Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Torstaina, 19.05.2011 klo 10:32

Pentutapaamisia Oulun seudulle

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 19.05.2011 klo 10:32  
+
0
Kyselisin onko Oulusta ja lähettyvillä asuvia pennun omistajia täällä? Ois kiva jos kesän mittaan voitais nähdä ja lenkillä käydä ja sitä rataa? Meillä asuu kauempana koiratuttuja joten ei usein tulla näkemään mutta olisi kiva jos täällä lähettyvillä olisi pennunomistajia.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Rose

Rose
Viestimäärä: 866

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 19.05.2011 klo 11:51  
+
0
:heiluti: Täällä näin! Meillä on huutava pula kivoista pentukavereista!
Lilli on 6kk ikäinen shetlanninlammaskoira, n. 6kg painaa, joten toivottaisiin aika pientä seuraa. :hymy: Nuoremmatkin pennut käy hyvin, Lilli on tosi kiltti ja muita koiria kohtaan arka. Tätä arkuutta tietenkin pitäisi päästä kääntämään posotoovosempaan suuntaan, joten me ollaan taatusti mukana kaiken maailman pentutapaamisissa!

Asutaan Intiössä, ei ole autoa.

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 19.05.2011 klo 12:01  
+
0
:heiluti: hei, meillä on siis kultsi, ikää kohta 2 kk mutta toivon kyllä et sais seuraa ihan minkä ikäisistä pennuista vain. Minulla on itsellä auto käytössä, tosin kohta aloitan kolmivuorotyöt, mutta vapailla ja aamuvuorojen jälkeen passaa oikein mainiosti. :kumarrus:
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 19.05.2011 klo 17:32  
+
0
Mulle kotiutuu 27. päivä 2kk:a vanha urosterrieri ja tykättäis kans pentuseurasta. Asutaan Toppilassa ja autoa ei ole käytössä. Yksärillä voi olla yhteydessä.
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

vivesteri

vivesteri
Viestimäärä: 38

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 20.05.2011 klo 22:13  
+
0
Täällä olis 6kk ikäinen kakara ja sen emäntä joka kaipailis leikkikaveria.
Painoa "pikkuisella" on se 30kg, mutta esim. metsälenkeillä vapaana osaa ottaa hyvin muut huomioon, eikä runno pienempiään (on siis todistetusti pystynyt lenkkeilemään minikoirien kanssa:cool:)
Lenkki- ja leikkikaveria etsitään lähinnä Oulu-Oulunsalo alueelta (itse Oulunsalosta), mutta autolla toki päästään liikkumaan.
Metsälenkit olisi se mieluisin liikuntamuoto, kun tämä meidän neiti ei oikein koirapuistoista valitettavasti pidä :eitietoo:
pystiffi/sakemanni sekoitus Alma 12/2010

Misteli

Misteli
Viestimäärä: 703

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 21.05.2011 klo 17:23  
+
0
Ei täällä sattuis olemaan pennunomistajia Kuusamosta/Koillismaalta? :viheltel: Oulussa tulee silloin tällöin käytyä, mutta tuskin pentutreffeille asti kuitenkaan.

AnniHelena

AnniHelena
Viestimäärä: 48

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 21.05.2011 klo 18:25  
+
0
mun luokse kotituu terrierin pentu heinäkuussa ja täällä ollaan myös leikkikavereita vailla! Asun Haukiputaalla, että sieltä päin tai ihan myös oulustakin käy. Kuljen linja-autolla tai autolla! :heiluti:
Parsonrussellinterrieri Tico syntynyt 09.05.2011, kotiutuu 21.07.2011
Blogi: http://ticonareena.blogspot.com/

