Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:19

Pentujen nimiehdotuksia

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 72

hannaemily

hannaemily
Viestimäärä: 15

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 24.09.2010 klo 09:55  
+
0
Meidän kultsiherran ensisijaisina nimivaihtoehtoina olivat Paavo ja Toivo. Jälkimmäiseen päädyttiin, koska tuttavapiirissä oli jo parikin Paavo-nimistä turrea (joista toinen chihuahua ja toinen tanskandoggi :nauru:) plus pidettiin peukkuja josko nimen mukana tulisi vähän lisätoivoa paremmasta tulevaisuudesta kuin edeltäjillään (kaksi edellistä koiraa kun nukkuivat kumpikin pois jo viisivuotiaina).

Kaikki aiemmat koiratkin ovat olleet poikia, ja nimiltään Dali, Neo ja Tao-Tao.

Nyt kun uusin vuffe oli tuollainen perusturvallinen ja perinteikäs kultainennoutaja, niin pitihän nimenkin olla tarpeeksi tavis, hih. Karsinoissa olivat mukana myös Lenni, Leevi ja Nuutti. Ja jos herra olisikin ollut neiti, olisi siitä tullut tod.näk. Taiga.
Kultainennoutaja Kalevan Silvano "Toivo" / s. 31.5.2010

Vilkko

Vilkko
Viestimäärä: 302

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 24.09.2010 klo 15:17  
+
0
^Paavo ja Toivo :love:
Pakko kysyä, että oliko Tao-Taolla kenties mustat laikut silmien ympärillä? :nauru:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Parsonrussellinterroristi Etta 07/10

boxerowner

boxerowner
Viestimäärä: 1490

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 26.09.2010 klo 08:22  
+
0
Mulla ei alunperin ollut muita vaatimuksia, kuin että nimen pitää alkaa ärrällä, kun edellisenkin koiran nimi (Rape) alkoi ja siinä on hyvää särmää. Ei niitä nimiä sitten vaan putkahdellutkaan mieleen... Väänsin mielessä kaikenmaailman Raisat (tulee vaan Raisa Räisänen -assosiaatio), Riiat, Randat sun muut mutta sitten työkaveri heitti omaan teatraaliseen tyyliinsä ilmoille Rebekka -nimen ja siitähän se ajatus ja nimen maistelu sitten lähti ja nimi jäi. :wink:

Mietittiin tosin äitini kanssa, että olisko pitäny laittaa nimeksi Regina ja sitten seuraavan koiran (uros) nimeksi Leif. :nauru: Tai Ansa ja Tauno.... Oi voi, täytyy hommata monta koiraa tulevaisuudessa, että saa kaikki nimi-ideat käytettyä. :hymy:
Bokseriuros ~ Rape 3.6.2000 - 29.4.2010
Bokserinarttu ~ Rebekka 15.7.2010 Ready, steady, go!
Bokserinarttu ~ Armi 15.6.2012

Nella3

Nella3
Viestimäärä: 290

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 16:09  
+
0
Meillä on niminä koirilla: Roosa ja Nella,marsulla on Pimu,pupulla on Domino,kissoilla on Reetu,Simi ja Roope ja sit mun possulla (joka saa olla irti pihalla) on nimeltään Nöffe. ;)

Sit kun Nella saa joskus pentui ja otan niistä yhen mulla on sille tosi paljon nimi ehotuksii,mutta jos se on tyttö luulen sen nimeksi tulevan: Nerura,Tama tai Yama ym. En oo viel päättäny,mut jos se on poika on sen nimi: kaze,Rico tai Laku tai joku muu. :))

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 18:08  
+
0
Mun seuraavan koiran nimi on niin varmasti Robin tai Rico :love:
no you don't know what it's like
welcome to my life

Vermin

Vermin
Viestimäärä: 122

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Lauantaina, 16.10.2010 klo 20:23  
+
0
Mä mietin pitkään Taraa tai Caroa tolle koiralle nimeksi, mutta päädyin siihen, että ne on liian yleisiä. Myös Nita oli korkealla listalla. Jotenkin toi Java oli sit jäänyt kummittelemaan, ja oli pakko valita se. Jos oltais otettu (tai joskus otettais? :viheltel:) urospentu, siitä olisi luultavasti tullut Furi.
Paimensukuinen lapinkoiranarttu 06/10

Seropi

Seropi
Viestimäärä: 23

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 19:19  
+
0
Saisko vähän nimiapua? :nauru: Meille tulee tässä lähiaikoina sekarotuinen narttukoira
ja nimi on vielä hakusessa! Mitä vaan narttukoiran nimiä saa ehdottaa!

