Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Torstaina, 01.07.2010 klo 12:15

Pentutapaamisia Tampereen seudulla

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 23:03  
+
0
Pirkkahallin parkkipaikkakin kuulostaa hyvältä. Jos siitä ei pääse siihen autotielle juoksemaan. Mutta sulla on varmaan joku tietty osa siitä tiedossa mikä ainakin kuvauksesta kuulostaa passelilta :)

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Keskiviikkona, 02.02.2011 klo 23:32  
+
0
Se on aika hyvässä kohtaa, missä olimme tänään. Toisella puolella kuusiaita ja lumivalleja muuten ympärillä. Jos muillekin se paikka käy niin helposti varmasti löytäisimme toisemme jos nähtäisiin siinä pääovilla ja siitä mentäisiin syrjempään? :)
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 03.02.2011 klo 09:51  
+
0
Ok eli klo 13 sunnuntaina Pirkkahallin edessä :). Ja paikalle odotetaan Repe, Veeti, Knuutti ja Loki? Pääsevätkö kaikki?

Näillä onkin sitten kunnon poikien treffit :nauru:

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 03.02.2011 klo 12:13  
+
0
paikalle tullaan! kunnon äijäkööri kasassa :nauru:
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 10:57  
+
0
Joo. Niin se ei oo aidattu alue? Kun meidän Repe ei kyllä aina vielä tottele ja tule luokse. Ja ei varmaan sillon ainakaan jos se riehaantuu korien kanssa.. mmh.. Mut jos me nyt tullaan ees käymään ja vähä nuuskutteleen vaikka sit vaan hihnassa nopeesti. Eilen Repellä oli kotona koira kamu ekaa kertaa ja meno oli kovaa.. tuntuu että kotona Repe on rohkeempi.
Täytyis nyt vaan harjoitella tota luokse tuloa hirmusesti niin olisi helpompaa päästää ulos leikkimään..
http://reperonaldo.blogspot.com/

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 11:36  
+
0
ei ole aidattu alue, mutta lumivallit ovat aika korkeat. Tulkaa ihmeessä käymään ja katsotaan jos Repe kuitenkin suuntaa huomionsa muihin koiriin eikä lähde tutkailemaan ympäristöä :)
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 11:55  
+
0
Joo tulkaa ainakin käymään niin katsotaan josko Repe kiinnostuisi muista eikä lähtisi omille teilleen. Loki kyllä on tähän mennessä totellut, ainakin jos on tarpeeksi hyvät herkut omistajalla :nauru:. Sydäntä, maksaa, kieltä tai muuta tositosi herkkua mukaan vaan.

Aidattuja alueita en koirapuistojen lisäksi täältäpäin keksi kyllä itse mitään.

Knuutti

Knuutti
Viestimäärä: 8

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 04.02.2011 klo 20:09  
+
0
Hei hoi,

Messissä ollaan ja tuo Pirkkahallin parkkipaikka kello 13 kuulostaa oikeen hyvältä. Ei meidän Knuuttikaan aina oikeen haltsaa sitä tänne käskyä (tai mitään muutakaan sen puoleen) varsinkaan kun on innoissaan. Oltiin silti viime viikonloppuna Porissa yhdellä parkkiksella leikkimässä pikkuveljen pennun kanssa ja kun ne keskitty toisiinsa niin ei ne minnekään yrittäneet edes livistää. Ja Knuutilla on kyllä niin töppöset jalat että tuskin se minkään lumivallien yli kerkiää kiivetä ilman että ehtisin ottaa sen kiinni =D

Joitain aidattuja vois olla just jotkut "kaukalot" tai kolujen pihat, mutta en kanssa yhtään sellasta täältä tiedä, joten oon Pirkkahallin kannalla =)...En oo tosin koskaan käyny Pirkkahallilla, et toivottavasti me löydetään perille ja vielä sinne pääoville asti ;)

Sunnuntaita innolla odotellessa :)

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Lauantaina, 05.02.2011 klo 22:20  
+
0
jos bussilla tulette niin hypätkää tkl:n busssin nro 1 härmälän suuntaan ja jääkää päätepysäkillä pois ja voila ootte siinä pääovien edessä! :D nähdään huomenna!
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 14:24  
+
0
Kiitos kaikille seurasta! Loki oli ainakin ihan poikki kun päästiin kotiin eli onnistunut reissu :nauru:

Koskas uudestaan? Meille kävisi jo ensi viikolla. Esimerkiksi torstaina tai perjantaina. Pakkasvarauksella tosin.

