Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Maanantaina, 23.11.2015 klo 13:03

Shelttipentu haaveissa

PiaHa

PiaHa
Viestimäärä: 3

SHELTTIPENTU HAAVEISSA - Maanantaina, 23.11.2015 klo 13:03  
+
0
Heippa!
Olen halunnut omaa koiraa 15 vuotta, harkinnut vakavasti 5 vuotta ja vuoden verran etsinyt sitä juuri omaa, itselle sopivaa rotua. Olen päätynyt shetlanninlammaskoiraan. Olen tutkinut nyt viikkoja rotua kasvattavia kenneleitä ja ties mitä hämäräsivujakin.
Etsinnässä minulla on siis sheltti ihan seurakoiraksi ja perheenjäseneksi, en näe itseäni näyttelyissäkävijäksi, agilityyn yms. En oikein tiedä mistä sitä pentua lähtä sitten etsimään, kun vaikuttaa siltä että monet kennelit ja kasvattajat omistavat näyttelyvalioyksilöitä, ja toivovat pentujen jatkavan menestystä..
En kuitenkaan missään nimessä halua tukea pentutehtailua enkä mitään "hämäräheikkejä", haluan tietää sukuhistorian ja suvun sairaudet yms, että saisin terveen ihanan palleron omakseni :love:

Myös adoptio on käynyt mielessäni mutta siinä tulee niin monta mutkaa vastaan kun ei tiedä koiran historiaa, rotua (yleensä sekarotuisia), luonnetta yms. Tämä olisi kuitenkin ensikoirani vaikka toki kokemusta minulla on eri koirista paljon. Adoptiolle voisi olla hyvä ajankohta sitten joskus myöhemmin.

Tulipas vähän sekava viesti, enkä edes tiedä onko oikealla palstalla, mutta toivottavasti siellä joku osaisi vähän auttaa! :kumarrus:

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28166
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545663
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 08:30)