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 27.10.2010 klo 20:01  
+
0
Mun seuraavan koiran nimen luultavasti väännän kennelnimestä, mutta jos se menee liian hankalaksi, niin on mulla kyllä muutama nimi mietitty. :viheltel:
Nano, Nova tai Neo ois ihana.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Keskiviikkona, 27.10.2010 klo 21:25  
+
0
Meillä kissat on Iida, Huli, ja Doris, kaikki alunperin Hesyn nimittämiä. Piu oli ensin Cisse, mutta mun mielestä tuo on aika outo ja hölmö nimi... Piu siksi kun ensimmäiset "sanat" meillä oli kurnau PIU! :D Mango-koira sai nimen kasvattajalta, oikea nimi siis Funny Fabric's Oraña Supernova. Kirsikka oli myös saanut kutsumanimen kasvattajalta (hän siis Tuiskuluodon Holmdís), ja pidimme sen koska kaksi hedelmäkoiraa on kiva! :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 17:32  
+
0
Tuli vaan mieleen että meidän lähiössä asuu novascotiannoutaja jonka nimi on Novascot :nauru: lempinimi/yleinen kutsumanimi Nova. Tarkkaan en tiedä miksi näin mutta on kodinvaihtajatapaus, lähemmäs kymmenvuotias, todennäköisesti nimi on aikaisemmassa kodissa annettu eikä sitä olla lähdetty näin vanhalta vaihtamaan. Jotenkin huvittavaa silti :nauru:
no you don't know what it's like
welcome to my life

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:48  
+
0
Siskon taistelukalan nimi oli Kukkuluuruu Jalmari :cool:

Muoks. No nyt tuli oikeaan keskusteluun :nauru:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi
(Viestiä on muokattu torstaina, 28.10.2010 klo 20:49)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 20:50  
+
0
^ herätti muuten hiukan ihmetystä kun bongasin viestisi tuolta rekisteröimättömien pentujen ketjusta ... :D mietin että mistäs tämä tähän putkahti.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Heini

Heini
Viestimäärä: 799

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Torstaina, 28.10.2010 klo 21:39  
+
0
^ En todellakaan tiedä miten se sinne pompsahti :nauru: Mä tosissaan luin tätä ketjua, en tiedä painelinko sitten vahingossa jotenkin back-nappia niin että päädyin sinne toiseen ketjuun :aurinko:
♂ Mudi Csibiti Gezemice "Pyry" (3/2010)
Mudin elämää -blogi

mau

mau
Viestimäärä: 205

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 14:07  
+
0
Mä olen mieltynyt luontoaiheisiin nimiin, niitä on tässä tullutkin pohdittua oikeen olantakaa ja tämä lopullinen nimi, joka nyt ilmeisesti jää ei ole luontonimi ollenkaan :nauru: Elämäni ekasta tyttökoirasta tulee nyt sitten Tove :love:
Muita nimiä joita mietin oli Kukka, Nuppu, Sade, Apila. :) Muut koirat ovat Miki, Beni ja Osku. Miki asuu kotonani ja nimi on virallisesta nimestä (micky maddox). Beni ja Osku papat asuvat äidilläni. (viralliset: Benjamin ja Oscar)
Kisuni on Käpy<3
Shetlanninlammaskoira Micky/05

Nuppeli

Nuppeli
Viestimäärä: 90

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 14:20  
+
0
Tässä on mun tuttujen/kavereiden/sukulaisten koirien nimiä:

-Duffy (Cotton De Tuléar)
- Riesu & Kevin (mäyrikset)
- Sanni & Ansa (suomenajokoirat)
- Akira (valkoinenpaimenkoira)
- Brenda (jooeimuisturotua nyt mieleen:mietiskel:)
- Telma (labradorinnoutaja)
- Jimi & Eppu (novascotiannoutajat)
- Nili (suomenlapinkoira)
- Charlie ''Papu'' (RIP) (Cotton De Tuléar)
- Onni (en muista :D )
- Poku (Chow Chow)