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 14:56  
+
0
Kiitos myöskin meidän puolesta! Täälläkin on uninen poika :nauru: Keskiviikkona olen muutenkin Pirkkahallilla kun on pentukoulu, jos joku pääsee silloin tulemaan illalla? :)
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Knuutti

Knuutti
Viestimäärä: 8

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.02.2011 klo 20:05  
+
0
Kiitos meidänkin puolesta kaikille! Täällä on kanssa oltu melkosen rauhallisia koko loppupäivä, toivottavasti riittääs rauhaa vielä yöksikin =)

Meille ei valitettavasti ens viikolla käy ke eikä to kun olen itse koulussa molemmat illat kahdeksaan asti. Perjantaina pitäis kyllä sitten sopia koska vaan 12 jälkeen :)

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 10.02.2011 klo 08:39  
+
0
Repe kans taisi tykätä kun pääsi vähän leikkimään muiden koirien kanssa. Pääsi pikkuselta itku kun huomasi ettei muut kaverit tuukkaan mukana. Nyt on hirveitä pakkasia joten ulos ei oikein pitkäksi aikaa tarkene mennä. Jos joku haluaa meille sisälle tulla leikkimään niin käy. Tänäänkin on tulossa yksi koira Repen kanssa leikkimään. Ei meillä isot tilat ole mutta kun juoksee olkkarista keittiöön puoli tuntia putkeen niin kyllä siinäkin väsyy xD
http://reperonaldo.blogspot.com/

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 10.02.2011 klo 10:41  
+
0
^ Moneltako teille on leikkikaveri tulossa? Jos aika natsaa niin Lokin kanssa voitaisiin ehkä tulla paikalle kun tässä lähellä asutaan :). Eri aikaan tulevia leikkijöitä Repe ei ehkä vielä jaksaisi kun on niin pieni.
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.02.2011 klo 10:56)

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 10.02.2011 klo 17:28  
+
0
Mä en tiedä vielä yhtään monelta tulevat vai tulevatko kun eivät ole tekstanneet enään.. Mut joku muukin päivä sopii tulla meille. Ollaan Repen kaa aika usein kotona kun olen saikulla.. Laitan sulle vaikka mun numeron niin jos huomenna aamusta tai viikonloppuna haluaisitte tulla ( mulla ei oo kotona nyt nettiä niin joudun käymään aina muualla koneella)
http://reperonaldo.blogspot.com/

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Torstaina, 10.02.2011 klo 19:20  
+
0
Jemina: Meidän koirakaveri ei päässyt tänään kylään ja Repe hyppii seinille! jos pääsette leikkimään, niin olis kiva. Laitoin puhelinnumeron postiin!:)
http://reperonaldo.blogspot.com/

Knuutti

Knuutti
Viestimäärä: 8

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Maanantaina, 14.02.2011 klo 15:34  
+
0
Hei,

Mulla on vähän tökkinyt tää netti, joten en ole päässyt tänne viestittelemään. Meidän Knuutti kyllä kanssa edelleen kaipailee leikkiseuraa, joten jos treffejä järjestätte niin ollaan edelleen mielellämme mukana. Ulkona on tosiaan melko kylmä ollut ja Knuutti ei viihdy siellä pakkasella muutenkaan kovin hyvin, joten meillekin sisätreffit kelpaa, jos sellasia on vielä luvassa? Ja meillekin sopii tulla jos teille on autoja, että pääsette helpommin liikkumaan. Tilaa ei ole liikaa, mutta kyllä täällä varmaan riittäviin saa ravattua. Me asutaan siis Kalevassa :)

yasmin

yasmin
Viestimäärä: 57

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Maanantaina, 14.02.2011 klo 20:41  
+
0
Joo noi pakkaset on ihan hirveet. Ei sie itsekkään tarkene.. menee vähä plörinäks toi sisäsiistiks opettelu.. vaikka tuli tänäänkin aamu pissat ulos vaikka oli -28 :)

Meille tosiaan saa tulla leikkimään. Mun polvi leikattiin joulukuussa joten mun on hankala kulkea kun en pysty autoa ajamaan ja Repe voi hieman pahoin autossa joten bussi matka vois olla sille aika tuskaa. Mutta jos jotain kiinnostaa meille tulla niin sopii.. Mä olen ton polven takia saikulla vie tän kuun eli kotona tosi paljon.
http://reperonaldo.blogspot.com/

Jemima

Jemima
Viestimäärä: 860

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 18.02.2011 klo 13:28  
+
0
Käykö täältä väki joissain eläinlääkäriasemien tai muiden pentutapaamisissa?

Me käydään Raholan eläinlääkärin pentupiirissä lauantaisin. Siellä on ihan mukavasti koiria aina paikalla. Ja samalla voi ottaa viikottaisen painon vaa'alla :D. Barffi.netin pentupaineissa käytiin myös aiemmin mutta oman kokemuksen mukaan siellä on vähän rajumpaa väkeä välillä paikalla (tai sitten pienten "oikeuksia" ei valvota samalla tavalla :) ja lisäksi Lokia vie nenä niin hurjasti siellä ruokien keskellä ettei enää viitsitä mennä.

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PENTUTAPAAMISIA TAMPEREEN SEUDULLA - Perjantaina, 18.02.2011 klo 13:32  
+
0
^Mikä toi pentupiiri siis on? Sinne ahtaalle ell asemalle tulee pentuja telmimään keskenään vai? Missä ne sielä mahtuu olemaan? :nauru: Onko ihan kaikenlaisia pentuja, mietin josko sitä täräyttäis Mooseksenkin joskus katsomaan muitakin lapsia kuin samanrotuisia. Niin ja, moneltako sellainen on lauantaisin?
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28186
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 05:30)