Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:19

Pentujen nimiehdotuksia

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 72

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 13.05.2010 klo 22:45  
+
0
Minun seuraavat koirat on sitten ehdottomasti Popsy ja Chipy. ♥
olen jotenkin aivan rakastunut noihin keksimiini nimiin :-----------)
no you don't know what it's like
welcome to my life

milliku

milliku
Viestimäärä: 12

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 11:17  
+
0
Meidän koirasta tulee näillä näkymin Sera : )

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 12:43  
+
0
Mä oon törmänny semmosiin nimiin ku Halti ja Loimu. Ne on jotenki todella kauniita nimiä ja sopii varsinki lappalaisille roduille.
Tykkään myös kovasti nimistä joilla on jokin merkitys. Esimerkiksi Dara on mielestäni hyvä jo ulkoasultaan: lyhyt ja napakka.
Siitä sanotaan myös seuraavaa:
"Dara: A Hebrew name meaning wisdom or compassion"
Eipä tuommoista nyt ihan kaikki vastaantulevat tuu ajatelleeks, mut onhan se mukava itse tietää, ettei se ihan "tavallinen" nimi ole :)
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 13:06  
+
0
Mä voisin listata tähän meillä eläimillä olleita nimiä. Kysessä siis koirien, kissojen sekä kanojen nimiä, mut jos niistä joku jotain ideaa sais:

Aeku
Nälli
Karo
Karu
Malva
Manki
Jose
Viivi
Luru
Nuuku
Harmi
Tosse
Poema
Mökö
Santra
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 16:32  
+
0
Meijän rakeil aika perinteiset nimet kummallaki..
Piki ja Tessu ^^ Tuli kummatki mun siskoilta noi nimet...

Kun joskus saan oman koiran niin niiden nimiks tulee varmaan:
-Angel
-Dead
-Napsi
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 14.05.2010 klo 18:07  
+
0
Mä nyt voin listata tähän perheen ja tuttujen koirien nimiä

Taiga
Tazzi
Taavi
Sulo
Senja
Lana
Tellu

Numika

Numika
Viestimäärä: 22

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 13:21  
+
0
Meiltä löytyy bretonityttö nimeltä Dana, joka sai nimensä X-Filesien Scullyn mukaan. Edesmenneitä jyrsijöitä ovat Nelli-hamsteri ja kesyrotat Sissi ja Pimu.

Itse en antaisi lemmikille tyypillistä ihmisen nimeä (Tytti/Teppo) enkä varsinkaan mitään kliseetä kuten Romeo/Bella/Tessa. Kun olin pieni hyvin lähellä meitä asui rodultaan tuntematon mutta järkyttävän isokokoinen koira nimeltään Morris, ja vaikka koira olikin vähän pahamaineinen se nimi jäi positiivisesti mieleen. Vanhassa koirat.comissa törmäsin nimeen Freija, joka on älyttömän kaunis joskin ehkä vähän hankala lausuttava. Myös Lumi nimenä kuulostaa kauniilta (huom. taivutus Lumille jne, ei Lumelle).

Tuttujen/sukulaisten koirilla olevia hyviä nimiä mm. Remu, Rocky, Milo, Senni ja Helmi.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 18.05.2010 klo 01:33  
+
0
Kävin läpi nimiä netistä, ja listasin nimet, jotka miellyttävät jollain tavalla:

Della, Isla, Cara, Dina, Hilla, Benda, Betta, Aada, Carla, Dali, Demi, Jetta, Kuura, Malla, Mila, Muusa, Nella, Taika, Venla, Zulu, Netta, Pimu, Stella, Venla, Nanna, Ava, Bea, Inka, Susa, Tuike, Wanda, Dana, Darla, Doora, Jade, Hippu, Bella

Annoin listan miehelle, ja jäljelle jäi kolme nimeä: Bella, Carla ja Isla. :mietiskel: Musta lapinkoira valkoisin merkein. Apuaaa.
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

hauvva

hauvva
Viestimäärä: 11

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 18.05.2010 klo 11:01  
+
0
Pilvi,Tähti,Sunny (aurinko),Ruska/Ruuska,Kaari (tulee sateenkaaresta), Kerttu (tulee leppäkertusta) Sassa/Sussu/Siina/Sissi/Sesse,Pihla (tulee pihlajanmarjoista) tossa nyt muutama : )
hauvva

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 18.05.2010 klo 12:50  
+
0
Henniet, mä oon kans tota Islaa miettinyt. Siitä on tullut aika suosittu nimi myös ihmisten keskuudessa että saatan nimetä pennun joksikin muuksi :mietiskel: Tosi kaunis nimi se kyllä on!

