Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Torstaina, 19.05.2011 klo 10:32

Pentutapaamisia Oulun seudulle

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 16:14  
+
0
Jaanuska, eihän se pennun hölmöily mitään haittaa, jos kuitenkin muista koirista tykkää ja on iloisella mielellä liikenteesä. Ootko mitenkä paljon sitten muitten pentujen kanssa leikittäny tai lenkkeilly?

Meillä pentu tosiaan tottunu tähän asti vain aikuisiin saman rotuisiin, joten mielellään tutustuttaisin ensin yhteen pentuun, en viiteen kerralla, ettei säiky kun ei oo tottunut. Ja tosiaan ajattelin että parempi olla ripeä sen tutustuttamisen kanssa, kun kumminkin jo 3 kk kun meille kotiutuu. Että innolla täällä pentulenkkejä/leikkejä odotellessa!:aurinko:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 17:54  
+
0
En oo kovinkaa paljon toisten pentujen kans, vähä vanhempien koirien kans kylläki. Tossa vähä aikaa sitte oli vajaan vuoden ikäinen mäyräkoira ja 10kk:n ikäinen tolleri joitten kaa leikki. Ei siis voi sanoa et juurikaan. Joten mä oisin ehkä sillä kannalla kans, et ensin vähä tutustuis joihinki yksin tai kaksin. Pentukerhossaki se vähä hölmöili ja vaa meni pää kolmantena jalkana, ja se herätti meidän tähän jutskaan...
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 18:05  
+
0
^ Oletko muuten miten perehtynyt pennun kouluttamiseen, tuon pentukerhon lisäksi siis?

Itte oon parhaani mukaan koittanut valmistautua tulevaan koulutukseen jo ennen pennun tuloa, ja hirveän hyväksi oon todennut Tuire Kaimion kirja Pennusta kunnon koiraksi. Tosi selkeästi ja helposti neuvoo ihan luovutusiästä lähtien kaikissa pennun vaiheissa. Voisitkohan saada sieltä vinkkejä koulutukseen?:)

On kyllä kiva nähdä sekin teidän pentunen (jos ne treffit siis saadaan sovittua), kultaset on yleensäkin mun heikko kohta, valloittavia tapauksia.:love:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)


Vaahtokarkki

Vaahtokarkki
Viestimäärä: 27

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 19:10  
+
0
nnnnnna, catteri ja Pikkutiira: voisi katsoa tapaamista kunhan Kesämies-Ketvonen saa ensimmäisen rokotteen (ensi viikolla). Meillä tosin on aina säävaraus kaikessa touhussa mielessä. Oulunsalon kuopat on ok vaikka en sitä ympäristöä tunne (käytetään koiria Haukiputaalla Annalankankaan hiekkakuopilla).
itavin Team Tikkujalkaiset
galgo Letku
bptu MacGyver
blogi

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Torstaina, 14.07.2011 klo 20:31  
+
0
catteri: On meillä se kirja on sen oppien mukaan tässä on koetettu mennä. Vaa ei oo viel nii kovin hyvin tehonneet ne opit. vuorotyö aiheuttaa aikamoista opettelua, varsinkin kun avo piti neljän viikon kesäloman ja meni viime ma töihin. Et aika näyttää. Riittävää kuria ja hermoja se vaatii. Mutta joo, luulen et kuha tottuis muihin pentuihin nii ois iha eri fiilis Ciralla ja mulla.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

nnnnnna

nnnnnna
Viestimäärä: 11

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 08:26  
+
0
Joo mulle kyllä sopii oikiastaan missää vaan, kunhan ei hirmu kaukana kaakkurista! Haukipudaskin aina joskus sopii, kun tuttuja asuu siellä :) Onko kellään asiasta kolmanteen ollut ennen pennun ottoa kunnon jännitystä ja pelkoa että onnistuuko ja osaako jne.. Minua alkanut pelottamaan hirveästi että entä jos en osaakkaan antaa sitä parasta kasvatusta pennulle yms.. Tai en tiedä mikä pelottaa.. :D Tuntuu että oon aivan sekasin ollu viime päivät kun näin pennut ja olen taas ajatellut ehkä hieman liikaa.. Mutta tilanne on aivan hyvä ottaa koira ja sitä olen niin kauan jo halunnutkin.. :) Onko muilla ollut jännitystä ilmassa??

catteri; mulla kans sama kirja just nokan alla! Aivan mahtava, on vaan niin paljon asiaa että täytyy jarruttaa vähän tuota tiedon tankkausta :D Oon lukenu tosi paljon kirjoja tähän mennessä, tämä yksi harvoista jota en oo lukenu, ja on kyllä varmaan kattavin kaikista tähän mennessä! :) Viikko + pari päivää ja pentua hakemaaaan!! :O
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.07.2011 klo 08:27)

nnnnnna

nnnnnna
Viestimäärä: 11

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 08:33  
+
0
Ja hei! Minkä ikäisiä ihmisiä täälä on? Oonkohan nuorin, oon 19v! :)

