Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Torstaina, 19.05.2011 klo 10:32

Pentutapaamisia Oulun seudulle

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 14.06.2011 klo 22:34  
+
0
Mulla ois just tuolloin 22.6 keskiviikkona aamuvuoro, että iltasella pääsisin hyvinkin Ciran kanssa tutustelemaan muitakin koiria. Huomenna saadaan rokotukset nii se ens vkon ke sopii oikein hyvin. Mä en näitä paikkoja oikein tiedä, joten mulle sopii mikä paikka vain. Auto on käytössä!
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 10:52  
+
0
Meille ei käy keskiviikko. On agility ja pentukerho samalle iltaa. :/

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 15.06.2011 klo 11:20  
+
0
Maru, harmi homma! Mulle kävis periaatteessa tiistaikin, mut sit muut illat ens viikolta ei käy...
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

wilberi

wilberi
Viestimäärä: 7

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 18.06.2011 klo 18:59  
+
0
Meille sopii sekä tiistai että keskiviikko, ja paikaksi voisin ehdottaa Hiukkavaaran koirapuistoa. Siellä on sekä isojen että pienten puolet erikseen, ajankohdasta riippuen ei edes liikaa porukkaa.
n. Ronja, australianpaimenkoira, s. 25.03.2011
http://ronja-nasu.blogspot.com/

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 21.06.2011 klo 21:02  
+
0
OT/ ^Missä Hiukkavaarassa on koirapuisto?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 22.06.2011 klo 18:33  
+
0
Höö, mä oon iha unohtanu tän homman. On ollu touhua niin paljon ettei oo ehtiny käymään kunnolla täällä. Mitenkäs ois ens viikolla esim ti tai to? Ke alkaa pentukerho nii ei sillon ehi.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

wilberi

wilberi
Viestimäärä: 7

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 28.06.2011 klo 11:48  
+
0
Meilläkin on huomenna ke pentukerho, Akuutissa tosin mutta onpa kuitenkin. Ja tarkoitin tosiaan Kynsilehdon koirapuistoa, en Hiukkavaaran. Oma moka :)

Miten kävisi to 30.6? Meille sopii mikä kellonaika tahansa koska olen itse lomalla.
n. Ronja, australianpaimenkoira, s. 25.03.2011
http://ronja-nasu.blogspot.com/

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 28.06.2011 klo 13:48  
+
0

wilberi kirjoitti:

Meilläkin on huomenna ke pentukerho, Akuutissa tosin mutta onpa kuitenkin. Ja tarkoitin tosiaan Kynsilehdon koirapuistoa, en Hiukkavaaran. Oma moka :)

Miten kävisi to 30.6? Meille sopii mikä kellonaika tahansa koska olen itse lomalla.



Mehän tavataan sitten huomenna pentukerhossa, sillä mekin aloitetaan huomenna akuutissa se. Sielläpä saadaan sit tutustua ja porista enemmän ja katsella millä mielellä koirulit on. Torstai kyllä muutenkin kuulostaa hyvälle.
Tänään ollaan kaverin ja sen koiran kanssa menossa Toppilaan koirapuistoon mikäli siel ei hirveästi väkeä ois. Et sinne kynnelle jotka kykenee nii saapi tulla..
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 28.06.2011 klo 20:54  
+
0
^ Harmi, olin missannu ton viestin. Oltais ehkä voitu tulla mukaan puistoilemaan, mutta joku toinen kerta sit :wink:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 28.06.2011 klo 21:59  
+
0
Meillä mies harrastaa frisbee-golfia ja ite oon tykästyny toppilan koirapuistoon, siel on suhteellisen rauhallista, ei montaa koiraa oo ollu ku ollaan nyt käyty pari kertaa siel. Harmi Sändi ku et ehtiny ajoissa lukea viestiä. Me aika useana iltana käydään siellä, mut nyt taitaa tulla pikkuinen tauko ku on muita menoja.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 12.07.2011 klo 19:24  
+
0
NYT yritys kova saada porukkaa kasaan. On kylläkin heinäkuu et porukkaa varmaanki lomailemassa muualla mutta KOVA YRITYS! Elikkäs, miten oisi pentutreffit ens viikon alkupuolella eli 18,19 tai 20? Paikkana vois olla vaikka toppilan koirapuisto tai joku muu puisto?
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

sändi

sändi
Viestimäärä: 1669

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Tiistaina, 12.07.2011 klo 21:03  
+
0
Mulla on sit harmillisesti just iltavuoroviikko, joten töiden takia mulle sopii varmasti muiden kannalta vähä huonot ajat: aamupäivästä tai vasta ysin aikaan :roll: No, jos saatte muuten porukkaa kasaan, niin ei kannata musta välittää. Pentu on onneks saanu jo ihan kivasti kavereita tuolla Toppilan puistossa :peukku:
Vehnäterrieri ♂ 4/2009
Suursnautseri ♂ 1/2015

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 13:00  
+
0
Meille kotiutuu ensi viikolla n. kolme kuinen sheltin uros pentu. :jjei:

Kiva olis pienelle saada ikäisiään/kokoisiaan pentukavereita, oli nimittäin pentueen ainokainen, joten ei vielä (ainakaan jos oikein kasvattajaa olen kuunnellut) ole hirveästi saanut pentujen kanssa leikkiä, aikuisten oman lauman jäsenten kanssa kylläkin.

