Ohjeet ja säännöt
Takaisin
ROTUKYSELYT - Perjantaina, 04.05.2018 klo 16:52

opiskelijalle koira

annikiira

annikiira
Viestimäärä: 1

OPISKELIJALLE KOIRA - Perjantaina, 04.05.2018 klo 16:52  
+
0
olen 18 vuotias amk ssa opiskeleva nuori ja kaipaisin elämääni koira kaveria joten ois kiva jos ehdottelisitte koira rotuja jotka sopis mulle.
- koiran liikutus:
koira pääsisi sään ja aika taulun mukaan pissa kakka lenkille aamulla lenkin kesto olisi n.20min sitten koulu päivän jälkeen pääsisi heti toiselle pissakakka lenkille jonka kesto olisi myös joku noin 40min sitten söisin ja olisin omissa oloissan parisen tuntia ja sen jälkeen touhaisin jotain koiran kanssa (esim jos olisi metsää lähellä niin sinne vapaana juoksentelua tai sitten jotakin leikkejä tai vaikka agilityradalle ) ja sitten ilta lenkki viimeisena mikä kestäisi sen 10-40min. välillä tuo touhuilu voisi jäädä välistä jos olisi kiireinen päivä mutta ainakin nuo 3 lenkkiä toteutuisi.
-koiran koko ja turkin hoito:
koira saisi olla sellainen pieni tai keskikokoinen. en kuitenkaan välitä esim ihan pikku koirista. koiran turkin pitää olla aika helppo hoitoinen eikä kauhean helposti takkuuntuva.
-koiran luonne:
koiran pitää olla luonteeltaan reipas ja aktiivinen eikä niinkään sohvaperuna mutta koiran pitäisi myös osata rauhottua. lapsia suvusta löytyy joten niidenkanssa pitäisi pystyä tulemaan toimeen mutta tuskin minulle omia lapsia koskaan tulee. koiralla olisi myös suotavaa jos olisi sellainen pippurinen luonne eikä haukkuisi kauheasti

nonniiin sitten vaan ehdottelemaan rotuja ja olis kiva jos kertoisit myös jotain ehdottamastasi rodusta. toivottavasti ei jäänyt mitään kauheen tärkeetä kertomatta

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 14:00)