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 14:13  
+
0
^Asut Kaakkurissa? Me muutetaan Iinattiin parin viikon päästä ja parin viikon päästä on tulossa bullmastiffin pentu (niinku sullekki ilmeisesti?). Pitäisköhän pentutreffailla jossain Iinatti-Kaakkuri mettissä sitte elokuussa?
Edit*^Et ole nuorin, on täällä muitaki 19v. Ja jotenki ajattelin, että miehän olen melkein saman ikänen! Mutta sitte muistin, että olenki jo 24...... :roll: Mutta sisäisesti aina 19. :nauru:
(Viestiä on muokattu perjantaina, 15.07.2011 klo 14:14)

nnnnnna

nnnnnna
Viestimäärä: 11

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 14:31  
+
0

tonitrua kirjoitti:

^Asut Kaakkurissa? Me muutetaan Iinattiin parin viikon päästä ja parin viikon päästä on tulossa bullmastiffin pentu (niinku sullekki ilmeisesti?). Pitäisköhän pentutreffailla jossain Iinatti-Kaakkuri mettissä sitte elokuussa?
Edit*^Et ole nuorin, on täällä muitaki 19v. Ja jotenki ajattelin, että miehän olen melkein saman ikänen! Mutta sitte muistin, että olenki jo 24...... :roll: Mutta sisäisesti aina 19. :nauru:




Hei joo!! Vitsi mikä sattuma :D Onko eka bullmastiffi? Mistä tulee? Laitakko mulle yksärin ku en osaa käyttää tätä vielä OLLENKAAN! Meille tulee sijotukseen tuo uros, tänään taas kattomaan, yäääääh, on ne niin IHANIA!! :D Ja varmasti reffaillaan!! :)

tonitrua

tonitrua
Viestimäärä: 385

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 14:36  
+
0
^Laitoin yv:tä. :)

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 17:31  
+
0
Saadaanko sitä pystyyn tapaamista? Taitaa kuulostaa siltä, et teil muilla on pienempiä pentuja ku mulla, ja hankalaa järkätä kun ei oo innostusta muilla järkkäilemään.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Pikkutiira

Pikkutiira
Viestimäärä: 20

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 19:04  
+
0
Meillä on pentukoulua ensi viikolla maanantai- ja torstai-iltana, muina päivinä sopii tavata. Miksei kultsunkin kanssa, mikäli se ei tolkuttoman raju ole leikeissään. Murun tämän hetkinen leikkikaverikin on varsin suuri pentu, valitettavasti vaan välillä aika raju otteissaan, joten leikkiä joutuu aika lailla valvomaan kun kokoero on niin suuri (olisiko se muuten sopiva leikkikamu kultaisen noutajan pennulle? Asuu samassa pihassa meidän kanssa).

Meille sopisi siis tapaamiset yleisesti ottaen iltaisin 16 jälkeen, mutta jouston varaa on (vapaa työaika). En varmaan viitsi illalla myöhään uudestaan ajaa Limingasta Ouluun, joten samalla reissulla voisi yrittää hoitaa koiran leikityksen kuin työreissunkin. Myöhemin illalla sopii jos tavataan jossain Oulun etelläpuolella.
Kleinspitz-tyttö synt. 02/2011

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Perjantaina, 15.07.2011 klo 20:01  
+
0
Ei Cira raju ole, se ei hirveän paljoa vaan ole koirien kanssa ollut nii se on aluksi vähä hölmö ja tuntuu rajulta. Pienempien koirien suhteen on välillä innokas, mut luulen et tajuaa kuitenkin toisen olevan pienempi. Kokemusta tarvittais hirmuisesti.

Maikkulassa ite asustelen, ja mul on auto käytössä. Avo on töissä n. 16 asti arkisin, välillä tosin viivähtää kauemminkin mutta iltaisin pääsen kyllä suuntaan jos toiseenkin liikkumaan.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Pikkutiira

Pikkutiira
Viestimäärä: 20

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 16.07.2011 klo 11:41  
+
0
No miten ois tapaaminen tiistaina tai keskiviikkona joskus 16 jälkeen? Onko Jaanuskalla siellä Maikkulassa joku turvallinen paikka tiedossa? Tai jos jaksaa tulla meille asti saattais tuo toinenkin leikkikamu olla kotosalla. Pihassa on tilaa temmeltää.