Mulla on työn takia vähän vaikea sopia kovin hyvissä ajoin mitään/lupautua noille pentutreffeille. Enkä ehkä ensimmäisenä pentua sellaiseen lähtisi viemäänkään, kun ei ole vielä tottunut. Mutta jos joku omistaa kiltin/rauhallisen pennun ja ehtisi iltaisin esim. parin päivän varoitusajalla sopia leikkituokion, niin yksäriä voi esim. laittaa. Asustellaan tuolla Heikkilänkankaan suunnalla, mutta auto on yleensä käytettävissä. :hymy:

Hihnan toisessa päässä päälle parikymppinen naisihminen.
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 15:39  
+
0

catteri kirjoitti:

Meille kotiutuu ensi viikolla n. kolme kuinen sheltin uros pentu. :jjei:

Kiva olis pienelle saada ikäisiään/kokoisiaan pentukavereita, oli nimittäin pentueen ainokainen, joten ei vielä (ainakaan jos oikein kasvattajaa olen kuunnellut) ole hirveästi saanut pentujen kanssa leikkiä, aikuisten oman lauman jäsenten kanssa kylläkin.

Mulla on työn takia vähän vaikea sopia kovin hyvissä ajoin mitään/lupautua noille pentutreffeille. Enkä ehkä ensimmäisenä pentua sellaiseen lähtisi viemäänkään, kun ei ole vielä tottunut. Mutta jos joku omistaa kiltin/rauhallisen pennun ja ehtisi iltaisin esim. parin päivän varoitusajalla sopia leikkituokion, niin yksäriä voi esim. laittaa. Asustellaan tuolla Heikkilänkankaan suunnalla, mutta auto on yleensä käytettävissä. :hymy:

Hihnan toisessa päässä päälle parikymppinen naisihminen.



Mulla on kultainennoutaja, ei mikään kovin rauhallinen kaveri kun on niin innokas tutustumaan toisiin koiriin, mut toisaalta kokemusta täälläkin kaivattais toisista koirista. Mä asustelen maikkulassa nii ois iha aika lähelläki et vois vaikka lenkillä käydä siellä suunnalla joku kerta nii vois silleeki tutustella...
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Keskiviikkona, 13.07.2011 klo 15:50  
+
0
Juu lenkkiseura passais kyllä vallan mainiosti, kun kerran niin lähekkäin asutaankin.:hymy:

Voin ilmotella enemmän sitte ens viikolla, kunhan saadaan poika kotiin ja on kerenny kotiutua.
Mutta hienoa, että muitakin pennunomistajia löytyy!:jjei:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Vaahtokarkki

Vaahtokarkki
Viestimäärä: 27

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 10:44  
+
0
11-viikkoinen italianvinttikoirauros Ketvonen olisi vailla leikkiseuraa pienistä pennuista! Päästään autolla eri paikkoihin mutta koirapuistoihin ei mielellään mennä.
itavin Team Tikkujalkaiset
galgo Letku
bptu MacGyver
blogi

nnnnnna

nnnnnna
Viestimäärä: 11

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 12:33  
+
0
Heippa!
Meille on tulossa viikon päästä pikkuinen kotiin, joten elokuulle voitaisiin suunnitella pentutapaamista? :) Kaakkurissa asutaan, ja mieluiten minä myös haluaisin metsään temmeltämään! Lähtisikö kukaan matkaan? :)

ja muokkaus; oulunsalossa tiedän yhden kivan paikan ns. soramontun joka on lähellä lentokenttää ja on kyllä aika rauhallinen paikka ja turvallinen :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 14.07.2011 klo 12:36)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 14:46  
+
0
Kaikille yhteisesti; Mä voin tuon meidän sheltti pojun kanssa lähteä melkeinpä kenen kanssa vain juurikin jonnekin turvalliselle "irtipito lenkille" metsään/soramontulle/muuhun vastaavaan. Koirapuistoihin en miellellään heti, ennen ku on rokotteissa varmasti kaikki tehot saavutettu.

Mutta yksärillä saa heittää ja ehdotella sopivaa aikaa, ensi viikon loppupuolelta eteenpäin. :)
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Pikkutiira

Pikkutiira
Viestimäärä: 20

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 16:05  
+
0
Heissan kaikille!
Meillä on 5kk ikäinen kleinspitz neiti Muru, joka mieluusti leikkisi pienehköjen pentujen kanssa. Asumme Limingassa, mutta kulkua Ouluun on lähes päivittäin. Meillä on myös isohko aidattu (=turvallinen) pihapiiri, jonne voi myös tulla telmimään. Ja esim se Oulunsalon hiekkamonttu kuulosti ihan hyvältä. En tunne koiramaastoja täällä päin vielä kovin hyvin, koska olemme uusia Liminkalaisia.
Kleinspitz-tyttö synt. 02/2011

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 16:05  
+
0
Joo, se soramonttu kyl kuulostaa hyvältä paikalta. Koirapuistoissaha on kyl muitaki koiria, et ei sinällään pääse tutustumaan toisiin. Ite en hirveän hyvin tunne paikkoja missä vois olla, mut jos joku tietää nii oon kyllä messissä aikataulujen salliessa. Meidän pentu kyl kaipaa toisia koiria, et oppis käyttäytymään ees jollakilailla. Hirveesti hölmöilee, pentu toki vielä, mut ei mitään rajaa eikä tottelemista ole. :nolo:
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6264
Viestejä yhteensä545426
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265759
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 10:00)