Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:19

Pentujen nimiehdotuksia

Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72

Tititaff

Tititaff
Viestimäärä: 10

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 21.09.2016 klo 17:07  
+
0
Heips.
Keksikääs tulevalle amstaffipojalle nimi. Meillä on ennestään kissat Pihvi, Soosi ja Nakki eli olisi kiva jos sopisi samaan sarjaan . :D Meidän huumoritajulle käy typerimmätkin nimet. ;)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.09.2016 klo 17:08)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 24.09.2016 klo 09:48  
+
0
Apua miten hauskat nimet kissoilla! :nauru: Vaikee tosta on pistää paremmaks, mut vähän äijämäisiä, ruoka-aiheisia nimiä tulis tässä pari:
Muusi, HooKoo, Rokka, Nötkötti (tai siitä joku väännelmä), Hakkelus, Turska, Ranu, Pottu. Sipsi tuli myös mieleen, mut siitä tulee jotenkin mielikuva pienemmästä koirasta. :hymy:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

nauris

nauris
Viestimäärä: 1082

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 24.09.2016 klo 09:50  
+
0
^Toi Muusi on just hyvä! :nauru:
spn -13
broholminkoira, uros -16

Mintzie

Mintzie
Viestimäärä: 14

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Maanantaina, 31.10.2016 klo 16:37  
+
0
Ottaisin vastaan nimi ehdotuksia Kiinanharjakoira powder puffille :) Tytsy siis

Kotona on jo Milo niminen dallu. Mietinnässä oli Pandora mutta en vielä ole varma.
Mielellään ulkomaisia nimiä, videopelit ja leffat lähellä sydäntä :)

Nenetsi

Nenetsi
Viestimäärä: 65

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Maanantaina, 31.10.2016 klo 19:56  
+
0
Mintzie Täytyipä googlata, minkä näköinen koira on kyseessä. Kuvista tuli ekana mieleen Thelma :D Entäs Piper, Vesper tai Sienna?
Bichon frisé uros Elmo kotiutuu 23.3.2017

Mintzie

Mintzie
Viestimäärä: 14

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Maanantaina, 31.10.2016 klo 23:17  
+
0

Nenetsi kirjoitti:

Mintzie Täytyipä googlata, minkä näköinen koira on kyseessä. Kuvista tuli ekana mieleen Thelma :D Entäs Piper, Vesper tai Sienna?



Vesper kuulostaa söötiltä, pistän sen tohon nimi mietintä pinoon :) lisää saa ehdotella, nyt mieleisiä on pandora, moxie, ja vesper

Hemppu

Hemppu
Viestimäärä: 7

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 09.11.2016 klo 23:57  
+
0
Meille on joulukuun alussa tulossa partanaamainen griffon-poika (tietenkään ei vielä pikkupentuna ole sitä partaa...), jolle ei olla vielä nimeä keksitty. Mulla olisi kyllä kasapäin omasta mielestäni ihan mahtavia nimiä mielessä, mutta eivät kelpaa mun 13 v pojalle, joka on hyvin nirso kaiken suhteen (myös koirien nimien). Pojalla itsellään oli pari ehdotusta, mutta yksi niistä oli ehdottoman nou-nou 10 v tytölle ja muutkaan eivät ihan mun makuun. Yksimielisyyteen ei siis olla vielä päästy, vaan pitää kehitellä lisää nimivaihtoehtoja.

Mun mielestä tuolle meidän tulevalle koiralle sopisi erittäin hyvin, joku vanha pappanimi, esim. Viljo tai Urho tai joku vastaava, mut poika ei lämpene sellaisille ollenkaan. Ehdotelkaa sellaisia poikakoirien nimiä, jotka EI ole ihmisen nimiä vaan ihan pelkästään lemmikkien nimiä! Ei kuitenkaan mitään Mustia tai Tessua...

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 10.11.2016 klo 17:43  
+
0
^ Mulle tuli heti mieleen et antais jonkun ewokin nimen griffonille, kun onhan ne vähän semmosia ewokin näkösiä, ja jos poika yhtään on Star Warseista tykänny. :hymy: Koiralle käypiä ewokin nimiä ois ainakin Wicket, Teebo, Paploo ja Romba.

Sit ihan vaan koiran nimiä (koirien nimipäiväkalenterista googlattuna) muutamia, jotka vois mun mielestä sopia griffonille:
Elmo, Hessu, Bingo, Bobi, Pablo, Ötzi, Masi, Hupi, Kirppu, Toto, Ransu, Tahvo.
Tommoset osu silmään tuolta pitkän pitkästä listasta, jos ei vielä tuntunu löytyvän omaa niin sieltä voi katella inspiraatiota: klik
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Hemppu

Hemppu
Viestimäärä: 7

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 11.11.2016 klo 13:37  
+
0
^ Mun piti ihan googlettaa, mikä on Ewok-koira, kun toisessakin ketjussa se mainittiin. Mulle ihan uusi termi, mutta en olekaan yhtään perillä noista Star Wars jutuista. Itse asiassa miesystäväni jotain tuosta aikoinaan mainitsi, mutten tajunnut, että tuolle on joku sana =)

Olen selaillut eri lemmikkien nimipäivä-valikoimia läpi, mutta ei ole tullut sellaista nimeä vastaan, joka kävisi sekä mulle että molemmille lapsille. Tahvo oli yksi niistä. Täytyy jatkaa etsintää ja perehtyä sun ideoihin.