Joo no siinä oli joitakin nimiä. Muutaman nimen noista oon ihan vaan kuullu ja tavannu tyyliin kerran. Mielestäni nuo Sanni ja Ansa on hauskoja koiria ihan persoonaltaan ja kun molemmat on vielä metsästyskoiria niin tuo Ansa jotenki sopii kuin nenä päähän :jjei:
Tiedän kyllä monia muitakin koiria mutta eipä tässä jaksa enää luetella.
Itse pidän nimistä Ronja, Sa(a)ga ja Taiga . Joku noista voi olla tulevalle (siis jos nyt tulee.. :viheltel:) novascotiannoutajalle nimeksi :wink:
Saksanpaimenkoira ''Ira'' s. 14.12.2011

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 14:26  
+
0
Jos mä voin asiaan vaikuttaa, niin meidän seuraava koira on nimeltään Jedi.
Tai sit jos kennelnimestä saa jonkun kivan väännöksen, ni mikä ettei sit vois olla joku muukin. :)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 14:50  
+
0
Tuttavilta/tutun tutuilta löytyy tämän nimisiä koiria;
Lily, Manta (kultsi)
Luna (japsi)
Onni, Rosso, Otto (rottis)
Milo, Pate (mäykky)
Arttu, Pilke, Horna (seefferi)
Totti, Elvis, Gina "tsiina" (corgi)
Bella, Chili, Mona, Leidi (mix)

..jos jollekin apua ois noista (:
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Anzku

Anzku
Viestimäärä: 58

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Perjantaina, 29.10.2010 klo 17:30  
+
0
Minäkin olen muuten kovasti kiintynyt noihin luontoaiheisiin nimiin.

Suosikkeja ehkä Lumi, Hippu, Vilja ja Taiga.
beagleuros "Topi" 5/09

maatiaiskissat Eetu 6/02 ja Minja 8/10

<3

Nuppeli

Nuppeli
Viestimäärä: 90

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 19:23  
+
0

Nuppeli kirjoitti:

Tässä on mun tuttujen/kavereiden/sukulaisten koirien nimiä:

-Duffy (Cotton De Tuléar)
- Riesu & Kevin (mäyrikset)
- Sanni & Ansa (suomenajokoirat)
- Akira (valkoinenpaimenkoira)
- Brenda (jooeimuisturotua nyt mieleen:mietiskel:)
- Telma (labradorinnoutaja)
- Jimi & Eppu (novascotiannoutajat)
- Nili (suomenlapinkoira)
- Charlie ''Papu'' (RIP) (Cotton De Tuléar)
- Onni (en muista :D )
- Poku (Chow Chow)

Joo no siinä oli joitakin nimiä. Muutaman nimen noista oon ihan vaan kuullu ja tavannu tyyliin kerran. Mielestäni nuo Sanni ja Ansa on hauskoja koiria ihan persoonaltaan ja kun molemmat on vielä metsästyskoiria niin tuo Ansa jotenki sopii kuin nenä päähän :jjei:
Tiedän kyllä monia muitakin koiria mutta eipä tässä jaksa enää luetella.
Itse pidän nimistä Ronja, Sa(a)ga ja Taiga . Joku noista voi olla tulevalle (siis jos nyt tulee.. :viheltel:) novascotiannoutajalle nimeksi :wink:


En jostain kumman syystä voi muokata tuota viestiä? :mietiskel: :eitietoo:
Mutta joo olisin lisännyt tuohon vielä että omia uroskoiran suosikkinimiä olisivat mm. Viipo, Veeti, Väinö ja kaikki tuon tapaiset suloiset nimet. :kieli:
Saksanpaimenkoira ''Ira'' s. 14.12.2011

Saaga

Saaga
Viestimäärä: 154

VS: PENTUJEN NIMIEHDOTUKSIA - Sunnuntaina, 31.10.2010 klo 22:58  
+
0
Täällä suunnalla mietitään päät sauhuten nimiä tulevalle pennulle, vaikka luovutukseen vielä 7 viikkoa. Tällä hetkellä vahvin nimiehdotus (bichon) uroskoiralle on Nöpö, mutta silti se ei mielestäni tunnu ihan täydelliseltä. Huuko ja Eetu olisivat myös kivoja nimiä, mutta ovat jo kavereiden koirilla käytössä, niin ei viitti samoja nimiä antaa. :)

Tässä muita vaihtoehtoja, mitä on mietitty, mutta mikään ei kuitenkaan tunnu "just siltä" nimeltä.
Kaapo
Lumi
Paavo
Kapu (Kasper, jota kutsutaisiin Kapuksi)
Seropiuros Roope 11/2010

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 06:30)