Choice

Choice
Viestimäärä: 12

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 18.05.2010 klo 13:51  
+
0
Minulla on hurjasti nimiä joista pidän Aprilistä Valmaan jne.:)
http://poodlepaws.nettisivu.org/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 18.05.2010 klo 13:52)

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 03:44  
+
0

Rorys kirjoitti:

Henniet, mä oon kans tota Islaa miettinyt. Siitä on tullut aika suosittu nimi myös ihmisten keskuudessa että saatan nimetä pennun joksikin muuksi :mietiskel: Tosi kaunis nimi se kyllä on!



Nimeä nimeä nimeä muuksi!!! Toi on alkanut mun päässä pyörimään ykkösvaihtoehtona! Olis ihan mahdotonta että teille tulis saman niminen koira, jos kerta asutaankin niin lähekkäin ja koirat näkee toisiaan :nauru: Ja kun meille tulee koira jälkeenpäin, niin sulla on etulyöntiasema ottaa se... :ttou:

Tai jos esittäisin asian näin: Joo siis ihan kamala idea olisi käyttää tommosta ihmisten keskuudessa levinnyttä nimeä, että suna hylkäisin ihan suosiolla! :enkeli::twisted:

Pitää kyllä miehen kanssa jutella enemmänkin noista, kun ei tää oo yksin mun päätös. Ja pitää nähdä se pentu vielä kunnolla ennenkun sitä voi nimetä, että näkee nimen sopivan :hymy:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 12:45  
+
0
Hahah :nauru: Nimeä ihmeessä Islaksi se, sopiikin oikeastaan paljon paremmin lapparille kuin ranskalaiselle paimenelle :wink:

Meillä saattaa pennusta tulla Kata tai Iva.

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 14:15  
+
0
Nyt musta tuntuu, että mun velvollisuus on käyttää tota nimeä, kun pakotin sut hylkäämään sen :nauru: Mutta kieltämättä se vois sopia lapparille :mietiskel::shifty:
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 14:24  
+
0
Trust me, et sä mua pakottanut, tuon nimen "hylkäys" on ollut jo ihan oikeasri pidempään mielessä :nauru: Ei mitään velvollisuudentuskia tai paineita kato, Isla vaan on tosi kaunis nimi ja sopii lappalaiselle just niinku nenä päähän :wink:

Henniet

Henniet
Viestimäärä: 854

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 15:41  
+
0
Kyllä se nimi nyt luultavasti valittiin Islaksi :shifty: Onhan tässä vielä aikaa muuttaa mieltä, mutta mies oli ok asian kanssa. Ei kuitenkaan erityisen ihastunut vaan ok, joten se vähän mietityttää...
slkn Isla (s.17.4.2010)
Kuvia!

Haru_

Haru_
Viestimäärä: 29

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:47  
+
0
Mulle mieleisiä koiran nimiä on esim: Vili, Milo, Haru, Kita, Kide, Rio, Kira ja Lune. :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 16:51  
+
0
Mulla oli lista urosten nimiä, mutta nyt rotuvaihdoksen myötä narttupentu houkuttelee enempi, joten pitäisi sitten keksiä uudet nimivaihtoehdotkin. Onneksi on vielä aikaa :) Oon tosin aina ollut paljon parempi keksimään nimiä uroksille kuin nartuille.. :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

Rorys

Rorys
Viestimäärä: 5244

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 17:16  
+
0
^ Mulla on ihan sama! Uroksille keksisi vaikka kuinka paljon hienoja ja kivoja nimiä, nartuille on tosi vaikeaa keksiä :mietiskel:

I`cao

I`cao
Viestimäärä: 123

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 19.05.2010 klo 19:23  
+
0
Mulla taas mieleen tulvii narttujen nimiä mutta uroshan se itsellekin (toivottavasti) kesällä tulee (: Avoinna vähän kun on todella hankala löytää pentuetta semmoisista vanhemmista joiden ulkonäkö miellyttää omaa silmää... Ja terveys ja luonnekkin pitää mätsätä. Hankaksi mennyt tämä touhu :D
Pk.collie Viipo, s.17.4.2010

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 23:00)