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 21.05.2011 klo 18:50  
+
0
Onpa kiva kuulla et muitakin pentukavereiden tarvitsijoita on samoilla seuduilla. Itse asustelen Maikkulassa, ja aika kohtuudella päästään autolla liikuskelemaan, joten eiköhän sitä kesän mittaan pistetä treffit pystyyn. Meillä tuo Cira on aikalailla ihmeissään toisista koirista että saapa nähdä miten käy.
Misteli, loppukesästä ainakin kuljen Pudasjärvellä ja syksyllä Kuusamossa on aikomus käydä retkeilemässä.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

wilberi

wilberi
Viestimäärä: 7

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Sunnuntaina, 22.05.2011 klo 17:49  
+
0
Täällä on 9-viikkoinen australianpaimenkoira, tyttö ja asutaan Oulun Hintassa. Auto käytössä myös, joten matka ei ole ongelma! Tyttö saapuu 25. pvä keskiviikkona ja tapaamisia voidaan ottaa viikon päästä kotiutumisesta :) Yksityisviestillä voi olla myös yhteyksissä tai suoraan mailitse wilberi91@gmail.com.
n. Ronja, australianpaimenkoira, s. 25.03.2011
http://ronja-nasu.blogspot.com/

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Maanantaina, 23.05.2011 klo 12:08  
+
0
Itse aloitan kolmivuorotyöt tänään, niin vähän aikataulujen kanssa sovittelua on varmaankin, mutta ei anneta sen häiritä. Missä voisi olla hyvä paikka nähdä? Ja itse mietin että pitäisikö odottaa että saadaan rokotteet? Kesäkuun puolessa välissä saadaan rokotteet. Mut se paikka olis kiva missä voitais treffata? Ja ketkä kaikki pääsis treffaileen?
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Maanantaina, 23.05.2011 klo 12:21  
+
0
Täällä olis 11-viikkoinen cockerinpentu, joka varmasti mielellään tapaisi muita pentuja. :)
Asutaan Välivainiolla.

wilberi

wilberi
Viestimäärä: 7

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Maanantaina, 23.05.2011 klo 16:56  
+
0
Ensimmäiset rokotteet olisi kyllä hyvä olla saatuna, varmuuden vuoksi! Tapaamispaikaksi itse ajattelin esim. koirapuistoja? Tai suojaisaa koulun liikuntakenttää tmv?
n. Ronja, australianpaimenkoira, s. 25.03.2011
http://ronja-nasu.blogspot.com/

innna

moderaattori
innna
Viestimäärä: 4768

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 26.05.2011 klo 21:27  
+
0
Voisin suositella teille kaikille sitä Toppilan rannassa olevaa järkyttävän isoa puistoa. Siellä on monta isoa nurmikenttää, joissa näkee tosi hyvin moneen suuntaan muut kulkijat, ja on tilaa rellestää. Jos siis miettii, että koirapuisto ei ehkä siitä ole kaikkein paras, ettei nuorimmilla pennuilla ole vielä rokotuksia ja lisäksi sinne puistoonhan saattaa koska vaan kuka vaan tulla millaisen koiran kanssa sattuu.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 26.05.2011 klo 21:32  
+
0
Minä hurauttaisin pentujoukon kanssa trefeille ennemmin metsään, kuin tuonne toppilan puistoihin. Tuolla Toppilan "teletappimaassa" kuitenkin harhailee siellä puistoalueellakin aina paljon ihmisiä. Fresbeegolffaajia, koiranulkoiluttajia, lapsia jne. Metsässä turvallisempaa, kun pienemmällä todennäköisyydellä joku pölähtää paikalle ja vähempi riskejä siinä mihin pennut voivat juosta.
En siis itse ole osallistumassa, kunhan kommentoin muuten.