Pikkasen vierastan koirapuistoja kun sinne voi tulla ketä tahansa.
Kleinspitz-tyttö synt. 02/2011

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 16.07.2011 klo 15:25  
+
0
Ei mulla kyl tiedossa oo turvallista paikkaa. ainut missä voitais käydä ois urheilukenttä, mut se on aika suuren suuri ja siel varmaankin porukkaa on. Koirapuistotha ois hyvä, ja kovinkaa usein en ole kaakkurin koirapuistossa väkeä nähnyt. Mutta keskiviikko sopis meille oikeinki hyvin. Tiistaina tulee vieraita nii ei silloin ehdi. Olisko Limingan suunnassa sitten sopivaa paikkaa?
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

nnnnnna

nnnnnna
Viestimäärä: 11

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 16.07.2011 klo 17:35  
+
0

Jaanuska kirjoitti:

Ei mulla kyl tiedossa oo turvallista paikkaa. ainut missä voitais käydä ois urheilukenttä, mut se on aika suuren suuri ja siel varmaankin porukkaa on. Koirapuistotha ois hyvä, ja kovinkaa usein en ole kaakkurin koirapuistossa väkeä nähnyt. Mutta keskiviikko sopis meille oikeinki hyvin. Tiistaina tulee vieraita nii ei silloin ehdi. Olisko Limingan suunnassa sitten sopivaa paikkaa?



Mää suosittelen sitä Oulunsalon monttua, mitenhän osaisin teitä neuvoa.. Siellä ainakin ite tulen pennun kanssa sitten pyörimään, pitkään aikaan en ole siellä nyt käynyt.. Se on lentokentän takana, jos yhtään auttaa!!

Pikkutiira

Pikkutiira
Viestimäärä: 20

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Lauantaina, 16.07.2011 klo 22:08  
+
0
No, kaipa se Kaakkurin koirapuistokin passaa tarvittaessa, jos ei ole ruuhkainen ja onhan sitä vara katsoa ketä on paikalla ennen kuin rynnii sisään. Missä se on? Josko keskiviikkona töistä tullessa juoksuttas koiran siellä sitten, siitähän me ajetaan ohi joka tapauksessa.

Me käydään yleensä täällä Limingassa Rantakylässä, siellä on kans jotkut montut ja niin koirien kuin ihmistenkin uimapaikka. Muita paikkoja en vielä ole ehtinyt oppia...
Kleinspitz-tyttö synt. 02/2011

Jaanuska

Jaanuska
Viestimäärä: 130

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 11:46  
+
0
Se onkin hyvä se yrittää selittää missä se on. Se on siinä maikkulaan menevän tien varrella. Se näkyy tielle, mut mä en oo keksiny miten sinne lähelle pääsee. Joko S-marketin pihalle (on siitä puistosta jonkun matkaa maikkulaan päin) tai sit kaakkurin teboilin pihalle josta on kyllä pitempi matka. Pitäis itelläki kartasta katsoa josko löytäis sinne tien. Kävely/pyörätie sinne kyllä menee. Eli jos kaakkurin cittarilta tulet nii se on vasemmalla puolelle maikkulaan johtavaa tietä. Ymmärsitköhän?

Mä en oo ku muutaman kerran nähny siel puistossa olevan koiria. ja siinä on pienille ja isoille omapuoli.
Kultainennoutaja Cira-tyttö s. 23.3.2011

Pikkutiira

Pikkutiira
Viestimäärä: 20

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 15:32  
+
0
Koitanpa katsella kartasta sitä Kaakkurin koirapuistoa, josko sitten tajuaisin missä se on ja varsinkin miten sinne pääsee. Kohtuu erikoista jos sinne ei pääse autolla... Ja tosiaan sitten jossain vaiheessa vois kokeilla sitä Oulunsaloa kunhan mukaan tulee joku joka tietää paikan. En suoralta kädeltä muista niitä monttuja.
Kleinspitz-tyttö synt. 02/2011

emk

emk
Viestimäärä: 5

VS: PENTUTAPAAMISIA OULUN SEUDULLE - Sunnuntaina, 17.07.2011 klo 17:44  
+
0
Moi!
Täällä Kultsityttö Tiitu rapiat 4 kk kaipais kans pentuseuraa. Asutaan Kempeleessä, mutta päästään liikkumaan autolla, Kaakkurin koirapuistoon, Oulunsaloon tai muuallekin esim metsälenkille. Me varmaankin ollaan Jaanuskan kanssa nähty Akuutin pentukerhossa kesäkuussa. Samoin, kuten Jaanuskakin sanoi omastaan, huomasin pentukerhossa, että Tiitu ei ihan heti hoksannut miten muiden kanssa ollaan, joten ois hyvä päästä tapaamaan + leikkimään muiden koirien kanssa. Ollaan tavattu joitakin vanhempia koiria ja jonkun verran päästy leikkimäänkin, mutta vielä hyvin satunaisesti.
Olen vielä heinäkuun töissä, joten vain illat / viikonloput käy tapaamiselle.
Kultainen noutaja Tiitu s.11.3.2011

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 9
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545650
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 12:15)