeksi, ihanan persoonallinen nimi!
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 20:54  
+
0

saije kirjoitti:

Tuttujen koirien nimet ovat mm. Halla, Tiksu, Roope, Rallaus, Vanja sekä Samu ja Raiku.


Minkärotunen tuo vanja on? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265823
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 13:45)