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 28.05.2011 klo 09:56  
+
0
^ Me ulkoillaan Toppilan teletappimaassa joka päivä vapaana, koska mun mielestä siellä nimenomaan kulkeen ihmeen vähän ihmisiä ja kuten Innakin sanoi, etuna on se, että itse näkee jo kaukaa mahdollisesti lähestyvät häiriöt.. Golffaajia siellä on tosiaan melkeen aina, mutta väylät on merkitty ja niitä pystyy hyvin välttämään. Tää nyt on kuitenki tosi puolueellinen mielipide, koska mulla autottomana ei edes oo kovin paljon muita ulkoilumahdollisuuksia :viheltel:

Meillä ekat rokotteet saadaan vasta muutaman viikon päästä, mutta olis kiva tavata pentuja jo sitä aiemminkin. Mitenköhän näistä sit sopis..? Jonkun pitää varmaan vaan ehdottaa jotain aikaa ja paikkaa, niin katotaan saako se kannatusta :roll:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

katahrin

katahrin
Viestimäärä: 168

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 28.05.2011 klo 11:17  
+
0
Mekin asustellaan Oulussa ja mielellään tavattaisiin myös muita pentuja. Ainoastaan vaan, että Lylly on tosi pieni kokoinen, joten se ei sovellu leikkikaveriksi kovin isoille ja rajuille pennuille. Mutta jos joku pienempi koira tarvitsee kaveria, niin minulle voi laittaa vaikka yksäriä. Me asustellaan lähellä intiön koirapuistoa ja Lylly tulee vaihtelevasti toisten koirien kanssa toimeen. Vihainen se ei ole, mutta kaikkien kanssa ei ole leikit lähteny sujumaan. Hieman se saattaa myös räksyttää aluksi ja eniten se tykkää juoksuleikeistä. :)
Kennel Atacamigor
4x venäjäntoy + kääpiöpinseri

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 28.05.2011 klo 11:18  
+
0
Me saadaan ekat rokotukset muutaman viikon päästä, joten tässä oon miettiny et jos joku ehdottais jotain päivää. Itellä on vaa sellainen pikkuinen ongelma et yksin en ton Ciran kaa pääse autoilemaan, kun ei olla vielä autoon saatu verkkoa hommattua. Mutta eiköhän se avon kaa järjesty sekin. Mä oon ite kolmivuorossa töissä, että tuurilla on et sopii sitte päivä, mut joo toppila vois sopia iha hyvin :aurinko:
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 28.05.2011 klo 14:52  
+
0

sändi kirjoitti:

^ Me ulkoillaan Toppilan teletappimaassa joka päivä vapaana, koska mun mielestä siellä nimenomaan kulkeen ihmeen vähän ihmisiä ja kuten Innakin sanoi, etuna on se, että itse näkee jo kaukaa mahdollisesti lähestyvät häiriöt.. Golffaajia siellä on tosiaan melkeen aina, mutta väylät on merkitty ja niitä pystyy hyvin välttämään. Tää nyt on kuitenki tosi puolueellinen mielipide, koska mulla autottomana ei edes oo kovin paljon muita ulkoilumahdollisuuksia :viheltel:



Kyllä minäkin oman koiran kanssa (sekä koko tuon oman lauman kanssa) kulkisin (ja kulkiin kun kaupungissa asuttiin), nyt oli kuitenkin kyse pentulaumasta joka on huomattavasti hallitsemattomampi kuin yksittäiset koirat :)

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Maanantaina, 30.05.2011 klo 10:48  
+
0
Kerran täällä on tullut vähä negatiivista palautetta siitä toppilan maastosta, nii olisiko joku muu paikka hyvä? Ja ehdottakaapa joku sitä päivämäärää? Itsellä viikolla on kivasti vapaata nii päästään silloin kulkemaan paremmin. Ja parin viikon päästä rokotukset, et odotetaanko niitä vai miten muilla rokotukset?
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

wilberi

wilberi
Viestimäärä: 7

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 14.06.2011 klo 22:11  
+
0
Miten olisi treffit keskiviikkona 22.6? Paikkoja en tiedä, mutta itse pääsemme autolla minne vain. Ainakin Hintan koululla on aidattu piha-alue, saisikohan sinne mennä? Vieressä on myös urheilukenttä, jonka erottaa autotiestä sellainen kumpu.
n. Ronja, australianpaimenkoira, s. 25.03.2011
http://ronja-nasu.blogspot.com/

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545684
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 10:00)