Meow

Meow
Viestimäärä: 51

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 23.04.2017 klo 18:23  
+
0
Täällä mietinnässä tulevalle narttukoiralle nimi. Mielessä pyörinyt sellaisia nimiä kuin susu, rudi ja pepsi. Pepsi ois kiva ja jotenki pirskahteleva nimi, mutta kuulostaako jotenki poikakoiran nimeltä? :mietiskel:
"a Home witouth a cat is just a house"

Welsh Corgi Cardigan narttu "Pepsi" s.28.3.2017
Taloudessa myös kaksi kissaa.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 26.04.2017 klo 10:56  
+
0
^ Voi Pepsi mun mielestä olla tytölläkin. :hymy: Mä liitän Pepsin enemmän väriin, eli tummalle tai tummanruskealle koiralle oikein oivallinen. Ihan täydellinen ois siis tricolor-corgille, mutta ei se punaisellakaan paha ole. :peukku:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Midnight

Midnight
Viestimäärä: 15

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 23.05.2017 klo 14:48  
+
0
Voihan nimi sentään! Olen pohtinut viikon päästä kotiutuvalle pennulle nimeä ja pitkään oli fiilis että löysin nimen joka on yli muiden. Sopivan lyhyt, ei "hankalia" kirjaimia (eli ei R- tai S-kirjaimia) ja kyseiseen nimeen liittyy tarina joka merkitsee mulle paljon.

Nyt aloin epäröimään ja nimilistan (se oli lyhyt se :nauru:) pari karsiutunutta nimeä kummittelee mielessä. Toinen vaan alkaa S-kirjaimella, toisessa on R-kirjain, ja mulla välillä menee noiden kirjaimien lausuminen päin mäntyä. Siksi nuo nimet hylkäsin ettei tarvi tuskailla koiran nimen kanssa. Mutta kun ne olis niin kivoja!

Onhan tässä vielä aikaa miettiä ja ehkä nimi valikoituu itsestään kun pentu on kotona... Mutta kuitenkin tykkäisin jos nimen saisi päätettyä jo ennen pennun tuloa. Miten yhden koiran nimeäminen voi olla niin haastavaa?? :ttou:
Sekarotuinen narttu 4/2017

Tirku

Tirku
Viestimäärä: 231

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 28.05.2017 klo 13:46  
+
0
Oisko ehdotuksia urossheltille? Tällä hetkellä oma suosikkini on Nenu, mutta muiden mielestä se on liian omituinen. Muita ideoita on ollut Kiri ja Koda, mutta itse tykkäisin vähän erikoisemmasta nimestä. Plussaa olisi jos sopisi hyvin Jedin kanssa yhteen. :hymy:
sheltit Jedi ja Loki

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 28.05.2017 klo 21:26  
+
0
^ No Jedin kanssa sopivia tuli heti pari mieleen :hymy: :
Yoda, Luke, Vader (vois lausua "veider")

Mut on toi Nenu myös aika söpö! Sellasekshan se koira on nimettävä mikä itsestä parhaalta tuntuu, ja miltä se penska näyttää. :hymy: Tsemppiä pohdintaan!
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Tirku

Tirku
Viestimäärä: 231

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Maanantaina, 29.05.2017 klo 00:14  
+
0
^Joo, musta se ois vaan niin söpö :nauru: ja vähän omalaatuisempi. Muut perheenjäsenet ei vaan ole samaa mieltä, niin joudun luopumaan siitä ajatuksesta. Jääköön siis nimipankkiin sitä varten, kun joskus hommaan ihan oman koiran. :hymy:

Kiitos myös noista ideoista!
sheltit Jedi ja Loki

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 30.05.2017 klo 21:31  
+
0
^ Hö, voi hitsi kun joutuu omasta mielestä kivasta nimestä luopumaan.. :neutral: Mut ehkä jollekin seuraavista koirista sitten, kuten itse sanoit. :peukku:

Uu, mies heitti just nimen Ren (Kylo Renistä), ois aika pähee! :love: Ytimekäs ja nopee kutsua. Jango ja Bobba ois myös siihen maailmaan kuuluvia, samoin Jabba mut se ei ehkä kuvasta shelttiä niinkään. :nauru: Onhan nuita star wars-aiheisia nimiä vaikka kuinka, sieltä vaan wookiepediasta kaivelemaan! :aurinko:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

sinis

sinis
Viestimäärä: 69

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 31.05.2017 klo 10:33  
+
0
Meille sais ehdotella nimeä tulevalle pennulle. Tällä hetkellä talosta löytyy seropiherrat Remo ja Koda. Pentu on myös seropi ja uros, nimessä saisi olla mieluiten 4 kirjainta ja se ei saa alkaa kirjaimilla: B, C, K, R ja T.
Remo 230412
Koda 190614

Edenn_

Edenn_
Viestimäärä: 6

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 25.04.2018 klo 06:26  
+
0
Meille on tulossa koiranpentu (ehkä) ens vuonna ja nimiä oon nyt jo miettinyt. Pentu tulee olemaan narttu. Tykkään hirveesti luontonimistä ja sit haluisin ehkä kuitenkin et nimessä olis R. Tai ettei olis mikään ihan semmonen pehmeä niinku joku Nelli tai Bella. Oon nyt pyöritelly mielessäni mm.. Tinka, Halla, Rosi, Tiuku, Freija/Freya/Freia, Lara, Varga. Ruska ois ihana mutta löytyy lähipiiristä jo.
Maatiaiskissa Ruuti 3/16

Muistoissa Sisu 4/2012

Sadetus

Sadetus
Viestimäärä: 3

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Tiistaina, 19.06.2018 klo 09:33  
+
0
Itselläni oli aikoinaan kaksi koiraa, joiden nimet olivat Rotta ja Karhu. Nyt nimesin koirani Trumpiksi ja jos hankin toisen tulevaisuudessa, sen nimi on Kim tai Putin :D

  Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 13:00)